NUVOLET ha escrit:Doncs si cosiderat afortunada de ser pluriempleada lluna!! aveure si tens mes temps i passes per aquí així ens vas explcant les cosetes noves, vestits que te probis i tot!!!
Quina sort amb lo del mossen majet, perque deu n'hi do lo que te trobes porai de mossens... m'alegro molt!!!

Hola Nuvolet !!
Ja us aniré informant!! Durant les festes de Nadal i cada cop que pugui!
La veritat es que si que es una sort esta a mil puestos pero el problema es que has de donar el 100% de tu a tot arreu i canse força! No pots dir osti es que estic cansada fare un 30%...són compromisos i he d'apreciar la sort que tinc, pero estic impacient per tenir mes temps per estar amb el meu solet i mirar cosetes per la boda!
Hem caso en 5 mesets i poc mes i no tinc ni fotograf ni vestit! Hem va trucar el Jaume Capdevila, m'agraden molt les seves fotos, per dirme que la data que li havia preguntat per correu estaba lliure i que hi anés i encara no he pogut!!Aquest dissabte hi hem d'anar! Pero tambe m'he de comprar roba pq estic cansada de veurem vestida, tinc la impresio que sempre vaig igual i ho odio jejeje! Com som les dones , eh? Carry Bradshow, o com s'escrigui, totals.
També vaig passar per la prats i hem van pujar l'autoestima, allò de que no cal que fagi regim que estic estupenda...enfi! Ja us ho dire quan començi a provarme modelets aquesta tarde.....pq nomes he perdut 2 kilets, el que soc altota i enganyo força!!
Per cert m'han recomanat una florista d'alcarras mes economica que el Kentia, he vist fotos d'una esglesia que va decorar i m'he quedat MORTA D'IMPRESSIÓ ho fa precios precios precios, ja us passare el contacte quan mel donin!!
Una abraçada a toteeeeeeeeeees wapes!!