Hola guapes, bon dia pel matí enboirat!!! Paso de menjar-me més el cap, sinó no en sortiré...
Bueno Lluneta veig que almenys has trobat una feineta, més val això que res....no?
Miriam tu has de fer el que tu creguis, la gent només fa que xerrar però evidentment en això dels cigronet sou els dos..jo et dono suport perquè SI , faria una ilu...
i si , a veure si em posso bé ja d'una vegada sobretot del coco, perquè porto un anyet que deu ni do...a sobre el terapeuta que tinc em diu que segur que el meu cos està fent un canvi i per això tinc tantes " molèsties" , a veure si es veritat i quan acabi de fer el canvi estic bé..
sóc com els cucs de seda, faig una metamorfosi...jejejeje!!! a lo millor després sóc la Superwoman!!!
Ahir i vaig estar jo a Tarragona al metge amb el meu nen i a veure la sogra. Amelie tranquila que jo porto com a una setmana i mitja de baixa i no em puc connectar perquè el senyoret es connecta i quan me'l deixa lliure ja tinc una son que em moro....
que tal els preparatius?
Nuvia doncs espero que als convidats els hi agradi com em va agradar a mi... les vidrieres son molt xules i els gravats de sobre les portes també, a més que just quan surts et trobes de frente un pedazo de mural de Lleida de l'any catapun xinpun, a mi em va agradar força i al meu amore també. Estic super feliç feliç feliç!!!!!
www.nuvis.org/toni_ester

pero si que mirare que sigui de sirena-mitja o com se digo no fins als genolls...