uff quina il·lusió de veure la cara dels teus germans i nebots no??? els teus pares ja ho sabien o també es van assabentar llavors???
nosaltres va ser molt curiós perquè en l'últim moment el meu nen va decidir que esperaria a tenir la data confirmada a Sta Maria del Mar per dir-li als seus tiets i cosins. Però al final no s'hi va poder estar!! Durant el dinar vaig veure mirades de tothom cap al meu anell de compromís, però com que ningú deia res, jo menos i el meu nen es feia el boig jeje!
Després de dinar, la seva tieta va posar el vídeo de la boda del seu fill que es va casar l'estiu passat i perquè nosaltres no vam poder anar... i a mida que avançava el vídeo els seus tiets van començar: "Alfons, ves agafant idees que el proper en casar-te el més segur que seràs tu!", "uando veas a tu vecino rasurar, pon tus barbas a remojar"... Al meu cunyat quan van sortir les imatges que el padrí li portava el ram i el poema a la núvia li deien: "Oscar, comença a pensar en un poema que li hauràs de llegir a la teva cunyada...", el seu padrí que viu a Córdoba deia: "que yo no vuelvo a Lleida hasta que os caséis eeeh?" i així tot el rato. Els meus sogres ens miraven amb els ullets il·luminats i tot!!! jo crec que es morien de ganes de dir-ho a la família...
Total que al final del vídeo l'Alfons ja no va poder aguantar-se més -es va emocionar en pensar que d'aquí a uns mesos qui ensenyarem les fotos de la nostra boda serem nosaltres- s'aixeca i diu: "bueno que jo no volia dir res encara perquè fins al gener no tenim la data concretada... però aneu marcant ben gran a les vostres agendes "Boda Alfons i Carol" per al 7 de maig de 2011"!!!!! al final ho va dir!!! no m'ho podia creure!!!
la seva família es va alegrar moltíssim i els seus pares casi ploren!!!
aiix que m'emociono i tot només de recordar-ho!!

expliqueu!!!