BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 23, 2009 12:03 pm

hola noies,

uff quina il·lusió de veure la cara dels teus germans i nebots no??? els teus pares ja ho sabien o també es van assabentar llavors???

nosaltres va ser molt curiós perquè en l'últim moment el meu nen va decidir que esperaria a tenir la data confirmada a Sta Maria del Mar per dir-li als seus tiets i cosins. Però al final no s'hi va poder estar!! Durant el dinar vaig veure mirades de tothom cap al meu anell de compromís, però com que ningú deia res, jo menos i el meu nen es feia el boig jeje!

Després de dinar, la seva tieta va posar el vídeo de la boda del seu fill que es va casar l'estiu passat i perquè nosaltres no vam poder anar... i a mida que avançava el vídeo els seus tiets van començar: "Alfons, ves agafant idees que el proper en casar-te el més segur que seràs tu!", "uando veas a tu vecino rasurar, pon tus barbas a remojar"... Al meu cunyat quan van sortir les imatges que el padrí li portava el ram i el poema a la núvia li deien: "Oscar, comença a pensar en un poema que li hauràs de llegir a la teva cunyada...", el seu padrí que viu a Córdoba deia: "que yo no vuelvo a Lleida hasta que os caséis eeeh?" i així tot el rato. Els meus sogres ens miraven amb els ullets il·luminats i tot!!! jo crec que es morien de ganes de dir-ho a la família...

Total que al final del vídeo l'Alfons ja no va poder aguantar-se més -es va emocionar en pensar que d'aquí a uns mesos qui ensenyarem les fotos de la nostra boda serem nosaltres- s'aixeca i diu: "bueno que jo no volia dir res encara perquè fins al gener no tenim la data concretada... però aneu marcant ben gran a les vostres agendes "Boda Alfons i Carol" per al 7 de maig de 2011"!!!!! al final ho va dir!!! no m'ho podia creure!!! ::love:: ::love:: la seva família es va alegrar moltíssim i els seus pares casi ploren!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

aiix que m'emociono i tot només de recordar-ho!! :-))
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 12:08 pm

Què maco, caduiiiiii! M'alegro molt que anés tot tant i tant bé... sembla que ni fet a propòsit, eh? jejeje!

Els meus pares ja ho sabien fa dies... si fa o no fa un parell de mesos, ja! Pobra, ma mare tenia unes ganes de dir-ho, ja, jejeje, ara ja ho pot dir a sa germana, a les companyes de feina, jejeje! A ells els ho vaig dir d'una manera semblant: amb l'aneller.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dl. nov. 23, 2009 12:10 pm

Caduii, quina emoció!!!!!! Vaja quins findes més emocionants heu tingut!!! ::love:: :-))
Si es que fan ganes de cridar-ho als cuatre vents ehhhh
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

Re: restaurant gran palermo

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 12:13 pm

arpi111 ha escrit:hola, estem mirant el restaurant i estem entre el nou forn del nastasi i el gran palermo d'alcarras, al nou forn del nastasi sabem que esta molt be perque hem estat aquest any a una boda, pero algu em podria donar la seva opinio sobre el gran palermo d'alcarras??

Benvinguda, arpi111! Quan és el gran dia, i on et cases? és per curiositat, eh?

Mira, jo no et seré de gran ajuda... El Nou forn m'encanta, personalment era la meva segona opció, però al final no vam anar-hi ni a mirar, jejeje. Però del Gran Palermo d'Alcarràs no en sé res. El meu cunyat hi va anar a una, ja li demanaré a veure què li va semblar tot, i ja te comentaré, ok?

I de nou, benvinguda al foro de les lleidatanes 2011, participa, pregunta... tu mateixa, guapa! Ja veus que aquí ens encanta això de xerrar, comentar, opinar i fer el que calgui!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 23, 2009 12:15 pm

NUVOLET ha escrit:Caduii, quina emoció!!!!!! Vaja quins findes més emocionants heu tingut!!! ::love:: :-))
Si es que fan ganes de cridar-ho als cuatre vents ehhhh

Síiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Què bé, jejeje... ara ja ho podem dir als amics i a tothom que ho vulgui sentir... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: (jooooo ja gairebé no sé quins emoticons més posaaaaaaaaaaaaaaar, jejejeje)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dt. nov. 24, 2009 4:39 pm

Toc, toc, tooooooooooooc!

Neneeeeeeeeees! Que no hi ha ningú? On souuuuu? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ Us trobo a faltaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar?! :-( :-( :-( :-( :-(

snif, snif...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. nov. 24, 2009 11:18 pm

Eiii que estat molt enfeinadaaa però ja soc aquí >.-<: *.-o-o.* >.-<:

Si que està bastant paradet el tema... :-/

mira avui he dicidit que faré mini-lligues per a regalar en la meva despedida de soltera!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 12:02 am

jejeje, ja m'ho he imaginat...

doncs jo havia pensat en fer diverses coses pel comiat de soltera:

1. Unes anuskes nuvietes, però ja ho he descartat perquè són massa diners
2. uns penjolls de fimo, jo els dissenyaria i els faria; a més, compraria cordó de cuir o similar i les tanques
3. Unes agulles de pit de fieltro, o uns clauerets, no sé

però no se m'havia acudit lo de les minilligues pel comiat, i és una mooooolt bona idea, així en pots regalar una més maca o més especial el dia de la boda (o no fer-ho, i ja està). Em penso que et copiaré i faré les minilligues de colorets, o amb els llaços de colors i si em queda temps i em surten bé, també faré els penjollets. Ja veurem...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 25, 2009 8:45 am

Si jo també havia pensat en les anuskes perque son precioses... però es el que dius tu, massa diners...
I això de les lligues queda molt mono, i no es gaire complicat de fer m'assemble...
PErque lo dels penjolls per mi es massa complicat de fer... no soc gaire manetes que diguem
Si teniu més idees :hmm:: expliqueu!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 10:12 am

Jo he encomanat 5 anuskes per a reis (ma neboda, ma germana, ma mare, ma sogra i jo), i pel casament en demanaré al menys 5 més, i li he proposat si per un comiat, al ser de 20 a 30 nines, si em faria un preu especial i com que m'ha dit que no... doncs pel comiat buscaré alguna altra cosa. El que no pot ser, no pot ser... i a més és impossible!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 25, 2009 10:36 am

Jo també he encomanat una per nadal, per la meva millor amiga!!! me l'està ideant, perque la vull bastant personalitzada!!!
Clar et passa com a mi, per a la despedida massa gent, per això he pensat que la mini lliga es maca i està be!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 10:47 am

Doncs sí, m'agrada, m'agrada...
Ja has anat a comprar la blonda? Jo he anat a una del barri, però no en té per passar el llaç, tot i que en té alguna de colorets i no gaire ampla que són molt maques...
Havia pensat també anar a la Fanny, que allí tenen gairebé de tot per a fer aquestes cosetes... I em penso que encara en queda alguna d'aquelles de tota la vida a prop de Lluís Companys que també tenen moooooooooltes cosetes.
Si en saps d'alguna que estigui bé, avisa'm,vale?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 25, 2009 12:49 pm

No no he anat a cap encara... fins mes endavant no m'hi posaré, però jo tenia pensat anar a la fanny a la de tota la vida, que allà segur que tenen de tot, casi no en conec cap més... així que aniré allà que vaig a lo segur, no trobes??? :-/
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 12:58 pm

Sí, suposo que sí, el que passa és que allí són una mica especials, les senyores i senyoretes que atenen... a mi moltes vegades em fa mandra entrar-hi per això, però és veritat que el que no tenen allí és difícil trobar-ho en qualsevol altre lloc...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 25, 2009 1:01 pm

si si això tens raó diguem-lis especials... pero bueno a mi me fan la feina així que al grano jejejejej
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 1:02 pm

Demà me'n vaig a barcelona, he d'anar a recollir un títol a la UB, que necessiteu res? Alguna cosa que us hi hagi de mirar? Jo tinc pensat passar-me per Cromàtica un altre cop i potser també pel Tocador de la Novia, a veure què tal. Si us interessa que miri res en concret, m'ho podeu dir, eh? Jo em faré una llisteta de les coses que hagi de fer, m'organitzaré el dia i em buscaré les parades de metro i avall! Vosaltres mateixes, guapes!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 1:03 pm

NUVOLET ha escrit:si si això tens raó diguem-lis especials... pero bueno a mi me fan la feina així que al grano jejejejej

Home! només faltaria! que amb lo simpàtiques, dolces i amables que arriben a ser no fessin bé la feina...! jejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 25, 2009 1:07 pm

jijijiji >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: NUVOLET » dc. nov. 25, 2009 2:20 pm

Per cert, sabeu si a Lleida alguna botiga tenen la firma de Novia d'Art???
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. nov. 25, 2009 2:41 pm

Sí, n'hi ha una, justament l'altre dia en parlava amb ja no sé qui... parlo tant!

Aquí a Lleida els tenen a Boutique La Núvia. Però la nuvia2010, que la botiga és de la seva tieta em va avisar que les noies que preguntaven per aquesta firma, la majoria es feien enrere al saber-ne el preu, però li vaig demanar alguna orientació i no m'ha comentat res més...

Mirant mirant, he descobert que aquests també m'agraden, i els de Pepe Botella. Sort que no n'hi ha gaires de cadascun, perquè si no... pffff!
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant