Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Llumeta » dt. nov. 24, 2009 3:14 pm

Carol yo tambien ando loquita por un modelo del Pepe Botella, ahí con sus volantes...madre mía que lindo és!!!

Aunque todo el mundo me dice que una cosa es el que te gusta y luego el que te quedas cuando te los pruebas...pero bueno...que lindo és!! jajajajaja
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: Drix » dt. nov. 24, 2009 3:21 pm

jimaguary ha escrit:ei noies, bon dilluns!!!!!!!!!!!!!!
llumeta, la esglèsia de rubio es molt molt bonica, molt petita però te un encant especial a mi em va agradar molt.
esterock!, ei em pots ensenyar aquestes invitacions tant xules que dius que tens?? no en trobo ni una que m'agradi estic desesperada :star:: :star:: :star::
drix, qui son els annakaes, es q estic buscant algu de la vostra zona per animar una mica la missa a veure si em podeu donar idees,,, es q a mi se m'en va anr l'olla, jo0 soc de Lleida,i mira em va agradar el lloc.
drix, hi ha un balneari de la seu carretera a puigcerda que fan uns packs de caps de setmana, suepr xulos es un balneari molt antic, pero te un encant super bonic i a part un tracte espectacular es diu balneari sant vicenç, al google hi surt, es super romantic....
per cert si totes hi aneu haure de demanar hora per anar a les jornades de portes obertes......... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
bueno noies jo me'n vaig a fer gimnasia que hen hem de ficar guapes pel gran dia!!! (-O-:-)

salut!!!!

Jimaguary, l'Annakaes és una noia que también està al foro i toca el violí i la seva parella el piano (o al revés) la Labanda els va contractar i n'està molt contenta!!!

Jo ja li he dit que em reservi el dia !!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix
:: núvia experimentada

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: esterock » dt. nov. 24, 2009 4:14 pm

DIDO....RECLAMAMOS TU PRESENCIA EN ESTE FORO..... :-))

A tres de las futuras can alzineras nos gustan tus invitaciones...a mí en concreto muuuucho....y he conseguido una cosa: que a Rafa le guste algo de la boda!!!!

lo que te quería pedir era que si por casualidad guardaras el brush con el que hiciste esas plantillas me lo enviaras porfavor o que me digas de donde te lo descargaste...he encontrado algunos brushes que me gustan pero chica....a rafa no le gustan tanto como el que tú utilizaste.....

.....esperamos tu manifestación.............. :-)ok:
Imatge
esterock
:: núvia experta

Entrades: 616
Membre des de: dt. maig 12, 2009 10:28 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. nov. 24, 2009 4:18 pm

Hooola de nou!

Araceli y Susana ya os tengo en el facebook! Carol, en caunto llegue te acepto!!

Si Araceli, yo y mi hermana nos parecemos y mucho... es lo que tienen los gemelos! Pero si algún día nos conocieras a las 2, al final no somos tan tan iguales!!

Carol ya dirás donde es el finde de semana romántico!! Que con la suerte que tengo aúnme toca en Can Alzina!! jajajajaj

Y también informa de los avances en la búsqueda de vestido!!

Ester!! Como que nos parecemos????? Voy a ir a una tienda de animales a comprar 101 dálmatas para hacerme una chaqueta!!!!
Las invitaciones me encantan, en serio, muy bonitas!

Y no os preocupeis de vuestros respectivos que espero qu e Javi también pueda venir! Y hablaran de deportes, de la play, de coches,... en fin de lo suyo.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: esterock » dt. nov. 24, 2009 4:22 pm

jejjejeje.....meriii...son muyyyyy cachondas las caricaturas!!!!! cruela, cruela....

es verdad...vamos a hacer algo para que meri no venga a la jornada de puertas abiertas que se llevará otro regalo seguro.....tendrá suerte!!!!! :-)) :-)) jejejjejejej...... >.-<: >.-<:

a ver si dido aparece y nos dá el truco....
Imatge
esterock

EntradaAutor: esterock » dt. nov. 24, 2009 4:45 pm

DIDO...YA NO SOMOS 3...SOMOS 4 A LAS QUE NOS GUSTA TU INVITACION......MANIFIÉSTATE...... ::love::
Imatge
esterock

EntradaAutor: Llumeta » dt. nov. 24, 2009 5:05 pm

Meri que pasada, una gemela.... ya decía yo! Viva los hermanos que además se entregan tanto en nuestras bodas eh!

niñas que no me entero de ná!!! Que invitaciones????
POR QUE YO NO LAS PUEDO VER ¿¿¿??? POR NOVATA?? Yo quiero verlas tambien!!! porfi............
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

EntradaAutor: esterock » dt. nov. 24, 2009 5:17 pm

llumeta....te las he pasado por privadoooo
Imatge
esterock

EntradaAutor: Llumeta » dt. nov. 24, 2009 7:46 pm

Gracias Ester!! Las acabo de ver!! Es verdad que son muy chulas y además super acorde con el entorno.

Pos me quedo a la espera de la aparación divina, jaja que nosotros buscamos algo tambien casero.

Ya estoy metía otra vez en el foro...necesito tratamiento :-.:·::
Imatge

Llumeta

EntradaAutor: lamaca » dt. nov. 24, 2009 9:42 pm

Quantes novetats!

I jo no tinc gairebé temps de conectar-me. Tot el dia penso, a veure quan em puc conectar per veure com va anar per can maciá. Ja veig que vau tenir sort!

Jo també m'apuntaré a les jornades obertes de ca n'alzina, i hi aniré acompanyada amb el Joan, així que no estaran solets els nostres futurs.

Veig que totes porteu els preparatius molt avançats, nosaltres de moment només tenim el fotógraf DVS al final, perqué el Joan va dir que no volia anar a veure més fotógrafs que aquests eren els que més l´hi havien agradat.

El tema vestit está a l'espera, estic a dieta i fins que no m'hagi aprimat una mica més no vull ni mirar. Peró ja tinc molt clar el que m'agrada.

Peró mai m'hagués imaginat que un casament suposes tanta feina. Jo no dono avast, entre nena, casament, viatge... (Per cert Japó també és una de les nostres opcions).

Bé intentaré no estresar-me, de moment la setmana que ve començo vacances i marxem 4 dies a Londres sense nena, i després el Joan m'ha promès que ens posem amb el tema casament.

Quins rotllos que us clavo, peró com que no em puc conectar gaire sovint. Per cert, a mi també m-agradaria veure aquestes famoses invitacions.

Un petó i a veure si ens coneixem aviat!

laia
Imatge
lamaca

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: anfraca » dt. nov. 24, 2009 10:11 pm

ok
anfraca

Entrades: 61
Membre des de: dc. set. 09, 2009 10:19 pm

EntradaAutor: anfraca » dt. nov. 24, 2009 10:12 pm

[code][/code]ok
anfraca

Entrades: 61
Membre des de: dc. set. 09, 2009 10:19 pm

EntradaAutor: esterock » dt. nov. 24, 2009 11:04 pm

Bueno...definitivo...nos gusta la invitación... :-)) estaba ahora en el coche y pensaba en ello...y pensaba que ya que tiene el toque ese moderno y rústico si se imprimieran en un papel de esos reciclados en los que se ven las hojas y todo quedarían muy del estilo....

yo estoy pensando que si tenemos la aparición divina de la dido (yo seguiré buscando el brush....) me pondré a hacerla fijo...si acordamos una medida común y un texto común que tenga las mínimas variaciones de texto fecha nombre y hora...ya me etendéis...os las podría pasar a todas....jajjajaj.....todas con las mismas invitaciones....qué más dá!!

mañana también tengo el día bastante libre como hoy....que ya habéis visto que me he podido pasar un montón...que bieeeennn...pq te pasas unos días sin pasar y es que lo exas de menos.....

nos vemos mañana entonces!!!
Imatge
esterock

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. nov. 25, 2009 9:27 am

Bon dia!!

Com anem noies??

Lamaca que bé que també puguis venir a can Alzina! Serà molt curios per la resta de parelles no foreres veure un munt de nuvis junts... Haurem de buscar una taula mooolt gran!!

Tu aprofita aquestes vacances que tens i quan tornis ja et podràs posar a tope!

Noies, necesito la vostra opinió, ahir vaig rebre unes mostres virtuals dels usb's amb diferents lletres. A veure si m'ajudeu a decidir! us poso les fotos i em dieu quines us agraden més!

ja imagino que no totes tenim els mateixos gustos, però estic convençuda que m'ajudareu!

Í res, a veure si apareix la Dido!!

Què passeu bon dimecres!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Drix » dc. nov. 25, 2009 9:29 am

Ei, si voleu mirar viatges mireu http://www.exode.es - marc@exode.es, envieu un mail al Marc, i a partir dels viatges bàsics que tenen us fan el que vulgueu a mida, jo pel viatge de japó li he donat més el conyazo al pobre Marc.. "ara miram un hotel millor.. ara aquest hotel no m'agrada.. ara miram Kenia..." jajjajaja. I son viatges molt alternatius, diferents, i per vosaltres dos, res d'anar en un autocar amb 50 persones més!!!!
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: esterock » dc. nov. 25, 2009 9:33 am

meri, la primera y la última...pero creo que más la última!!!!
Imatge
esterock

EntradaAutor: esterock » dc. nov. 25, 2009 9:40 am

drix...te han llamado para hacer la prueba de menú??????

te queda muy poco...y por aquí en el foro hay gente que se casa en junio y tiene la prueba ya en diciembre (de otros restaurantes eh??)
Imatge
esterock

EntradaAutor: Drix » dc. nov. 25, 2009 9:59 am

A mi me dijo Ariana que encuanto estuviera el restaurante abierto, nos llamarían, la llamaré y le preguntaré!! que ganas de ir, noooooooo?

Espero que me llame pronto pq en diciembra hay 50.000 comidas y he de organizarme!!!

PETONSSSSSSSSSSSS

Meri ara miro els usb i et dic quin m'agrada mes!!! t'he agregat al facebook... quin embolic, pq no em dieu els noms de cada una, és que us tinc a alguna agregada i no se qui sou, jajjaja
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: Drix » dc. nov. 25, 2009 10:00 am

MERI, a mi m'agrada la segonaaaaaaaaaaaaa !!! creando más dudas.... jaja
Imatge
[/url]
Drix

EntradaAutor: Llumeta » dc. nov. 25, 2009 10:20 am

Bon diaaaaaa,

y miercoles ya, la semana vá que vuela!!

Meri yo me quedo con la primera quizás, todavía vas a acabar más liada!!! es bonito el USB, no lo había visto y es muy chulo: elegante y moderno. Gran idea: a la saca también!!

He visto por ahí como regalaron un cd con toda la música de la boda, ese estilo de regalo me encanta.

Drix, me apunto la dirección de correo, cuando nos pongamos a mirar viajecitos pediremos presupuesto, no hago más que acumular información por todas partes: que si viajes, ideas, regalos, la música....yo tampoco imaginaba que esto requería tanta dedicación y tanta faena, y antes no existían foros!!!

Feliz dia Bellas!!!
Imatge

Llumeta

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants