Autor: tuttifrutti » dc. jul. 12, 2006 8:27 am
Bon dia a tothom!
I BENVINGUDA PETITA!!!
Aquest dies també estic molt enfeinada i no crec que em pugui conectar gaire, a més tinc el sogre a l'hospital i la cosa no pinta bé, així que si estic una temporada sense escriure ja sabeu perquè serà. Pobret, encara no em faig a la idea que un dia d'aquest...Bé, no hi vull pensar que ja ho passem prou malament! Per molt que te'n facis a la idea, el dia que passa no t'ho arribes a esperar mai!
Però bueno, no vull parlar de coses trites que per desgracia ja em toquen viure-les, així que passem a una altra cosa! El cap de setmana passat no l'altre ens van dir uns amics que també es casen per l'any que bé, així que l'any que bé ja tinc 3 bodes. Vaja i aixó que encara es pot apuntar alguna que altra, la veritat es que ja hi contavem amb aquestes però n'hi havia una que no estava gaire clara perquè encara no els hi donen la casa, però al final han decidit no esperar més i es casaran i la casa ja la tindran. Les tres bodes em fan molta ilu, perquè dos son de amics "amics" i l'altra d'uns cosins, a més just son tres de les quatre parelles que van donar els nuvis a la nostra boda, bé dos ja s'haviem que es casarien però l'altra no estavem convençuts que ho fessin també l'any que ve, i mira al final va funcionar i tot, ara nomès falta que mon germà també es desideixi i llavors si que seria 4 de 4, tot i que ell ho té més xungo perquè la xicota és una mica reacia ara per ara a casar-se però ara que a acabat els estudis i que ha trobat una feina (que no es exactament lo que va estudiar) però que li agrada molt i que guanya força cuartets, a lo millor s'acaben de decidir i ja seria massa!!! Tot i que per mi cap problema, perquè m'encanten les bodes!!! Contra més n'hi hagi millor!!!