LONDRES

temes off-bodes..

LONDRES

EntradaAutor: mima » dt. jul. 11, 2006 11:20 am

Hola a tots/es! He obert aket post xq soc una fanatica de Londres! M'encanat la ciutat i durant 4 mesos vaig estar vivint allà. L'experiència em va encantar i ho tornaria a fer.
Hi ha algú q también hi ha estat vivint o encara hi viu?? Jo vivia al barri de Sweet Cottage, a la zona 2. Buff, kins records!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: maissa » dt. jul. 11, 2006 11:32 am

Jo viure, no hi vaig viure, però soc una enamorada de Londres, m´encanta!!! Sempre que puc vaig cap allà, no m´hi puc estar!!!! I naturalment, sempre aprofito per anar al teatre i a "Covent Garden" m´encanta aquell lloc!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
maissa
:: núvia rookie

Entrades: 126
Membre des de: dl. març 20, 2006 1:56 pm

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. jul. 11, 2006 11:41 am

Jo tampoc no hi he viscut, només hi vaig estar una setmana de vacances l'any passat... però a partir d'aquest any hi vull viatjar alguns dies cada any! Em va encantar, era una de les assignatures que tenia pendents pel que fa a viatges i va superar les meves expectatives!

I sí, realment el Covent Garden és especial! Nosaltres hi anàvem cada dia!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Aixx vull tornar-hi!!!!!

Per cert, Mima si hi has viscut ens podries recomanar llocs per visitar que s'escapin una mica d'allò turístic de sempre... i també algun restaurant o bar que estigui bé! :-)ok:
Elisabet80

Entrades: 1214
Membre des de: dl. març 27, 2006 4:14 pm

EntradaAutor: mima » dt. jul. 11, 2006 12:01 pm

Doncs si, crec Hampstead és una zona q està molt be d'anar a veure. Està pasant el barri de Swiss Cottage, i es un lloc ple de parcs i molt macos! La veritat es q està una mica apartat i la gent q va d visita sempre es centra en lo principal d la ciutat.
también t'haig d dir q si surts per la zona d picadilly, entrant a dins del barri del Soho, i de nit, has d vigilar molt, ja q es una zona q d nit no es molt segura, xo q val la pena veure-ho. Es com les pelis, saps! jeje!!
Uf, podria estar molt ratoparlant d Londres. J aniré escrivint a mida q sem vagin ocorrent coses, ok!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Elisabet80 » dt. jul. 11, 2006 1:20 pm

Ok doncs apunto Hampstead com a zona a visitar el proper viatge!!!

Uff lo del Soho ja ho vam viure, ens vam allotjar a l'hotel Regent Palace i un dia a la nit vam sortir a fer un tomb... i vam girar cua molt depressa!! jajaja no ens va fer gens de gràcia!! :-/
Elisabet80

EntradaAutor: mima » dt. jul. 11, 2006 1:38 pm

Jaja , no mextranya! Però es interesant d veureho! Be, ja faré memoria.ok!
Imatge
mima

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 11, 2006 3:47 pm

Mmmmmmmmmmmmm, Londres, m'encanta =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Jo vaig viure un any i mig a Dublin :-)) :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: ETIAM » dt. jul. 11, 2006 5:52 pm

Asiiiiiiii no tenia ni idea!!! i com es aixo que vas anar a Dublin !!! diga'm cotilla que m'agrada !!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
ImatgeImatge
13 de Octubre de 2006 - el día más inolvidable de mi vida !
ETIAM
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13964
Membre des de: dc. gen. 11, 2006 7:37 pm
Ubicació: En mi mundo

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 11, 2006 7:48 pm

Cotilla >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs quan era més joveneta, vaig decidir que volia millorar el meu anglès i era llavors o mai, i em vaig tirar a la piscina, vaig marxar en principi per 6 mesos i em va agradar tant l'experiència, que m'hi vaig quedar un any i mig, i perque va passar lo de l'11 de setembre i em vaig acollonir, que si no, potser encara hi seria allà >.-<: >.-<: >.-<:

Cada any intento anar-hi encara que sigui un cap de setmana :-)ok: :-)ok: :-)ok:

I l'any vinent i anem una setmaneta, k és el regal del director de l'hotel on vaig treballar >.-<: >.-<: >.-<: Uns dies a Dublin i uns altres a Sligo, un altre lloc d'Irlanda =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Visitant

EntradaAutor: Elisabet80 » dc. jul. 12, 2006 8:52 am

Que bé Cuquetona! Val la pena Dublin, no? Ja ens explicaràs!! :-)ok:

Jo això d'anar a viure un temps a un altre país és una cosa que em penedeixo de no haver fet... quan era més joveneta no em vaig acabar de decidir i ara em sap un greu... :--(
Elisabet80

EntradaAutor: mima » dc. jul. 12, 2006 9:21 am

Doncs la veritat es q val la pena marxar una temporada a fora. Es una experiencia ipresionant, i coneixes moltes coses diferents d'aki, coneixes gent nova, noves cultures, etc.. Es molt interesant!
Jo vaig fer molts amics a Londres, sobretot mexicans. Està ple d gent d'allà, i molts espanyols! Si, si, es una pasada, xq sembla q ens trobem allà. Està ple de gent dakí, i la veritat es q sempre tacaves trobant allà. Et mous pels mateixos llocs...
Aconsello a tohom a viure una experiencia com akesta, xq aprens moltes coses, i un mateix se sent millor! Almenys jo si!
Imatge
mima

EntradaAutor: Visitant » dc. jul. 12, 2006 3:52 pm

Val molt la pena, t'enriqueix moltíssim :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: criste » dc. jul. 12, 2006 7:54 pm

Jo no he anat a Londres, però tinc moltissimes ganes!!!

La Julia viu a Londres, a veure si us troba i parleu!!!!!!
criste
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5756
Membre des de: dv. des. 09, 2005 4:45 pm

EntradaAutor: Sarasvati » dj. jul. 13, 2006 12:01 pm

Ei Mima, yo vivo en Londres y si vuelves te recomiendo que visites Little Venice! Esta por Paddington (cerca dl centro), es una zona con canales y casas muy chulas.. puedes ir en barco y eso.. a mi me encanta porque es como si estuvieras n otra ciudad.. bueno.. eso es lo bueno d Londres (n mi opinion).. segun que area visitas parece que estes en otra ciudad/pais.

Otro sitio que esta muy bien es al lado de la Torre de Londres (imagino que habreis estado alli !) .. al crucar la calle esta l Katharine Docks, un sitio muy bonito para dar n paseo al atardecer o comer n uno de los restaurantes..

.. no se ... hay tantos sitios para visitar a parte de los tipicos Covent Garden, Camden Town.. ( no os lo tomeis a mal eh!.. pero si que es cierto que todos los espanyoles siempre estan alla.. yo s que no tengo amigos espanyoles aqui y casi no hablo n espanyol, pero es gracioso porque cada viernes paso por Covent Garden y la mitad d la gente habla espanyol.. es llavors quan anyoro Barcelona!! :-/ :-/ :-/
Imatge
Sarasvati

Entrades: 83
Membre des de: dv. gen. 20, 2006 1:11 pm

EntradaAutor: mima » dj. jul. 13, 2006 12:06 pm

Eii es veritat tot els llocs q dius son molt macos!!! Aquí on m'has dit d paddington, no hi estat. Hi vaig anar una vegada hi em van robar la cartera! Buf, kin mal record! jeje!! Xo no per això deixa d ser maco!
Q guay, q visquis a Londres! Desde quan ?? Hi treballes??
Jo hi vaig estar treballant.
Imatge
mima

EntradaAutor: Elisabet80 » dj. jul. 13, 2006 1:16 pm

Ei jo hi vaig estar a Katharine Docks! Sí que és maco sí! Després de fer una volta se'ns va posar a ploure i vam anar a prendre un cafè a l'Starbucks que hi ha allà al mig (que és molt mono perquè és així com a rodó!) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I Little Venice ho apunto per la propera visita a Londres! Sarasvati ja em diràs com arribar-hi!!! Per cert, de què treballes??
Elisabet80

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 13, 2006 3:35 pm

Jo també m'apunto lo de little Venice >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Sarasvati » dj. jul. 13, 2006 4:12 pm

Ostres Mima.. que mala suerte que te robaran la cartera!! A mi me paso tambien al principio y ya he aprendido.. pero desde luego es que hay que ir con cuidado con la gente!

Pues si yo estoy aqui trabajando soy QA Engineer (= informatica, calidad dl software.. :o-o: ) .. ya hace 4 anyos que estoy aqui viviendo.. empece estudiando y como encontre trabajo... y 'marido' .. pues ya me he quedado.. bueno la verdad es que me encanta la ciudad, aunque echo d menos bcn y supongo que volvere cuando tenga ninyos y eso.. quien sabe..

En fin, para llegar a Little Venice a ver si miro exactamente que bus o metro y os lo pongo luego

La verdad es que hay muchisimos sitios n londres donde perderse.. yo misma aun no lo he visitado todo.. lo que hacemos s cada domingo algo diferente.

mm.. en Trafalgar Square siempre hay celebraciones cada dos por tres Anyo Xino, Diwali, demostraciones de bailes d varios paises (esta semana), conciertos.. cuando vengais mirar esta web http://www.london.gov.uk/gla/events/index.jsp asi sabeis que hacen ese dia y podeis ir (una vez al mes se puede subir al ayuntamiento, el huevo d cristal al lado d la Torre d londres)..

Jo.. es que hay tantas cosas !! .. algo diferente: Un templo hindu n l norte de Londres (l mas grande fuera d india).. caminas entre las tipicas casas inglesas y de repente.. :-( :-( :-( el templo.. s muy bonito, todo d marmol.. esta por Neasden (al lado dl estadio d Wembley) ..
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Sarasvati

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 13, 2006 4:54 pm

Guauuuuuuu, peacho templo :-( :-( :-(

Y tu marido es inglés? :hmm::
Visitant

EntradaAutor: Sarasvati » dj. jul. 13, 2006 5:47 pm

No .. mi marido 'to be' (n 1 mes) s Hindu Sud Africano.. l tambien vino a Londres para l verano.. y se quedo otros 4 anyos.. je je.. estamos aqui los dos soletes... :-)
Imatge
Sarasvati

Següent

Torna a: Off-topic

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants