i a diferència de molta gent a mi el nadal m'agrada molt!!! Buniketa si si som bastants semblants però es que sóc super previsora-impacient-planificadora!!!!
Autor: NUVOLET » ds. nov. 21, 2009 6:47 pm
i a diferència de molta gent a mi el nadal m'agrada molt!!! Buniketa si si som bastants semblants però es que sóc super previsora-impacient-planificadora!!!!

Autor: buniketa » ds. nov. 21, 2009 6:49 pm

Autor: buniketa » ds. nov. 21, 2009 6:50 pm
NUVOLET ha escrit:A mi m'encanta regalar a la gent, per nadal veure l'abre tot ple de paquetets encara que siguin petits detalls per a mi m'omple de goigi a diferència de molta gent a mi el nadal m'agrada molt!!! Buniketa si si som bastants semblants però es que sóc super previsora-impacient-planificadora!!!!

Autor: lluna2000 » ds. nov. 21, 2009 8:56 pm
Autor: buniketa » ds. nov. 21, 2009 10:45 pm
lluna2000 ha escrit:Aiss...necessito desfogarme una miqueta noies, tinc un problema que hem fa posar moixa....![]()
sempre he temut el passillo pq .... a veure el meu pare es mort des de molt petita, i pensant amb qui m'ha d'acompanyar qui hem fa il.lusió es mamare, pq m'ha pujat sola i ha sigut amiga/pare i mare.
Pero ja m'estan criticant dient que queda malament 2 dones fent el passillo!!!
Es cert que m'amare te parella pero no és mon pare y no hi tinc bona relacio. I m'agerma es mooolt vergonyos i passota...la que realment desitja fer-ho es mamare...
tan malament queda noies?? ja se que tinc un germa i un "padrastre"(que no ha exercit, pq afortunadament hem va enganxar grandeta) pero es ella, la meva mare, la persona que m'és m'ha cuidat i estimat, fins i tot li he fet un escrit molt emotiu!!![]()
Uffff!!! m'imaginaba que la meva decisió no cauria bé, que faig??? Li dic a un tiet??![]()

Autor: buniketa » ds. nov. 21, 2009 10:54 pm
És que no puc parar d'

Autor: lluna2000 » ds. nov. 21, 2009 11:39 pm
Autor: NUVOLET » dg. nov. 22, 2009 9:55 am

Autor: nuvia2010 » dg. nov. 22, 2009 4:16 pm
buniketa ha escrit:Ah! una altra cosa...![]()
![]()
he vist en un altre post que parlaves del fotògraf... jo també et recomano que el comencis a buscar ja, perquè tenint en compte que no et queden gaires mesos, has de pensar que pot ser que alguns tinguin reservada aquella data... més que res perquè maig és un mes complicat: bodes, comunions...![]()
![]()
Unes pàgines més amunt nosaltres hem anat fent alguns comentaris de fotògrafs, mira-te'ls. De moment, t'aconsello que en miris les web, n'hi ha que de veure els àlbums per internet ja els descartes, pel tipus de fotos, o de maquetació, no sé...
Jo et diré els 4 fotògrafs que més m'agraden dels que he mirat per Lleida (bé, o que n'he vist la feina i m'ha agradat):
- Defoto (és a cap pont)
- Elena Vallés (súper bé; a pardinyes)
- Susana Martínez (súper bé, també, és al carrer major; encara no l'he anat a veure)
- Jordi V. Pou (em penso que el carrer és Lluís Companys)
Les que més m'agraden són les noies... potser és perquè les dones tenim una altra sensibilitat? no sé...
També hauríeu de decidir si voleu fotos i vídeo o només fotos, perquè hi ha fotògrafs que no tenen el servei de vídeo i l'hauràs de buscar a part.
Aixxxx, quina parrafadaaaaaaaaaaaaa!![]()
![]()
![]()
És que no puc parar d'
![]()
![]()

Autor: cadui » dg. nov. 22, 2009 9:32 pm

Autor: lluna2000 » dg. nov. 22, 2009 9:41 pm

Autor: NUVOLET » dl. nov. 23, 2009 8:23 am

Autor: gemmaijordi2011 » dl. nov. 23, 2009 9:34 am

Autor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 10:16 am
nuvia2010 ha escrit:Nosaltres tenim als defoto :) Al començament sembla un senyor una mica seriot, pero es la canya, nosaltres cada dos per tres estem a lestudi fent caxondeo :) Aquesta setmana suposo que ja tindrem les invitacions, ens les ha fet la seva dissenyadora amb les fotos de la preboda i queden que te cagas en las bragas, jajajajajaajaja
Estan be pq van dos fotografs, el Ramon a casa de la novia i el Marc a casa del nuvi, aixi no pateixen mirant el rellotge :) Nosaltres hem tingut mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolt bon feeling amb ells :) Per la boda ja no seran els fotografs, seran dos convidats mes :)

Autor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 10:33 am

Autor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 10:39 am

Autor: NUVOLET » dl. nov. 23, 2009 10:54 am
segur que els vas sorprende!! Jo ja tinc ganes de dir-ho a la familia del meu novio, els hi diem el dia de reis que venen tots a dinar a casa... no sabeu el que m'ha costat convener-lo pero ja se sap el nostre poder de convicció...

Autor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 10:59 am
NUVOLET ha escrit:Buniketa que wuaiii quina emoció,segur que els vas sorprende!! Jo ja tinc ganes de dir-ho a la familia del meu novio, els hi diem el dia de reis que venen tots a dinar a casa... no sabeu el que m'ha costat convener-lo pero ja se sap el nostre poder de convicció...
vinga noies Bon inici de setmana!!!

Autor: arpi111 » dl. nov. 23, 2009 11:26 am
Autor: NUVOLET » dl. nov. 23, 2009 11:30 am