Autor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 10:52 am

Autor: nuvia2010 » dl. nov. 23, 2009 1:39 pm

Autor: nuvia2010 » dl. nov. 23, 2009 1:41 pm
buniketa ha escrit:Nuviaaaaaaaaaaaa! Molt bé, ànims, cada vegada costa més perdre pes, si ja n'has perdut tant... però tot s'aconsegueix. Jo ja m'hi he posat, ja n'he perdut uns quants, però com que tinc més d'un any per endavant... puc anar amb calma.![]()

Autor: Pacresol » dl. nov. 23, 2009 2:59 pm

Autor: cuca lleida » dl. nov. 23, 2009 9:19 pm
i trankila que lo del cigronet sera quan hagi de ser! tot arriba!!! (mira tu ja tas casada...i semblava que no arribes mai , no?) PACIENCIA
i anims bonica!!!ja saps que pel que vulguis

Autor: ISTAR82 » dl. nov. 23, 2009 9:49 pm

Autor: lluneta29 » dt. nov. 24, 2009 6:13 pm

Autor: lluneta29 » dt. nov. 24, 2009 6:14 pm
Un petonàs preciosa!!!! No m'oblido de tú eh...
Autor: lluneta29 » dt. nov. 24, 2009 6:18 pm

Autor: buniketa » dt. nov. 24, 2009 6:48 pm
lluneta29 ha escrit:X cert... demà m'arriben les invis i tenim amics que ja les volen, i no sabem què fer???!!! Jo penso què és molt aviat però ells insisteixen que com més aviat millor, menys feina per nosaltres i més ara que sóc a Barna... no sé jo pensava esperar-me més, però són una mica impacients la veritat... no sé què fer!!! si donar-les ja a qui mho demani o esperar-me al febrer que em vingui tot de cop... aixs ja em començo a agobiar!!!!

Autor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 2:03 pm

Autor: annalleida » dc. nov. 25, 2009 7:17 pm

Autor: nuvia2010 » dc. nov. 25, 2009 7:38 pm

Autor: miriameta » dc. nov. 25, 2009 9:13 pm

Autor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 9:19 pm

Autor: nuvia2010 » dc. nov. 25, 2009 9:22 pm
miriameta ha escrit:Hola wapes,
Ja tinc ganes de que el fotògraf ens ensenyi les fotos, aquestes les vam fer amb la meva camara.
L´aigua estave congelada pero feie un dia super bo, i com que primer posavem i jugavem pues estavem acalorats i amb tant vestit a sobre no es va notar tant l´aigua freda. L´únic va ser quan vaig caure a dins l´aigua sencera..( o me van tirar... millor dit, jejej) si que vaig notar la fredoreta.
Hi havie molta molta gent mirant... al ser diumenge i a un lloc on va molta gent a passejar (el roc de sant gaietà de roda de barà) pues feiem l´espectacle. Hasta hi havien uns nens que deien vivan los novios!!!
Ara tinc el traje a la banyera encara amb kg de sorra... mare meva.. mu vaig passar molt be :) l´unic que espero es que no sem notes gaire que feie 3 dies que anava de nit i vaig empalmar... perque amb lo cansada que estic... i les ulleres que porto..
istar wapa, me vas pillar en un moment de relax jeje mamare estave a la carnisseria i jo no podia amb la meva ànima. Porto massa dies de nit. Sempre he viscut a cappont. Ens trobem molt ultimament :) i si ja no hi vius encara mes coincidencia.
llunetaaa si que t´has oblidat de mi, que ja no tenrecordaves de mi al contestar el post jejeje
cucaaaa, quan temps sense veuret!! menalegro que estiguis per aqui.
Nuviaa, fes propaganda fes. Et vui dir una coseta:
QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! 4 MESOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! UOOOOO jejeje estas nerviosa????
Les demes, ise on ets? annalleida, amelie, cc83, les nenetes 2011 com va tot????
m´oblido alguna segur.....
un besito a totes!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: nuvia2010 » dc. nov. 25, 2009 9:23 pm

Autor: nuvia2010 » dc. nov. 25, 2009 9:24 pm
buniketa ha escrit:No et preocupis, que segur que estaràs molt i molt guapa a les fotos... si tu ja ho ets, dona! no hi ha ulleres que ho puguin espatllar, jejeje...
Les del 2011 anem fent, parlant, planificant, esperant el 2010 amb candeletes per acabar de concretar cosetes... quines ganes! i sobretot traient el cap pel post del 2010 per aprendre de les millors!

Autor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 10:09 pm
nuvia2010 ha escrit:buniketa ha escrit:No et preocupis, que segur que estaràs molt i molt guapa a les fotos... si tu ja ho ets, dona! no hi ha ulleres que ho puguin espatllar, jejeje...
Les del 2011 anem fent, parlant, planificant, esperant el 2010 amb candeletes per acabar de concretar cosetes... quines ganes! i sobretot traient el cap pel post del 2010 per aprendre de les millors!
Tu es com si fossis del 2010, tens mes coses preparades que nosaltres!

Autor: ise » dj. nov. 26, 2009 7:03 am
De tot lo altre com estas??? Les migranyes que tal? Vas anar al metge???