Lista de bodas a estas alturas?

bodes 10!

Lista de bodas a estas alturas?

EntradaAutor: Tona-80 » dj. nov. 19, 2009 2:02 pm

Hola núvies!
He obert aquest tema per preguntar-vos si fareu llista de noses. És q nosaltres teniem clar de no fer-la perquè ja tenim bastants coses del pis, però quan dius q només poses el número del compte corrent per qui vulgui posar diners, sempre hi ha un sector de gent (majoritàriament gent entrada en anys) q et pregunta si no faràs una llista de noses, perquè prefererixen regalar-te alguna cosa més "visible" q no pas diners. Diuen que és perquè tinguis un record d'ells, com si t'haguessis de recordad d'aquell tiet q veus 4 cops l'any cada vegada q passes danvant del "tostador" q et va regalar :-)
Bueno, no vull allargar-me... el cas és q ens ho estem plantejant i voldria saber com viviu aquest tema, i si realment val la pena fer la llista.
Imatge
Tona-80
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1175
Membre des de: ds. set. 26, 2009 10:27 am

Re: Lista de bodas a estas alturas?

EntradaAutor: Drix » dj. nov. 19, 2009 3:11 pm

Hola!! doncs nosaltes no farem llista de noces perque ja vivim junta i ho tenim gairebé tot... jo no posso el numero de comptes a la invitació, prefereixo que me'l demanin, o que em regalin el que els hi semble...

PETONS
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix
:: núvia experimentada

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Nelly » dj. nov. 19, 2009 3:37 pm

Nosaltres también ho tenim tot pq fa 3 anys q vivim junts, possarem numero de compte a la invitacio
Imatge
Nelly

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: Zaida » dj. nov. 19, 2009 5:50 pm

hola chicass!!! nosotros tampoco haremos lista de bodas ni pondremos nº de cuenta. Ya hace 2 años que vivimos juntos y lo tenemos todo, por lo tanto, la gente me imagino que nos dará dinero. Los que pidan nº de cuenta se lo daremos y ya está!!! :-)ok: :-)ok:
Imatge
Zaida

Entrades: 1271
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 11:50 am

EntradaAutor: miriam1986 » dj. nov. 19, 2009 10:57 pm

Hola!nosaltres tampoc posem llista de noces, primer de tot perque fa quatre anys que vivim junts, i evidentment ja tenim de tot, el que podriem posar son pijadetes, i al cap i a la fi com el bodorrio ens el hem de pagar nosaltres millor numero de compte corrent i a correr. A la gent no li agrada, però es el més practic, aquest dissabte he estat a una boda i a la pobre nuvia no paraven de ploure-li sobrets amb diner de tot arreu, i jo no vull estar pendent d'on poso els diners, amb el cap que tinc encara els perdria!!!
miriam1986
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: marsal75 » dv. nov. 20, 2009 8:33 am

nosaltres estem a la mateixa situació que les anteriors noies, portem un any i mig vivint junts i el pis de mica en mica l'hem anat arreglant, amb ho qual no necessitem més coses (o en alguns casos trastos) a casa. Tampoc tenim pensat posar num de compte perque queda una mica fred, aixó si, demanarem al banc que ens faci targetes (la noia ens va dir que eren de franc) per a qui ens ho demani, donar-li
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: miriam1986 » dv. nov. 20, 2009 4:15 pm

Nosaltres vam anar ahir a fer un compte pelsahorros que tenim per a la boda, i la noia del banc també ens va dir que ens faría unes tarjetes, pero jo no se si posarles dins el sobre de les invitacions, es que la gent gran no em demanará el numero de compte, i de veritat que el dia del casament no vull haber de pensar en els sobres dels diners, vull riure, ballar passar-m'ho molt bé i no preocuparme dels sobres dels diners. Encara que es veritat que també em fa una mica de pal ficar el numero de compte dins les invitacions, pero s'ha d'escollir, corte o tranquilitat aquell dia.
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: Toni » dv. nov. 20, 2009 4:17 pm

.. també us podeu mirar la Llista de noces solidària de Intermon:

http://www.guianupcial.com/llista-de-no ... ermon.html

:-)) :-)) :-)) :-)) :-))
:: Toni Rufo

:: www.creacions.com ::
Toni
Administrador bi-mil·lenari
Administrador bi-mil·lenari

Entrades: 4234
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: miriam1986 » dv. nov. 20, 2009 4:26 pm

Jo faría una llista de noces solidaria, pero em sembla que amb el que tinc ahorrat per al casament els que haurán de ser solidaris serán els convidats amb mi. Tot i que penso que a qui no li facin falta ni els diners per al casament es una cosa admirable.
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: carlina » dl. nov. 23, 2009 2:20 am

Noies a nosaltres ens va passar una cosa curiosa: Nosaltres vam ficar les targetes aquestes que dieu de la caixa amb les invitacions. Una de les tietes del meu marit ens va ingressar 100€ i a més va regalar-nos una olla de fang amb uns cuencos de fang, diu que volía que tinguessim un record seu. Està allí arrocanada agafant pols en un calaix, tots dos ens vam quedar a quadros quan ens ho va regalar, a més és horrible, no ens agrada a ningún dels dos, però bé que hi farem a la dona li feïa il·lusió li vam donar les gràcies i ja està. Us ho explico pq vegeu que encara que fiqueu número de comte a l'invitació hi haurà gent que us farà regals pq tingueu algo seu.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 23, 2009 8:55 am

a nosaltres ahir ens van donar una idea que potser acabarem fent, estem dubtosos
en una agencia de viatges on vem demanar informació per al viatge de nuvis ens vam dir que la gent podia comprar km per al nostre viatge. Es a dir, si volien donar-nos 200 euros de regal doncs anaven a l'agencia de viatges i donaven allà els 200 euros, representant que compraven km del nostre viatge, pero ens pagaven aquests diners del viatge de noces
és una idea original per a qui no vol donar diners en efectiu ni vol ficar-los en el banc, total més trastos a casa no ens calen (l'any passat a un casament on no voliem anar pero haviem d'anar vem regalar una fregidora enorme que nosaltres no feiem servir i que estava completament nova com a regal, ja que ens obligaven a anar al casament, ens vem treure un trasto de sobre; la gràcia es que la parella a la que els hi vem regalar no en tenien i els hi va fer molta il·lusió)
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 12:32 pm

Personalment, com que ja estem vivint junts (i encara que ens falten algunes cosetes i tal pel pis -cortines per les habitacions que no utilitzem-), preferim posar el compte; com que nosaltres ens dissenyem les invitacions (bé, ho faig jo) a la part del darrera del targetó posaré el plànol d'arribada al restaurant i el nº de compte corrent.

Pel que fa a la llista solidària, se m'havia acudit que el dia del casament farem una rifa i el que recaudem anirà a alguna ONG. És una idea que estic perfilant, ja veurem com o si la fem...

La idea dels donatius a l'agència de viatges està mooooooooooolt bé. El que passa és que encara no sabem si el viatge el farem via agència o per compte propi. Com que encara ens queden molts dies, ja veurem què fem amb tot això. De moment, cal obrir el compte per la boda i acabar amb el disseny de les invitacions.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 23, 2009 12:39 pm

nosaltres en seguida que sapiguem el lloc on fem el casament (que espero que sigui per aquest Nadal, perque ja els haurem vist tots) anirem a l'abordatge del meu cunyat a que ens comenci a fer les invitacions i, juntament amb el planol del lloc, una referencia a la pag web del nostre casament tambè hi afegirem el num de compte per al casament per a qui no ho vulgui donar en mà
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 12:42 pm

Ostres! És veritat! M'oblidava de posar la pàgina web! Gràcies guapa!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: miriam1986 » dl. nov. 23, 2009 3:28 pm

hola! nosaltres també ens dissenyem les invitacions,vosaltres els planols per arribar al restaurant com els fareu? jo no en tinc ni idea!
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 23, 2009 3:39 pm

els planols doncs els traure de la pag web del restaurant, si ho tenen posat, i sino doncs amb el google maps o be amb la guia michelin o repsol. A més com que ja hi haurem estat nosaltres al lloc primer, tambe es pot posar si hi han indicador, o en cas de que no hi hagin, doncs posar elements que poden anar guiant a la gent
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 3:41 pm

miriam1986 ha escrit:hola! nosaltres també ens dissenyem les invitacions,vosaltres els planols per arribar al restaurant com els fareu? jo no en tinc ni idea!

Doncs jo estic igual, he intentat copiar-lo de google, però no he pogut o no se sabut fer-ho. Li he de donar més tombs, jo les invitacions les estic fent amb el word i potser ho hauria de fer amb algun altre programa, però bueno, tinc temps... Potser s'haurien de fer amb paint o algo així, no sé, a veure si algú ens pot ajudar amb el tema en qüestió... estic per obrir un altre post amb aquest assumpte; de totes maneres, abans vull mirar pels post d'altres anys que no hi hagi algun tema que en parli...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 23, 2009 3:59 pm

pots mirar de fer les invitacions amb el publisher Buniketa, si vols ficar algun dibuix sempre et sera més facil i a més si tens la mida de la tarjeta i aquesta ha d'estar doblegada allà ja hi han formats preestablerts sobre aixó. Dona-li una ullada.
Si prospera la meva idea de fer la invitació com un dvd amb fotos nostres (que en tinc un munt dels ultims albums d'scrapbooking que he anat fent) ho unic que tinc que mirar de millorar es la portada de la pelicula, perque em surt una mica rabe. Faig servir un programa que es diu MemoriesonTV. Pero la caratula del dvd seria feta pel meu cunyat
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 4:10 pm

marsal75 ha escrit:pots mirar de fer les invitacions amb el publisher Buniketa, si vols ficar algun dibuix sempre et sera més facil i a més si tens la mida de la tarjeta i aquesta ha d'estar doblegada allà ja hi han formats preestablerts sobre aixó. Dona-li una ullada.
Si prospera la meva idea de fer la invitació com un dvd amb fotos nostres (que en tinc un munt dels ultims albums d'scrapbooking que he anat fent) ho unic que tinc que mirar de millorar es la portada de la pelicula, perque em surt una mica rabe. Faig servir un programa que es diu MemoriesonTV. Pero la caratula del dvd seria feta pel meu cunyat

Merci beaucoup, marsal75!
Ara mateix començaré a buscar el programa i a veure què... ja et contaré. Més que res perquè si tinc algun problemilla penso afusellar-te a preguntes, jejejeje!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: marsal75 » dl. nov. 23, 2009 4:22 pm

esta en el paquet d'office, i afusella tot el que vulguis.. .que les tardes a la feina són molt avorrides!!!
Imatge
Imatge
marsal75

Següent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants