"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dg. nov. 29, 2009 10:05 pm

Ninetes!!! m'ha fet molta il·lusió veure-us aquest matí!!! peacho foto que ens hem fet les ninetes amb les copes de cava eh??? que guapes!!!
Aix i quina emoció pensar que la pròxima vegada que ens veiem allí serà a la boda de la nostra tara!!! i dintre d'un mes i mig!!!

Estiu! m'han encantat els teus papis... i ta germana una monada! quina nena més guapa que tindrà!

Un petonet boniques, us estimo molt!

Per cert, per les que us caseu allí... m'ha encantat el lloc!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. nov. 29, 2009 10:40 pm

Tara... que tal les fotosss¿¿????? us ha seguit plovent al final o us ha donat una "tregua"?????

Giss...las tuyas para cuando?????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 29, 2009 10:46 pm

Hola ninetes!!

Com ha anat el finde!!

Que bé us ho heu passat al restaurant, eh!!!! I quina peazo foto!!!! Més guapes que les burbujas de freixenet!!!! :-)) Quin greu em sap no haver pogut venir!

Tara, com va anar el tast?? Ja tens el menú triat? Ais! Que això s'acosta!! I les fotos que tal??

Giss, tu tambe t'has fet fotos, oi? Que tal?

Laiac, que ja et tenim per aquí! Que bé!! Com ha anat per Calanda?!??!

A totes!! Un petonet!!!! Muaks!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dg. nov. 29, 2009 11:21 pm

Nineteeeeeeeeesss!!!!
hola hola....un cop haver vist el BArça, sopat i menjats els kiwis aqui estic....jijijiji

Giss, Tara....que no he pensat en les fotos....us les havíeu de fer avui no???? que heu fet al final...ni pensar-hi!!!! no feia gaire bon temps no???

Si si....un mes i mig,....llàstima no haver pogut venir.....però digali a la teva family estiu que la Núria i jo també som maques eeee!!!!!!.......I JO SENSE VESTIT!!!!!!!!!!!!

Ninetes per Calanda..........moltes criatures...moltes masses....bufff un ratet bé però....tann?????? però tenia ganes de veurels, els pekes són una passada...però mira, ja ens ha caigut un bateig el dilluns 7....alaaaaaaa........quin mes!!!!

Patuneeeeeeeeeets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. nov. 29, 2009 11:22 pm

PAPALLONAAAAA..........ESTIU!!!!!!! que jo encara us dec algo eeeee!!!!!

Muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dg. nov. 29, 2009 11:23 pm

eiiiiiiiiii!!!!

ceremònia/reportatge!!!!

http://youtube.com/watch?v=jBEYyHGbwto

Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 29, 2009 11:31 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeesss!!!!
hola hola....un cop haver vist el BArça, sopat i menjats els kiwis aqui estic....jijijiji

Giss, Tara....que no he pensat en les fotos....us les havíeu de fer avui no???? que heu fet al final...ni pensar-hi!!!! no feia gaire bon temps no???

Si si....un mes i mig,....llàstima no haver pogut venir.....però digali a la teva family estiu que la Núria i jo també som maques eeee!!!!!!.......I JO SENSE VESTIT!!!!!!!!!!!!

Ninetes per Calanda..........moltes criatures...moltes masses....bufff un ratet bé però....tann?????? però tenia ganes de veurels, els pekes són una passada...però mira, ja ens ha caigut un bateig el dilluns 7....alaaaaaaa........quin mes!!!!

Patuneeeeeeeeeets!!!!

eso eso!!!! molt maques!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: (aquí no necessitem padrines!! jajajaj!)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 29, 2009 11:32 pm

laiac ha escrit:eiiiiiiiiii!!!!

ceremònia/reportatge!!!!

http://youtube.com/watch?v=jBEYyHGbwto

la veritat és que no la coneixia, però m'agrada!! és molt bonica!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. nov. 29, 2009 11:52 pm

bona nit noies! fins dema!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dl. nov. 30, 2009 1:58 am

Guapes!!!

Jo al final no m'he fet avui les fotos, ja que feia mal dia... i lo bonic de la platja és que faci sol, perquè sinó... La tara crec que si que se les ha fet.

Desprès del restaurant hem marxat a casa dels papis... hem pres cafè i a fer la siesta. Desprès hem vist el partit mentres feiem un berenar-sopar i desprès cap a casa... què ràpid ha passat el finde! jo...
però bueno... la setmana que ve pont! 4 dies de festa!!!

Un petonet boniques meves
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 30, 2009 8:36 am

NINEEEEEEEEETEEEEEEEEEESS!!!! BON DIAAA!!!

JA torno a estar treballant....quina caca....i avui m'espera un dia fins les 7 de la tarda, que després de dinar tinc 3 hores de curs!!!! aixxxxxxxxx no sé si ho podré aguantar!!!!!snif snif......

Bueno ninetes!! que tingueu un bon matí...a verue si després em puc conectar!!!

Muaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. nov. 30, 2009 9:22 am

Bon dia, guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes ahir va estar genial, es van trobar a faltar a la laiac i a la nur, pero a la proxima!!!

El brindis va ser.......................

Estiu, nena els papis i la germana genials!!!!!!!!!!!!!!!!Com vam riure!

Dons al final de fotos res de res, ella va venir i just en quell moment va començar a ploure i ho vam deixar per el dimarts, que com es festa, a veure si hi ha sort i fa bo!!!!!!!!1

Bueno ninetes fa una bona estona que em poso al dia, hi ha tantes novetats!!!!!!!!!!

Ninetes vaig a treballar una estona, que sino.............

Ei passeu les fotossssssssssssssss!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 30, 2009 11:11 am

Ninetes bon dia!!!!! que tal anem el Dilluns al mati?????

Quin dia més tonto, no????? estic del vent..... el dia d'ahir va estar "superb", veritat?? i res....esperant el pròxim finde per marxar a Madrid....avui farè una llista del que m'heu demanat i res...així ja m'organitzo!!!

Tara....al final no vau fer les fotos??? jopeta....esk el dia ahir estava tonto del tot!!!! encara que els dies així durant el cap de setmana venen super mega de gust!!!!! jejejeje. A veure si hi ha sort el dimarts i fa un sol ..... que sempre pots tenir més possibilitats per fer-les,no???

Laiac....molts ànims pel 1r dia de treball.... és durillo, no???? però ja msmo 4 dies de descans i desprès Nadal....quedarem no per les festes, no????? petonets i no pateixis per les fotus...que quedarà tot...im....presionante!!!

Wapis... estic nerviosa pq aquesta setmaneta surt ma germana de comptes i bufff!!!! Popi i jo estem amb tot creuat pq a veure si neix ja el petit Arnau....pq com neixi quan estem a Madrid nos morimos!!!! aixxxx se me saltan las llágrimas només de pensar-ho!!!!
Ahir ho parlavem amb la Eli....com passa el temps.....si fa poc que us vaig dir que seria tieta!!!!!!! jajajajaj
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 30, 2009 11:48 am

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes bon dia!!!!! que tal anem el Dilluns al mati?????

Quin dia més tonto, no????? estic del vent..... el dia d'ahir va estar "superb", veritat?? i res....esperant el pròxim finde per marxar a Madrid....avui farè una llista del que m'heu demanat i res...així ja m'organitzo!!!

Tara....al final no vau fer les fotos??? jopeta....esk el dia ahir estava tonto del tot!!!! encara que els dies així durant el cap de setmana venen super mega de gust!!!!! jejejeje. A veure si hi ha sort el dimarts i fa un sol ..... que sempre pots tenir més possibilitats per fer-les,no???

Laiac....molts ànims pel 1r dia de treball.... és durillo, no???? però ja msmo 4 dies de descans i desprès Nadal....quedarem no per les festes, no????? petonets i no pateixis per les fotus...que quedarà tot...im....presionante!!!

Wapis... estic nerviosa pq aquesta setmaneta surt ma germana de comptes i bufff!!!! Popi i jo estem amb tot creuat pq a veure si neix ja el petit Arnau....pq com neixi quan estem a Madrid nos morimos!!!! aixxxx se me saltan las llágrimas només de pensar-ho!!!!
Ahir ho parlavem amb la Eli....com passa el temps.....si fa poc que us vaig dir que seria tieta!!!!!!! jajajajaj

Ninetaaaaaaa!!!

Ostres HAPPI....t'ho volia preguntar algun dia, perque em pensava que potser ja hauria nascut quan jo vaig estar a fora...perque estava al caure no?? que guai nena....aquesta setmana!!!! que xuli!!!!!l'Arnau!!!!

Tranqui que s'esperarà a què torneu...segur!!!! quin dia tornes?? el dimarts???

Apaaa.....a disfrutar!!!
muaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 30, 2009 11:57 am

laiac ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes bon dia!!!!! que tal anem el Dilluns al mati?????

Ninetaaaaaaa!!!

Ostres HAPPI....t'ho volia preguntar algun dia, perque em pensava que potser ja hauria nascut quan jo vaig estar a fora...perque estava al caure no?? que guai nena....aquesta setmana!!!! que xuli!!!!!l'Arnau!!!!

Tranqui que s'esperarà a què torneu...segur!!!! quin dia tornes?? el dimarts???

Apaaa.....a disfrutar!!!
muaaaaaa

Doncs tornem eL Dimarts...però esk si no neix abans de que marxen, se que no estarè tranquil.la allà....
Passa el temps super mega ràpid!!!!!! la veritat!!!! i ja mismo el tenim aqui!!!! como nos hacemos viejossss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. nov. 30, 2009 4:59 pm

Ninetes....que dieu....això esta molt i molt abandonat!!!!!! hi ha feina, no???? jo ara en 1/2 hora tinc classes i fins a la nit no torno que vull preparar les classes per demà.
Demà estic ocupada pel mati pq començo la fotodepilació.... ha sortir una super mega oferta a la meva esteticien i vull aprofitar-ho!!!!
Ens veiem a la nit wapiiissss!!!!

Petonets a totes....i per cert,,,quin fred que fa avui!!!!! wikiwiki::-) que ja arribaaa el nadallllll!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dl. nov. 30, 2009 6:36 pm

Hola boniques meves¡¡¡¡¡

LAIAC, ara veig que estàs de curs¡¡¡¡jajajajajajaj

TARA, a veure si dimarts tens sort amb les fotos oks?

GISS, que tal? com va tot? un petonet bonica¡¡¡¡

HAPPI, ja veuràs que el petit Arnau sortirà avanç d'anar a Madrid. Si que passa depressa el temps......massa¡¡¡¡¡¡¡

PAPALLONa, que tal el diumenge? i la feina? un petonet¡¡¡¡¡

ESTIU, que tal? com va la feina? tens molta cosa o que? un petonet bonica¡¡¡¡¡

ELXA, avui molta feina ehhh¡¡¡¡¡¡¡¡¡

NUR, que tal? un petonet molt fort i espero que tinguis un molt bon dia¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. nov. 30, 2009 6:37 pm

NINETES QUE FORT¡¡¡¡¡¡¡ EL MEU NINOT DEMÀ ÉS EL SEU ANIVERSARI I FA 30 ANYS..........ESTÀ UNA MICA DEPRE.....DEMÀ LI FAIG UN BERENAR AMB LA FAMILY PERÒ SI ALGUNA VOL VENIR JA SABEU QUE ÉS CASA VOSTRA OKS?

Mua¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. nov. 30, 2009 8:03 pm

Hola! Que tal!!
Nenes!!! Però quin fred fot avui!!!!!!!!! Ja tenim aquí l’hivern???? Ggggrrrrr... neu:-D

Així que les fotos, ni la Giss ni la Tara! I es que ahir va fer un dia bastant lletjot!! Molt tonto!! A veure si a la pròxima hi ha més sort!

Laiac, com t’ha anat el primer dia de tornada al curro?? Ànims guapa!

Happi, que estàs a poquets dies de dir: sóc tieta!!!!! Quina il•lusió nena!! I si... com passa el temps...!!!!! M’encanta el nom d’Arnau!! ::love::

Torsaeann, demà li cauen els 30 al teu ninotet?? A mi m’impressiona molt aquest numero!!! Ja li tens tot ben preparadet?

A les demés, Papallona, Estiu, Eli, com ha anat el dilluns??

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. nov. 30, 2009 9:01 pm

Aixxxxxxxx ninetes!!!

quin fred!!!!!com pot ser????...ara, m'encanta posar-me al sofà a mirar la tele, amb la manteta, l'ordinador...i auuuuuuu soleta tota la nit!!!!!

Demà 30???????que fuerteeeeee...és del mateix any que el meu nen!!! doncs que vagi molt bé nineta!!!!

Si si....això sembla que estigui abandonat...i això que estem a punt de fer 200 PÀGINES!!!!! que NO UAVEU VIST???????

aixxx avui vull mirar crackovia, a veure que diuen d'ahir!!!!!

PAtuneeeeeeeeeeeeeeeets!!!!

ei giss....quina casualitat n o????jo he dit...este coche me suena!!!!jijiji
Muaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010