"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dc. nov. 25, 2009 8:13 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!1

El soparet d'ahir va estar genial, encara que papallona i estiu, us vam trobar a faltar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno ja tenim data per la proxima, no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laiac gracies per els imans, al nen li va agradar molt!!!!!!!!!!!!!!!!

I bueno ahir teniem un munt de noticiesssssssssss, de la nur, de la elxa, del meu tast, el viatge de la laiac, etc.............

Ninetes vaig a treballar una estona, parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!

Laiac com es nota que estas de vacances, que encara no has passat per aqui!!!!!!!

Petonsssssssssssssssssss!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. nov. 25, 2009 8:14 am

Laiac, marxem les dues, que a ni tambe em conve posar-me al sol!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dc. nov. 25, 2009 8:22 am

tara ha escrit:Laiac, marxem les dues, que a ni tambe em conve posar-me al sol!!!!!!!!!!!!

Jo m'apunto així quan hi vagui amb el Javi li puc fer de Guia¡¡¡¡¡¡¡ jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaj

Ninetes ara de veritat, podriem fer una escapada passa't totes les bodes totes les super mega ninetes no?
Seria genial............ NINETES QUE JA HI SOC¡¡¡¡¡¡¡¡¡ JAJAJAJAJAJAJ
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. nov. 25, 2009 8:28 am

Bon dia Ninetes meves¡¡¡¡¡¡

1- LAIAC ESTIC MOLT CONTENTA DELS DETALLS I QUE T'ESTIMOOOOOOOOOOO MOOOOOOOOLLTTTTTTT¡¡¡¡¡

2-Nur, estaràs mega impressionante nineta.......em va agradar molt tot, roba, complament d'andorra, invis, detall....nineta que bé¡¡¡¡¡¡¡¡¡

3-Papallona, et vam trobar a faltar....tanta feina......no treballis tant¡¡¡¡¡¡

4-Estiu, com va la malaltona? com et trobes? al final no vas venir........

5- Elxa, ja tenim dia per un altre sopar a fer llesques¡¡¡¡ que guay¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ sou les millor petardes¡¡¡¡¡¡¡¡

6-Tara, com va el mal de cap avui? com estàs? un petonet molt fort bonica meva¡¡¡¡¡¡

7-Giss, que tal? ja tenies el teu futur maridet al llit o encara no? el meu estava fent nonetes........i ja no el veuré fins avui a la nit.......jo.....

8-Happi, How are you, I'm fine Thanks.....jajajajajajaj com va? em de quedar per fer parla anglesa¡¡¡¡ però amb una camara per penjar-ho al yotube pq serà per morir.te de riure¡¡¡¡¡¡¡¡ (ho dic per mi ehhhhhh¡¡¡¡)

Bueno ninetes, que va estar molt bé ahir, la veritat es que es van passar 4 hores com si fossin 1.....que fort.....

Molts petonets i que sou les millors¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. nov. 25, 2009 8:50 am

os3.. ninetes.. jo no m'ho esperava tmpoc lo de hair.. arribava a casa a les 12! ni sopar ni res.. mireu un mal dia. em sap greu no haver estat.. això no m'havia passat mai...

kina ràbia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en serio.. que jo ja tinc mono.. i ara no m'entero de res.. jo.. el viatge, la roba de la nur.. el vestit de la elxa.. el tast de la tara.. jo der jo der...

que jo els matins els tinc llures jejejejejej ;P bueno expliqueume cosetes no?!!!
i ja hiha data per la prox.. quan quan????
Papallona* l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 25, 2009 10:59 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. nov. 25, 2009 10:29 am

On esteu???????????????????????' ::love::
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 25, 2009 10:51 am

Ninetes.....GOOD MORNING!!!!!!!!!

Com esteu wapiisssiimesss!!!!! jo fa una estona que m'he aixecat i res...esperant la trucada del de bcn per allò que us vaig comentar de possibilitat horària (ja et comentarè Papallona) i a veure que diu!!!!

Ninetes...vaig riure molt ahir!!!!està vist que a nosaltres les petiteses o insignificàncies no ens "ratllen" para que????? jijijijiji

Papallona...que et va passar ahir?? alguna urgéncia d'última hora?? aixxx....tenim ganes de veure't ja!!!!!!

Laiac... segur que encara estàs al llitet.....quan comences a treballar morenaza!!!!!!

Tara....si aneu de viatge....la 1ª que s'apunta sóc lloc....jopeta que estic a l'aturrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! jijijijijiji i tinc temps lliure!!!!!

Torsaeann...HI HONEEEYYY!!!! jejejejejejje ...jo me parto contigo la verdad!!!!

Nur...estaràs.....mmmmmmmmmmmmm!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* jijijijiji...wapisssssiiimmmaaaa!!!!!

Elxa....ayer estuve con algunas fotillos...pero de verdad que no te sabe mal??? esk jopeta, necesito un cursillo de manualidades!!!!! jejejejeje

Giss...que vaya muy bien el dia!!!!!

Estiu....on estàs ficada????? així que a RC????? molt i molt bé.....a veure que tal....ja saps....fotus i crònica!!!!!!

No em deixo a cap nineta, no????? NOOOOOOOOOOOOOOOOO....petonets a totes i res...que passeu un bon dia!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 25, 2009 10:55 am

Ninetes....mireu els marcadorssssss!!!!!!!

Tara.......1 mes i 3 setmanetes....... :-///: :-///: :-///: i nos vamos de bodoriio!!!!!!!!!!!1

Elxa.....ja mismo 6 meses.....

Torsa.....aixxx mareta que desprès de la Tara tenemos la tuyaaaa!!!!

Giss.....Ya has bajado al 7!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. nov. 25, 2009 11:08 am

Si ninetes, aixo comença a fer porrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Ja queda poquissim, hem de concretar un dia per fer la meva despe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 25, 2009 11:12 am

tara ha escrit:Si ninetes, aixo comença a fer porrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Ja queda poquissim, hem de concretar un dia per fer la meva despe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que la prefereixes el mes de Desembre o arribat el Gener????' la de la Laiac la vam fer 1 setmaneta abans de la seva boda, no???? esk no m'enrecordo!!!!! :hmm::

Ninetes....acabo de parlar amb el fotògraf i hem quedat per demà!!!! a veure que tal!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 25, 2009 11:14 am

Aixxxx ninetes.....estic escoltant un canço de Bruce "Streets of Philadelphia" i m'estic emocionant!!!!!! buaaahhhh!!! quin dia sómmm :hmm:: ....bufff!!!! ja mismo arriben els pintors....esk estic molt sensiblonaaaa!!!!! :.0.-0.:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. nov. 25, 2009 11:26 am

Dons m'hes igual, a la proxima quedem, a veure com ens va, i aixi ja decidiM!!!!!!!!!!!!!!!1

Jo estic encantada amb una camço de la radio, pero no se com es diu, m'encanta es del Jason Bratz, la canta amb una noia!!!!!!!!!!!! He de mirar si la trobo!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 25, 2009 11:43 am

tara ha escrit:Dons m'hes igual, a la proxima quedem, a veure com ens va, i aixi ja decidiM!!!!!!!!!!!!!!!1

Jo estic encantada amb una camço de la radio, pero no se com es diu, m'encanta es del Jason Bratz, la canta amb una noia!!!!!!!!!!!! He de mirar si la trobo!

Quina és aquesta???? no em sona!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. nov. 25, 2009 12:37 pm

Pues es una nova, que teoricament nomes posen a la flaixbac, ara miro de trobar-la!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 25, 2009 1:21 pm

Ninetes....heu rebut un correu de la Meridien Ra???? esk he al.lucinat pq, bé, una de les meves millors amigues treballa aqui, però esk penso que no està permès enviar un correo comercial i que apareguin tots els correus de les persones....pq i si algú agafa la direcció de correu....d'això es tracta la privacitat, no????
Mai m'ho havia trobattt

Elxa bonica....fins demà....que vagi molt bè el dia!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. nov. 25, 2009 1:41 pm

Dons si nena jo tambe l'he trobat, el que no entenc es d'on han tret els mails!!!!!

Ninetes no creieu que ens hem de buscar una "canço de les ninetes" per posar-la a les bodes??????????
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. nov. 25, 2009 1:54 pm

tara ha escrit:Dons si nena jo tambe l'he trobat, el que no entenc es d'on han tret els mails!!!!!

Ninetes no creieu que ens hem de buscar una "canço de les ninetes" per posar-la a les bodes??????????

Ninetes de que parleu????? no us segueixo amb això dels mails!!!!

Per cert, la cançó de les ninetes em sembla una idea molt bona!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. nov. 25, 2009 4:38 pm

Va dons s'accepten suggerencies, entre totes la trobarem!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. nov. 25, 2009 6:44 pm

Ninetes meves!!!!!11

aix quin greu!!! fins ara no he pogut entrar, bé, aquest matí m'he conectat un moment, però no he pogut entrar al foro que feiem tard i he marxat pitan....avui un altre dia mogudet.i ara aviat us deixo perque m'he escapat mentre estavem muntant cadires i l'he deixat sol amb els cargols, i el tornabís i tot...i encara se'm farà mal!!!!jijijiji

DE RES PER TOT ninetes.......SOU GENIALS!!!!!!!

Teniu raó.......UNA CANÇÓOOOOOOOO!!!!!!!!!!! però a la meva no hi vau ser, i tampoc hi havia cap cançó vostre!!!!! per cert happi....i la llisteta de cançons???????!!!!!!!!! :-/

I sIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII en no res BODAAAAAAAAA.......aix taraaaaaaaa, tiaaaaaaaaa, que guai, quina ilu, que bé, que em posaré, quin pentinat, plorarem, no?? ballarem?? aix aix aix.!!!!!!

us tinc allí a la nevera i penso en vosaltres!!!! sou molt maques!!!

Aixxxxxx torno amb les cadires, i després ve mun cunyat la taula encara pesa més!!!!

PATUNEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSS
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dc. nov. 25, 2009 7:38 pm

Imatge
estiu2010