Autor: Giss » dg. nov. 29, 2009 10:05 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. nov. 29, 2009 10:40 pm

Autor: nur_jor » dg. nov. 29, 2009 10:46 pm
Quin greu em sap no haver pogut venir! 

Autor: laiac » dg. nov. 29, 2009 11:21 pm

Autor: laiac » dg. nov. 29, 2009 11:22 pm

Autor: laiac » dg. nov. 29, 2009 11:23 pm

Autor: nur_jor » dg. nov. 29, 2009 11:31 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeesss!!!!
hola hola....un cop haver vist el BArça, sopat i menjats els kiwis aqui estic....jijijiji
Giss, Tara....que no he pensat en les fotos....us les havíeu de fer avui no???? que heu fet al final...ni pensar-hi!!!! no feia gaire bon temps no???
Si si....un mes i mig,....llàstima no haver pogut venir.....però digali a la teva family estiu que la Núria i jo també som maques eeee!!!!!!.......I JO SENSE VESTIT!!!!!!!!!!!!
Ninetes per Calanda..........moltes criatures...moltes masses....bufff un ratet bé però....tann?????? però tenia ganes de veurels, els pekes són una passada...però mira, ja ens ha caigut un bateig el dilluns 7....alaaaaaaa........quin mes!!!!
Patuneeeeeeeeeets!!!!
(aquí no necessitem padrines!! jajajaj!)

Autor: nur_jor » dg. nov. 29, 2009 11:32 pm

Autor: Giss » dl. nov. 30, 2009 1:58 am

Autor: laiac » dl. nov. 30, 2009 8:36 am

Autor: tara » dl. nov. 30, 2009 9:22 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 30, 2009 11:11 am

Autor: laiac » dl. nov. 30, 2009 11:48 am
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes bon dia!!!!! que tal anem el Dilluns al mati?????
Quin dia més tonto, no????? estic del vent..... el dia d'ahir va estar "superb", veritat?? i res....esperant el pròxim finde per marxar a Madrid....avui farè una llista del que m'heu demanat i res...així ja m'organitzo!!!
Tara....al final no vau fer les fotos??? jopeta....esk el dia ahir estava tonto del tot!!!! encara que els dies així durant el cap de setmana venen super mega de gust!!!!! jejejeje. A veure si hi ha sort el dimarts i fa un sol ..... que sempre pots tenir més possibilitats per fer-les,no???
Laiac....molts ànims pel 1r dia de treball.... és durillo, no???? però ja msmo 4 dies de descans i desprès Nadal....quedarem no per les festes, no????? petonets i no pateixis per les fotus...que quedarà tot...im....presionante!!!
Wapis... estic nerviosa pq aquesta setmaneta surt ma germana de comptes i bufff!!!! Popi i jo estem amb tot creuat pq a veure si neix ja el petit Arnau....pq com neixi quan estem a Madrid nos morimos!!!! aixxxx se me saltan las llágrimas només de pensar-ho!!!!
Ahir ho parlavem amb la Eli....com passa el temps.....si fa poc que us vaig dir que seria tieta!!!!!!! jajajajaj

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 30, 2009 11:57 am
laiac ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes bon dia!!!!! que tal anem el Dilluns al mati?????
Quin dia més tonto, no????? estic del vent..... el dia d'ahir va estar "superb", veritat?? i res....esperant el pròxim finde per marxar a Madrid....avui farè una llista del que m'heu demanat i res...així ja m'organitzo!!!
Tara....al final no vau fer les fotos??? jopeta....esk el dia ahir estava tonto del tot!!!! encara que els dies així durant el cap de setmana venen super mega de gust!!!!! jejejeje. A veure si hi ha sort el dimarts i fa un sol ..... que sempre pots tenir més possibilitats per fer-les,no???
Laiac....molts ànims pel 1r dia de treball.... és durillo, no???? però ja msmo 4 dies de descans i desprès Nadal....quedarem no per les festes, no????? petonets i no pateixis per les fotus...que quedarà tot...im....presionante!!!
Wapis... estic nerviosa pq aquesta setmaneta surt ma germana de comptes i bufff!!!! Popi i jo estem amb tot creuat pq a veure si neix ja el petit Arnau....pq com neixi quan estem a Madrid nos morimos!!!! aixxxx se me saltan las llágrimas només de pensar-ho!!!!
Ahir ho parlavem amb la Eli....com passa el temps.....si fa poc que us vaig dir que seria tieta!!!!!!! jajajajaj
Ninetaaaaaaa!!!
Ostres HAPPI....t'ho volia preguntar algun dia, perque em pensava que potser ja hauria nascut quan jo vaig estar a fora...perque estava al caure no?? que guai nena....aquesta setmana!!!! que xuli!!!!!l'Arnau!!!!
Tranqui que s'esperarà a què torneu...segur!!!! quin dia tornes?? el dimarts???
Apaaa.....a disfrutar!!!
muaaaaaa

Autor: Mrs. Happiness » dl. nov. 30, 2009 4:59 pm
que ja arribaaa el nadallllll!!!!
Autor: torsaeann » dl. nov. 30, 2009 6:36 pm

Autor: torsaeann » dl. nov. 30, 2009 6:37 pm

Autor: nur_jor » dl. nov. 30, 2009 8:03 pm

Autor: laiac » dl. nov. 30, 2009 9:01 pm