Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

Re: Nuvis de Girona!!!!!!

EntradaAutor: Aley » ds. nov. 28, 2009 6:32 am

Home doncs Verges no cau tan lluny com Begur, si a les altres els sembla bé... jo cap problema així també variem de restaurant jeje ::love:: :-))

Que dieu les demés?

Ara la Carme, l'irene i jo a amanides ehhhhhhhhhh que us controlo! Bé i si ens passem fem un tracte i no diem res jaja
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley
:: núvia de bronze

Entrades: 1937
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 11:52 am

EntradaAutor: soniah86 » ds. nov. 28, 2009 8:44 am

Aley ha escrit:Home doncs Verges no cau tan lluny com Begur, si a les altres els sembla bé... jo cap problema així també variem de restaurant jeje ::love:: :-))

Que dieu les demés?

Ara la Carme, l'irene i jo a amanides ehhhhhhhhhh que us controlo! Bé i si ens passem fem un tracte i no diem res jaja

no no i jo tambe amanida pero amanida de formatge de cabra que son bonisimes nyam nyam... jajajjaajja
LA CRONICA 11/07/2009: viewtopic.php?f=41&t=19873

Imatge
soniah86
:: supernúvia

Entrades: 6315
Membre des de: ds. nov. 01, 2008 11:31 am
Ubicació: d' un poble de girona

EntradaAutor: eva gi » ds. nov. 28, 2009 9:22 am

a mi ja em sembla bé Verges, no conec res allà, però suposo que tu sonia ja deus saber on hem d'anar no?? coneixes algun lloc xulo per allà?
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: Aley » ds. nov. 28, 2009 9:46 am

Vinga doncs sembla que ho hem lligat al final, quedada dia 4 de desembre a Verges aquest cop no?
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: soniah86 » ds. nov. 28, 2009 8:03 pm

vinga va noies ara si tanquem el divendres 4 a les 21:00h al restaurant mas pi de verges arribeu per on arribeu ho veureu perque queda a peu de carretera just al costat hi ha un gran parquing

ara que he dit aixo deixeu-me donar-vos el noticion!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

ya tinc cotxe!!!!!!!!!!!!!!!!! bueno ja el tenia clar pero que ja el tinc arreglat quina ilusio i no us ho perdeu no eren els injectors que anaven a costar 1600€ els 4 sino una merda gometa que val 10 euros jajajajaj ayyysyssss que contenta que estic me truca en carlos a la feina i jo sense esperarho eprque ja tenia les esperances perdudes i me diu "escolta com respira la teva nena" jajajaj quina emocio que m'ha entrat i quan m'ha dit lo dels injectors ja ni us ho explico al migdia he menjat un yogurt i me tirat 2 hores i mitja netejant el cotxe per dintre jajajajaja com si hagues acabat de comprar el cotxe vaig ben contenta tu... jajajaj no vegis estic ben contenta ara si que sembla toquem fusta que ja ha tornat la tranquilitat ::love:: ::love:: ::love::

bueno noies a veure com queda la quedada tenia ganes de dirvos lo del cotxe jejejeje

Imatge
soniah86

EntradaAutor: Aley » dg. nov. 29, 2009 6:38 am

Ostres Sònia quina il·lusió!!!! jaja ets única, no vas dinar per tal de poder rentar el cotxe!!! jaja que bona que ets!

No et preocupis, el Mas Pi sé on és. Hi passava cada dia quan anava a fer immersió per davant!.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: ehidalgol » dg. nov. 29, 2009 7:46 pm

Hola carinyets!!!!!!
ja veig q no pareu de xerrar, a veures si m'enterooooooooo

La quedada la fem a Verges???? no tinc ni flowers d'on esta el Mas Pi, pero sona a restaurant de guays..... es q em treus del konig i hem perdo,jajajajaj

Molt bona la deducció de l'Anna dels embarassosssssssssssssss

Carme!!!! ja t'he llegit i he vist q optes pq jo sere la proxima???? dolentaaaaaaaaaaa q acabo de comença a la feina ....

Eva quina panxu mes maca q tens....

Avui al migdia hem anat a Tot nuvis, quins records..... ens hem vist a l'estand dels fotografssssssssss, hem saludat a la Roser!!!!

Nenes jo fa 2 setmanes q tinc les fotos i el video pero el video me l'han de tornar a refer, s'han deixat cosetes, ja us explicare, aixo si les fotos increibles!!!!!

FORÇA BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA a tots!!!!!!!!!
Un petonas a totessss
Imatge
ehidalgol
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3206
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 10:09 pm

EntradaAutor: eva gi » dl. nov. 30, 2009 12:24 pm

ostres Irene, m'acabes de deixar glaçada, tinc pell de gallina i tot. Em sap moltíssim greu, fa tants anys que conec el tiu d'en Francesc i aquest cap de setmana no he anat a casa els meus pares i no me'n han dit res. Uff, quina kk

a casa meva tampoc hi ha molt bones notícies, aquesta setmana passada van detectar un tumor al meu avi, igual que el que van trobar a la meva àvia :--( :--( :--(

durant la setmana ja li han fet totes les proves, anestesista,... perque el divendres 4 li fan una colonoscòpia i depen de com ho vegin l'operen ja d'urgència el mateix divendres. La veritat estem bastant espentats, hem d'esperar a que ens diguin quin tipus de tumor és, però amb el precedent de la meva àvia la veritat és que costa moltissim ser positiu.

o sigui tornem a començar, estem com fa un any enrera, és una bona merda tot plegat

espero poder venir al sopar, en tinc moltes ganes, ja us confirmo que si, i que si voleu anem jutnes Irene, Esther, ara tot dependrà de com vagin les coses el divendres que a la tarda no us digui que m'és impossible venir.
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Aley » dl. nov. 30, 2009 1:27 pm

Hola noies!! Bon dilluns

Vaja home quina kk ara l'avi :--( no en surt d'una per entrar en una altra... per la quedada no et preocupis que si es dones el cas ja ho endendirem eh

Les de més com aneu noies? Jo na fent que ja es molt diuen eh!!

A veure venir puc venir a girona pero seria interesant que algu més agafes cotxe per quan tornessim jo ja podria marxar cap a figueres directe sense passar per girona.
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: Aley » dl. nov. 30, 2009 2:44 pm

ei ja sé que me'n vaig del tema peró... es que he comprat una carbassa, qui em va explicar com feia crema de carbassa que m'ho pot tornar a dir plis!!!! que la faria per sopar !!!

Muaks a totes
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: jomi » dl. nov. 30, 2009 2:56 pm

Bona tarda noies!!!

Irene! El dissabte vaig veure una esquela al diari de Girona d'un tal Isern de Cassà i vaig pensar en vosaltres. Veig que si, em sap molt de greu. Ànims i abraçades!

Eva, ho sento molt... a casa meva també vam viure al mateix que vosaltres amb els avis i també amb un any de diferència, es passa molt malament, és una merda. Moltes abraçades també!

Noies, jo no vindré a la quedada, em cau força lluny i l'andemà treballo i ja sabem que xerrem pels descosits i s'ens fan les tantes, jijiji!!! Quant la feu per Girona :-)ok:

Roser!!! Diumenge vaig anar a Fira nuvis i quant vaig passar pel teu stand estaves parlant amb una parella i l'hi vaig dir a una noia que hi havia allà amb tu que et volia saludar i que tornaria a passar i quant vaig tornar no hi eres :--( .
Hi vam anar més que res per fotre canya al fotògraf, que cada setmana ens diu que la setmana que ve ja ho tindrà i res!!! Qui el va parir! Ara diu que si, que la setmana que ve ens truca per recollir-ho ,però no sé pas!

Esther!!! Si hagués sapigut que estaven les teves fotos per allà hagués mirat tots els àlbums, jajajja perquè no recordo quins fotògrafs tenieu!

Aley!!! Cotxe nou!!! Molt maco, a mi m'agraden així, que pots aparcar bé!! :-)ok:
Imatge
jomi
:: núvia d'argent

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: jomi » dl. nov. 30, 2009 3:02 pm

Aley, jo normalment la fgaig amb la thermomix, però a mà la faig igual.

Sofregeixes una ceba o un parell (depèn de la cantitat) , quant està toveta hi afeigeixes la carbassa i aiguao llet(jo la faig amb aigua perquè sigui més lleugera, que bulli uns 15-20 minuts ho tritures i poses un parell quesitos(jo tampoc n'hi poso, però queda més cremosa) i que bulli un o dos minuts més.
Imatge
jomi

Entrades: 2910
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:41 pm

EntradaAutor: S&M2009 » dl. nov. 30, 2009 5:16 pm

Bona tarda noies!!!!

Ostres Irene quin pal, mare de deu amb aquesta enfermetat, es un horror la de familiars que la pateixen i lo malament que ho pasen. Una abraçada guapa i molts d´ànims per en Francesc.

Eva i vosaltres tela també, ara quan ho has dit he recordat que l´any passat :-/ , esperem que tot vagi molt bé el divendres i quedi tot en un susto. Ànims guapa!

Roser com ha anat la fira?? ja t´has relaxat???

Ester guapaaaaaaa que tal vida nena?? jijijijij, i els nens que???? jijijjiji

Jomi que tal guapa????? ben perduda eh???

Anna guapa i tu que els estudis? bé?

Sònia has escrit alguna cosa més del viatge???

Molts petons a totes i vinga que ja tenim el dilluns ventilat!!! jejejejej

PD::: nenes heu d´anar a veure GARRICK .... impreionant!! (del Tricicle) vaig sortir amb un mal de cara .... jejejej de tant de riure ... jejejejej, molt i molt bona :-)ok:
I el Magma genial, ahir estava ben relaxada, em va venir genial :-)ok:
Imatge
S&M2009
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1244
Membre des de: dl. nov. 03, 2008 5:18 pm

EntradaAutor: Aley » dt. des. 01, 2009 7:29 am

jomi ha escrit:Aley, jo normalment la fgaig amb la thermomix, però a mà la faig igual.

Sofregeixes una ceba o un parell (depèn de la cantitat) , quant està toveta hi afeigeixes la carbassa i aiguao llet(jo la faig amb aigua perquè sigui més lleugera, que bulli uns 15-20 minuts ho tritures i poses un parell quesitos(jo tampoc n'hi poso, però queda més cremosa) i que bulli un o dos minuts més.

EI moltes gracies!!! ahir vaig arribar a les mil i no ho vaig poder fer! a veure si avui la provo i et dic el que! merci
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: Aley » dt. des. 01, 2009 7:33 am

Hola noies!!!

Carme doncs la meva vida un xic tristota la veritat... jaja

M'aixeco a les 6h, estudio fins a les 8.30 dutxa i cap a treballar que començo a les 9h. Faig de 9 a 1 o 1.30 h i corre cap a dinar pq a les 2.45 he de marxar a treballar a l'altra feina. Mentre aprofito per fer alguna feineta a la casa... :--( treballo fins les 8.30 normalment i arribo a casa sobre les 9 o 9.15 sopo i em quedo clapada al sofà! ja no dono per més. :--(

Si es que tanta gent al paro i jo que no paro... :--(
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 01, 2009 8:17 am

bon dia carinyitos!!!!!!!!!!!!!!!!!

com va????? jo molt feliç i contenta jijijiji bueno de moment que la veritat sempre surten coses...bueno aquest cap de semana tambe hem tingut show han entrat a robar a la casa del costat que es dels nostres amics d' orlando i vaya tela noies flipareu amb que us dire pero se'n van emportar fins i tot coberts mireu que us dic... la veritat quela cosa esta molt molt mal....

la quedada llavors a les 21h a verges al mas pi, qui som????? ahhh si voleu porto el hoffman de la despedida que no us vaig poder posar totes les fotos...bueno ja m'enteneu...jijijiiji

roser com ha anat a la fira de tot nuvis????

esther es ben be el que diuen estas ben desapareguda noia ni cronica ni fotos ni res de res ja ens explicaras el tema del fotograf jo tambe en el video he tingut algun problemeta pero res d'importancia perque amb els videos dels amics ho hem pogut soventar...

carme si ja he seguit amb la cronica jajajja i bueno ara me liare amb el hoffman del viatje que ja toca sera el meu regal de nadal per en carlos jajajaj has vist un regal per ell que tambe es per mi jijijii

irene sento molt lo del tio d'en francesc perdre a una persona estimada sempre de la manera que sigui sempre es molt dur ...

eva tu anima't encara que tingueu aquella mala experiencia heu de ser positius per poder pasarli la vostre positivitat al teu avi, la veritat que es dur mes si fa un any que va pasar lo de l'avia... anims guapa :-)ok:

aley mare meva tu ho has dit no pares jo la veritat no podria vaya nervi estas feta no??? realment t'admiro perque jo aixi me sembla que no aguanto ni una semana mira lo que te dic....apala saps que te dic ets el meu idol tu jajajjavaya força de voluntat

Imatge
soniah86

EntradaAutor: xocolatina » dt. des. 01, 2009 11:02 am

Bon dia nines!!

Veig que corren uns temps tristots, Irene una forta abraçada per tots dos! Eva reina, molts ànims i també una forta abraçada.

Nenes, ahir no em podia ni aixecar estava KO dels tres dies de fira, que per cert sembla que han anat força bé... ho acabaré de saber durant la setmana a veure com reacionen les parelles que vàrem informar. De totes maneres, ha estat una experiència molt positiva.
Esther reina em va fer motla ilu!!Mireia ho sento cuca no en sabia res de que havies vingut :-( també m'hagues agradat saludar-te!!

Sonia deunidó això dels robatoris!! jo també visc en una urbaització i em fa molta por el tema, un dia varen robar 7 cases del nostre carrer.

Noies el tema de la quedada a Verges em va fatal, esta a més d'una hora de Sant feliu :-( :-( :-( Carme a tu també et queda llunyíssim no?

Xuxuneta vas poder anar al Tot nuvis?
xocolatina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: ds. des. 15, 2007 11:16 am

EntradaAutor: eva gi » dt. des. 01, 2009 12:08 pm

bon dia noies

gràcies pels vostres ànims, sou uns solets :-))

ostres xoco, ja ho pots ben dir que et queda una mica lluny, jo no ho havia pensat

què farem noies?
Imatge
Imatge
eva gi

EntradaAutor: Aley » dt. des. 01, 2009 12:50 pm

Home doncs solucionat el tema cotxe de la sònia podriem qeudar a girona com sempre així segur que ens va bé a totes i llestos!
Imatge

25 de juliol de 2009
Aley

EntradaAutor: soniah86 » dt. des. 01, 2009 2:09 pm

bones guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!

bueno doncs ho fem a girona a mi me pilla a una horeta pero com que aprofito ja per mirar botigues abans de anar al sopar jijijiji la questio que vagi be a totes :-)ok:

Imatge
soniah86

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants