Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 23, 2009 10:20 pm

Autor: laiac » dt. nov. 24, 2009 12:13 am

Autor: torsaeann » dt. nov. 24, 2009 8:15 am

Autor: tara » dt. nov. 24, 2009 8:30 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. nov. 24, 2009 10:43 am

Autor: laiac » dt. nov. 24, 2009 10:57 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. nov. 24, 2009 11:18 am
elxa ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! com esteu????
Benvingudes Papallona i Laiac...!!!! com anat això??? ara que ja torneu relaxades....ni penseu en estrès un altre cop!!!!! jijijijiji
Les demès com esteu??
Tara...veig que tornes a tenir mal de cap, no??? ostres tu esk això és una m............., si vas al neuròleg a veure quina solució et dona ja, no????
Torsaeann...ja tens pressupost del viatge??? que bien.... a nosaltres ens trucaràn aquesta setmana ens van dir i el Dijous per la tarda anem un altre cop a veure als fotògrfs!!!!
Per cert, tinc hora per anar al Versas....jijijijiji. Em van trucar l'altre dia desprès de la fira...i amb tot l'enrenou de emails pensava que us ho havia dit...
Anirè d'aqui a 2 setmanetes...però he de trucar per canviar l'hora!!!!!
Elxa...allà hi ha molts vestits m'ha dit, no?????
Si nena tenen la veritat que molts vestits, peró no tenen totes les colleccion completes els hi falten molts vestits, pero bueno ja veus que a mi m'han demanat l'altre vestit per comparar-ho.
Saps que? t'ho dic ara que ningú ens sent! jjejejeje.........tinc el presentiment que trobaràs el teu vestit en akesta botiga. T'ho juro que ho sentit.
Ptons wapi!

Autor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:17 pm
tara ha escrit:Ei ninetes!!!!!!!!!!!!
Estic aqui al sofa, i a que comeci ventdelpla!!!!
Papallona ja estas per aqui!!!!!!!!!!!!!
Nur, jo crec que ho trobaras mes economic, en una botiga tipus versas no crec que siguin tant cars!!!!!!
Bueno ninetes parlem dema!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:18 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja sóc a caseta!!! acabem de sopar i ara a veure una miqueta la tele..
Laiac.....ja estàs per terres catalanes????????? ande estás???????????
Elxa....que buenos las joyas de dulce, no???? mmmmmm.....esos yo los perderia pero de otra manera...nyam..nyam!!!!
Papallona....on ets????? com anat el finde????
Nur...doncs jo en un principi penso aprofitar el cancan de ma germana pq així m'estalvio un 130 o així que és que vaig sentir l'altre dia que li deien a ella...no sabria dir-t'he si hi han més baratos!!!!
Tal i com ha dit la Elxa...d'aqui uns dies surten vendes de RC a privalia...potser n'hi han!!!! mirat'-ho!!!!

Autor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:19 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!
Aquí esticccccccccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alalalalalalalalala..............vinc directament de terres mexicanes i una mica més i m'estresso eeeeeeeeeee............he decidit que.......NO EM PUC POSAR AL DIA!!!!!!!!!! jijijiiji me estoy muriendo.............tin cun jet lag que t'ho cagues perque ara estic superedesperta i demà no hi haurà qui m'aixequi!!!!!! però tinc molt contenta de que encara estigueu aquíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(sabeu on sóc??? tenia tan de mono que el meu nen està al llit dormint i jo desde que vaig descobrir que tinc connexió del llit que aquí estic..........jijijij)
però aniré a fer nonetes.................només dues paraules que crec que vaig dir, bé tres HE ESTAT AL PARADÍS...ostres, eren 4!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!

Autor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:21 pm
tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!
Veig que ja tot torna a la normalitat, la papallona ja esta aqui i la laiac, ja arribat del paradis!!!!!!!!!!!
Bueno ja m'agradaria a mi, ja torno a estar amb el mal de cap, haure de tornar anar al neuroleg, a veure si em pot donar alguna cosa, aixo es una merda!
Bueno ninetes parlem mes tard!

Autor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:23 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! com esteu????
Benvingudes Papallona i Laiac...!!!! com anat això??? ara que ja torneu relaxades....ni penseu en estrès un altre cop!!!!! jijijijiji
Les demès com esteu??
Tara...veig que tornes a tenir mal de cap, no??? ostres tu esk això és una m............., si vas al neuròleg a veure quina solució et dona ja, no????
Torsaeann...ja tens pressupost del viatge??? que bien.... a nosaltres ens trucaràn aquesta setmana ens van dir i el Dijous per la tarda anem un altre cop a veure als fotògrfs!!!!
Per cert, tinc hora per anar al Versas....jijijijiji. Em van trucar l'altre dia desprès de la fira...i amb tot l'enrenou de emails pensava que us ho havia dit...

Autor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:25 pm
elxa ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! com esteu????
Les demès com esteu??
Si nena tenen la veritat que molts vestits, peró no tenen totes les colleccion completes els hi falten molts vestits, pero bueno ja veus que a mi m'han demanat l'altre vestit per comparar-ho.
Saps que? t'ho dic ara que ningú ens sent! jjejejeje.........tinc el presentiment que trobaràs el teu vestit en akesta botiga. T'ho juro que ho sentit.
Ptons wapi!

Autor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:27 pm
Mrs. Happiness ha escrit:elxa ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! com esteu????
Les demès com esteu??
Ptons wapi!
Jjajajajaja. Doncs ja som dues que el tenim....l'altre dia que vas dir tu que ja tenies vestit....vaig dir....Doncs ale!!!! ara em toca mi también!!! jajajajaja i des de llavors también penso que el trobarè aqui....
Aix....a veure que tal!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dt. nov. 24, 2009 1:37 pm

Autor: tara » dt. nov. 24, 2009 1:46 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. nov. 24, 2009 1:56 pm
tara ha escrit:Happi, tranquila que t'el porto aquesta tarda!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Giss » dt. nov. 24, 2009 11:50 pm

Autor: Mrs. Happiness » dc. nov. 25, 2009 12:21 am

Autor: laiac » dc. nov. 25, 2009 12:44 am