Autor: dory » dt. set. 22, 2009 12:51 pm

Autor: anetta » dt. set. 22, 2009 1:19 pm

Autor: marsal75 » dl. nov. 23, 2009 9:42 am

Autor: Lehara » dl. nov. 23, 2009 12:32 pm

Autor: eliytoni » dt. nov. 24, 2009 11:41 am

Autor: anetta » dt. nov. 24, 2009 12:54 pm

Autor: gliff » dt. nov. 24, 2009 1:49 pm
fueron los 3 dias mas romanticos de mi vida, y no solo x el momento anillo!!!

Autor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 11:12 am

Autor: cadui » dv. nov. 27, 2009 6:39 pm
tenemos una gran suerte de tener a nuestros niños y por eso estamos todas aquí como "locas" organizando nuestro gran día! 

Autor: buniketa » dv. nov. 27, 2009 10:46 pm

Autor: NUVOLET » ds. nov. 28, 2009 7:31 am
)

Autor: Maria i Raul » ds. nov. 28, 2009 11:22 am

Autor: fl0reta » ds. nov. 28, 2009 2:41 pm
Maria i Raul ha escrit:LA HE CAGAT, I DE QUINA MANERA....
Varem decidir casar-nos por mutuo acuerdo fa uns mesos, pero com que sap que em feia molt i molta ilusio tenir una pedida de princesa, pos un dia em porta a una joieria que n'estic enamorada per triar ma o menos l'anell. T'el fan a mida, o sigui que vai escollir si quadrat o rodo, brillant o mate, pedrusco o brillantet.... i de la resta de n'ocupa el meu home.
El dia 18 de Des. es el meu cumple, i parlant amb els amics i tal quedem per celebrar-ho el 19, i al comentar-li a en Raul, em mira amb una cara de corderito degollado: "Divendres 18 pots plegar abans de la feina?" I es veu que volia portar-me a Paris un finde amb el "Anell de mis Sueños".... i tenir una pedida de princesa com la que sempre he somiat (i te mes valor encara, pq el meu futuro marido no es gens romantic, pero gens, gens)![]()
No se si anular l'aniversari i encarregar jo el viatge....
ALGUNA IDEA?

Autor: buniketa » dg. nov. 29, 2009 12:38 pm
NUVOLET ha escrit:Buniketa en aquest aspecte de no demanarme directament boda, viure junts, y sortir, t'ha passsat com amb mi una cosa ha portat a una altra... pero si ells son així no els tenim pas que canviar no??
Yo aún no tengo anillo de pedida, aunque yo creo que me va a preparar alguna sorpresa para darme el anillo no se porque, pero creo que será mas adelante...![]()
Como dice Cadui lo importante es que estan allí siempre que los necesitamos y uno al otro nos hacemos felices ( que cursi me ha quedado jejejje)

Autor: buniketa » dg. nov. 29, 2009 12:41 pm
Maria i Raul ha escrit:LA HE CAGAT, I DE QUINA MANERA....
Varem decidir casar-nos por mutuo acuerdo fa uns mesos, pero com que sap que em feia molt i molta ilusio tenir una pedida de princesa, pos un dia em porta a una joieria que n'estic enamorada per triar ma o menos l'anell. T'el fan a mida, o sigui que vai escollir si quadrat o rodo, brillant o mate, pedrusco o brillantet.... i de la resta de n'ocupa el meu home.
El dia 18 de Des. es el meu cumple, i parlant amb els amics i tal quedem per celebrar-ho el 19, i al comentar-li a en Raul, em mira amb una cara de corderito degollado: "Divendres 18 pots plegar abans de la feina?" I es veu que volia portar-me a Paris un finde amb el "Anell de mis Sueños".... i tenir una pedida de princesa com la que sempre he somiat (i te mes valor encara, pq el meu futuro marido no es gens romantic, pero gens, gens)![]()
No se si anular l'aniversari i encarregar jo el viatge....
ALGUNA IDEA?

Autor: cadui » dg. nov. 29, 2009 7:40 pm
buniketa ha escrit:Maria i Raul ha escrit:LA HE CAGAT, I DE QUINA MANERA....
Jo planificaria el viatge a París sense dir-li... deixa que fins l'últim moment pensi que es farà lo de l'aniversari, i en l'últim moment, li prepares la maleta, i abans de sortir de casa li dius que agafi el que necessiti per poder tancar la maleta, i li ensenyes els bitllets a París...

Autor: Silvia_2008 » dt. des. 01, 2009 4:49 pm

Autor: Idealista » dl. des. 07, 2009 8:00 pm
Silvia_2008 ha escrit:Pero le diré que se curre una manera de dármelo, no?

Autor: buniketa » dt. des. 08, 2009 12:18 pm
Idealista ha escrit:Silvia_2008 ha escrit:Pero le diré que se curre una manera de dármelo, no?
Ahora llamo a mi amigo Michael Bublé, para que en el concierto de Verona (oiggsss), nos llame y subamos al escenario y te pida en matrimonio delante de todos los espectadores.
Mañana no que es fiesta... Pero el miércoles me apunto al curso de italiano para que los del público nos entiendan y puedan aplaudir.
Ve preparando el Tena Lady por si se te escapa el pipí de la emoción!!
Luv u.