Autor: Mrs. Happiness » dv. nov. 20, 2009 1:17 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. nov. 20, 2009 1:20 pm
tara ha escrit:Bon dia ninetes!
Res informar-vos que el cardioleg va anar be, que estic com una nena de 10 anys!!!!!
I aquesta tarda provaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!, ja he agafat la roba interior, que a les 14.30 tinc hora a la pelu, i a les 5 a bm, ja fare fotossssssssssssssss!
A i si alguna es vol apuntar, ja sabeu, no tinc cap problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ninetes vaig a fer alguna coseta!!!!!!!!!
Nenes aixi cuan quedem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jo tinc classe de 16:00h a 20:00h, sinó aniria seguríssim!!! però desprès volem veure fotussssss!!!!!!!!
Autor: Mrs. Happiness » dv. nov. 20, 2009 1:21 pm
Papallona* ha escrit:Bon dia boniques!!!
tara! estas com una nena de 10 anys!! xati que bé. ja se sap que el xontrol n+ son per això pero que et diguin que estas bé.. tranquil.litza!!
torsaeann Giss jajajajaj un canvi... jajajajaj...molt bé molt bé!!!!!
Nur! l'aliaga està de 10 setmanes.. MECACHIS como le han dado a la "tecla" jajajaj
Happi els papers que al final????
Estiuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!! com tas???? i tu elxa... curreli currele.. ara crec que ja no soc la que + curra....
muasssssssssssssssssssssssssss

Autor: Papallona* » dv. nov. 20, 2009 1:47 pm

Autor: tara » dv. nov. 20, 2009 1:53 pm

Autor: nur_jor » dv. nov. 20, 2009 2:20 pm
torsaeann ha escrit:nur_jor ha escrit:Hola guapes!
Com ha anat el dia?
Mrs Happiness... ja veig que has tingut un matí mogudet... els d'ensenyament fan el que els hi dona la gana!! No hi ha dret!
Tara, que tal al metge? Tot bé?
Giss, avui ja has anat a treballar? Me n'alegro!
Torsaeann, així que heu fet un change amb la Giss?
ei... ho haveu vist?? L'aliaga està embarassada de 10 setmanes!! Que ràpid ha arribat la cigüeña!!
un petonet a totes!!!! muas!!!
Si¡¡¡¡¡¡¡ si podem farem un change¡¡¡¡¡ la tinc super feliç¡¡¡¡¡ jajajajajaj
Un petonet bonica¡¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dv. nov. 20, 2009 2:21 pm
tara ha escrit:Bon dia ninetes!
Res informar-vos que el cardioleg va anar be, que estic com una nena de 10 anys!!!!!
I aquesta tarda provaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!, ja he agafat la roba interior, que a les 14.30 tinc hora a la pelu, i a les 5 a bm, ja fare fotossssssssssssssss!
A i si alguna es vol apuntar, ja sabeu, no tinc cap problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ninetes vaig a fer alguna coseta!!!!!!!!!
Nenes aixi cuan quedem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Autor: nur_jor » dv. nov. 20, 2009 2:23 pm
elxa ha escrit:nur_jor ha escrit:Hola guapes!
Com ha anat el dia?
Mrs Happiness... ja veig que has tingut un matí mogudet... els d'ensenyament fan el que els hi dona la gana!! No hi ha dret!
Tara, que tal al metge? Tot bé?
Giss, avui ja has anat a treballar? Me n'alegro!
Torsaeann, així que heu fet un change amb la Giss?
ei... ho haveu vist?? L'aliaga està embarassada de 10 setmanes!! Que ràpid ha arribat la cigüeña!!
un petonet a totes!!!! muas!!!
sip jo ho vaig veure també al seu marcador! deu ni dó aixó es anar per feina eh!
tinc una coneguda que també es va kedar embarassada al viatge de nuvis, a la primera falta pum! embarassada

Autor: nur_jor » dv. nov. 20, 2009 2:27 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetessssssssssssssss bon dia!!!!!!!
Buff....que tl va el mati de Divendres????
Nosaltres hem arribat fa una estoneta, però m'he ficat a fer el dinar amb el nen que ja gairebé marxa i res....que hem anat a l'agència de viatges a Reus...
Ens van trucar abans d'ahir pq era 1 de la Fira i es clar, avui hem trobat un foradet pel mati i ens hem acostat...i nenes...el tracte super genial!!!! només per això ens ha agradat moltíssim!!!!
Ja us explicarè

Autor: Mrs. Happiness » dv. nov. 20, 2009 7:38 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. nov. 20, 2009 8:01 pm
Giss ha escrit:Ninetes!!! on sou???
Demà ens veiem?
tinc ganetes de veure-us i parlar que encara que a la fira ens vam trobar, no vam poder parlar de res!!!!
Autor: tara » dv. nov. 20, 2009 8:41 pm

Autor: Papallona* » dv. nov. 20, 2009 9:35 pm

Autor: nur_jor » dv. nov. 20, 2009 9:38 pm
tara ha escrit:Hola ninetes, ja estic a casa!
Ja he arribat, el primer que he fet, despentinar-me, per que el nen no em vegi, he estat mitja hora treient anites del cabell!!!!!
Be ja he decidit les arrecades, justament les que no m'agradaven, ara resulta que son les que mes m'han fet el pes!
I res mes, que us he de deixar amb la mel als llabis, ara us passo un mail i us expico!!11
Per cert ens veiem dema!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dv. nov. 20, 2009 9:38 pm
Giss ha escrit:Ninetes!!! on sou???
Demà ens veiem?

Autor: torsaeann » ds. nov. 21, 2009 9:20 am

Autor: Mrs. Happiness » ds. nov. 21, 2009 1:58 pm
.
Autor: torsaeann » ds. nov. 21, 2009 6:10 pm