ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

un gran any!

Re: ens queda temps, pero hi ha alguna a dieta?

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 12, 2009 11:35 am

alguna té algun remei per recuperar energies quan s'estan les piles a punt d'acabar-se??
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Lehara » dj. nov. 12, 2009 12:31 pm

Bueno.... Inmediatamente yo tiro de café, pero a largo plazo, busca un complejo vitamínico o jalea real, que para el resfriado va muy bien.
Imatge
Imatge
Lehara
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1272
Membre des de: dl. set. 28, 2009 4:28 pm

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 12, 2009 12:40 pm

el cafe no lo puedo tomar, porque a mi estomago no le gusta
pero eso de los complejos vitaminicos voy a tener que hacerlo.. se me estan acabando las pilas y queda mucho trabajo por hacer
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: promisa1 » dc. nov. 18, 2009 10:03 pm

bueno, yo estoy a dieta desde septiembre, a ver si lo consigo.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 18, 2009 10:07 pm

yo llevo a dieta 15 dias y en vez de perder peso he ganado un kg
no puede ser ... algo tendré que hacer más
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lehara » dc. nov. 18, 2009 11:03 pm

Pobreta!!! Con lo mal que lo pasamos....
Marsal yo he descubierto con esta dieta que aunque me sienta muy bien a la digestion,la fruta me engorda.... Quizá hay algo así que te pasa como a mi...
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: marsal75 » dj. nov. 19, 2009 7:49 am

podria ser, pero es que suelo comer poca fruta... y tampoco es muy sano eso
tendré que hacer más ejercicio
ahora me estoy descargando unos videos de una tal Leslie Sansone (o algo así) que són para hacer ejercicio en casa, por lo que he ido viendo, son ejercicios para hacer como si andaras, nada de cosas raras, solo como si andaras y a la vez vas haciendo algun ejercicio con los brazos. Supongo que entre eso, pilates y la rehabilitación que hago, que me meten un poco de caña y que vuelvo de ella andando (yo vivo en Canovelles y el centro esta cerca de la estación de Francia en Granollers) algo me ayudara
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: laura_v » ds. nov. 21, 2009 6:17 pm

Hola guapes! Em colo per aquí, oi que em deixeu? ;-) Jo sóc de juny de 2008, però també em vaig posar a dieta pel casament, que havia de lluïr el meu tiparro! Ja, ja, ja, ja..... El vestit el vaig anar a triar al novembre de 2007 i vaig començar a "fer bondat" cap al gener, tenia la primera prova a l'abril de 2008. No vaig anar enlloc a que em fessin una dieta, simplement vaig mirar de menjar més sa i controlarme amb el "picoteo". El meu planning de menjars era algo així:

Esmorzar:
2 o 3 torrades integrals amb pit de gall d'indi / "quesitos" lights / melmelada light.
1 Café amb llet (llet desnatada i sacarina)

A mig matí:
1 Té amb sacarina
1 iogurt desnatat / 1 peça de fruita

Dinar:
Procuraba menjar verdura a diari i ho combinaba amb carn (bàsicament pollastre) i peix a la planxa.
1 Peça de fruita
1 Té amb sacarina

Berenar:
1 Té amb sacarina
1 iogurt / 1 peça de fruita

Sopar:
1 Truita francesa amb una llesca de pa amb tomàquet / verdura / amanida / fruita (Qualsevol d'aquestes coses amb moderació, feia uns sopars lleugers)
1 Té amb sacarina

I després em permetia 1 esmorzar, 1 dinar i un sopar "extres" a la setmana, que ho feia durant el cap de setmana, del pal super dinar de la mama, pizza per sopar.....

Al 2008 també teniem un post de núvies a dieta i una d'elles em va aconsellar els tes. I per a mi que m'agraden molt les infusions doncs va ser una bona idea. A mig matí em prenia un te negre, a mitja tarda un te verd i després de sopar un te vermell. Hi ha una botiga de tes a Barcelona "Tea Shop" que en tenen de moltíssimes varietats, fins i tot té de xocolata! :yium:-) Però jo, com que visc lluny de Barcelona, els compraba a una herboristeria. ;-) El meu problema principal era la retenció de líquids i amb el té va anar super bé! :-)ok:

A veure, jo no vaig fer una dieta super estricta perquè no em calia perdre gaire pes. Medeixo 163cm així que amb uns 60 kilos ja estava més que ve. Quan vaig anar a triar el vestit al novembre pesava 68 kilos i pel casament pesava 62 kilos, només vaig baixar 6 kilos, però ja en tenía prou.

Si voleu una dieta "més estricta", al final de l'embaràs em van posar a dieta i vaig fer un règim de 1100 KCal al dia. Si el voleu us el puc passar. De debó que no vaig passar gens de gana. I em vaig aprimar 4 kilos mentre que la meva nena engreixava, així que potser sense estar embarassada hagués perdut 5 o 6 kilos! Ara, és d'aquells règims que ho has de pesar tot i fer-ho a rajatabla. ;-)

Bé, després d'aquest rotllo que us he fotut, només em queda desitjar-vos molta sort i molta voluntat. Però penseu en que teniu una molt bona motivació, i és estar espectaculars al vostre casament. Un petó ben fort!!
Imatge

Imatge
laura_v

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: marsal75 » ds. nov. 21, 2009 6:31 pm

ho dels tés es una molt bona idea, i ara que ve el fred (per fi) van molt bé per a entrar en calor i no consumir calories. Potser em torno a llençar a ells, a part d'altres infusions que tambè m'agraden.
La dieta que has posat que vas fer abans dels casament em sembla molt bé, és més o menys ho que jo estic fent cada dia, només que potser si que entre setmana em paso una mica més amb algun menjar, perque no faré dos dinars diferents sent només dos a casa.

ahh i naturalment que et pots colar per aqui!! faltaria més!!! benvinguda seras sempre
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: eliytoni » dt. nov. 24, 2009 1:37 pm

jo surto amb la meva parella a correr dos dies x setmana , intento cuidarme una mica, xo amb els nadals tannt a prop, hem fa una por, jajajaja
hem sembla q em posare molt seriosament al gener.
Imatge
eliytoni
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: Lehara » dc. nov. 25, 2009 3:24 pm

Vuelvo a pesarme esta tarde..... :star::
Llevo 1 mes yendo a aerobic!!!Y a lo tonto a lo tonto, no es que note exageradamente, pero estoy más activa, mas firme, y me lo paso genial!!!!!
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 25, 2009 3:35 pm

joo que suerte!!!! yo tengo las pilas superbajas, no me apetece hacer nada de nada, hace dias que no voy ni a pilates ni a yoga
necesito el puente de diciembre para recargar un poco las pilas... sino voy acabar cantando eso de hoy no me puedo levantar
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Lehara » dc. nov. 25, 2009 4:40 pm

marsal75 ha escrit:joo que suerte!!!! yo tengo las pilas superbajas, no me apetece hacer nada de nada, hace dias que no voy ni a pilates ni a yoga
necesito el puente de diciembre para recargar un poco las pilas... sino voy acabar cantando eso de hoy no me puedo levantar

Nena mírate que no estes incubando algo o tengas las defensas bajas!!
Imatge
Imatge
Lehara

EntradaAutor: marsal75 » dc. nov. 25, 2009 5:21 pm

no lo creo, seguramente debo estar como siempre con el hierro bajo y luego que no duermo lo que debo dormir
ademas ahora estoy en la escuela con más trabajo preparando los examenes para los diferentes idiomas y niveles, y se acercan los examenes oficiales tambien... a ver si cojo energia con el puente
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: fl0reta » dv. nov. 27, 2009 11:50 pm

uoooooooooooooooooooooooooooooh noieeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!! fa dos setmanes que estic amb "dieta" i m'he aprimat ja dos kilos!!!!!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
fl0reta
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 347
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:38 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. nov. 28, 2009 8:20 am

Holal boniques!!!!

Us animo a que no perdeu la força de voluntat :) Ja veureu que quan van baixant els numeros a la bascula una es motiva mes :) I el dia que mes et motives es quan ten vas a la botiga i et fiques aquells meravellosos vestits i dius: Ostiiiiiiiiiiiii!!! Que guapa estic!!!! I quan trobes el teu vestit encara et motives mes!!! Jo vaig pensar, ara encara mhe de veure mes buenorrrra!!!! Des de que se quin es, faig mes bondat :)

Jo vaig començar a perdre pes al novembre de l'any passat, quan faltava 1 any i 4 o 5 mesos per la boda, a poc a poc he anant perdent pes i ara ja aviadet, si tot va be, podre dir que he arribat a perdre tot el pes que volia!!! 20kg!!! En porto 17 :) i des de que els he perdut que em trobo molt millor amb mi mateixa i animicament tambe :)

Anims boniques!!! Jo al començament anava a una endocrina fins que em va voler donar pastilles, llavors ja ho faig amb la meva bascula i listos!

ESTAREU GUAPISSIMES NUVIES DEL 2011!!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: laura_v » ds. nov. 28, 2009 8:29 am

Molt bé Floreta!! Continua així!!! :-///: :-///: :-///: :-///: La veritat és que fer dieta dóna molt de pal, però quan puges a la bàscula i veus que els números van baixant, dóna una satisfacció! :-)
Imatge

Imatge
laura_v

Entrades: 5638
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:38 am
Ubicació: Palafolls

EntradaAutor: marsal75 » ds. nov. 28, 2009 10:03 am

eii aixo si que anima!!!
doncs vinga a fer bondat que hem d'estar més guapes encara d'ho que estem ara
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ShuRa » dc. des. 02, 2009 3:43 pm

¿toc toc?
¿se puede? jejejeje

Yo también he de ponerme las pilas, pq de un año a esta parte, he subido 10 kg :( jajaja lo que tiene eso se independizarse, se comen muchas mierdas por falta de tiempo.

Así que desde el lunes llevo a dieta.

Hago una mezcla de dos estilos, pero ambas son proteinadas, es decir, entro en cetosis (al ingerir menos hidratos de carbono de los que gasta mi cuerpo, el cuerpo usa los que tiene acumulados, así pierdes de grasa, no de músculo, y evitas flacidez...a la vez que pierdes de donde más te sobra).
Tomo 3 o 4 sobres preparados (del tipo diet-avenue o pronokal, y carnes de todo tipo, verduras y hortalizas. Nada de legumbres, fruta, lácteos y cosas por el estilo. Al menos durante unas semanitas).

La verdad es que me va a costar un poquito, pero el esfuerzo merece la pena jejeje

En las Navidades haré un 'kit kat'....pq resulta imposible ir a comer a casa de familiares y meterles el engorro de la dieta.
Eso sí, evitaré el alcohol y los dulces todo lo que pueda :D

Llevo 1,3 kg....pero aún me queda muuuuuuuuuuuucho por delante jejeje

Aprovecho para animaros a todas!!!! que nos hace falta ...es muy duro esto, sobretodo cuando la gente de alrededor no hace dieta....y ves lo que comen....
Imatge
Imatge
ShuRa

Entrades: 3570
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 3:24 pm
Ubicació: Cerdanyola

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 02, 2009 3:57 pm

el problema mayor esta en ser dos en casa, y quien tiene ganas de ponerse a preparar dos comidas???
yo si como para hacer dieta, entre lo poco que como y que casi todo seria verdura, dejo a mi chico con mucha hambre con lo cual él se iria engordando una barbaridad porque estaria todo el rato picoteando, con lo cual, como igual que él pero en mucha menor cantidad.. y entonces tenemos pelea porque dice que no como nada y que cualquier dia voy a caer redonda al suelo por no comer...

ains que problemas con esto de querer estar mucho más magnificas
Imatge
Imatge
marsal75

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat