Cuca dins d'un mes t'emproves el vestit un altre cop? que guay!!!
jo me l'emprovo en 18 dies ja per 1a prova!!! quins nervis.... Annalleida doncs molt malament si estàs de vacances i no t'has passat eh?
Miriameta, doncs has de dormir eh? però tranquila que a les fotos estàs molt molt guapa, així a Roda de Barà ho vau fer? és molt bonic el poble i la platja que té també....a més la veritat que les fotos postboda al mar queden xulísimes i si no t'importa mullar-te el vestit son una pasada...
LLuneta guapa!! no trobo res de feina per Lleida, surten coses però per Barna i evidentment tu vols quedar-te aquí, ja ho vaig mirant ja però res....a veure si surt alguna coseta i t'ho dic. Deus estar contenta de que ja tinguis les invis? fa molta il·lusió.
Pikys guapa, fa dies que no et veig per aquí! estàs bé? com van els teus nens?
Buniketa que treballadora...uf jo soc un desastre per les manualitats, en canvi ma mare té una traça, ha sigut professora de manualitats i reciclatge, jo aquesta qualitat no l'he heretat....es lo que hi ha!!així que no et puc ajudar, em sap greu...quina sort poder fer les coses tu mateixa perquè quedaran super personalitzades. Nosaltres vam encomanar les invitacions , son fetes per impremta però originals ( estan amb algun lloc del post )...lo que si que em fan a mà i super currat és la safata de flors de la bandeja del cotxe, me la fan flor per flor de roba ( com una gasa )de colors crema, com cobre i granate ( queda super xula la combinació ), els pistils son unes boletes nacarades molt xules i les fulles una cosa que està entre roba i paper que ho fan servir a les floristeries per a decorar, m'ho fa una amiga de ma mare i quina santa paciència per fer-ho....però està quedant guapíssim. val la pena que les coses les disenyis tu i que les fagis, quedaran úniques i originals. Sort amb els dissenys!!!
Les demés on sou, heu desaparegut...puf! per art de màgia? o esteu en una illa deserta ? jejejeje!! Petons per totes guapes!
Ais encara estem mirant el viatge i no ens aclarim eh? i ara el meu nen cansat de no trobar feina aquí a Lleida vol montar-se una empresa i ara està demanant informació i va de cul...té una mica de por per com pugui anar però li he dit que si no ho prova no ho sabrà...que tothom que es empresari ha passat per lo mateix. Però i si va bé , li dic jo,es que llavors guanyarem pasta....son uns cagadets els tios!!
Que més....ara aquest mes ja ens emportem els detalls cap a casa, els guardaré al traster en una caixa, compraré el coixí dels anells, les figures del pastís, les meves joies, un rellotge al meu nen( que a més no en té ) aprofitant reis li regalo el de compromís...xD per Nadal ja anem a fer el tastet del menú...
i acabarem de repartir les invitacions, perquè fa 2 mesos que les tinc però com la family la tinc a Tremp ,a Sant Boi de Llobregat, a Calafell i Viladecans doncs hem de anar als llocs quan podem i fins ara no hem pogut anar-hi...només els hi hem pogut donar als de Tarragona, als seus amics, a dues amigues meves ,als meus pares, als meus iaios i poca cosa més, ara anirem a saco...Anda vaja missatge més llarg...quin rollaco os he ficat, jejejejeje!!