elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!
que guai aixó de les cançons, jo sense cap dubte voto per Chris Brown, es que me encanta!!!!, i a més té rel.lació amb nosaltres pq la primera vegada que la vaig sentir va ser per el video que la Happiness va passar d'aquella boda que entraven a la iglesia ballant.
La veritat que m'havia plantejat ficar-la també a la meva boda, però hem faria molta gràcia que fós la nostra cançó!!!!!! aix..........que xuli, les ninetes amb cançó i tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
com ara m'he kedat sola a la ofi, la tinc ficada de fons...........forever....and ever.....uuooooooo!!!!!!!!
siiii!!!! aquesta cançó enganxa ninetes!! és animada i divertida... vaya, com les nostres quedades!!! jajajaja!!
des de que la vaig sentir en aquell video en que tots ballaven a l'esglesia em va agradar i me la vaig baixar i tot!! i per casa me la poso i ballo... jijiji!!
(quin ritme que tinc, eh!!! jajaja)

i en una setmaneta... arribes als 7 mesos, eh!!!!!!!!!
esk si vols ser bn servit, fes-t'he tu mateix el llit....ja m'ho diu ma mare!!!

que bien que bien!!!!!! estàs nervi????? la pregunta és.....estàs nervi ja no només pel tast....sinó pq en en questió de gairebè un mes....ET CASESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!