NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. nov. 20, 2009 10:37 am

:-)) Hola guapes, bon dia pel matí enboirat!!! :--(

Paso de menjar-me més el cap, sinó no en sortiré...
Bueno Lluneta veig que almenys has trobat una feineta, més val això que res....no? :-)ok: Així que tens el queixal del seny malament? això si que és un agobio perquè quan et comencen a fer mal... com portes lo de la boda, bé?

Miriam tu has de fer el que tu creguis, la gent només fa que xerrar però evidentment en això dels cigronet sou els dos..jo et dono suport perquè SI , faria una ilu... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: i si , a veure si em posso bé ja d'una vegada sobretot del coco, perquè porto un anyet que deu ni do...a sobre el terapeuta que tinc em diu que segur que el meu cos està fent un canvi i per això tinc tantes " molèsties" , a veure si es veritat i quan acabi de fer el canvi estic bé.. *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* sóc com els cucs de seda, faig una metamorfosi...jejejeje!!! a lo millor després sóc la Superwoman!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ahir i vaig estar jo a Tarragona al metge amb el meu nen i a veure la sogra.

Amelie tranquila que jo porto com a una setmana i mitja de baixa i no em puc connectar perquè el senyoret es connecta i quan me'l deixa lliure ja tinc una son que em moro.... :-(
que tal els preparatius?

Nuvia doncs espero que als convidats els hi agradi com em va agradar a mi... les vidrieres son molt xules i els gravats de sobre les portes també, a més que just quan surts et trobes de frente un pedazo de mural de Lleida de l'any catapun xinpun, a mi em va agradar força i al meu amore també. Estic super feliç feliç feliç!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

www.nuvis.org/toni_ester
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: PIKYS » dv. nov. 20, 2009 7:56 pm

Hole noies!!!

pufff ara feia dies que no passava per aqui. Que tal tot??

Istar anims que quan acabis dels canvis tot anira sobre rodes. COm més ens capfiquem amb les coses pitjor. Preteu amb filosofia.

Miriameta, com que no volen que tinguis criatures??? ets tu qui la de voler no??? A vere si animes al teu home!!!

Lluneta, que tal els peques???? bueno si necesites alguna cosa ja saps on estem les mestres jejeje.

Nuvia on tas posat???? desapareguda, tants cursets, tants cursets. I jo que en vull fer no me'n donen. I ara que ens els faran fer a finals de juliol, vaya Maragall es podria callar la boca, que es aixo de currar fins al 7 de juliol!!! jo vull vacancesssssssssss

La resta totes be??? cuideu-vos molt les que esteu engripades. Jo estic rodejada de grip al cole, als veins, pero encara aguanto!!!!

Fins un altra. una abraçada a totes
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. nov. 20, 2009 8:50 pm

Hola amors!!!!

Istar, com estas??? Tinc una compi que ha agafat la grip A i les esta passant put*es!!! Fa dues setmanes que esta de baixa i ara li ha afectat al fetge i esta realment fotuda i de color groc!!!!

Miriametaaaaaaaaaa, bebitos jaaaaaaa!!! Sha de consumar el matrimoni!!!!!

Pikys, aguanta soldado, aguanta!! Vence a los virus!!!!

Llunetaaaaa, lo que ha dit la pikys, qualsevol cosa, qualsevol canço, aqui estem xDDD

Nosaltres dema anem a parlar amb la organista de st llorenç :) A veure que tal, ens explicara el repertori que te i lo que acostuma a tocar i tal :)
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: Pacresol » ds. nov. 21, 2009 9:18 am

bueno buen find guapas!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 21, 2009 9:01 pm

Hola noies!!! Estic molt bé, estic viva lo que amb aquesta nova feina, m'he de ficar al dia ràpid i no tinc gairebé temps!!! M'agraden molt els peques, però alhora és una jugarreta fer una feina que saps que gairebé mai podràs arribar a fer, a no ser que estudiis una altra carrera, que ara mateix no puc fer per pasta... en fi... m'agrada molt aquesta feina!!!! i els peques estic enamorada d'ells... ara segueixo dient, els grans tenen lo seu... molt en el fons però ho tenen. Els de l'any passat només fan que convidar-me a la Seu per anar a berenar plegats, és una manera de dir-te que els hi has caigut bé :-)ok: No sé... en fi...
Nuvia, m'alegro que estiguis bé què us ha dit l'organista??? Necessito ajuda amb l'anglès de peques!!!! :-)ok:
Pykis... em smbla que si necessitaré ajuda!!!! No en tinc ni idea...
Ise, cuca on sou?????????? Cuca estàs bé???? Em tens preocupada.......
Miri, ja saps el que penso, sóc la teva ovella negra ja ho sé... però jo penso que la vida s'ha de disfrutar i més a la teva edat, i més endavant tenir bebitos, però això és la meva opinió, sé que no la comparteixes però bno... jo com que encara esperaré a aprovar les opos per tenir un bebito doncs encara em kda... Tinc molt temps encaraaaaaaaaa, vull viatjar molt i surtir de festa encara!!!! ::love:: ::love:: Són punts de vista diferents...
Istar, com va la grip?? I els ànims?? Espero que bé, que després de festes ja serà un no parar eh, wuapa!!!!! Això va costa avall!!!! Anima't molt!!!! Ara jo també estic separada del Jordi :-( :-( :-( :-( fins que torni a haver feina per aquestes contrades, estaré vivint a barcelona, vaya rollo!!! al menys fins que ens casem viuré allí i es fa bastant dur...
Annalleida... tot bé? Les vacances?? Els mobles???

A nosaltres dilluns ens arriben les invitacions............. Ja tinc ganes!!!! Ja us les ensenyaré!!!!
Petons a totes!!!! ::love:: ::love:: Vaig de sopar i al river!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluna2000 » ds. nov. 21, 2009 9:06 pm

Hola noies!!!

Ami també hem queda poquet!!! Ja teniu lligat el tema de les flors? Vau anar a la fira? Jo tan sols tinc la targeteta d'un estand de flors pero hem fa més por que una pedregada!!!

He tingut molta sort pq nomes fa 18 dies que hem va demanar la mà, vam decidir que posariem la data aviadet per no pensar en boda durant anys, i ja tenim restaurant i esglesia!!!

Tambe estic indecisa amb el fotograf pero penso que ho deixare per despres de festes!!!

Imagineu que aquesta setmaneta començo a mirar vestits, que no tinc ni ideia de quin hem posare, :hmm:: pero si que mirare que sigui de sirena-mitja o com se digo no fins als genolls... *.-o-o.*

Vosaltres ja el teniu no!!! Anims que segur que ens sortira tot rodó!!!!

Petonets!!! :-()-)
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 21, 2009 9:23 pm

lluna2000 ha escrit:Hola noies!!!

Ami també hem queda poquet!!! Ja teniu lligat el tema de les flors? Vau anar a la fira? Jo tan sols tinc la targeteta d'un estand de flors pero hem fa més por que una pedregada!!!

He tingut molta sort pq nomes fa 18 dies que hem va demanar la mà, vam decidir que posariem la data aviadet per no pensar en boda durant anys, i ja tenim restaurant i esglesia!!!

Tambe estic indecisa amb el fotograf pero penso que ho deixare per despres de festes!!!

Imagineu que aquesta setmaneta començo a mirar vestits, que no tinc ni ideia de quin hem posare, :hmm:: pero si que mirare que sigui de sirena-mitja o com se digo no fins als genolls... *.-o-o.*

Vosaltres ja el teniu no!!! Anims que segur que ens sortira tot rodó!!!!

Petonets!!! :-()-)

hola lluna!!! Compi de nick!!!! Benvinguda!!! Doncs tema flors jo el vaig mirar a la fira al kentia, i em vaig enamorar d'un ram de roses rojes xul.líssim però el vaig trobar carillo, 150 e!!! Ara volem anar mirant a altres llocs, però primer volem saber si alguna parella més es casa aquell dia per compartir gastos... a principis de l'any que ve trucarem a vere què diu el capellà...
EL fotògraf mirat-ho ja que no sigui que ja no en tinguis no?? No sé es que nosaltres portem organtizant la boda la tira de temps i ja ho tenim més o menys tot lligat!!
La lluna de mel què tal? On ho feu el convit???
El vestit on te'l miraràs? Si el vols tipo sirena, ja pots anar cap al Pronovias directament... als altres llocs no n'he vist molts, per no dir cap! És un consell!!!!
Un petonet!!!
Imatge
lluneta29

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluna2000 » ds. nov. 21, 2009 9:38 pm

Gràcies lluneta!!!

t'he de dir que si el 29 són els anys que tens a més d'haver coincidit amb el nick tenim la mateixa edat!!!jejeje!

gràcies per les recomanacions amb les flors, aquesta setmana veig al meu capella i li volia pregunar el mateix, ens casem a la esglesia sant joan baptista, i fem el convit a la prats, cada cosa que hem elegit hem tingut la sort de tenir dates, que segons el mes es complicat!!

Tinc hora a la lluna de drap i despres al pronovias, a la lluna una amiga meva que es mes o menos de tipo com jo en va comprar un de mig sireneta a veure si tinc sort!!! es un problema pq soc altota pero bastant recteta i tinc esquena aixi que segons el vestit en comptes de ram de flors millor porto una pilota de rugbi i recorro l'altar corrent per noquejar el meu home, jejejeje!!! menos mal que m'ho prenc amb humor, a mes si algo tinc maco es l'unic que no lluire, cames!!!aixi que vaig força nerviosa i amb por de que tot-hem-quedi-horroros!!!!

pel fotograf, si hem dius aixo hem començare a moure ben rapid!!! :-):-):-):

Tu on ho fas lluneta? tens vestit? estas contenta? jo penso que quan mel compri canviare d'opinio 50 vegades jejeje, i tindre malsons!!!

Un petonas!!! :-)ok: :-)
lluna2000

EntradaAutor: lluna2000 » ds. nov. 21, 2009 10:04 pm

No hi ha manera que hem surti el compte enrere....mmmmpfff :.0.-0.:
lluna2000

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 22, 2009 10:52 am

Jo et recomano que vgagis a mirar vestits a Boutique La Novia www.boutiquelanovia.com Jo i la Pikys ens l'hem quedat alli :) Et tractaran molt be i et regalen la roba interior i altres catxarrets :)

He de fer propaganda, que sinoooooooooo
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 22, 2009 10:58 am

Ahir va ser un dissabte suuuuuper complert :) Pel mati vam anar a parlar amb l'organista i moooooooolt be, es una senyora molt agradable i ens va aconsellar un munt de coses :)

Per la tarda vam anar al Justribo a que el meu pare es mires el traje, anira tan absolutament guapo!!!! Es una passada, esta Senyor total :) Que way veurel tan mudat. El meu amor también va venir i jo no feia mes que xafardejar trajes per veure si ficava alguna cara ell. Vaig sortir mooooooolt desconcertada pq el traje que es va quedar el meu pare era el que jo estava segurisssima que shavia quedat el meu amoret i no! Aixi que ara se mhan trencat els esquemes de traje de nuvi!!!!

Despres vam anar a la tenda de ma tieta a portar un decim de loteria i els hi vaig dir que havia perdut 3 kilos i que tenia moltes ganes de ficarme el vestit pero que em feia por que encara que no macabes de pujar la cremallera i com estava el meu pare i ell no me lhavia vist... van dir al meu amore que puges al pis de dalt i que tenia prohibit mirar per les escales :) Em vaig enfundar el vestit i vaig començar a cridar: EM PUJA LA CREMALLERAAAAAAAAAAA!!!! AAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!! jajajajajajajaja el Julito deia que semblava una boja :) Al meu pare li va agradar molt el vestit ficat :) Te una cuaaaaaaa!!! Que way, que way, que way!!! I em puja la cremalleraaaaaaaaaaaa!!!!! Ara ja si que si, que si, que si, que si, que si, que si es el meu!!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: PIKYS » dg. nov. 22, 2009 12:41 pm

Holeee

Nuvia FELICITATS!!!! iujuuuuu ja pots entrar. I no sera dels sopars i dinars que has fet amb mi eh!! jajaja Veus les braves van bé!!! aixo es que t'ho has currat!!!! molt be guapaaaa

Lluna, enhorabona. COm t'ha dit la Nuvia a la Boutiquelanuvia et tractaran molt béeeeeeee!!!! Ja veuras que aviat tindras vestit!!! quan et cases??

Istar ja et tinc agregada, no ho havia vist jejeje!!! perdona.

Lluneta jo angles no n'he fet pero et puc ajudar com ho pots fer. Pensa que 4 coses clares, representatives i musiqueta, els tindras contents i distrets. Tu pregunta el que necessitis
Imatge
PIKYS

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 22, 2009 4:21 pm

PIKYS ha escrit:Holeee

Nuvia FELICITATS!!!! iujuuuuu ja pots entrar. I no sera dels sopars i dinars que has fet amb mi eh!! jajaja Veus les braves van bé!!! aixo es que t'ho has currat!!!! molt be guapaaaa

Lluna, enhorabona. COm t'ha dit la Nuvia a la Boutiquelanuvia et tractaran molt béeeeeeee!!!! Ja veuras que aviat tindras vestit!!! quan et cases??

Lluneta jo angles no n'he fet pero et puc ajudar com ho pots fer. Pensa que 4 coses clares, representatives i musiqueta, els tindras contents i distrets. Tu pregunta el que necessitis

jajajajajaajajaja, seran les braves... xDDDDDDDDD mhan dit que he de perdre 3 kgs mes encara per a que em quedi mes xaxi de la muerte... aixo del put*o pes es un rolloooooooooo, mestic quedant sense tetis!!!!!!!! Estic farta de menjars insipids!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 22, 2009 4:22 pm

AAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!! com va anar el dissabte pel mati?? Vau veure alguna cosa que us agrades???
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 22, 2009 9:06 pm

Nenes!! avui a 22 de novembre... ens hem banyat al mar jajajaj

Aqui us deixo una fotito wapes!!

Vaig a treballar, a vere si demá us llegeixo tot el que heu escrit.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluna2000 » dg. nov. 22, 2009 9:33 pm

nuvia2010 ha escrit:

jajajajajaajajaja, seran les braves... xDDDDDDDDD mhan dit que he de perdre 3 kgs mes encara per a que em quedi mes xaxi de la muerte... aixo del put*o pes es un rolloooooooooo, mestic quedant sense tetis!!!!!!!! Estic farta de menjars insipids!!!!

Pykis! hem caso el 15 de maig de l'any que ve! prenc nota de la boutique de la novia, la setmana que ve m'hi passare!!

Anims nuvia2010 aixo del pes es un rotllo, jo estic com tu! de moment he perdut 2,5 kg pero per anar bé hauria de perdren 1,5 kg!!!! i m'encante jalarrrrr,pero PER PRESUMIR HEM DE PATIR!!!jejejeje *.-o-o.*

per cert, com es aquest vestit tant patidor? es encorçetadet??Jo també en vui un aixi pero hem fa patir!!!jejejeje!On tel vas anar a provar a la botiga no?? O ja el tens a casa?
Una abraçada noies!!! :-)
lluna2000

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 22, 2009 9:37 pm

miriameta ha escrit:Nenes!! avui a 22 de novembre... ens hem banyat al mar jajajaj

Aqui us deixo una fotito wapes!!

Vaig a treballar, a vere si demá us llegeixo tot el que heu escrit.

Osti nenaaaaaaaaaaaaaaa!!! Que guapooooooooooo!!! I quin fred, no?!?!?!?!?! A nos también ens agradaria fer aixo!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dg. nov. 22, 2009 9:39 pm

lluna2000 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

Pykis! hem caso el 15 de maig de l'any que ve! prenc nota de la boutique de la novia, la setmana que ve m'hi passare!!

Anims nuvia2010 aixo del pes es un rotllo, jo estic com tu! de moment he perdut 2,5 kg pero per anar bé hauria de perdren 1,5 kg!!!! i m'encante jalarrrrr,pero PER PRESUMIR HEM DE PATIR!!!jejejeje *.-o-o.*

per cert, com es aquest vestit tant patidor? es encorçetadet??Jo també en vui un aixi pero hem fa patir!!!jejejeje!On tel vas anar a provar a la botiga no?? O ja el tens a casa?
Una abraçada noies!!! :-)

A la botiga, es de la meva tieta i mira, jejejejejejejejeje, pos mhi vaig passant quan tinc mono :) El vestit no es el problema, el problema soc jo!!!! Pero estic molt orgullosa, he perdut mooooooooooolt pes, fa un any pessava 16kgs mes que ara :) tinc ganes d'arribar als 20!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: carlina » dl. nov. 23, 2009 2:07 am

Hola Lluna2000 nosaltres totes les flors i el ram ho vam fer a la Poncella a Mollerussa, és una artista la Mercè. Encara que facis la boda a Lleida no hi ha problema et vindran a guarnir igualment l'església.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. nov. 23, 2009 3:39 am

Hola guapes!!!
Com ha anat el finde?
Jo estic bastant més bé, ja m'ha baixat..aleluiaaaaaaaaaa! realment estava preocupada eh? , la grip quasi està curada, ja no em noto el cansament tan bèstia que tenia, una pedazo de astènia que no vegis, mai havia estat tan xafada ni tan cansada...després encara tinc la tos , la picor a la gola i el mal de gola i bueno més cansada del normal també encara però ufff la primera setmana estava feta un nyap....no tenia febre només dècimes però uff és el xafament :--( ma filla no l'ha agafat i això que estava amb mi...millor. Ja em va dir la meva dra. que la recuperació és lenta, que lo més fort dura de 4 a 7 dies, jo en porto com a 11 a casa i la veritat no em veig amb cor d'anar al curro, i això que en tinc ganes, perquè em marejo i estic flojucha...xD però bueno estic bé, avui m'ha agafat un mal d'estòmac que porto un mal cos tota la tarda i ara veieu les hores que son? doncs no puc dormir de cap manera , a més començo a pensar amb la boda i se'm fa un nus al pit, em fico nerviosa i...au! insomni al canto, que em queda tan poc...! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Doncs NUVIA m'alegro que t'hagis aprimat i que et pugi la cremallera...jejejejeje!!! i no crec que jo l'hagi agafat tan fort com la noia que em dius tu...n'hi ha que l'agafen super fort i altres quasi com una grip estacional o menys que això. Per cert , ja doneu invitacions ? >.-<:

Lluneta ,així que ja ens has deixat? estàs a Barna? bueno mira prent-ho amb calma, és una jugarreta l'estar separats però mira-ho pel costat bo, son uns mesos només...el meu no sé quan trobarà feina i la que té si no li'n surt una ,que la conservi que tal com està el panorama... :--( Que et vagi molt bé, ja ens aniràs explicant.

Pikys m'imagino que m'has agragat al facebook perquè m'ha arrivat una invitació i com no sé els noms doncs no sabia si era teva...al dir-me això dedueixo que si. Tot bé, els preparatius com els portes? >.-<: >.-<:

Que deuen fer la cuca, la cc83, amelie, etc...fa un munt de dies que no en sé res. M'imagino que estaran bé .
Doncs per tooooooooooooooooootes les del foro molts petonets!! MUAK MUAK MUAK i Bona nit!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat