BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dj. nov. 26, 2009 9:46 pm

gemmaijordi2011 ha escrit:No no!! Però si l'han portat a l'latra punta de país i tu no l'has vist no passa res.
Potser no m'explicat el tema es que potser fan 40 vestits iguals del mateix model, això cada dissenyador, doncs llavors reparteix els vestits en deixa 3 a BCN, 2 a LLeida 3 a Saragossa però sempre dins del 40 que son iguals, però es per no repetir a la mateixa zona un vestit, peruqe no l'interessa ni a la botiga ni a tu que no et farà gràcia anar vestida igual que una altra persona.

Ah! Vale, doncs! Però això també vol dir que el vestit t'ha d'anar bé aquelles talles, no te'l fan a mida, no?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dj. nov. 26, 2009 11:59 pm

Doncs ja tan no ho sé! Potser en porten a talles o si tu vols una talla d'un vestit concret te'l porten i canvien la talla d'una botiga a l'altra, però suposo jo que deu haver talles per a totes sino que farem!!!
La cosa està que tan si estem grasses com primes com a mitges hem de trobar (han de tenir) la talla o és que no es casa tothom, de qualsevol físic!?
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: lluna2000 » dv. nov. 27, 2009 9:50 am

NUVOLET ha escrit:Doncs si cosiderat afortunada de ser pluriempleada lluna!! aveure si tens mes temps i passes per aquí així ens vas explcant les cosetes noves, vestits que te probis i tot!!!
Quina sort amb lo del mossen majet, perque deu n'hi do lo que te trobes porai de mossens... m'alegro molt!!! :-)ok:

Hola Nuvolet !!

Ja us aniré informant!! Durant les festes de Nadal i cada cop que pugui!

La veritat es que si que es una sort esta a mil puestos pero el problema es que has de donar el 100% de tu a tot arreu i canse força! No pots dir osti es que estic cansada fare un 30%...són compromisos i he d'apreciar la sort que tinc, pero estic impacient per tenir mes temps per estar amb el meu solet i mirar cosetes per la boda!

Hem caso en 5 mesets i poc mes i no tinc ni fotograf ni vestit! Hem va trucar el Jaume Capdevila, m'agraden molt les seves fotos, per dirme que la data que li havia preguntat per correu estaba lliure i que hi anés i encara no he pogut!!Aquest dissabte hi hem d'anar! Pero tambe m'he de comprar roba pq estic cansada de veurem vestida, tinc la impresio que sempre vaig igual i ho odio jejeje! Com som les dones , eh? Carry Bradshow, o com s'escrigui, totals.

També vaig passar per la prats i hem van pujar l'autoestima, allò de que no cal que fagi regim que estic estupenda...enfi! Ja us ho dire quan començi a provarme modelets aquesta tarde.....pq nomes he perdut 2 kilets, el que soc altota i enganyo força!!

Per cert m'han recomanat una florista d'alcarras mes economica que el Kentia, he vist fotos d'una esglesia que va decorar i m'he quedat MORTA D'IMPRESSIÓ ho fa precios precios precios, ja us passare el contacte quan mel donin!!

Una abraçada a toteeeeeeeeeees wapes!!
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. nov. 27, 2009 10:27 am

Sí, és que al Kentia ho fan molt maco i molt bé, però ho trobo una mica car... per decorar l'església de Sant Joan cobraven uns 600€... doncs no sé jo per la Catedral, per exemple! És clar que si hi ha algú que es casa el mateix dia sempre pots compartir les despeses de les flors... jo penso demanar-ho!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: arbecub » dv. nov. 27, 2009 4:08 pm

Wpes!!!

lo del vestit jo us puc dir que tu et proves els vestits que tenen a la botiga i el que mes tagradi tel fan a mida.....i no tenen 3 vestits iguals a la botiga...a les botigues tenen un vestit de mostra i llavors el que mes tagrada tel fan a la mida.

i et pregunten on et cases (poblacio) xq n hi hagi més de 3 persones amb el mateix vestit!

no se si us he sigut de gaire ajuda.......
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: cadui » dv. nov. 27, 2009 6:31 pm

gràcies per l'aclariment arbecup, ja ho diuen que l'experiència és un grau!! jo havia sentit a dir això que expliques, que tenen una talla determinada però que després ells t'agafen mides i te'l fan clavat!

L'altre dia vaig anar de compres al Corte Inglés i vaig passar per davant del Pronovias que hi ha allà -no m'hi vaig poder estar!!- i hi havia una noia amb una cara de feliicitaaaaaat emprovant-se vestits, rodejada d'unes noies fent-li fotos (devien ser germanes i/o amigues) i una dona que em va semblar s'ha mare, totes super emocionades!!!! noies jo crec que aquest moment ha de fer mooooooolta il·lusió!!!! aiixx ja en tinc ganes!!! ::love::

bon cap de setmana a totes!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lluna2000 » ds. nov. 28, 2009 12:18 pm

Hola wapes!!

Ja he anat A LA PRIMERA BOTIGA A PROVAR-ME VESTITS!!! *.-o-o.* He come´çat pel Lluna de drap i ja en tinc un de calat!!

Cadui, si que fa il.lusió!! Vaig anar amb mamare i un parell d'amigues ben sinceres d'aquelles que et diuen clar si un vestit et fa panza o t'aplaste els pits! I m'ho vaig passar mooolt bé!!!!

Com deieu no tenen talles si et puja la cremallera bé i sinó te l'ajusten! Jo anava sense cap idea, bé si volia un vestit una mica sireneta i m'en vaig provar un que no semblava ni jo, esterilitzava molt i era finissim! Era estil victorio lukino, i he demanat que me l'puntin, ara hem queda pronovias que toca la setmana que ve, boutiquenuvia i aire si m'apeteix pq nosé cuantes botigues veure!!!!Pq com he d'anar movilitzant gent!

Et veus tant diferent! el cert es que hasta que me l'he provat no he sigut conscient de que hem caso jejejejejej! estan fets per afavorir! es una sensació maquissima! i d'esquena són impresionants ara que us aviso QUE PESATS AMB ELS DE PARAULA D'HONOR, sino t'afavoreixen com es el meu cas pq tinc k'esquena ampla, ten fas un tip!!!

pepe botella també es fabulos! i en tenien a lleida buniketa!

Petonets!!
lluna2000

EntradaAutor: lluna2000 » ds. nov. 28, 2009 1:12 pm

Per cert! aquests vestits que m'han agradat són de san patrick, us podeu descarregar el cataleg a la web de dressbori i surten els preusn son de 1300-1500 euros, no són excessivament cars, estil pepe botella =0-0-)
lluna2000

EntradaAutor: NUVOLET » ds. nov. 28, 2009 2:40 pm

Si ja els he vist els de sant patrick, son molt chulos!! així els que et vas probar a la lluna de drap son aquestos de s.patrick no? de pepe botella no hi havia?? si si es lo que se porta els de palabra d'honor fins a la sopa, la veritat que a mi m'agraden molt però no se com hem quedaran posats... Lluna que wuai això d'anara de provatines, jo tambe anire amb familia, mare, padrina i millor amiga, ejejejej ha de ser emocionant :-)) Bueno, ja ens aniràs contant els avanços en la teva busqueda!!! :-///:
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: cadui » ds. nov. 28, 2009 3:15 pm

qué guai lluna!!! m'has emocionat i tot de veure la teva felicitat!!! a mi m'encanten els paraula d'honor i espero que em quedin bé perquè vull un paraula d'honor!! jejeje!

m'ha germana ja m'ha dit que ella vol venir a mirar vestits quan comenci a mirar-los i que es pensa emportar la càmera de fotos jajaja! jo tinc pensat anar amb la mare i les meves germanes perquè sé que els hi fa moltíssima il·lusió acompanyar-me, a més sóc la primera en casar-se de casa, així que encara els fa més ilu *.-o-o.*

bé ja ens contaràs la teva experiència en la recerca del vestit i quan el tinguis volem foto!!!!! :-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » ds. nov. 28, 2009 4:57 pm

Molt bé, lluna! Moltes felicitats, preciosa!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: lluna2000 » ds. nov. 28, 2009 8:51 pm

Gracies wapes! us ho pasareu genial provant i reprovant i no us reconeixereu al mirall de tan glamour!!!jejejeje

A la Lluna de drap tambe tenen pepe botella, pero per la meva sorpresa eren molt enfaixats i no anava comoda, hem vaig probar un paraula d'honor wapo, perque ere alt de pit i com soc pechugoneta hem sentia el pit recollit! Alguns sont molt baixets i vas amb por de que es surti un pit!!

Si us agrden els paraula d'hor no patiu que n'hia ha per donar i vendre!!!

Lo bò que tenen els que no son paraula d'horor es que d'esquena flipes , pq fan forma de uve i estant molt treballats, us encantara! Ja us conto la setmana que ve com va pel pronovias i el aire!!!

MUAAAAAAAAAAAAAAAAA
lluna2000

EntradaAutor: buniketa » dg. nov. 29, 2009 12:59 pm

Aix, quines ganes de començar a buscar, mirar i emprovar!
Una altra cosa, lluna:

FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSS!

:-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 30, 2009 2:25 pm

Eiiiiiiiiiii!

Hola guapes! Què tal el cap de setmana? A veure si arrenquem bé la setmaneta, que sembla que comencem paradetes, les lleidatanes, no?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 30, 2009 4:45 pm

hola, doncs el cap de setmana treballant... però tot i així dissabte vam anar a veure Luna Nueva al cine y després a sopar, està super xula! i l'última escena de la peli ens va recordar a nosaltres (i segur que a tots vosaltres també) :-)ok: la setmana sempre comença bé perquè faig festa tots els dilluns jeje! aquesta setmana se'm farà curta, treballo fins dissabte però quan surti de treballar marxem cap a Zamora a un esdeveniment familiar, així que amb ganetes de que passin aquests dies ::love::

i vosaltres què tal???
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. nov. 30, 2009 5:34 pm

Anar fent... cansada... tot i que el cap de setmana jo no he de cuinar gaire... dissabte dinem a casa la sogra, diumenge a casa la mama... i depén de com, dissabte o diumenge a la nit (depén de si durant la setmana hem sortit a sopar o no) fem mexicà o kebab o xino... Aquest finde no hem sortit a fora, pq el meu amor ha tingut sopars de feina i no convé gaire despeses, però hem anat a veure el partit i no ha estat malament... sobretot per mi, que sóc del barça; ara, ell... ja és una altra cosa... jejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dl. nov. 30, 2009 6:49 pm

quan pugem a Lleida els nostres findes també són així, un dia a casa dels sogres i l'altre a casa dels pares, i dissabte a sopar fora amb els amics, però estant aquí a barna, ens toca cuinar a nosaltres... tot i que el cap de setmana solem estar bastant gossos i o sortim a sopar fora o demanem que el portin a casa jaja!
pel que dius, dedueixo que el teu nen és del madrid?? pobret! jejeje!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: jo mateixa » dl. nov. 30, 2009 7:40 pm

HOLA A TOTESSSS!!!

COM VA TOT?? HI HA NOVETATS O QUE???

JO TINC UNA PREGUNTETA....SAP ALGÚ COM VA AIXÒ DELS TESTIMONIS??

ES QUE EM FARIA MOLTA ILU QUE HO FOS UN COSÍ MEU PERÒ ES MENOR DE EDAT, NO DEU POGUER SER, NO?? SENT PEL CIVIL...NO HO CREC!!!

I QUANS EN SON SI ET CASES PEL CIVIL??

BUF, TINC UN MUNT DE DUBTES!!!!! GRGRGRGGRGRGRGRGR I NO HO PUC CONSULAR COM TOTHOM!! COM QUE NO HO SAP NINGÚ.....VULL QUE DEIXI DE SER SORPRESAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

PERÒ BUENO...QUE HI FAREM??
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: carlina » dl. nov. 30, 2009 10:04 pm

hola noies!

Jo mateixa jo em vai casar el 28/06/09 a la Boscana, ho vam fer tot allí la cerimònia i el convit.

Mira t'explico que has de fer:Has d'anar a l'ajuntament del teu poble i demanar el certificat d'empadronament i la partida de naixement,no hi pots anar tu pel teu promès ja que heu de firmar a un llibre que no sé com es diu conforme t'han donat la partida de naixement.

Llavors has de demanar hora al jutjat de pau per iniciar el tràmit(almenys a Mollerussa has d'anar al jutjat de pau), el dia que hi vas has de portar una fotocòpia del DNI més els papers que t'he dit abans i un testimoni teu i un altre de part del teu promès que han d'ésser major d'edat i saber llegir i escriure(ja sé que fa gràcia xo a natros ens ho van dir així ajajaja), allí et faràn el paper de la fe de vida. Després us faran preguntes per separat com consents lliurement al matrimoni i tal i també als testimonis i firmareu. Els testimonis no cal que siguin els mateixos que el dia del casament fictici al restaurant o allà on ho celebris. Llavors passarà dos setmanes exposat a l'ajuntament un paper dient que tu et cases i tal. Quan et truquin del jutjat(deixal's-hi el mòbil per si a cas) et donaran hora per casar-te o fer com nosaltres i casar-te a un ajuntament diferent d'allà on vius i recolliràs els papers i els portaràs a l'ajuntament on et vols casar i et donaràn hora per casar-te. Llavors aquell dia si que has de portar els testimonis oficials del casament que hauran de portar el seu DNI corresponent.Et llegiran els articles del codi civil i firmareu tots el contracte a i et donaràn el llibre de família dintre d'uns dies. El nostre alcalde va tornar a portar el mateix contracte a la Boscana, o sigui vam firmar dues vegades jajjaa.
Espero haver-te ajudat.Adéu.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. des. 01, 2009 9:09 am

Jo mateixa, on et casaràs per lo civil? al restaurant mateix???
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant