BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: jo mateixa » dt. des. 01, 2009 11:16 am

Moltes gracies!!!!

nosaltres ho farem als jardins del mateix restaurant, aixì que haurà de ser fictici!! jejjeeje
cuanta pantomima, no¿???? però bueno lo principal es passan-ho bé, en teòria només es fa un cop a la vidas, no??
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: NUVOLET » dt. des. 01, 2009 12:11 pm

Donscs si ho fas allí al jardi, podràs posar als testimonis que vulguis, ara be quan vagis a signar al registre si que hauràn d'anar dos persones majors d'edat i que no siguin familia directa.
Però com tu dius la qüestió es passar-s'ho be!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: jo mateixa » dt. des. 01, 2009 12:29 pm

Doncs potser si que ho faig així!!!!

em sembla que li farà molta ilu...jejejeje
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: carlina » dt. des. 01, 2009 2:07 pm

De rés jo mateixa.
Tant els testimonis que portes al jutjat com els que portes el dia que et casen a l'ajuntament poden ser familia directa, nosaltres al jutjat vam portar a les nostres mares, el dia que ens vam casar a l'ajuntament una amiga meva i el cunyat(el germà del meu marit). el dia que ens vam casar al jardí del restaurant ho van ser ma germana i el cunyat(el novio de la germana petita del meu marit). Així tothom va estar content, les mares, amigues,germans/es i cunyats.

JO mateixa a quin restaurant et cases i fas el convit?A la Boscana també?
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: jo mateixa » dt. des. 01, 2009 7:18 pm

Bones!!!!

Doncs ho fem a Masia Salat de les Borges Blanques...suposadament la ceremònia als jardins i el banquet al mateix restaurant.

Ja ho tinc desidit, pels jutjats la meva millor amiga i si el dia del de la ceremònia faré que vingui la meva cosina...jejeje ja l'estic imaginant
Imatge
jo mateixa

EntradaAutor: buniketa » dt. des. 01, 2009 8:00 pm

Noieeeeeeeees!
Com va la setmana???? Ànims, que ja queda menys pel pont, eh?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. des. 01, 2009 9:40 pm

Com evoluciona el forum!!! I per les que ens casem per l'esglesia!? que fem amb els testimonis!??
Jo no se si vull que arribi el pont que no en tinc gaire... Estic cansada, no tinc temps de pensar en res que no sigui la feina... Ja no hi ha boda... Només recordo que SI n'hi ha, quan algun moment em puc connectar i poder llegir-vos, però últimament es a dies sueltos... uf uf uf!!! Vosaltres aneu tan endavant... Espero que això freni (tot i que va per llarg) i os agafi!
Enhorabona per les coses que aneu fent i conseguint!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 02, 2009 8:34 am

Gemmaijordi, tranquila que de segur vindran moments més assosegats i podràs pensar en la bodeta :-) , ara arriven les festes de nadal i ponts i podràs descansar una mica!!!

Els testimonis de l'esglesia tinc entès que poden ser fins a 4, m'equivoco?? crec que es així :-)ok:

Pel pont no faré res especial, el passaré amb la familia que tinc ganes!!!! :-///: :-///:

Petonets a totes!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: arbecub » dc. des. 02, 2009 9:34 am

Wpes!!!!!

el meu vestit es de la boutique la nuvia.

jo vaig anar un dia a casajuana amb ma sogra i la tieta del meu maridet i vaig sortir amb malament, xq n em vaig sentir b amb cap vestit i llavos ma sogra em va dir anem a dona un tomet xl carrer major a vere si en alguna botiga tel deixen provar sense tenir hora i jo ja tenia fixat un vestit de la boutique i vai dilsi a anem a vere si esta a laparador....i encara i era i llavos ma sogra em va convence x entrar, i ma sogra va aconseguir que mel deixesin provar sense tenir ora....i kuan mel vaig ficar....va ser una sensacio moooolt especial, vaig sentir que akell era el meu vestit, i ma sogra em va dir que no menproves cap mes vestit que akell era el meu i ja no vaig mirar cap mes botiga.....tot i que jo ja tenia hora a la boutique xl desembre que venia la meva mare...

buff vaia rolllo us he fet!!!!!

i sobre els testimonis a lesglesia nosaltres en vam tenir 4 (2 x cada costat), xo jo se de gent que en tenia mes....xo tan xl civil com x lesglesia an de ser majors dedat!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 10:01 am

No pateixis, gemmaijordi, ja veuràs com vindran temps millors...

Pel que fa als testimonis, pel que jo tinc entés, a l'església no hi ha límit de testimonis. Jo tenia pensat presentar-ne 8, 4 per cada banda, però al final potser ens quedem amb 6, no sé, ja ho veurem. Uns que tinc claríssim qeu ho seran a l'església són els meus germans...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. des. 02, 2009 10:24 am

hola noies,

gemmaijordir no t'estressis perquè hagis de tenir parada la boda per sobrecàrrega a la feina, nosaltres ho tenim molt parat també perquè fins al gener no tenim la data confirmada i no estem mirant res més fins tenir-la, així que no ets la única que tens tot això parat. A més, encara que al gener tinguem la data, jo estaré d'exàmens fins a mitjans de mes... així que entre unes coses i altres, fins al febrer no podrem avançar res amb els preparatius! Ja veuràs com arriben moments més tranquils i pots dedicar-hi més temps a la boda... noies encara no ens cal estressar perquè tenim tot el 2010 i part del 2011 per lligar-ho tot!!! :-)ok:

nosaltres estem una mica peixos amb el tema dels testimonis. Segurament acabaran sent el seu germà i la meva germana gran perquè no sabem a qui li pot fer gràcia. Jo sempre havia pensat dir-li a una amiga meva i al seu germà perquè van ser els dos que hi eren al davant el dia que ens vam conèixer, però aquesta amiga des de que vaig venir a viure a Barcelona m'està defraudant molt. Poden passar mesos que si no la truco jo, ella passa de mi; quan vaig a Lleida sempre l'aviso de que hi soc per poder quedar i sempre té algun assumpte a fer que no podem veure'ns, etc. i tot això s'ha agravat des de que li vam dir que ens casàvem, així que començo a descartar-la perquè la seva actitud no m'agrada gens...
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 10:53 am

Doncs mira, Cadui, a mi m'està passant una mica el mateix... fins al punt que jo tampoc la truco, ja... simplement ens veiem quan quedem tot el grup i prou... li he enviat missatges de correu per fer-li saber com em sento, perquè vingui a casa, perquè volia dir-li abans que a segons qui, però ella tampoc ha donat senyals de vida, ni m'ha contestat els correus, així que... al final no sé què faré.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 02, 2009 11:04 am

Mira a mi encara no m'ha passat, perquè d'amigues sol li he dit a una, però si me passa intentaré no rallar-me i que ningú em faci desil.lusionam!!! se qeu es normal que te portins alguna decepció que altra quan et cases, i mireu per el cantó positiu os donareu compte qui realment estarà al vostre cantó, recolzant-vos i qui no...
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 11:13 am

Doncs sí, pensa que jo de determinades persones ja no espero gaire... no m'ho van demostrar en un mal moment, com estar malalta i a punt de no poder explicar-ho, per tant, i encara que em dol i no ho he pogut superar, penso gaudir dels preparatius i del meu dia. Amb el temps, ja veurem què acabem fent. De totes maneres, penso fer-li un detall especial a aquesta amiga, perquè per mi continua sent molt especial, però no sé i serà fer-la testimoni.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. des. 02, 2009 7:56 pm

noies jo intento que no m'afecti, perquè penso que ningú m'ha de xafar la il·lusió, però hem sigut amigues més de 18 anys i em dol, sincerament. Aquest ha sigut un any especialment dur per mi, vaig estar 6 mesos de baixa per un accident laboral i vaig haver de passar per quiròfan i tot... i em vaig sentir realment sola. L'únic recolçament que vaig tenir -i que per a mi és el millor de tots- va ser el del meu nen i els meus pares, però sobretot del meu nen. Els amics ens van deixar tots de banda. Em van demostrar moltíssim quina classe de persones són deixant-me en l'estacada quan més els necessitava.
Arrel d'aquest esdeveniment hem fet nous amics, perquè és en aquests moments quan t'adones qui mereix la pena, i va resultar que gent de la que no ens esperàvem res ens van ajudar moltíssim i en canvi, tots els amics de sempre ens van deixar de banda.

Per tant tenim molt clar que al nostre casament convidarem als "nous" amics, i ens hem plantejat molt seriosament no convidar a tota la resta, doncs no volem aprop a gent que diu que és amiga nostra per les bones però que a les dolentes s'obliden d'una, i menys el nostre dia!! Així que ens hem de replantejar tot en decidir qui volem que siguin els nostres testimonis.

Sento el rotllo!!!!! :..:
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 8:50 pm

No t'amoïnis, guapa, el foro (i especialment el nostre post) també està per aquestes coses... en un moment o altre, totes necessitem desfogar-nos i expressar d'alguna manera el que de vegades ens costa dir en veu alta a la gent propera. Jo t'entenc perfectament, a mi em va passar una cosa semblant, i em sento defraudada respecte a algunes persones. Però tampoc penso tolerar que m'amarguin el dia... jo continuo pensant en ells i elles, continuo comptant amb ells per les meves alegries i penes, però molt menys que abans i amb moltes més reserves... si volen venir, seran benvinguts, i si no volen venir, només espero que m'ho diguin per poder convidar a altra gent que també els faria il·lusió venir.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. des. 02, 2009 9:22 pm

gràcies pels ànims!! és un luxe poder compartir els nostres "maldecaps" amb vosaltres!! sous uns solets : sol :
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dj. des. 03, 2009 8:56 am

M'encanta ::love:: aquest foro i sobretot el nostre post, si tenim qualsevol cosa ens desfoguem, i com que una se queda molt millor ehh... i moltes cosetes que ens passen veus que a altra gent també li succeixen així que almenys això et consola una mica, i aprens que la vida es així, hi ha gent que mereix la pena i d'altra que no... :--(

Però bueno prous mal de caps, i naltres anem fent caminet i cosetes preparant el nostre dia, ja siguin poquetes o moltes, pero la cuestió es ana fent!!! :-///: >.-<:
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dj. des. 03, 2009 10:25 am

Síííííííííí!

Bondia, guapes! Com esteeeeeeem? Més aprop del cap de setmana...!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dj. des. 03, 2009 2:56 pm

siiiiii ben aprop del cap de setmana!!! jo treballo dissabte al matí però després festa fins al dimecres a migdia!!! marxeu fora pel pont??? nosaltres anem a Zamora que ens reunim tota la família de la mare allà -tiets, cosins, cosins 2ns, fills dels cosins...- en total serem uns 40 i això que falta més de la meitat!!! Es que cada any ens ajuntem tots en un punt d'Espanya i aquest any han escollit Zamora, patirem fred però tinc ganetes perquè a més segurament donarem la notícia a la família més llunyana, els d'a prop ja ho saben tots!
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants