NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. nov. 26, 2009 10:07 am

Hola boniques! Molt bon dia!! :-)ok:

Cuca dins d'un mes t'emproves el vestit un altre cop? que guay!!! >.-<: :-///: jo me l'emprovo en 18 dies ja per 1a prova!!! quins nervis.... :-)ok:

Annalleida doncs molt malament si estàs de vacances i no t'has passat eh? :--( que bé a Tailandia i 15 dies...relax i excursions, a rodar per allí aprofita-ho!! Doncs sembla bona idea de donar una altra cosa que no siguin els nuvis....nosaltres hem comprat 3 parelles: una pel pastís i 2 per a donar.

Miriameta, doncs has de dormir eh? però tranquila que a les fotos estàs molt molt guapa, així a Roda de Barà ho vau fer? és molt bonic el poble i la platja que té també....a més la veritat que les fotos postboda al mar queden xulísimes i si no t'importa mullar-te el vestit son una pasada... :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

LLuneta guapa!! no trobo res de feina per Lleida, surten coses però per Barna i evidentment tu vols quedar-te aquí, ja ho vaig mirant ja però res....a veure si surt alguna coseta i t'ho dic. Deus estar contenta de que ja tinguis les invis? fa molta il·lusió.

Pikys guapa, fa dies que no et veig per aquí! estàs bé? com van els teus nens?

Buniketa que treballadora...uf jo soc un desastre per les manualitats, en canvi ma mare té una traça, ha sigut professora de manualitats i reciclatge, jo aquesta qualitat no l'he heretat....es lo que hi ha!!així que no et puc ajudar, em sap greu...quina sort poder fer les coses tu mateixa perquè quedaran super personalitzades. Nosaltres vam encomanar les invitacions , son fetes per impremta però originals ( estan amb algun lloc del post )...lo que si que em fan a mà i super currat és la safata de flors de la bandeja del cotxe, me la fan flor per flor de roba ( com una gasa )de colors crema, com cobre i granate ( queda super xula la combinació ), els pistils son unes boletes nacarades molt xules i les fulles una cosa que està entre roba i paper que ho fan servir a les floristeries per a decorar, m'ho fa una amiga de ma mare i quina santa paciència per fer-ho....però està quedant guapíssim. val la pena que les coses les disenyis tu i que les fagis, quedaran úniques i originals. Sort amb els dissenys!!!

Les demés on sou, heu desaparegut...puf! per art de màgia? o esteu en una illa deserta ? jejejeje!! Petons per totes guapes!

Ais encara estem mirant el viatge i no ens aclarim eh? i ara el meu nen cansat de no trobar feina aquí a Lleida vol montar-se una empresa i ara està demanant informació i va de cul...té una mica de por per com pugui anar però li he dit que si no ho prova no ho sabrà...que tothom que es empresari ha passat per lo mateix. Però i si va bé , li dic jo,es que llavors guanyarem pasta....son uns cagadets els tios!!

Que més....ara aquest mes ja ens emportem els detalls cap a casa, els guardaré al traster en una caixa, compraré el coixí dels anells, les figures del pastís, les meves joies, un rellotge al meu nen( que a més no en té ) aprofitant reis li regalo el de compromís...xD per Nadal ja anem a fer el tastet del menú... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i acabarem de repartir les invitacions, perquè fa 2 mesos que les tinc però com la family la tinc a Tremp ,a Sant Boi de Llobregat, a Calafell i Viladecans doncs hem de anar als llocs quan podem i fins ara no hem pogut anar-hi...només els hi hem pogut donar als de Tarragona, als seus amics, a dues amigues meves ,als meus pares, als meus iaios i poca cosa més, ara anirem a saco...
Anda vaja missatge més llarg...quin rollaco os he ficat, jejejejeje!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 10:43 am

Aixxxxxxxxx, quins nervis, Istar! Ja 3 mesets...

Mira, si us pregunto lo de les manualitats és perquè conec algú que us podria ajudar, si us interessa, ja li diré que us enviï un privat amb el seu catàleg, vale?

Petonets a totes, guapes!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. nov. 26, 2009 2:22 pm

Jolines! amb lo bé que havia començat el dia...resulta que el meu nen tenia hora al metge , perquè va estar futut i la seva dra li deia que si vèrtigens un virus a la panxa i resulta que hi va el dilluns i li diu que tenia secueles de la grip A, cagon la tia....tot per no moure's del seient : ni el va oscultar en cap moment, ni li va mirar la gola,res.
Doncs porta coma 14 dies amb mal de cap lleu però ahir va estar molt xungo, ell no ho demostra tant, diu que li feia un mal a rabiar...total se'n va avui a la seva dra. ( que encara la té a Tarragona perquè està allí durant la setmana) i l'ha fet anar d'urgència a l'hospital al neuròleg...ara estic angoixada, no crec que tingui res però jo estic a Lleida i ell allí , no el puc acompanyar i em fot molt perquè ell ha estat en tots els moments de depre i ansietat al meu costat portant-me aquí i allà...tinc ganes de que el visitin i em digui que cony té...!!! es que aquest any tinc unes ganes de que s'acabi tot ha anat fatal, vam estar a punt de trencar per les meves paranoies i depres i entre un i l'altre amb els metges anem bé! Bueno mirem-ho pel costat positiu ...falta un mes i poc perquè acabi l'any...jejejeje i tinc la ilu de la boda que això anima moltíssim , però acollona una mica i fa ficar nerviosa...:-p :-( >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Us ho explico a vosaltres perquè a moltes no us conec però ja us tinc confiança de tant explicar-nos coses i necesitava desofegar-me perquè ara estic al curro i no hi ha ningú de prouta confiança con per dir-li....Gràcies a totes perquè m'heu animat molt i l'estona que estic escribint se e'n van els mals rollos. Petons :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. nov. 26, 2009 2:38 pm

Bé també part de la depre es perquè quan li vaig dir a mon pare que ens casavem ( els meus pares estan separats) va dir que era una tonteria que anessim al registre i ho féssim pel jutjat, que no calia convit que ens gastariem molts diners i que ho veia una tonteria. Que ell només vindria a l'Ajuntament a portar-me i al convit no hi aniria perquè per fer el paperina...( com a pare hauria d'aguantar-se que per un dia no es morirà a més sóc la única filla que té ) doncs em va entrar una depre, una plorera... :--( - va passar al juny- i la part de mon pare no coneix al meu futur maridet perquè quan vaig deixar al pare de ma filla...bueno semblava el rei! i ara no volen saber res si tinc una altra parella...que passa sóc jove i he de refer la vida no creieu? doncs a 3 mesos de la boda mon pare, li vaig donar l'invitació i ni se la va mirar, no comenta res ni de trajes, ni si us fa falta algo, res de res...i això em dol molt. La setmana que ve vaig al poble amb el nen i els hi presentaré i els hi donaré la invitació, qui vulgui venir que vingui i si no que es fotin! en canvi la part de ma mare super ilusionats, ma mare ens paga el fotógraf...i ell es la 2a vegada que es casa i els seus germans , la seva mare i amics venen igual....en canvi els altres que us he comentat...i estic nerviosa per això perquè a veure si només acabarem sent 50 persones...o 40...i tinc por que no l'acceptin( amb lo majo que és ) , em sento apartada per una part com si no els importés el que sento ni si sóc feliç o no...per això també per moltes ganes que tinc de casar-me amb ell em decaic...perquè hi ha d'haver gent tan rara en aquest mon? :--(

Que tal aneu vosaltres? quantes coses us falten per la boda, a les del 2010 que ho teniu més aprop , i les del 2011 ja aneu mirant vestits i cosetes? :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 3:30 pm

Aix, Istar, em sap greu llegir-te així... Anima't, dona, ja veuràs com això del teu nen no serà més que el malestar d'això de la grip A. Quins collons la doctora dels nassos! Bueno, ànims a tots dos. L'any passat per aquesta època jo estava sortint, igual que tu, d'un any de porqueria... encara hi ha coses que no s'han acabat de pair, però any nou vida nova! Ja veuràs com tot anirà millor...

Quant a això de la familia... és una jugarreta perquè et fa mal i et sap greu per ell, evidentmnt, però pensa que els que realment importeu en això sou 3: tu, ell i la teva nena. Si entre vosaltres 3 tot va bé, els altres que s'hi posin fulles... el temps posa a les persones en el seu lloc. Tard o d'hora s'adonaran que el que han de fer és estar al teu costat i punt. Ho sento molt, és que no sé què més dir-te per animar-te guapa...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ise » dj. nov. 26, 2009 3:43 pm

Istar, tranquil-la que tot anirà bé, segur!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Pensa que ara tens la teva propia familia formada per tu, el teu promés i la nena. Si el teu pare és així d'egoista ell s'ho perd!

Anima't preciosa : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dj. nov. 26, 2009 3:47 pm

Ara una cosa que no ve al cas però...

si voleu disfrutar del partit de diumenge amb HD i ambient com si estessiu al camp... al CINEMA URGELL DE MOLLERUSSA RETRANSMETEN EL PARTIT!!!!
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: annalleida » dj. nov. 26, 2009 4:08 pm

ei nenes no heu d'estar tristes!!!!!!!!!!!! ens keda molt poc per la boda i ningú els la d'espatllar :-) :-)

i qui no vulgui venir doncs cap problema!!!!! els so perden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

buniketa i que fa la teva amiga de manualitats??? potser aguna cosa em serveix!!!!
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 4:11 pm

annalleida ha escrit:ei nenes no heu d'estar tristes!!!!!!!!!!!! ens keda molt poc per la boda i ningú els la d'espatllar :-) :-)

i qui no vulgui venir doncs cap problema!!!!! els so perden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

buniketa i que fa la teva amiga de manualitats??? potser aguna cosa em serveix!!!!

Li diré que t'enviï un privat amb el catàleg, vale? Es posarà súper contenta!!!!! :-)ok: :-)ok: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cuca lleida » dj. nov. 26, 2009 8:44 pm

siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
i BARÇA I BARÇA ...I BARÇA BARÇA BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ISE que tal?? tu com jo eh carinyet...jejejejeje ja me pasaras lo de xina!! *.-o-o.*

nenis pujem els anims que no val la pena estar tristaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a mes diuen que surten arrugues!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=F99IuKUCAc4

Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. nov. 27, 2009 9:23 am

Gràcies a totes....sou una joieta!!! avui ja estic millor, ahir ma mare em deia que el qui no vulgui venir que es foti, més a repartir i menys gasto per nosaltres!!! diu que si som 50 o 60 ja n'hi ha prou, que realment seran la gent a la que els importo i si mon pare no vol venir el meu iaio diu que em treu ell,que majo com sóc la néta més gran de tots els que tenen... :-)ok: va passo de desanimar-me que em queda molt poc i hi ha que disfrutar-ho. :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. nov. 27, 2009 9:29 am

S'HA D'ANIMAR EL FORO FLEUMES !! que fa dies que veig que costa d'avançar les pàgines eh? :--( no pot ser!!! desprès començaran els amasacres de pàgines i no donarem l'abast a llegir...com passa de vegades. AMUNT EL FORO!!- uooo anima bastant escriure amb tant impetu- *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 27, 2009 10:22 am

És clar que sí, guapaaaaaaaa! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Així m'agrada, sempre endavant! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Et queda poc temps per casar-te, així que més et val que ho disfrutis a tope i el teu dia... és el teu dia, que t'hi acompanyi qui vulgui fer-ho de debò!!!! Les coses posen la gent al seu lloc, i amb el temps tothom recull el que sembra... tu sempre feliç, i a qui li molesti que es faci fotre, és clar que sí! Escolta a ta mare... que les mares sempre saben el que diuen, jejeje! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: PIKYS » dv. nov. 27, 2009 7:05 pm

Holeee noies!!!

ja estic aqui!!!

Istar anims dona!!! com ja t'han dit fes cas a la mama que ella sap el que diu, pensa que es el vostre dia i s'ha de disfrutar. Els que no vulguin vindre ells so perden pq no veuran lo guapa que aniras!!!

Bua!!! avui estic petadissima. Em anat d'excursio a Igualada a veure teatre i molt xulo, els titiriteros de Binefar. M'havien dit que eren divertits i la veritat que ho han fet super be!!! i dp em anat a Capellades al museu de paper!! em fet paper recicla i ara l'aprfitarem per fer les postaletes de nadal!! feina feta jejejejeje. com menys feina millor.
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: Pacresol » dv. nov. 27, 2009 8:46 pm

Hola guapas!!!
que tal ?? veo que todo viento en popa!!! me alegro....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » ds. nov. 28, 2009 8:13 am

Bon dia boniques!!!!!

Estic contenta pq em sembla que mestic començant a ficar una mica nerviosa :) Avui a les 7 ja donava voltes pel llit :) I mhe despertat pensant en les invitacions i els sobres i els sobres i les invitacions :) Que way!!! A veure si es veritat que em començo a ficar nerviosa, que ja en tinc ganes!!!!

QUE ESTRENEM EL 3 AL MARCADOR!!!!!!

Istar... millor que vinguin els que realment vulguin venir :) Aixi no sentiras comentaris lletjos o veuras males cares, que les zurzan!!!! I de lo teu ja estas gairebe al 100%?

Cucaaaaaaaaaaaa, aixi que vols anar cap a la Xina??? No ho sabia pas!!!! A nosaltres encara no ens han enviat cap pressupost dels 3 que vam demanar a la fira. Hem pensat de fer un mail explicant tot lo que busquem i enviar-ho a les agències, a veure com respiren.

Pacresol!!! Ja habeis decidido el restaurante??? Cuentanos cosas!!!!

Tinc ganes danarme a ficar el vestit un altre cop, a la proxima quedada fleuma que fem anem a la botiga, vale? que way que way que way!!!

Estic dun contento subido, no se pq deu ser... :) Em diuen alguna cosa que em fa mosquejar i em dura 3 minuts, al cap de no res torno a tenir el cap al meu mon :) Els nens de la classe em pregunten un munt per la boda, pobrets. Magradaria que els pares els acompanyessin a lesglesia a veure a la Senyi vestida de princesa :) :) :) Mels estimo taaaaaaaaaaant!!!

Lluneta, quan hagis dintroduir el Nadal a la classe mho dius, que tajudo, ok? Ja veuras que fent lidiota es mes facil i ells sho passen millor!!!

Miriametaaaaaaaaaaaaaa, tu vas portar can can o amb la de roba que et portava la cua no feia falta? Es que ma mare em diu que no em fa falta, pero jo tinc una foto amb can can i veig que fa la part del darrere mes impressionant xD no se... tinc dilemes!

Pikys!!! Calenta la sandwichera JAAAAAAAAAAA!!!!

Estic atacadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ja he ficat una rentadora, men vaig a planxar una estona!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » ds. nov. 28, 2009 9:58 am

Holaaaaaaaaa noies!!!!! Un dia que no entro i hi sou totes, no val... :-( :-( ara quasi que no us puc seguir!!!!
Cuca m'alegro taaaaaaaaaaaan que tornis a estar per aquí!! ànims amunt!!!!!! Que ens queden 6 mesos quasi!!!!!! Jo quan hi penso em fico nerviosa, quan no hi penso, estic força bé... :-)) Encara vull fer moooooltes coses, i no sé si tindré temps!!! Quins nervis!!!!
Nuviaaaaaaaaa!!! Què guaiiii que et quedin 3 mesets, això va molt ràpid eh!!!! Com passa el temps!!!! A vere si ens podem veure un momentet quan sigui... aquesta setmana vull fer la roba d'hivern i algún conte... i si trobo una cançó també pq cantada a capela aquesta setmana que ho he fet ha sigut una mica desastre, no sé cantar!!! :--( :--( :--(
Es normal que no puguis dormir!!!! Jo estaria igual... quan penso que tinc les invitacions i que les he d'ensobrar, ficar -hi el nom, mirar si en tenim suficients etc... em fico dels nervis! A més a casa meva i seva només es parla de boda ja... i cansa una mica!! però en el fons estem contents!!! Nuviaaaaaaaaaaaaa jo voto per la quedada a la botiga de ta tieta, quan ho fem??? Abans de Nadal??? Jo tinc moooooltes ganes de veure't!!!! No sé tú,... :-( :-( :-( :-( :-(
Istar, ànima't!!! No val la pena ficar-se així............ vindrà qui realment t'estimi i qui no, que li donguin, parlant malament!!!! Si sou 60 persones, benvingudes siguin... lo del teu pare ho trobo molt fort, la veritat!!! Que un pare et digui això, no té nom! :-( Jo conto que el deixaria de parlar, mira què et dic!!!! I segur que el teu nen, cau bé a tothom!!! SEguríssim! A més si ta mare hi està d'acord i la seva també, no cal parlar-ne més!!! :-)) Les mares són moooolt importants!!!! ::love:: ::love:: Istar, gràcies també per mirar-me la feina, de moment a Barcelona estic bé, conto estar-m'hi fins que em casi i dsprés tornaré, estic moooolt cansada de voltar però si no hi ha res més, no puc fer res... millor treballar que estar-me a caseta!!!
Annalleida, despareguda!!!!!! Com va tot?? Quan acabes les vacances??? Què bé això del viatge oi?? Us agradarà molt, ja vureu!!!! LA germana del jordi va tornar encantada amb ganes de tornar-hi... ::love:: Ja ens ho explicaràs, per cert, com van els nervis??? A tu també et queda ben poc eh!!!!
Pykis, què guaii anar d'excursió a mi m'encanta!!! A vere si aquesta setmana em va millor amb els petitajos pq no sé pas per on agafar-los... tot em ve tan de nou!
K us vagin bé els bikinis... :-)ok:
Cc83 on pares???????????? Com estàs?? Amelieeeeeeeeeeeeeee!!!! Guapíssima!!! Entra de tan en quan!!!!!
Ise, m'alegro molt de veure't per aquí!!!! Les invitacions les tinc a caseta, no les he donat encara... ara em dedicaré els findes a ficar-hi els noms i a mirar si en tinc suficients, després de nadal començarem a saco a donar-les, jo només puc els findes ara per ara, tot se m'atrasa però estic més o menys contenta!
Aixíi que si voleu fer quedada, haurà de ser en divendres!!!!!! eh............
Un petonet per totes!!! Espero haver-vos contestat a totes!!!!
Bon cap de setmana!!!! :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: Pacresol » ds. nov. 28, 2009 10:15 am

Hola guapas!!!
que tal el sabado?? espero que bien, yo currando un ratillo jejejej....
Pacresol

EntradaAutor: miriameta » ds. nov. 28, 2009 6:29 pm

Ja soc a casa, bon dissabte fleumetes!!

Com us va? veig que això esta una mica mogudet perque l´ultim cop que vaig entrar estave molt mort...

Nuvia jo vaig portar can can, sempre et fa mes vol i mes bonic el vestit. Jo te l´aconsello. Pero posatel ben amunt que quan vaig fer el trenet per tot el menjador casibe em cau.... i vaig haver de marxar fora un moment amb mamare perque mel pujés jejej.

Odio les nits... sort que s´han acabat..no me deixen descansar, perque ja m´han donat matins i tardes pero bueno.

Iseta, l´Euge s´apunte a veure el partit pero si es gratis jeje me te menjat el cap amb això del partit.
De les migranyes pues me van fer anàlisis, me va visitar la llevadora, m´han tornat a receptar ferro que ha sortit massa baix. I m´han donat unes pastilles noves per les migranyes que son compatibles amb les altres. Per ara van millor, pero si fallen adeu pastilles i s´haura de pensar en un altre metode perque son les mes fluixes. M´aguantaré ja que les vui deixar aviat si tot va be.

istar no vui depres!!! qui vingui vindra i qui no ell su perdrá!! a mi aquestes fleumetes me van dir el mateix i tenien raó. Qui vingui es qui t´estime i vol estar amb tu.

llunetaa, menalegro que tinguis feineta i estiguis contenta!!!
cucaa, fa massa que no ens veiem, necessito quedada!!! no tinc vida social!!

ja teniu ganes de que sigui 1 de gener per a poder dir : ens casem aquest any!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejej quina ilusio no? ja us posare nervioses ja!! jejeje

Per nadal diu el fotògraf que ho tindrá tot llest!!! quina passadaaaaa :)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: Pacresol » ds. nov. 28, 2009 6:46 pm

Hola guapas!!!
Miri que fotografo contrataste??' si no es mucho preguntar?? Y el post boda cuando os lo hicisteis a la vuelta del viaje???
Pacresol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant