"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 27, 2009 10:34 am

laiac ha escrit:Happiiiiii........siiii a MAdrid!!!! el meu nen hi volia anar ara al desembre però....va a ser que li hauré de treure del cap....per si cas, ja et vaig dir que ja em diries hotel i això eeeeeeeee...............aaaa i de marypaz ja vaig dir que a Reus hi ha ofertes per parells sueltos eeee!!!!!

Elxa.........aixxxxx i tus dientes!!!!suposo que deu ser l'últim patiment per ja tenir les dents perfectes no????jopeta, cuida't!!!

Ninetes meves!!!!ànim que ja som divendres!!!!!!!!!!!!!! que vagi molt molt molt bé el finde!!!!!!!!!!!!!

Nena.....gaudeix del teu finde a Calanda i ja ens veiem a la tornada solet!!!!!! .:*:*:. Descanseu i feu bondat....jijiijii. Wapaaaa!!!! i abans de dir-t'he l'hotel el probo i si el trobo raonable en questió de serveis, higiene i proximitat al centre jo t'ho dic i t'ho recomanano.....ok?????? petonets bonica!!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 27, 2009 11:12 am

NINETES....QUE NO HI HA NINGÚ PER AQUIIIIII!!!!!!! EOOO EOOOO!!! :-.:·:: :-.:·:: venga a veure si arribem a les 200 pages aquest finde!!!!!! jijijijijijiji
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 27, 2009 12:01 pm

jajajajaj
happi encara m'esteic rient amb lo de que t'agafes per no comprar...nena per mirar no passa res!!!!

aix tinc un mal de cap!! no paro de pensar en lo de la feïna!!

X cert happi si si.. si que voldré el num si el trobessis quan et veigi et dono la pasta!!!

El finde passat al final ens vam kedar de cap de 7mana a Barna sisi :-/ .. canvis d'ultima hora pq va pujar mon pare de castelló... bueno.. vaig anar a la roca i ja tinc casi tots els regals de nadal... >.-<: olé!!! pero bueno falta el de ma mare i el seu anniversari aixxxxxxxx :yium:-)

avui quan surti a les 21hs segurament aniré a fer un tomet per la plaça de la font... que necessito fer coses diferents! =0-0-)

jo también tinc ganes de vore-ussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
moooooooooooooooooooooooltes!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///:

muas!!!
(+:-)
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 27, 2009 12:07 pm

Ninetes....marxo....esk vaig a dinar a caseta dels papis que estàn fent canelons per Nadal....aixxxx :yium:-) :yium:-) (Bonet...bonet...bonet...bonet...quan m'enxampi...m'acribilla) jajajajajajaj
Fins la nit no torno...pq anem a sopar amb els papis...i res...que passeu molt bona tarda totes i que us envio un petonàs enorme a totes totes...
Sou super especials wapiiiiissss!!!!!! aixxxxxx que ploroooo...jijijijijijij.

Fins desprès!!!!!!

Papallona...ja parlarem per lo del nº que a la Elxa también en vol....cap problema!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dv. nov. 27, 2009 12:16 pm

ñammmmmmmmmmmmmm
canelones!!!!

mi plato preferidoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
aix buenos y caseros!!!
gaudeix neni..

gracies per lo del num!
Papallona*

EntradaAutor: Giss » dv. nov. 27, 2009 2:54 pm

Hola boniques! com esteu???
Ja és divendres!!! :-///: :-///: :-///: que bé!!!

Papallona! que bé veure't per aquí!!!

Laia! que guay! que avui ja veureu l'álbum!!! ja saps... ens has de posar al dia! i a veure quan fem quedada per veure-ho tot tot i tot!!! con palomitas! >.-<: >.-<: >.-<:

A les demés un petonet molt gran!
Fins després!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dv. nov. 27, 2009 7:53 pm

Aix elxa... así que estás jodida con la boca... ya te entiendo ya... yo también he llevado aparatos y ya sé lo que es. Ánimo nena, que una vez se empiece a dar y te acostumbres ya no será nada.
Un besito guapa!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. nov. 27, 2009 7:57 pm

Ninetes....ja torno a ser aqui!!!! bé...estic fent classe però la nena té exàmen i apa...dic vaig a entrar a saludar a les ninetes!!! jejejeje
Com esteu?????

Elxa...nena...ánimssss!!! jopeta esk el tema de les dents complicat del tot...però ja veuras com desprès estaràs wapiiissssimaaaa!!!! solet recupera't....
Jo si fos tu ho passaria malament no només per la boca sinó, pq no podria parlararrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Jejejejejej.

Petonets!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. nov. 27, 2009 10:19 pm

I per fi ha arribat el divendres!!!!! Weeeeeeeeee!!! >.-<:
Com se us presenta el finde ninetes?

Elxa, com estas? Ais… ja podien haver esperat a despres de festes!! En fi... tu pensa que després de tot et quedarà les dents perfectes!!

Laiac!! M’has d’explicar que tal amb els fotografs!! Que vagi molt bé per Calanda!!

Tara, demà el tast!! I... crònica!! Jejeje!

Happi, al final has pogut resistir-te a la temptació de comprar roba interior?? Jajajajaa!! Quina gràcia m’ha fet!

Papallona, que previsora!! Amb les compres de Nadal fetes ja!! Jo m’estresso només de pensar en què regalar!!

Estiu, Torsaeann, Giss, que us expliqueu??

Muaks!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. nov. 27, 2009 11:09 pm

Hola boniques meves¡¡¡¡¡¡¡¡ jo acabo de sopar amb el meu ninot que em fet un sopar al menjador amb espelmes.....que si no és així entre setmana no gaudeixo d'ell¡¡¡¡¡¡jjajajajajajaj

Tara, demà que vagui molt i molt bé el tast ok?

A les altres ninetes meves un petonet molt fort i que tingueu un molt bon finde¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. nov. 28, 2009 9:36 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡ jo estic fent de maruja ja que aquesta tarda tinc gent a casa...quin pal....

Elxa, tens rao tot està agotat a privalia de rosa clarà que fort no?

Un petonet ninetes¡¡¡¡¡¡¡
torsaeann l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 28, 2009 7:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. nov. 28, 2009 1:10 pm

Bon dia ninetes......que tal va el mati????jo fa poc que he arribat a caseta i estic super mega cansada avui. I ara m'he de ficar a netejar una miqueta que avui venen els cunyats!!!!!!! aixxxx....i el nen anat a veure motussss....jopeta....porto una mala llet...pq ell invita i el muerto pa otra!!!!...pues penso que avui soparem el que prepari ell....

Per cert....mireu si som famoses que ja ens van dedicant cançons per tot arreu....!!!!!! jajajajajajajajajaj
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. nov. 28, 2009 1:27 pm

JAJAJAJAJJAJAJAJAJA....YO ME PARTO AQUI SOLAAAA!!!!

Us he enviat un correu....bonissimmm!!!!! que us sembla la musica???????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. nov. 28, 2009 5:59 pm

Bones ninetes....bufff que paradet està aixó, no????? jo acabo de netejar el pis...i estoy que me caigo!!!! i ara a preparar el sopar....me voy a morir!!!! :.0.-0.: :.0.-0.:

Tara...com anat això???? ja ens explicaràs a veure si tot ha anat genial nena!!!!

Elxa...espero que vagis millor amb lo de les dents....

A totes les demès... ninetes...us envio un petonàs enorme que possiblement fins demà no em torni a conectar...ok????

Petonets wapeessss!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » ds. nov. 28, 2009 9:08 pm

Hola guapis!
Com ha anat el dia? El meu no ha estat malament... hem anat de compres i a fer un tomb.

Que fort lo de privalia no? casi tot agotado... jo he mirat sabates però res... m'agraden més les Pura López.

Un petonet guapes!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: tara » ds. nov. 28, 2009 9:17 pm

Hola ninetes, que tal el diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Jo molt be, ja estem a caseta, i no se si soparem! Sino algo lleugeret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara us passo un mail i us explico!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » ds. nov. 28, 2009 10:54 pm

ninetesssssssssssssssssssss
que tal.. uff. kin dia mes esgotador.. compres compres i més compres jejej
taraaaaaaaaaaaaa que tal?!!!!!!!!!!!!
Giss, nur, torsa, elxa, happi, estiu.... que talllllllllllllllll?????????????????
laiaccc i tu el finde per alli?!

muaksssssssssssssssssssss
Papallona*

EntradaAutor: tara » dg. nov. 29, 2009 10:39 am

Ei ninetes bon diaaaaaa, be dic bon dia encara que esta tapat, a veure si aguanta i no plou!!!!!!!

Ei ninetes que ens veiem en una estona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vaig a vestir-me i marxoooo!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dg. nov. 29, 2009 4:12 pm

Nineteeeeeeeesss!!!!

Ja estic a caseta!!!! el finde a Calanda ha anat.....bueno....bé, normalillo, estic millor aquí a caseta, al meu sofà...amb la tele....la ràbia és que avui per veure el Barça-madrid haurem de marxar a algun lloc....em fa pal ara!!!!

buenooooooo, com ha anat avui???????? jopetaaaaa i jo sense fer un bon aperitiu!!!!!

Taraaaaaaa i el tast!!!!!!! aix aix........em vaig a posar al dia!!!!!!

PAtuneeeeeeeeeets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. nov. 29, 2009 5:47 pm

Ninetes....bona tarda!!!! com esteu??'' jo ja me quedat soleta a casa... :-( :-( nunca mejor dicho avui hem puc aplicar la cançó de "Me gusta el futbol, los domingos por la tarde me abandonas y me dejas en casa solaaa" jopeta.....

Aix...nineta....amb lo bé que s'esta aqui amb la manteta i aquest dia...que no ve de gust fer res. Jo ara tinc sessió de dibus; ara Ice Age 2 desprès Shrek buahhhh!!! genial!!!

Laiac...com anat el finde??? de descans? per cert, com va anar pel fotògraf???????
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants