Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » dt. nov. 17, 2009 11:46 pm

Bones bones!!

Que tal esteu totes?? Entro a saludar que ara fa dies que no passava....

Què, com porteu el tema albums i videos?? La gran majoria ja ho deveu tenir no?? AIxx, que guay eh!!!
Veig que ha esteu organitzant quedada per veuere-ho tot!!!

Bé, quan torni la calor hem de fer la quedada de blanc eh!!! >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))
:: núvia de platí

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: xocolatina » dc. nov. 18, 2009 11:24 am

Bon dia nines!!

Veig que m'heu oblidat :-( bueno ja aniré jo soleta a Begur... lletxes!!

Com aneu??

Esther nena si que tens bon horari si!! enhorabona guapa!!
Eva et trobes millor? deus estar desitjant que pasi el nadal per comprar més cosetes!
Irene reina tu et tobres ja millor también o que?
Anna enhorabona!!! que tal va et cotxet nou?? tens fotos de la recollida??
Carme, nena les opos fan pal però quan les tens són una tranquilitat de per vida, tu anima a en Sergi!
Miriam com vas guapa??

Per cert això de fer quedades amb homes... el meu con el de l'Eva... no li farà massa gràcia crec jo!
xocolatina
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: S&M2009 » dc. nov. 18, 2009 11:45 am

Roser si es q sóm el q no hi ha :--( jejejej, es q fins q acabem de decidir ... es dona temps a qs´apunti i s´esbory tothom ... jejejej
Ara cada dia estudia a tope, té temps fins el gener però hi ha moooolta cosa, ho ha d´intentar.

Noies q no canviem dia si puc vindré i si treballo (li preguntaré avui al meu pare) doncs a la propera :-)

Pues en Sergi li vaig comentar per quedar totes i encantat, diu q per quan!! q ja es hora!!! jejejejeje, aquest s´apunta a tot el tiu!!
Si vull anar al teatre amb unes amigues a veure el musical de "Hoy no me puedo levantar" i diu q ell que? q també li agrada el teatre .... ho tinc clar ...jejejej

Nenes segurament m´en vaig uns dies a VALENCIA a celebrar el cap d´any amb la parella q vam conèixer a la Riviera Maya!!!!
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dj. nov. 19, 2009 11:38 am

Neneeeeeees on esteuuuuuuuuuu?

Anna i el teu cotxe??
Roser que tal? veig q estaras a la Fira ...quin records .. jejejej
Sònia estas ben perduda noia!
Ester q tal les fotos i el video?
Mireiaaaaaa on estas???
Eva com vas amb la panxu?? ja tens cosetes pel petit???
Irene he vistq avui de moment no hi ha trosset de crònica ... ooooh quina llàstima
I les del 2010 com ho porteu tot??? anireu a Tot Nuvis?

Vinga va expliqueu-me alguna coseta ... jejejeej
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Aley » dj. nov. 19, 2009 12:55 pm

Ei hola bon dia noies!!!

Com anem, jo a tope!!!

El cotxe va de fàbula, clar és nou! i el tema opos a tota marxa, avui m'ha arribat un llibre que he comprat per internet.

El fotograf m'ha dit que ja ho té tot!!! ueeeeeeeeeee que quan volguem ho passem a recollir!!!!

Nenes el tema quedada, jo no m'imaginava que estava tant lluny això de casa la Sònia, no fotem tu, al final 2h de cotxe ufffffffffffffffff quin pal! no podriem quedar un lloc més entremig? o un altre dia que no sigui divendres i porti tot el cansament de la setamana? és que em fa molta por quedar-me dormida al volant tornat a casa... :.0.-0.:
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: soniah86 » dj. nov. 19, 2009 3:38 pm

bones guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jo vosaltres mateixes com vulgueu a veure el que decidiu ja m'esta be aixo si si es un diumenge per la nit us fare un peto a totes perque jo que tinc festa els dilluns maniria de fabula ::love:: , si la veritat estic ben perduda pero porto uns dies molt dolents ahir se suposava que ja me tindrien arreglat la< mega averia que tenia el cotxe que van tenir que desmontar tot el motor i quan ja el van tenir montat va i ara no arranca el cotxe i encara no sabem perque una possibilitat es que els injectors tambe se'm trenquessin i per aixo no arranca ho han de mirrar si la cosa va per allà estem parlant de que son 4 injectors a 400 euros cada un a aixo clarament sumar hores i sumar l'averia gorda que ja han arreglat i sincerament no estic per gaires juergues per aixo no entro tant estic algu depre amb tot aquest tema pero bueno a veure que diuen aquesta tarda bueno si ho troben perque porten tot el mati mirantho i no veuen el perque no s' engega ara... pero vaya parlant clar em donen ganes de engegar a pendre per... el cotxe aquest i comprar un altre perque li he agafat una mania bestial tanta marca tanta marca i al final s'espatllen igual o més i les averies et costen...porto tot el mes amargada amb lo mateix....a veure com acaba la cosa ho sento noies el rollo que us he fotut pero esque estic necesitava desafogarme per algun costat i apala aqui me teniu :-)

pero bueno per animarme vaig mirant el futur el viatge de l' any que ve, la decoracio de nadal i bueno la semana que ve ja cambiem el vater que no m'agrada i posem alguna llum exterior bueno anar tirant i no pensar en el cotxe o bueno almenys intentarho no????jajajajajaj es lo que diu en carlos tant de bo que els problemes foren aixo amb lo malament que ho esta pasant la gent jo aixo en si es una tonteria pero me fot molt la veritat me paso tot el rato plorant se que no soluciono res pero es la meva manera de desafogarme la rabia que porto em venen el cotxe amb la peça defectuosa i no se me'n fan carreg si l'hagues trencat jo vale pero que no sigui culpa d'una dona una impotencia....

i vosaltres que tal?????

anna felicitats a veure si ens poses alguna fotito amb el teu nou cotxe ::love::

irene com vas???? estas millor de la passa??

eva i en pau que fa????? es mou gaire????

roser a veure si ens ensenyes fotitos del viatge!!!!!!!!!!!!

carme veig que en sergi esta liat anims que segur s'ho treu :-)ok: i bueno tu que tal??? com vas????

miriam, esther gpg com aneu?????
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: GPG » dj. nov. 19, 2009 4:34 pm

Hola reines!!

Donc si que esteu enfeinades, eh!!

Jo porto un refredat a sobre... Quan no agafo una cosa, n'agafo una altre. Sóc més "gafe"...!!

Sonia, tu desfoga't tot el que vulguis, que per aixó estem!! Encara que no ens coneguem personalment, però si et vols desfogar, jo t'escolto, que ja sé que fa molta ràbia!! Com s'aprofiten de la gent...

I la resta de noies, no pareu!!

Jo ja tinc ganes de ser la setmana que vé, per anar a la fira Tot nuvis de Girona! A veure si veig alguna coseta pel casament, que tinc el tema ben parat...

Muakis nines!
Imatge
GPG
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dj. nov. 19, 2009 5:29 pm

Menos mal que ja heu respirat .... jejejejej
Només q parlo jo o que??
Es nota que no tinc gens de feina :-/ no pasen les hores :-/

Anna si es que ja et trobava jo a faltar!! si no parla l´Anna aquí ens emboliquem q dóna gust!!! jejejejejej. Amb carinyo eh!! però es q m´encanta les teves expresions!!! :-))

Sonia si es q tot bé junt!!! es una m... però guapa no t´atabalis q segur q aviat li troben solució i tens el teu cotxe arreglat !!! :-)ok:
Vinga tu a mirar viatges q se li passa a una l mal rollo!! :-))

Irene no et tallis a l´hora d´escriure la cerimonia encara que hagis de trigar més dies escriu-la tal qual, va ser tan maca i emotiva q alucinaran ::love:: aquí l´esperem amb caneletes (es diu així oi???? quines parrafades fotu a vegades .. jejejejej)

GPG aquesta època es una m.. els refredats, jo amb l´aire de calor a la ofi també em refredo sovint :-/ i mira q s´està malament!

Nenes q respecte a la quedada ja ho vaig dir q amb els home no estaria pas malament o bé una tarda de dissabte o diumemge nosaltres soletes!! jejejeje
Ja direu alguna coseta
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: S&M2009 » dj. nov. 19, 2009 5:30 pm

Sonia xq tu pots un dissabte a la tarda?
I tu Roser?
No se si alguna més treballa ....
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Aley » dv. nov. 20, 2009 6:23 am

Hola bon dia, des del més profund matí jajaja... aquesta ahora i ja estic megarallada que si en Newton i en Kepler :-( :-( i em dic tinc una idea :hmm:: me'n vaig a veure les meves foreres.

Per petició popular us poso una foto del cotxe, no es el meu pero bé, és aquest.

El tema diumenge doncs a mi no em va pas malament, es que de veritat que si es lluny i acabem tard... em fa una mandra que pa qué :.0.-0.: i sobretot despres de mirar videos, us confesso una cosa, jo quan arribo a casa allà a les 9h faig el sopar, sopo em poso a mirar la tele a abans de les 10 ja m'he quedat clapada al sofà mirant el que sigui, i dic si em posen davant una tele a mirar videos em quedo clapada fijo!!! jaja quina vegonya deu meu :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dv. nov. 20, 2009 12:03 pm

jajajajajjajaja seria boníssim .... jewjjejeej, nosaltres allà amb els videos i l´Anna zzzzzzzzzzzzz.... t´ho fes-ho q et gravo i et penjo al face ... jejejejej
A veure q diuen la resta q veig q van perdudes a aquestes hores del matí!!!!
On esteu nenes?????

Anna segur q va de meravella i no gastarà gaire (cosa moooolt important), el color es molt maco!!! ara fan uns blanc molt macos :-)ok:
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Aley » dv. nov. 20, 2009 12:49 pm

No calla no !!! no ho facis pas això !!! quina vegonya!!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: xocolatina » ds. nov. 21, 2009 11:08 am

Bon dia nines!!

Veig que s'ha animat una mica la cosa!!

Sonia nena, jo estik igual amb el cotxe avui a les 14h el porto al taller per reparació gran de canvi d'olis, frens, roda.... agrrrrrrrrrrrrrr kin mes de novembre!! entre això i la pasta que costa posar un stand al fira nuvis!!! Per cert, estic con vosaltres fa uns mesos muntant detallets per la fira!! jajaja minim 600! imagineu! com esta el despatx de trastos!!

Anna, kina sort com k el teu cotxet es recentment nou no tens reparacions!!

Irene maca en Francesc ens ha decorbert, com ho fem per donar-te les entrades? te les guardo en un sobre i m'avises aprox de l'hora d'arribada i surto a la porta per donar.te les o com? o te les envio pr correu postal el dilluns?

Esther!! k dius reina, m'en alegro que estiguis més contneta amb akesta feina!!

Eva no ens avandonis per l'altre foro de mamis!!

GPG ànim maca, jo vaig pasar-me una setmana i portava una ratllada!! no serveixo per estar malata! necessito estar 100% activa :-) si vens per la fira i vols, pots pasar a saludar-me estaré al 135B

Mireia reina com ho portes??

Carme vieg que ets la que estas més activa al foro!! tu digues que sí, això no pot decaure!! com ho porta el Sergi??

Noies i la xuxuneta?? sabeu on es??

Miriam guapa feliç cap de setmana amb els teus peques!!
xocolatina

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: ((!*Miriam!*)) » ds. nov. 21, 2009 10:56 pm

BOna nit reinas!!!

Bé, totes pregunteu que tal estem la familia empordanesa...doncs molt bé reinas!!! La peke cada dia està més gran i més graciosa...ara ja fa la moto a cada instant i xerra moltíssim! A més a més és simpàtica de mena i enamora a qualsevol que enganxa..també ha començat la guarde i de moment super bé! No els hi plora mai!!!
L'Arnau doncs anar fent, amb tot el rollo del nadal està mooolt nervios i amb moltes ganes de que arribin els reis...aixx, qui poguès tornar a ser petit eh??? Haurieu de vuere com li brillen els ulls...santa inocència... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
NO m'enrecordo si us vaig penjar cap foto..per si les mosques us en deixo alguna!

DSC03838(1).jpg
DSC03830(1).jpg
DSC03912(1).jpg

Bé ara aprofito per fer repassillo...

S&M que guay lo de cap d'any...espero que us ho passeu molt bé!!! Nosaltres, abans de nadal també tenim trobada amb uns nois de Murcia que vàrem conèixer al creuer! :-))

Aley, veig que el cotxe nou de fàbula eh!!!! I que bé que el ja tingue les fotos!!! A veure si ens en poses alguna!

Nyinyi a veure si ben aviadet teniu notícies del fotógraf! La feina va bé, super bé!! *.-o-o.*

Sonia reina, quina p`*utada lo del cotxe..espero que no siguin els injectors...perquè tela amb lapasta que us costarà eh..jo ja el canviaria! jajaaj Espero que ens poses fotos de la decoració de nadal eh!! AIxx, m'encanta el teu estil nena! ::love::

GPG millora't del refredat!!!!

Xocolatina, vom vas??

Aixx, nenas aquesta setmana fira de tot nuvies eh...quins recordssss!!!! :-)(:-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatge ImatgeImatge

Imatge
((!*Miriam!*))

Entrades: 4500
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 10:26 am
Ubicació: Lladó

EntradaAutor: Aley » dg. nov. 22, 2009 6:46 am

Miriam estan per menjar-sel's!!!! en serio!!! si poses més fotos un dia hauré de venir a coneixer'ls que em caus bastant a prop. jeje =0-0-)

Ja veus Sònia jo ja els hi deia que se'l quedessin i me'n buscava un de nou, de fet per això jo me'l vaig canviar jeje. Li tocava corretja de distribució, canvi d'oli, pneumàtics, ITV i revisió en general i dic passo. Me'l canvio que ja era vellet.

Noies on us fiqueu ultimamament tenim això molt paradet? :-(
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: soniah86 » dg. nov. 22, 2009 9:01 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!

doncs noies no us penseu que no mo he plantejat perque de moment ja porto 4000€ en la averia els injectors inclosos amb aixo si he aprofitat que han obert per fer canvi de coretja pero bueno ja es una pasta que porto gastada i bueno si al final sembla que son injectors aixi que...a apechugar jo la veritat fins que el cotxe no arranqui no me quedo tranquila penso nomes falta canviar els injectors i que no arranqui encaraa i sigui una altre cosa bufff me dona algu un mecanic de la audi amic nostre me diu que no vagi a vendrel ara acabare de pagar la lletra en 3 mesos, mig motor me l'han posat nou, el cotxe esque es relativament nou i a veure la veritat me'l vaig agafar amb totes les pijades del mon i precisament no me va costar barato i clar penso ara que estara amb mig motor per estrenar ja que han obert han vist que la resta esta perfecta ja tindre el canvi coretja fet i bueno que ja mateix deixo de pagarlo tot bufff penso tornar a ficarme a un credit i vendre el meu per 4 duros perque disfruti l'arreglo un altre i li duri tot el que vulgui penso...vaya pu...pero bueno tracto de no pensarhi que si no me dona algu a mi ja pero es veritat que fins que no arranqui el cotxe no me quedare tranquila del tot la sort que el meu pare m'ha pagat 1500€ de l' averia i en carlos tambe uns altres aixi que nomes me toca posar 1000€ bueno nomes entre comentes clar perque es pasta i perque fins que no arranqui ja us ho dire...
bueno avui a treballar al mati i vinga va a veure si avui decidim quedarnos de tranquis a casa i puc avançar la cronica que amb tot aixo no he avançat res...

MIRIAM ayyysss me la menjaria a la primera foto ayyyssss quines cames per poderla apachuchar i bueno la de la camiseta de la kitty surt guapisima ::love:: jo ara la meva neboda te un mes i una semana i quan la veig me la menjo jajaja i bueno la que me ve els dilluns que te 2 anys i mig ja ni te dic li faig de tot sembla una joguina de lo que li arribo a fer jajajaj

NOIES al final que??? hi ha quedada o no jo m' aniria be lo mes tard posible perque com que no se com tindre el cotxe i bueno amb el den carlos me puc aruinar amb la gasolina si haig de anar lluny i amb el meu primer ibiza la veritat me fa una mica de yuyu fer carretera m'he acostuamt als faros xenon i aquest clar no en te i no es broma no veig ni papa de nit poquisim vaya. bueno jo si no m'haig de desplaçar gaire cap problema i bueno respecte el dia mentre no sigui el pont me queda un dia de festa i puc agafarme festa :-)ok:

ALEY el cotxe guapisim alla tens cotxe per anys jo mira el meu primer cotxe jjajaja te 260000km i cap averia tu una maquina

XOCOLATINA ja mateix tens la fira deu meu t' imagino quin estres que vaig pasar amb tots els detalls jejej

CARME NYINYI com aneu????
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: S&M2009 » dl. nov. 23, 2009 11:32 am

Bon dia reines!!!
Com ha anat el cap de setmana??
Nosaltres molt bé! passejada en bici, dinar amb amics i descansaaaaarrrr q amb el tte de la setmana ja ho necessito!!!
Que encara no ens decidim pas, eh?

Miriam pero q maca està l´Irina!!!quan son petitons estan per menjar-se´ls!!!! ::love::
Ja veus q ha totes se´ns cau la baba però només s´ha decidt l´Eva a procrear!! jejejjeje
Podriem fer una porra!!!! jejejejeej
QUI SERÀ LA PROPERA???? jejejej

Noies aquesta setmana faig 9 anys de nuvis i 6 mesos de casada!! i per celebrar-ho anem dissabte a BCN a teatre a veure Garrick, l´heu vist alguna?? diuen q stà molt bé!!!
I diumenge al Magma i a la tarda Barça-Madrid!!! jejejejej
Tinc un cap de setman d´allò més ple!!
Imatge
S&M2009

EntradaAutor: Aley » dl. nov. 23, 2009 1:15 pm

Hola noies, bona idea fem porra!!!!

Jo la faig per deducció a l'absurd, o sigui:
1. Carme i Anna uff descartades, primer les opos, meves i de'n Sergi i després ja pensarem en altres coses.
2. Sònia home és joveneta deixem-la difrutar un xic més encara, ja té nebodetes per practicar.
3. Ester, amb el canvi de feina i una cosa i l'altra... uff complicat ho veig.
4. Roser s'ha de ser tradicional, primer ens casem i llavors ja pensarem que fem.
5. Irene, entre grip i grip i tiro porque me toca ... encara pendria mal pobre crio, millor deixem-los que es facin forts i que l'irene practiqui això de ser infermera amb en francesc (+:-) jeje "joc interesant :-)) "
6. Per tant, concusió, l'Eva tindrà el segon!!!! si es que no hi ha volta de full
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: Aley » dl. nov. 23, 2009 1:32 pm

jeje si es que no puc passar un mati sense dir una bajanada :-))
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: S&M2009 » dl. nov. 23, 2009 1:51 pm

ajajajjajajaja molt bona aquesta Anna!!!!
Ets una crack noia tens unes sortides!!!!!jejejjejeje

Pues si el foro del Sóc Petit ha de tirar endavant amb les gironines 2009 ho te clar... jejejeje

Calleu, calleu q ahir vaig anar a dinar amb dues parelles amigues nostres q ja tenen nens i vaig acabar fins el cap :-/ quin estres per deuuuuuuu
Espero tenir més paciència el dia q tingui jo els meus ... jejjejeje
Imatge
S&M2009

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants