"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 26, 2009 9:59 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!

que guai aixó de les cançons, jo sense cap dubte voto per Chris Brown, es que me encanta!!!!, i a més té rel.lació amb nosaltres pq la primera vegada que la vaig sentir va ser per el video que la Happiness va passar d'aquella boda que entraven a la iglesia ballant.
La veritat que m'havia plantejat ficar-la també a la meva boda, però hem faria molta gràcia que fós la nostra cançó!!!!!! aix..........que xuli, les ninetes amb cançó i tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
com ara m'he kedat sola a la ofi, la tinc ficada de fons...........forever....and ever.....uuooooooo!!!!!!!!

siiii!!!! aquesta cançó enganxa ninetes!! és animada i divertida... vaya, com les nostres quedades!!! jajajaja!!
des de que la vaig sentir en aquell video en que tots ballaven a l'esglesia em va agradar i me la vaig baixar i tot!! i per casa me la poso i ballo... jijiji!!
:mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: (quin ritme que tinc, eh!!! jajaja)
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 26, 2009 10:01 pm

elxa ha escrit:
nur_jor ha escrit:Ostres!! Ninetes!!
Al publicar l'últim missatge me fixat amb el meu marcador!!!!
7 mesos!!!! Woooooooooooo!!!!!!!!! :-///:
Ho haveu vist?? Ho haveu vist??? jajaja!!
Ara si, fins la nit!!

uoooo..uuuuoooo.......nena 7 mesos......aix. quina por que hem fas agafat, jo et tinc a tu com a referencia pq ens casem amb una setmana de diferencia.........aix...que aixó s'apropa tinc moltes coses a fer encara!!!

si nena, que et tinc darrera!! :-)) i en una setmaneta... arribes als 7 mesos, eh!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 26, 2009 10:02 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes.....mireu quines hores són i m'acabo d'aixecar!!!!! :.0.-0.: :.0.-0.: quina ràbia!!!!!! però esk ahir vaig anar a dormir tard!!!!!

Nur.....moltes felicitats!!!!! 7 messoooossss UOHHHH!!!! :-///: :-///: :-///: això ja em comença a fer por!!!!!

Elxa....cap problema...tu quan puguis!!!! al final venen a dinar el diumenge i tinc tot el dissabte per anar a imprimir-ho!!!! així que res, el que passa que li vaig demanar a la seva " churri" una foto que surt amb traje i nada...."Fumando espero"..... :hmm:: esk si vols ser bn servit, fes-t'he tu mateix el llit....ja m'ho diu ma mare!!!

si que fa por si!! baixa en picat!!! wwooooooooooooo!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 26, 2009 10:03 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....la pròxima setmaneta marxem a Madrid i encara que l'altra dia ho vaig comentar a la quedada ho torno a dir.....Algu necessita alguna coseta d'allà?????? Papallona.....els números de loteria els voldràs?????
O sigui que qualsevol coseta...m'ho dieu.... :hmm:: jo ja tinc pensat el que em portarè... AL DUQUEEEEE!!!! si si nenes...l'altre dia parlant amb una amiga meva d'allà em va comentar que va sortir de festa i s'ho va trobar!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: aix mareta!!!!!!
jajajajajajajjajajaja com me'l trobi...m'agafo a ell i no me sueltooooo!!!! :ball:ball:

jajaja!! ja t'imagino allà enganxada al Duque!! si que t'agrada nena!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 26, 2009 10:04 pm

torsaeann ha escrit:Buenas ninetas¡¡¡

Que tal? jo acabo d'arribar a casa vaig a fer una mica de feina i el sopar i després cap al gym¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡

Que vagi molt bé el gym!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 26, 2009 10:05 pm

tara ha escrit:Hola ninetes meves!

Acabo d'arribar, havia d'anar a la pelu, pero m'ha trucat que li anava malament, aixi que hi anire dissabte el mati, aixi anire guapa per el tast!!!!!!!!!!

Parlem despres!

Torsaeann, no et cansis gaire al gimnas!

Elxa, a ver que te dice el dentista te quedara una sonrisa que para la boda estaras guapisima!

Ei, que tens el tast a propet! I de pelu que hi aniràs!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 26, 2009 10:07 pm

Giss ha escrit:Hola boniques!!! jejeje com esteu? jo bé... contenta perquè és dijous... i ja sabeu... gran hermano!!! i demà divendres!
Per cert... no em trec del cap la cançó de Chris brown... crec que definitiament aquesta ens representa no? i a més és molt animada!

Un petonet!

és molt xula! a veure que diuen les altres ninetes!
fore e e ver... e e ever... e e ever...!!!! :mu::

que vagi bé GH!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. nov. 26, 2009 10:08 pm

A la resta, com ha anat el dia??
Amunt, que ja arriba el finde!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dj. nov. 26, 2009 10:38 pm

Ei ninetes que tal?
Jo estic super canssada...després de tans dies sense anar al gym.....a part avui avuia profe nova i tela..........

DEMÀ DIVENDRES¡¡¡¡¡¡ que guay ehhhhh¡¡¡¡¡¡

Un petonet a totes les meves ninetes i fins demà que torni a entrar avanç d'anar a treballar¡¡¡¡¡¡¡

Vaig a momir amb el meu ninot que des de que estudia i treballa.......no el veig¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 26, 2009 11:28 pm

Nineteeeeeeeeeessssss!!!

Em pensava que no podria entrar, hem estat triant el que volem que NO porti música al video, i hem triat només 5 cançons..la resta que les posin ells com vulguin!!!!

NUR_ 7 mesoooooooooooooosss....que poc que poc..........que fuerteeeee!!!

elxa........i quan et treuen els ferros....estaràs la mar de preciosa eeeeeee!!!!!!

giss........jijiji gran hermano???? i encara dura???? ànim que dempa divendres!!!

Tara...........posa't ben guapa eee el dissabte.....i tria un bon menú...que a mi m'agrada menjar eeee!!!!jijijijiji

Happi........tu com jo....avui no m'he conectat en tot el dia perque m'he aixecat a la 13!!! que fuerte....i em marxat corrents a Reus!!!! gràcies per les cançons eeeeee!!!!!

Torseann...........ostres, si al desembre m'havia d'apuntar jo........però un gasto més....uf uf!!!!! a fer spinning!!!!!!

Papallonaaaa, estiuuuuuu..........UN PATUNET INMENS!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. nov. 26, 2009 11:32 pm

NINETEEEEEEEEEESSSS!!!!!

HE trobat el meu vestit per la boda de la Taraaaaa.........aix que monuuuuuuuuuuuu!!!

REsulta que ma germana HA TIRAT A LA BROSSA el vestit que em volia posar....perque no el feia servir i no li agradava...la mato...i avui al mango n'he trobat un...amb jaqueteta i tot...que no té res però al meu nen li ha encantat però........ això si..........HAIG DE DESCOBRIR ALGUN INVENT PER MANTENIR EL MORENO!!!!!! ja veig que almenys una o dos sessions de UVA hauria de fer..............

Aixxxxxx m'he apuntat el model del vestit i de la jaqueta, no sigui que per internet ho trobés més barato...però no ho he trobat...jopeta....i no és car eee però...........si me'l compro l'hauria d'amortitzar....i molt!!!!!

Aaaaaaahhhh i després he anat a la MARYPAZ.....ooooohhhh hi ha unes sabates per bodaaaa, i per aquelles que no facin un 41 com jo.....hi ha un munt de parell sueltos a 6-9-15 euros i hi ha sabates moniiiiiiiiiiiiissimes!!!!jijijji

quin rotllo no????? apaaaaaaaaa,...si hi ha venta de mango a alguna pàgina m'ho dieu eeeeeee!!!!

Patunettts!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dv. nov. 27, 2009 8:20 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡

Ja som divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Tara, demà el tast...que bé nineta.....això ja està aqui......

Giss, que tal Gran hermano? i la pizza? pq vau fer pizza no? jajjajajajajjajaja

Happi, com va tot? FRIDAY¡¡¡¡¡¡¡¡ GOOD¡¡¡¡¡¡¡¡jjaajajajajajajajajajajajajajajajaj

Nur, nineta ja he apunta't el tema del pastís però la veritat es que jo crec que en tingui que fer....o si? Laiac? tara? jajajajajajajajaj

Laiac, que tinguis un bon cap de setmana a calanda¡¡¡¡¡¡¡¡ mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Papallona, com va la feina? ja tinc ganes de veure't¡¡¡¡¡¡¡

Estiu¡¡¡¡¡¡¡ que tal et trobes? un petó bonica¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Elxa, un petó molt fort i no treballis molt¡¡¡¡¡¡ mua¡¡¡¡¡

Bueno nines, que vagui molt bé el divendres i fins la nit¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dv. nov. 27, 2009 8:51 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!

LAiac, aixi que ja has trobat el vestit!!!!!!!!!!!!!!El problema d'aquestes pagines d'internet es que son de temporades anteriors, aixi que sera dificil que ho trobis!

Ninetes, quines ganes que tinc de que siguin les 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 27, 2009 10:08 am

Bon dia ninetes!!! com va això!!! ja divendres.... :-///: :-///:
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 27, 2009 10:10 am

elxa ha escrit:Bon dia ninetes,

¿que tal? uf! jo fatal, he passat una nit horrible per el tema de les dents, uf! m'han canviat coses, i quasi no puc ni parlar, hem fa un mal horrible, ara tinc que passar totes les festes així, hem van dir que hem keda poket pero......quant??? no m'ho van dir a veure com està tot passat festes.
Ahir vaig arribar a casa i només vaig poguer sopar sopa, no podia res més, Happiness no et vaig poguer fer res ahir per aixó, avui t'ho preparo bonica.

Bonica...bo dia!!! buahhh les dents...esk això és complicat!!! ayyy que ver que et toquen alguna coseta i és super fotut!!!! i es podrien haver esperat a desprès de festes, per no provocar-t'he això, no?????? bufff!!! tu sobretot tranquila nena...que si no ho tens fet no passa res...El 1r ets tu...i la teva salut i desprès tot el demès!!!! ok??? :-()-)
Passa un super mega bon dia!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 27, 2009 10:15 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes meves¡¡¡¡¡¡

Ja som divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Tara, demà el tast...que bé nineta.....això ja està aqui......

Giss, que tal Gran hermano? i la pizza? pq vau fer pizza no? jajjajajajajjajaja

Happi, com va tot? FRIDAY¡¡¡¡¡¡¡¡ GOOD¡¡¡¡¡¡¡¡jjaajajajajajajajajajajajajajajajaj

Nur, nineta ja he apunta't el tema del pastís però la veritat es que jo crec que en tingui que fer....o si? Laiac? tara? jajajajajajajajaj

Laiac, que tinguis un bon cap de setmana a calanda¡¡¡¡¡¡¡¡ mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Papallona, com va la feina? ja tinc ganes de veure't¡¡¡¡¡¡¡

Estiu¡¡¡¡¡¡¡ que tal et trobes? un petó bonica¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Elxa, un petó molt fort i no treballis molt¡¡¡¡¡¡ mua¡¡¡¡¡

Bueno nines, que vagui molt bé el divendres i fins la nit¡¡¡¡¡¡

Good morning darling!!!!!!

Com estàs??? que tal el gym ahir??? buffff nena, t'admiro!!! jo vaig anar dimecres desprès de quasi 1 setmaneta sense anar...i avui volia anar-hi i ahir ens truquen els meus pares que ens conviden a sopar!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ...si si...pel tema d'haver anat a collir olives!!! i es clar....on volem anar s'ha d'anar aviat pq sinó no pilles "xipirons" i no puc anar...el monitor em tirarà de les orelles.... ::brr::
Per cert, today is WINDYYYYYYYY!!!!! ufffffffff (imagina't que sóc un núvol bufant fort) neujor:-)

Un petonàs bonica!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 27, 2009 10:20 am

tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!

LAiac, aixi que ja has trobat el vestit!!!!!!!!!!!!!!El problema d'aquestes pagines d'internet es que son de temporades anteriors, aixi que sera dificil que ho trobis!

Ninetes, quines ganes que tinc de que siguin les 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Parlem mes tard!

Bon dia wapiiii!!!!!! demà tast!!!! :-)---(-: que bien que bien!!!!!! estàs nervi????? la pregunta és.....estàs nervi ja no només pel tast....sinó pq en en questió de gairebè un mes....ET CASESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: aixxxxxxxx i encara no se quin vestit ficar-m'he....mira que m'ho vau dir....però no ho sé....
Ara que vaig a Madrid intentarè mirar-m'he una torereta de color marrò i les sabates a la MaryPaz ...i a veure que tal....que guayyyy!!!! sobretot....càmeres super mega carregades!!!! ::[]:-]] ::[]:-]] ::[]:-]] ::[]:-]]
Per cert nineta.....quan torneu del viatge????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 27, 2009 10:22 am

BOn dia NINETEEEEEEEESSS!!!

m'acabo d'aixecar i ja estic esplanxofada al sofà amb el portàtil, i tinc moooooooooooooltes coses per fer!!! entre d'elles desfer la meva maleta...si si..encara no havia tingut temps, i posar una lavadora, o dos........però a les 12 o així hem d'anar cap a Reus a ensenyar-li el cotxe a mun pare i a dinar a casa els sogres....i a les 16 el fotògraf!!iupiiiiiiiiiiiiii!!!!

i després, directes a Calanda....em fa mandra eee......!!!!!!el senyor se'n va de timba de póker i jo em quedo desperdigada porai.....i demà vol anar als cars també sense mi.........que guai no?????

apaaaaa
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. nov. 27, 2009 10:25 am

Happiiiiii........siiii a MAdrid!!!! el meu nen hi volia anar ara al desembre però....va a ser que li hauré de treure del cap....per si cas, ja et vaig dir que ja em diries hotel i això eeeeeeeee...............aaaa i de marypaz ja vaig dir que a Reus hi ha ofertes per parells sueltos eeee!!!!!

Elxa.........aixxxxx i tus dientes!!!!suposo que deu ser l'últim patiment per ja tenir les dents perfectes no????jopeta, cuida't!!!

Ninetes meves!!!!ànim que ja som divendres!!!!!!!!!!!!!! que vagi molt molt molt bé el finde!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 27, 2009 10:31 am

Aixxxx ninetess......... : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : hi ha a Privalia venta de gisela intimates....la meva marca preferida de roba interior....però no vull comprar-m'he més.....i es clar...estic agafada al marc de la porta per no pitxar el boto de "acceder a compra" :.0.-0.: :.0.-0.: no quieroooooooooooo!!! bé si que vull però esk com Popi s'enteri que m'he comprat més....m'abandona!!!!
Ninetes....marxo a fer feina i a retirar-m'he de l'ordinador una estoneta....amb una mica de sort quan torni ja s'ha esgotat tot!!!! ::love::
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant