"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 23, 2009 10:20 pm

Ninetes....ja sóc a caseta!!! acabem de sopar i ara a veure una miqueta la tele..

Laiac.....ja estàs per terres catalanes????????? ande estás???????????

Elxa....que buenos las joyas de dulce, no???? mmmmmm.....esos yo los perderia pero de otra manera...nyam..nyam!!!!

Papallona....on ets????? com anat el finde????

Nur...doncs jo en un principi penso aprofitar el cancan de ma germana pq així m'estalvio un 130 o així que és que vaig sentir l'altre dia que li deien a ella...no sabria dir-t'he si hi han més baratos!!!!
Tal i com ha dit la Elxa...d'aqui uns dies surten vendes de RC a privalia...potser n'hi han!!!! mirat'-ho!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 24, 2009 12:13 am

NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

Aquí esticccccccccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alalalalalalalalala..............vinc directament de terres mexicanes i una mica més i m'estresso eeeeeeeeeee............he decidit que.......NO EM PUC POSAR AL DIA!!!!!!!!!! jijijiiji me estoy muriendo.............tin cun jet lag que t'ho cagues perque ara estic superedesperta i demà no hi haurà qui m'aixequi!!!!!! però tinc molt contenta de que encara estigueu aquíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(sabeu on sóc??? tenia tan de mono que el meu nen està al llit dormint i jo desde que vaig descobrir que tinc connexió del llit que aquí estic..........jijijij)
però aniré a fer nonetes.................només dues paraules que crec que vaig dir, bé tres HE ESTAT AL PARADÍS...ostres, eren 4!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. nov. 24, 2009 8:15 am

bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡

Avui poques paraules ja que tinc el cotxe amb reserva i vaig a posar-li encara que siguin 10 eurillos...quin rotllo....vull cobrar.....

Bueno ninetes molts petonets¡¡¡¡¡

Ahhhhhhhhhhhhhhh LAIAC BENVINGUDA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. nov. 24, 2009 8:30 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!

Veig que ja tot torna a la normalitat, la papallona ja esta aqui i la laiac, ja arribat del paradis!!!!!!!!!!!

Bueno ja m'agradaria a mi, ja torno a estar amb el mal de cap, haure de tornar anar al neuroleg, a veure si em pot donar alguna cosa, aixo es una merda!

Bueno ninetes parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 24, 2009 10:43 am

Bon dia ninetes!!!! com esteu????

Benvingudes Papallona i Laiac...!!!! com anat això??? ara que ja torneu relaxades....ni penseu en estrès un altre cop!!!!! jijijijiji

Les demès com esteu??

Tara...veig que tornes a tenir mal de cap, no??? ostres tu esk això és una m............., si vas al neuròleg a veure quina solució et dona ja, no????

Torsaeann...ja tens pressupost del viatge??? que bien.... a nosaltres ens trucaràn aquesta setmana ens van dir i el Dijous per la tarda anem un altre cop a veure als fotògrfs!!!!

Per cert, tinc hora per anar al Versas....jijijijiji. Em van trucar l'altre dia desprès de la fira...i amb tot l'enrenou de emails pensava que us ho havia dit...
Anirè d'aqui a 2 setmanetes...però he de trucar per canviar l'hora!!!!!
Elxa...allà hi ha molts vestits m'ha dit, no?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. nov. 24, 2009 10:57 am

NINETEEEEEEEESSS!!!!

bon diaaaa...entro volant i marxo...bufff jo que havia tornat tan relaxada..jijiji!!!
Estic esperant al sinyor de la taula i les cadires, però he de passar la mopa al menjador que si me la puja...està et un fàstic!!!
després m'ha de trucar un jefecillo perque m'he trobat un marronet a la feina....i després HEM D'ANAR A BUSCAR EL COTXEEEEEE!!!!!!!!!! i dinar a casa la mama...i això comptan qie....la maleta encara està feta....jijjijij!!!!!

l'únic que he llegit ara és que Torseann....ja tens pressupost del viatge???tiaaaaa..ho de la riviera maya ens ho hem de mirar eeee, ja us diré el què de les excursions i hotel i això....que guai que guai....JO VINC EEEEE!!!!!

Taraaaa i el mal de cap?????jopetaaaaaa cuida't eeeee

Happi..........més vestits!!!!!! si si si si!!!!

i tu papallona??? on has anat????

Aix ninetes....sento no llegir res més....

estiu, giss, elxa, nur...........es que quan llegeixi més us dic algo eeeeeeee.........encara vaig perduda!!!!!!

Muaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 24, 2009 11:18 am

elxa ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! com esteu????

Benvingudes Papallona i Laiac...!!!! com anat això??? ara que ja torneu relaxades....ni penseu en estrès un altre cop!!!!! jijijijiji

Les demès com esteu??

Tara...veig que tornes a tenir mal de cap, no??? ostres tu esk això és una m............., si vas al neuròleg a veure quina solució et dona ja, no????

Torsaeann...ja tens pressupost del viatge??? que bien.... a nosaltres ens trucaràn aquesta setmana ens van dir i el Dijous per la tarda anem un altre cop a veure als fotògrfs!!!!

Per cert, tinc hora per anar al Versas....jijijijiji. Em van trucar l'altre dia desprès de la fira...i amb tot l'enrenou de emails pensava que us ho havia dit...

Si nena tenen la veritat que molts vestits, peró no tenen totes les colleccion completes els hi falten molts vestits, pero bueno ja veus que a mi m'han demanat l'altre vestit per comparar-ho.

Saps que? t'ho dic ara que ningú ens sent! jjejejeje.........tinc el presentiment que trobaràs el teu vestit en akesta botiga. T'ho juro que ho sentit.
Ptons wapi!

Jjajajajaja. Doncs ja som dues que el tenim....l'altre dia que vas dir tu que ja tenies vestit....vaig dir....Doncs ale!!!! ara em toca mi también!!! jajajajaja i des de llavors también penso que el trobarè aqui....
Aix....a veure que tal!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:17 pm

tara ha escrit:Ei ninetes!!!!!!!!!!!!

Estic aqui al sofa, i a que comeci ventdelpla!!!!

Papallona ja estas per aqui!!!!!!!!!!!!!

Nur, jo crec que ho trobaras mes economic, en una botiga tipus versas no crec que siguin tant cars!!!!!!

Bueno ninetes parlem dema!!!!!!!!!!!!!!

Doncs aniré preguntant en aquestes botigues, merci!
Els de kanacca els he vist i són molt lletjos! No sé com quedarien!
I els del tocador de la novia... 130!!! Mare meva!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:18 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....ja sóc a caseta!!! acabem de sopar i ara a veure una miqueta la tele..

Laiac.....ja estàs per terres catalanes????????? ande estás???????????

Elxa....que buenos las joyas de dulce, no???? mmmmmm.....esos yo los perderia pero de otra manera...nyam..nyam!!!!

Papallona....on ets????? com anat el finde????

Nur...doncs jo en un principi penso aprofitar el cancan de ma germana pq així m'estalvio un 130 o així que és que vaig sentir l'altre dia que li deien a ella...no sabria dir-t'he si hi han més baratos!!!!
Tal i com ha dit la Elxa...d'aqui uns dies surten vendes de RC a privalia...potser n'hi han!!!! mirat'-ho!!!!

Merci, aniré preguntant a diferents llocs, i miraré a privalia a veure si hi ha sort i n'hi surt!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:19 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

Aquí esticccccccccc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alalalalalalalalala..............vinc directament de terres mexicanes i una mica més i m'estresso eeeeeeeeeee............he decidit que.......NO EM PUC POSAR AL DIA!!!!!!!!!! jijijiiji me estoy muriendo.............tin cun jet lag que t'ho cagues perque ara estic superedesperta i demà no hi haurà qui m'aixequi!!!!!! però tinc molt contenta de que encara estigueu aquíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(sabeu on sóc??? tenia tan de mono que el meu nen està al llit dormint i jo desde que vaig descobrir que tinc connexió del llit que aquí estic..........jijijij)
però aniré a fer nonetes.................només dues paraules que crec que vaig dir, bé tres HE ESTAT AL PARADÍS...ostres, eren 4!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!

BENVINGUDA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ais que bé! Ja et tenim per aquí, eh!!!
Ens ho has d'explicar tot, eh!!! todo, todo i todo!!!!!!!!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:21 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!

Veig que ja tot torna a la normalitat, la papallona ja esta aqui i la laiac, ja arribat del paradis!!!!!!!!!!!

Bueno ja m'agradaria a mi, ja torno a estar amb el mal de cap, haure de tornar anar al neuroleg, a veure si em pot donar alguna cosa, aixo es una merda!

Bueno ninetes parlem mes tard!

Ei, com estàs?
Nineta, fes-t'ho mirar això, que ha de ser un rollo estar sempre així!! És el que dius, a veure si et poden donar algo!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:23 pm

Les demès com esteu??

Ei!!!! Que dius?? Vas a provar-te mes vestidets???? Que bé!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:25 pm

elxa ha escrit:

Les demès com esteu??

Si nena tenen la veritat que molts vestits, peró no tenen totes les colleccion completes els hi falten molts vestits, pero bueno ja veus que a mi m'han demanat l'altre vestit per comparar-ho.

Saps que? t'ho dic ara que ningú ens sent! jjejejeje.........tinc el presentiment que trobaràs el teu vestit en akesta botiga. T'ho juro que ho sentit.
Ptons wapi!

Bua!! Que fort!! Jo he tingut el mateix presentiment abans quan ho he llegit!! En serio!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. nov. 24, 2009 1:27 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
elxa ha escrit:

Les demès com esteu??

Ptons wapi!

Jjajajajaja. Doncs ja som dues que el tenim....l'altre dia que vas dir tu que ja tenies vestit....vaig dir....Doncs ale!!!! ara em toca mi también!!! jajajajaja i des de llavors también penso que el trobarè aqui....
Aix....a veure que tal!!!!

Tu tambe??? Nenes!! Això és una senyal, ehhh!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 24, 2009 1:37 pm

jajajajja...que bo....aixñi ja puc fer-m'he a la idea que abans d'acabar l'any ja tindré vestidet, no?????? pq si les ninetes hem tingut aquest presentiment....

Per cert Tara...t'ha servit d'ajuda el cd que et vaig deixar???? com ho portes o necessites? esk volem demanar-li un remix de cançons a la dj...i necessita els números de les cançons i el nom de la carpeta ....ja us explicaré...Però si encara no has acabat...ja m'ho tornaràs!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. nov. 24, 2009 1:46 pm

Happi, tranquila que t'el porto aquesta tarda!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. nov. 24, 2009 1:56 pm

tara ha escrit:Happi, tranquila que t'el porto aquesta tarda!!!!!!!!!!!!!!!!!

No em fa falta jaaa!!!! per això si no has acabat cap problema!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dt. nov. 24, 2009 11:50 pm

Aix ninetes... estic molt contenta d'haver-vos vist aquesta nit...
Papallona i estiu... us hem trobat a faltar... només faltaveu vosaltres per ser-hi totes... bueno, per la pròxima a veure si podem.

Laia, moltes gràcies pel detall... m'ha fet molta il·lusió... molta... Gràcies!!! t'estimo molt!!!

Nur!!! sexy!!! uuuuuuuuuu *.-o-o.*

M'en vaig a dormir... Bona nit boniques meves, us estimo molt i estic molt contenta de compartir tantes coses amb vosaltres... i les que queden!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 25, 2009 12:21 am

Ninetes....bé...el nen ja dorm i jo com tinc una mica de feineta i no tinc son, doncs aqui hi sóc!!!!

Laiac....moltes gràcies pels super detalls...ets un sol solet...i pel sol que t'ha donat que estaves negra!!!!

Papallona....feina a l'hospital, no??? jopeta quina ràbia!!!! venga...a la pròxima sens falta..ehhh!!!

Estiu...que ha guanyat el BCN???ueeeeehhhh :-///: :-///:

Tara...ja mismo tenim aqui el boda tour!!!!!! i tu super mega tranquila tia!!!!!

Ninetes...sou les millors...ens veiem a la pròxima!!!! petonets enorme!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 25, 2009 12:44 am

Ninetes mevessssss!!

he mirat les fotos del tot nuvis..que maques les que estaveu amb la parella eeeeeee!!!!

De res precioses, us mereixeu això i més............PAPALLONA, ESTIU.ja us val haver faltat eeeee!!!!jo que em pensava que estarieu totes!!! es que.......

Apaaaa que m'estic baixant les fotos del viatget, a veure si en poso alguna per aquí!!!

Patunets a totes precioses....jo ja tinc els regalets col·locadets!!!!
MUAAAAAAAAAAAaa..............

Taraaaaaaaaa.................aixxxxxxxx que me pongo pa tu bodaaaa..i el moreno??? com aguantar-lo???jijijiji hauré de tornar a la riviera maya abans del gener...jijiji
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants