NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: lluneta29 » dg. nov. 29, 2009 11:58 am

6 MESOS!!!!!!!!!!! CUCA 6 MESOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA NOMÉS QUEDEN 6 MESOS!!!!!!!!!!!!!! MARE MEVA!!!! QUINA PASSADA!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: Tot i que avui estic una mica depre, per tot: la feina lluny, la boda a prop, jo m'agobio sola pq no tinc temps de fer tot el que volia fer, etc........... diners.... bno ja ho sabeu, però estic una mica contenta pq falten només 6 mesets!!!

Us diré que ja tinc la roba interior comprada, i és una passada amb totes les lletres... ja l'escanejaré del catàleg i us l'ensenyo per privi... m'encanta!!!!! ::love:: En fi... us deixo que he d'acabar de fregar el pis, ahir vam tenir gent a sopar i ha quedat com per variar fet una me... ::love::
Per cert, se m'oblidava......... avui Barça-Madrid!!!!! Que hi hagi sort, tinc al jordi fet un nyap fa dies ahir li vaig prohibir que parlés del partit!!!! bufff... miri on aneu a veure'l??? A la penya nostra és gratis però clar és del barça... no crec que l'Euge hi vulgui anar... :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dg. nov. 29, 2009 5:06 pm

Ahir vam anar al cine a veure Luna nueva i me va encantar!! oh que romàntica!! jeje

i avui me quedo sense anar a casa la meva tieta a veure el marquitos perque el senyoret vol partit.... fa una m de dia.. pero au a quedarse tancada a casa...
No el va a veure enlloc, ha dit noseque d´un programa de internet, ja s´espavilará.
On es la penya lluneta?
Menalegro molt que tinguis la roba interior, ja vui veurela!!!! :) espero privi!!

pacresol el meu fotògraf es digi art de rubí. I el post la setmana pasada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. nov. 30, 2009 11:13 am

Hola nenis!!!
Que tal el finde? ufff jo estic molt cansada. Dissabte vam anar a buscar cosetes de Nadal i tota la tarda voltant per les botigues dels xinos. Vam comprar un arbre molt xuli de 1,80m amb els guarniments, les cintes i les llums. Una tira de llums pel balcó, el naixement amb pastorets i mandangues...que tinc una filla i li fa il·lusió! i a mi també ....jejjeje :-)ok:
Després vam marxar al poble on estava ma mare perquè ahir a les 8:30 teniem que estar a Igualada. Ma mare té una parada a les fires d'artesania de coses de reciclatge i fetes a mà molt xules i ahir em va tocar estar amb ella a la fira d'Igualada, un fred que em moria però bueno. A les 2 de la tarda vam plegar i cap a Alcarràs, i cap a les 7 de la tarda vam montar l'arbre i les llums del balcó perquè voliem que quan tornés la peque de casa son pare ho veigués tot montat. Va quedar molt bonic, no es per res.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Pero ja torno a estar amb les meves punyeteres rallades....es que en surto d'una i me'n fico en una altra, ara el dijous tinc que tornar al metge. Des que vaig tenir a la nena que tinc el ferro molt baix, em van donar suplement de ferro i l'any passat van aconseguir pujar fins al mínim dels valors normal però bueno i la dra. em va dir que el deixés que amb l'alimentació m'aniria pujant, però es que ara em noto molt cansada ( fa mesos) i em surten blaus a les cames sense fer-me mal - podria ser de mala circulació- i tinc taquetes blanques a les ungles i vull que em facin una analítica per veure el ferro. No me'n fio, si tinc que tornar a prendreme'l me'l pendré.
Vaja kk d'any...tinc ganes de que passi tot i tot sigui com sempre, estic molt depre i a la feina més perquè n'hi ha poca i em menjo el cap. I sempre penso que tindré alguna cosa super greu, no vull ser tan hipocondríaca!!! :--(

Bueno veig que CUCA vols anar ben lluny eh, de viatge ?? ben fet!!

LLUNETA doncs m'alegro de que estiguis bé, jo igualment vaig mirant per aquí.

Perdoneu noies ara acabaré de contestar que ha arribat el meu relleu i marxo a esmorzar. Petons :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. nov. 30, 2009 11:22 am

Uooo encara no ve...xD

PIKYS jo també vull anar d'excursió... amb lo be que t'ho passes... :-)ok: veig que tu et vas divertir força!

LLUNETA que bé lo de la roba interior. Jo en canvi no he vlgut ecatimar massa amb la roba de sota del vestit, total no la veurà ningú...35 euros els sostenidor i les calcetes, blanc i ja està. Ara per després al arribar a casa...uouououououo!! m'he comprat un conjunt de 3 peces amb picardies que el nen ho fliparà...allí si que he ficat tota la salsa que aquesta si que me la veurà.... :-p . Que dolentota soc!

NUVIA m'alegro de que estiguis de subidón, ja tens el 3!! jo estic igual que tu super nerviosa....

Bueno guapes ara si que vaig a esmorzar. :yium:-) :yium:-) :yium:-)
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » dl. nov. 30, 2009 3:25 pm

nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!

stàs 3 dies sense mirar el foro i em perdo!!!!!!

tinc novetats: ja tinc la roba interior :-) :-) :-) me la vaig comprar al Xarol!! està al davant de la Sitgetana i del Teixido!! super bé, feien una promoció i ho rebaixaven un 40 %!!! tot i així són carilles pero m'encaten!!!!!
vam anar al Casas i ja tenim els detalls de les dones!! molt bonic :-)
no tinc més novetats!!!!

em keden 4 mesos i 10 dies!!!!!!! poquissim i cada dia estic més nerviosa. que tot surti bé i que tothom estigui content i sobretot que no falti ningú!!!!

com es prepara el nadal??? a mi m'encanta veure totes les llums enceses, és molt bonic pero també és molt marqueting!!!

m'oblidava: avui és el cumple del Jordi i li he regalat els bessons i l'agulla. molt xulos!!!!

un bexito a totes
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: lluneta29 » dl. nov. 30, 2009 4:35 pm

hola wuapess!!!!

com ha anat el cap de setmana?? Nosaltres no hem fet molta cosa, vam anar a passejar pel Carrer Major i tot estava ja engalanat per Nadal, què xul.lo! I ara amb els nens del cole encara ho vius tot més, els hi veus la il.lusió a la cara i fa molta gràcia!!! jejeje ::love:: En fi... ara stem començant a recopil.lar els papers de la boda, que necessitem ara pel gener i mirarem les flors ara per Nadal i res més... acabaré de fer el detallet per les meves amigues i poca cosa més...!!!! Jo la roba interior me l'he comprada al Xavel.la, a Prat de la Riba i molt bé també! no és barata però tampoc és cara, per mi, és clar! En fi, ja he acabat la meva jornada laboral però no tinc on anar fins les 20h que arriba la cosina del Jordi a casa, està fent un curset així que no sé pas què fer pq al carrer fa un fred, jo a gust baixaria a lleida però no puc :-( :-( quina me... :-( :-( no sé on anar ni amb qui quedar, sabeu fa uns dies que estic potxa ja li vaig dir a la cuca, i no sé ben bé què em passa... ens fem grans i tot canvia, i a mi no m'agraden els canivs... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dl. nov. 30, 2009 7:53 pm

Hola guapisimassss!!!
Muchas gracias Miri en contestarme... nosotros estamos mirando el Jaume Capdevila ¿alguna tiene referencias???
Lluneta me alegro mucho que ya tengas la ropa interior, ¿me podrias enviar un privi para verlo? me gustaria verla muchas gracias, respecto a los cambios no te preocupes eso es normal todo tiene su curso llega un momento en que ya no te motiva ni salir ni hacer las tantas de la mañana como antes... es la vida que va marcando sus pautas... pero todo es llevadero en esta vida... te lo digo yo que ya tengo mis añitos... y si estas choff muchos animos guapisima que en 5 meses es tu grandia!!!
Besis guapisima!!!
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. des. 01, 2009 12:45 pm

Hola nenes! No sé a qui més acudir per explicar-vos la meva mala sort en aquesta pu... vida. Estic molt trista pq la substitució se m'ha acabat, bé avui és el meu darrer dia al cole on estic i és una jugarreta molt gran, la noia m'havia dit que en tenia per un o dos mesos i ara ha resultat que només s'hi ha estat una setmana i poc. S'ha curat miraculosament... i jo al carrer. Ahir uns plors que duia pq la situació és: no hi ha diners al departament, per tant, no nomenaran per aquest pont, és a dir, res de feina, i la setmana que ve el dia 13 són els darrers nomenaments que fan abans de Nadal i no donaràn res pq no els hi interessa pagar-nos totes les festes, resultat final: fins dsps de Nadal no treballo i això pot ser moooolt dur, passar les festes nadalenques sense un duro... am lo que m'agrada a mi el Nadal... buffff :-( :-( stik fatal... no m'ho esperava la veritat. Sé que he triat aquesta feina i ara he de apexugar però alhora és massa dura, sobretot ara que no hi ha diners a ensenyament i que ens tracten com a animals... :-( :-( :-( en fi... no en surto d'una que em fico a una altra, no tinc ni ganes de fer res... :-( :-( :-( Pq tinc tanta mala sort? voleu dir que algú no ens ha ficat un mal d'ull??? :-( Aixs no ho sé...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: buniketa » dt. des. 01, 2009 12:56 pm

Lluneta, pensa que jo no treballo des del 31 d'agost, així que com pots imaginar... no hi ha grans espectatives per a mi per aquest nadal... anem tirant amb el sou d'ell (que tot s'ha de dir, no és espectacular, però molts el voldrien per a ells... i la seva paga extra -menys mal-) i el meu atur. Podem viure bé, no ens sobra res, però tampoc ens falta... Això sí, també tenim la boda per pagar (sort que hem començat a fer coses, i ja hem decidit que tot el que puguem fer amb les nostres manetes ens ajudarà) i nosaltres ens estem fent càrrec de dues hipoteques, i totes les despeses que tot això comporta... pensa que podries estar pitjor, sincerament... La teva situació no és la millor, és cert, però hi ha gent que està pitjor que tu i que jo. Disculpa si t'ofenc, però em sembla que ni tu ni jo tenim dret a queixar-nos davant de tanta gent com hi ha que fa mooooolt temps que és a l'atur i que no cobraran de prestacions MAI el que tu i jo podem cobrar.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. des. 01, 2009 12:59 pm

D'altra banda, és cert que és una jugarreta el que t'ha passat amb la substitució, però pensa que això és previsible... la raó? Sí que és veritat que cobren igual i que també reben la paga doble de nadals, però 1r, pensa que el departament això no ho vol pagar, i 2n, que si està de baixa no podrà anar-se'n de viatge o de vacances de nadal, amb la qual cosa, la "pobra" funcionària no podria anar a desfogar-se de l'estrés que li ha suposat no treballar mentre ho has fet tu...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: lluneta29 » dt. des. 01, 2009 1:08 pm

buniketa ha escrit:Lluneta, pensa que jo no treballo des del 31 d'agost, així que com pots imaginar... no hi ha grans espectatives per a mi per aquest nadal... anem tirant amb el sou d'ell (que tot s'ha de dir, no és espectacular, però molts el voldrien per a ells... i la seva paga extra -menys mal-) i el meu atur. Podem viure bé, no ens sobra res, però tampoc ens falta... Això sí, també tenim la boda per pagar (sort que hem començat a fer coses, i ja hem decidit que tot el que puguem fer amb les nostres manetes ens ajudarà) i nosaltres ens estem fent càrrec de dues hipoteques, i totes les despeses que tot això comporta... pensa que podries estar pitjor, sincerament... La teva situació no és la millor, és cert, però hi ha gent que està pitjor que tu i que jo. Disculpa si t'ofenc, però em sembla que ni tu ni jo tenim dret a queixar-nos davant de tanta gent com hi ha que fa mooooolt temps que és a l'atur i que no cobraran de prestacions MAI el que tu i jo podem cobrar.

Sé que hi ha gent pitjor ho sé, però jo ara miro lo meu... no cobraré els Nadals, lo més segur, i l'atur ja ho veurem... i a més tinc una boda per pagar d'aquí a menys de 6 mesos i no sé com ens ho farem. El meu futur no cobra massa i jo d'atur ja ho saps, em quedarà no res i poc és lo mateix així que no sé com arribarem a pagar les dues hipoteques que jo també tinc amb uns dos minsos sous... i amb els Nadals pel mig... si hi ha gent pitjor, però jo em miro lo meu la meva situació i no veig per on puc animar-me... :-( Ho sento buniketa... si tingués un susten econòmic com tú al darrera, estaria més tranquil.la, però NO el tinc ni de bon tros...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. des. 01, 2009 1:10 pm

buniketa ha escrit:D'altra banda, és cert que és una jugarreta el que t'ha passat amb la substitució, però pensa que això és previsible... la raó? Sí que és veritat que cobren igual i que també reben la paga doble de nadals, però 1r, pensa que el departament això no ho vol pagar, i 2n, que si està de baixa no podrà anar-se'n de viatge o de vacances de nadal, amb la qual cosa, la "pobra" funcionària no podria anar a desfogar-se de l'estrés que li ha suposat no treballar mentre ho has fet tu...

Ja buniqueta però les vegades que havia parlat amb ella m'havia deixat clar que segurament l'haurien d'operar i que sino al menys estaria un mes recuperant-se i m'anava dient, ojalà puguis estar un meset i passar els Nadals al cole i tal i qual... saps? Què et digui això i dsps faci el contrari doncs m'ha dolgut moltíssim, sona a fals saps? :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: buniketa » dt. des. 01, 2009 1:31 pm

lluneta29 ha escrit:
buniketa ha escrit:Lluneta, pensa que jo no treballo des del 31 d'agost, així que com pots imaginar... no hi ha grans espectatives per a mi per aquest nadal... anem tirant amb el sou d'ell (que tot s'ha de dir, no és espectacular, però molts el voldrien per a ells... i la seva paga extra -menys mal-) i el meu atur. Podem viure bé, no ens sobra res, però tampoc ens falta... Això sí, també tenim la boda per pagar (sort que hem començat a fer coses, i ja hem decidit que tot el que puguem fer amb les nostres manetes ens ajudarà) i nosaltres ens estem fent càrrec de dues hipoteques, i totes les despeses que tot això comporta... pensa que podries estar pitjor, sincerament... La teva situació no és la millor, és cert, però hi ha gent que està pitjor que tu i que jo. Disculpa si t'ofenc, però em sembla que ni tu ni jo tenim dret a queixar-nos davant de tanta gent com hi ha que fa mooooolt temps que és a l'atur i que no cobraran de prestacions MAI el que tu i jo podem cobrar.

Sé que hi ha gent pitjor ho sé, però jo ara miro lo meu... no cobraré els Nadals, lo més segur, i l'atur ja ho veurem... i a més tinc una boda per pagar d'aquí a menys de 6 mesos i no sé com ens ho farem. El meu futur no cobra massa i jo d'atur ja ho saps, em quedarà no res i poc és lo mateix així que no sé com arribarem a pagar les dues hipoteques que jo també tinc amb uns dos minsos sous... i amb els Nadals pel mig... si hi ha gent pitjor, però jo em miro lo meu la meva situació i no veig per on puc animar-me... :-( Ho sento buniketa... si tingués un susten econòmic com tú al darrera, estaria més tranquil.la, però NO el tinc ni de bon tros...

No et pensis que el meu "sustén econòmic" és tal... el meu home és mileurista, entre 1000 i 1100... i pel que fa a l'atur, mira-t'ho, perquè si has treballat a ensenyament acostuma a estar bé, perquè va en funció de les darreres nòmines, i ja deus saber que al mes, els substituts cobren més que no pas els funcionaris, perquè les pagues estan prorratejades i hi ha la liquidació... Jo t'aconsello que des de ja ho miris i el demanis. Quan a la tranquil·litat... què vols que et digui... avui ningú pot estar tranquil, no sortim, no gastem més de l'imprescindible per poder viure bé i no arribar més ofegats a final de mes (al cap del mes, després de pagar tot el que hem de pagar, podem donar gràcies si ens queden uns 150-200€ al mes entre tots dos, així que, de tranquil·litat no gaire. Jo he començat a buscar-me feines extra...

Jo no volia més que fer-te veure que hi ha situacions pitjors (i no dic que la meva ho sigui) i que de tot se'n surt, d'una manera o altra. Per poc que rebéssis de l'atur, seria millor que res, ´jo m'informaria al més aviat possible. Em torno a disculpar si t'he ofès, és, simplement, la meva opinió. És lògic que cadascú miri lo seu, i evidentment que fa ràbia que t'enredin, però això també t'ensenyarà que no t'hauries d'acabar de refiar gaire dels substituïts...jo ho vaig aprendre de la mateixa manera...és fastigós, però hi ha gent així.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. des. 01, 2009 1:56 pm

Jalou! ostras estem totes igual....nosaltres treballem els dos però paguem 2 cotxes que ja pugen 600 euros, el pis, l'escola de la nena ( va a l'Episcopal ), l'escola de música de la nena( fa piano i llenguatge musical) perquè a ella li encanta i tot el que li pugui fer profit benvingut sigui...després paguem les classes de dansa espanyola de la peque (també ho va demanar ella), paguem 278 eurazos del crèdit de la boda i els mobles,a part l'aigua, la llum, el gas, la comunitat, aquest mes me ve el tronc de Nadal que ho fem a casa dels meus iaios i hi ha 3 nenes ( de 3, 6 i 9 anys ) i mon cosí d' 1any i evidentment a ells ja els hi fico els regals de reis ( perquè no els veig ) i els hi he de comprar, després comprem també xorradetes perquè cagui el tió, el dia 19 es el cumple de ma filla i el faig al McDonald's( passo de fer-ho a casa...quin merder!! ) i compra un altre regal. Després li hauré de comprar els reis també...ufff un gasto impressionant.
A part aquest mes anem a buscar els detallets que ja pujen lo seu, ve Cap d'Any que m'he de comprar un vestit i anar a la pelu perquè tinc bolo....gasto , gasto i més gasto....jo necessitaria per anar bé una feina per la tarda de horetes.
Ens costa arribar a final de mes la veritat, però ma filla es ma filla i no li faltarà de res mentres jo estigui aquí. Quan hagi passat la boda haurem recuperat algo almenys...buff crisi a tope nenes...tranquiles que ja en sortirem, pensem en positiu!!! QUE ENS CASEM!!!
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: miriameta » dt. des. 01, 2009 4:49 pm

Almenys no soc la unica que te problemes amb els diners...
Jo no arribo ni als 600 euros.. i ell esta al paro i ni de bon tros arribe a ser mileurista...
Tenim la hipoteca, gas, llum, comunitat, derrames que no vol pagar la promotora... gasolina, ell pague 200 euros mensuals del cotxe.... sort que el meu esta pagat... dec una cosa desde la boda.... que me menge per dins de no poder pagarla...
Menjar.... etc...

A sobre treballo com un burro per cobrar aquesta miseria.. i ultmament no es que vagi gaire be.. perque ni han 2 o 3 que mestan fent la punyeta...

Pero dins del que cap... nomes me quede aguantar i apechugar...per mes malament que estigui... esperare a vere si algun dia puc sortir d´aquesta miseria. Tinc sort de tenir al meu maridet al costat.

Besitos a totes
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. des. 01, 2009 5:12 pm

Doncs aquí està... el que jo volia dir és que qui més qui menys, tothom té els seus problemes econòmics, les seves dificultats, però que tart o d'hora un se n'acaba sortint... Ja he dit que em penso que jo, tot i no estar súper bé, no estic gens malament i que no tinc dret de queixar-me...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. des. 02, 2009 9:47 am

Bon dia pel matíiiiiiiii!!!! :-)ok:
Com heu dormit princeses? a mi em falten hores de son, tindria que dormir fins les 12 i no fins les 7...jejejejeje :-))

MIRIAM ja em diràs com t'ho fas perquè jo sóc mileurista, ell passa una mica de mileurista però uff ens costa arribar a final de mes, crec que amb l'euro només treballem per pagar, perquè a penes veiem un duro per nosaltres.: per poder sortir,per fer alguna excursió, algun viatge, per sopar fora...això fa temps que no sé el que es...com a molt sortim a fer un beure de tant en quant però para de comptar. I de gasoil ell cada mes també es fon 200 o 250 euros... amb les pessetes opino que anavem millor, cobraves 160.000 ptes i eres l'amo com aquell que diu...ara amb 1000 euros no fas res. Quan pagues pis, els gastos i el cotxe ja no en tens ni per menjar. Jo al·lucino!! :--( ja ho dic jo que la majoria de la gent estem igual...i estalviar ja ni ho pensis!! es impossible...

Bueno, a veure si la gent ens dóna dinerets per la boda podrem adelantar lletres del crèdit... aquest finde me'n vaig a Tremp, al meu poble, a veure la familia que els hi falta la invitació i els hi donaré...m'ho veig a sobre ja això nenes!! quan hi penso em fico dels nervis...aixxxxx !!! i dintre de 12 dies la prova del vestit, em faré fotos i així en penjaré alguna aquí....:-p *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. des. 02, 2009 12:20 pm

ISTAR82 ha escrit:Bon dia pel matíiiiiiiii!!!! :-)ok:
Com heu dormit princeses? a mi em falten hores de son, tindria que dormir fins les 12 i no fins les 7...jejejejeje :-))

MIRIAM ja em diràs com t'ho fas perquè jo sóc mileurista, ell passa una mica de mileurista però uff ens costa arribar a final de mes, crec que amb l'euro només treballem per pagar, perquè a penes veiem un duro per nosaltres.: per poder sortir,per fer alguna excursió, algun viatge, per sopar fora...això fa temps que no sé el que es...com a molt sortim a fer un beure de tant en quant però para de comptar. I de gasoil ell cada mes també es fon 200 o 250 euros... amb les pessetes opino que anavem millor, cobraves 160.000 ptes i eres l'amo com aquell que diu...ara amb 1000 euros no fas res. Quan pagues pis, els gastos i el cotxe ja no en tens ni per menjar. Jo al·lucino!! :--( ja ho dic jo que la majoria de la gent estem igual...i estalviar ja ni ho pensis!! es impossible...

Bueno, a veure si la gent ens dóna dinerets per la boda podrem adelantar lletres del crèdit... aquest finde me'n vaig a Tremp, al meu poble, a veure la familia que els hi falta la invitació i els hi donaré...m'ho veig a sobre ja això nenes!! quan hi penso em fico dels nervis...aixxxxx !!! i dintre de 12 dies la prova del vestit, em faré fotos i així en penjaré alguna aquí....:-p *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Istar, tu has ficat numero de compte a la invitacio o alguna targeta amb el numero o algo??? A nosaltres es el que ens porta de cap, bé, a mi, al meu amoret no xDDDD
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 1:35 pm

jejeje, ja sé que no m'has preguntat, però jo m'estic dissenyant el targetó de la invitació i posaré el text i els nostres telèfons a la part del davant i al darrere el plànol d'arribada al restaurant (ja veurem com... tu el posaràs? com que és al mateix lloc...), el nº de compte i potser la pàgina web de nuvis.org (això ho he d'acabar de decidir).
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dc. des. 02, 2009 1:46 pm

NUVIA nosaltres si hem ficat una targeteta amb el número de compte. Ens les va regalar la nostra caixa per obrir un compte per la boda. Estan bé hi ha una parella brindant i a l'altre costat hi fica el nom dels dos i el número de compte. A mi també em feia cosa possar la targeta perquè no sé, sembla que obliguis a la gent no? Però tothom em diu que és lo que es fa i tal, al final em ficat la invitació amb la targeta al sobre.

Nenes estic atacada....ahir vaig anar a parlar amb la perruquera, per Cap d'Any em vaig a maquillar i a pentinar més o menys per un estil al que vull per la boda ( no igual eh? ) per a veure com ho fa....vaig tantejant i al febrer m'ha dit que ja em puc passar a fer la prova de pentinat, que a mitjanç de febrer comenci anar a raig UVA ( que soc hipermegablanca i se'm confondrà amb el vestit,jejejeje) i la primera setmana de Març em farà una neteja de cutis i la setmana de la boda aniré a fer-me un massatge d'esquena i facial . Son super majos, son d'Alcarràs mateix. Dins de 12 dies tinc la 1ª prova, al voltant de Nadal ja anem a fer la degustació del menú al restaurant...i ara estem pensant la manera d'entregar els detallets. Hem pensat de fer proves, fer una prova a cada taula ( cantar , fer algo xorra ja ho pensarem ) i llavors donar-los-hi el detall ( així serà més divertit ). Es bona idea no?
També li vull fer un regal a ma mare i a ma sogra i nu sé que...el típic ram no, això ho tinc claríssim i a mon pare també i no sé el que. Al meu nen li dedicaré una cançó però quan menys s'ho esperi... :-)ok: i ara per reis li compraré un festina amb una dedicatoria gravada....l'estimo molt, es lo millor( junt amb ma filla evidentment ) de la meva vida, conto que si li passés algo em moriria... :-(

Sabeu que em passa? que em dona la sensació que em deixo alguna cosa...nusé si son els nervis o el que però sembla com si em faltés alguna cosa oque anés a passar algo que m'impedirà casar-me, nusé tinc una sensació rara al cos...sembla que no pugui ser ,que em desperti i tot hagi sigut un somni, no sé si us passa...estic molt il·lusionada però alhora pateixo un munt, perquè em passa això . Tinc vestit, tinc el restaurant, tinc la data reservada, tinc les flors del cotxe, el ram, els detalls, les invitacions ( encara me'n falten bastantes de repartit perquè la familia la tinc fora de Lleida ), ara estem mirant les músiques pel CD de les fotos, estem mirant un detall pels testimonis...crec que lo que ens queda son coses d'últim moment. Estic atacada ja imagineu-vos el dia abans ...aquell dia hem trobareu tota la nit al foro...jejejeje!!!!

Us estimo a totes, guapes més que guapes! >.-<: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat