Siii! Me’n queden 6! Normalment estic tranquil•la, però tinc moments de cague total, jejejejej
Com tu dius, ja tenim càtering, dj (hem de parlar amb ell passat festes x començar a donar forma a la musica), el vestit :D:D:D, les invitacions les recollim demà, a veure q tal!! Una vegada les tinguem les hem de muntar, és entretingut així q ja ens veig la nit de dimecres muntant com 2 bojos x poder començar a repartir-les per Nadal! Quan les tingui ja penjaré fotos pq si haig d’explicar com son em tornaria boja,…. Se’ns ha anat la pinça! (sempre fem coses rares amb les fotos, vídeos, etc i ara havíem de fer-ho también, pq la gent ja “espera” q la liem….. així q la cosa ha estat xunga, l’entendran 3 o 4 persones, però bueno, jejejejej).
El florista esperem a passat festes, ja q la sonia de montserrat ens va dir q encara havien de lligar el tema de les flors q entren amb el menú, quan ho tinguin ens hi passarem per veure si triem l’estàndard o ho canviem….también tinc clar q vull posar algo al jardí, pero encara no se q…. vosaltres heu pensat q voleu fer? Avui haig de trucar a una fotògrafa q ens agrada molt per veure si per fi trobem una estona x veure’ns :D
Suposo q passat festes començarà a haver mes coses de núvies a les botigues aixi q començaré a mirar sabates + roba interior, i una cosa menys a fer jejejeje. El pentinat li deixo a la meva perruquera, a veure q diu de fer :D
La Judith si q té vestit!
Per cert, nosaltres también volem anar aquesta setmana a mirar el tema de la documentació, és algo q fins q no tingui no estare trankila…… em dona por q sorgeixi qualsevol cosa…. :s
Ja teniu clar el menu?!?!? Què heu triat?? Q guay!!!! :D:D:D jo aixo d’anar a sopar a les Magnolies és algo q tinc pendent :D
Tema video, l’Albert en vol fer… però es una passada el q puja…. Suposo q el farem….
Q guay el viatge!!! Grecia és un dels destins q tenim pendents :D santorini tothom m’ha dit q és genial! Nosaltres finalment: India+Maldives (toma contraste! Jajajaj), i stem plantejant si passar alguns dies al Nepal….. a veure si per festes ens hi podem dedicar més tranquil•lament a mirar el viatge, q jo no puc trigar massa a dir els dies q stare fora de viatge a la feina, pq marxo en l’epoca q mes feina tinc! Jejejej, el meu jefe encara no s’ha recuperat des del dia q li vaig dir jejejjeje
toma parrafada jo también jijii
un petó wapes i ànims q aixom cada vegada té més forma :D!!!!