BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dj. des. 03, 2009 3:09 pm

Molt bé! >.-<: >.-<:
Nosaltres no marxem enlloc... l'economia no està per d'altabaixos... A més, aquest diumenge tenim dinar familiar, dilluns el germà del meu nen celebra amb els amics l'aniversari i nosaltres ho farem públic (tot i que hi haurà gent que faltarà, ja veurem com els ho diem, perquè justament és una d'aquelles persones que jo volia dir-li abans, així que potser hauré de trucar i dir-los-ho sota promesa que no ho expliquin...)
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: jo mateixa » dj. des. 03, 2009 5:03 pm

Bua!! ja ho esteu comunicant??

En les ganes que en tinc jo!, però vam quedar que no ho fariem fins el dia de SAnt Joan de l'any 2010 que faltara un any justament!!

Que vagi molt bé els caps de setmana de "pregoneo"
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: buniketa » dj. des. 03, 2009 5:13 pm

Sí, és que hi ha altres parelles al grup que estan pensant en boda, uns diuen que l'any que ve, però no ens han confirmat res, dels altres sabem que hi pensen però no per quant, així que vam pensar que com que ja tenim data, el millor era dir-ho perquè tots se'n facin la idea, i també per tal d'evitar coincidències en les dates... nosaltres ja no podem canviar la data perquè ja hem pagat la reserva al restaurant, així que...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: jo mateixa » dj. des. 03, 2009 7:20 pm

nosaltres també ho vam anar a pagar el dissabte passat, com que ja ens haviem trobat llocs que ja ho tenien ocupat....m'encantava i no estaba disposada a perdre-ho!! jejeje
Ha de fer molta il.lusió dir-ho, no? jo no paro de pensar en com ho farem, en tinc tantes ganes, m'agradaria dir-ho als de més a prop i que quedès com algo nostre, que no s'escampes gaire però com que se que aixó es impossible, millor esperar, no?
Imatge
jo mateixa

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: cadui » dj. des. 03, 2009 8:34 pm

uff fins a Sant Joan del 2010 voleu esperar per dir-ho???!! nosaltres no ens vam poder aguantar gens i a l'endemà de demanar-me la mà ja ho vam dir als pares i als amics més propers i, aquella mateixa setmana vam posar les fotos del joc de la "pedida" pel facebook perquè ho sabessin la resta de família i d'amics! Evidentment des del primer dia, estem dient que encara no tenim la data confirmada però que volem al maig de 2011 per a que la gent es vagi fent la idea.
A mida que s'apropi i que tinguem la data confirmada, ja ho anunciarem més oficialment a tothom i també en el seu moment, amb les invitacions. Però som varis cosins que ens casem en poc temps i vam pensar a dir-ho de seguida per tal de no coincidir, perquè per a la família és un pal i seria una punyeta... tinc dues cosines que no van dir res fins a l'últim moment i es van casar el mateix cap de setmana, una en divendres i l'altra en diumenge... us podeu imaginar quin pal perquè a més les dos eren per part de la meva mare... No voldríem pas que ens passés el mateix i menys en època de crisi.
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 12:02 am

Ains, aquestes lleidatanes, que pensem en tot! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo tampoc aguantaria tant de temps a dir-ho... encara no sé com em vaig aguantar gairebé un mes per dir-ho als nostres pares! i després ells em van guardar el secret fins a l'hora de dir-ho als meus germans, perquè no volia que ho sabéssin altres abans que ells...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. des. 04, 2009 7:50 am

Uii jo també em tinc que esperar, uns dies més per dir-ho a la familia del meu nen, i després als amics uns mesos mes, per mi ho diria ja!!! pero ell vol esperar, diu que es massa aviat... que hi farem... :-/

Bueno nenes bon pont a totes!!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 10:18 am

Ja som divendres... ja som divendreeeees! jejeje

Tinc un munt de coses per fer a casa... i unes poques ganeeeeeeeeeeees!!!

Què faràs aquest pont, Nuvolet, marxes a algun lloc? La Cadui se'n va a Zamora, jo em quedo a caseta (que no tinc per gastar gaire, jejeje) i la gemmaijordi i la jomateixa no en sabem res... i de la lluneta tampoc... deuen estar super enfeinades... Aix, quina enveja!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. des. 04, 2009 11:01 am

Com que no visc a lleida, diuemnge nem a casa dels pares a lleida tot el pont!!! i ajudaré a montar als meus pares les cosetes de nadal, compretes de nadal, em sembla que aquest diumenge obren les botigues no??? i això!!! res en especial... Bueno suposo que sortirem a sopar algun dia amb els amics o cine, sense gaires excesos, que ara arrivaran les festes i ja se sap... jejejeje *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 11:20 am

Pos sí, pos sí... per cert, el 12 de desembre, per a qui li interessi, al Palau de Margalef es fa la grabació de la nit de Cap d'Any que després es retransmetrà per la TV de LaManyana... però bueno, que és una excusa per fer algo diferent: hi ha les campanades amb el raïm, actuacions en directe (Lorena, Lexus, Mag Lari...), aperitiu i amb l'entrada entra una consumició. L'entrada són 5€ per persona. L'únic requisit és que s'ha d'anar vestit de gala, com la nit de cap d'any. Nosaltres encara no ens hem decidit, però no sembla una mala idea...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. des. 04, 2009 11:49 am

Doncs no sembla mala idea, però aquell dia tinc sopar que fem amb les companyes de residencia que ens reunim tots els anys així que impossilbe.... Buniketa es el teu restaurant, jo aniría i així encara te fas més a la ideaa, xafardejes tot i tal jejejej com soc....
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 12:04 pm

Sí, la veritat és que tinc ganes d'anar-hi per això, jejeje... a més, és una bona ocasió per provar algun dels pentinats que m'agraden, jejeje... el maquillatge segurament també... jijijijij
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: nuriarrush » dv. des. 04, 2009 6:27 pm

Hola a totes,

m'infiltro un mumentet a les terres lleidatanes per fer una pregunta:

estem pensant de regalar entre tota la colla el reportatge fotogràfic a uns amics nostres que són de Lleida.

Com que tenim problemes per venir a preguntar preus, us volia preguntar com està el preu dels fotògrafs a Lleida, en concret els nostres amics s'han mirat 3 fotografs:

- el josep pou
- Asun fotografia
- estudi mariona

si em puguessiu dir el preu d'aquests, estaria superfeliç!
nuriarrush

Entrades: 17
Membre des de: dg. maig 13, 2007 1:33 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 6:29 pm

jejeje... jo ja t'he contestat al del 2010, jejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. des. 04, 2009 7:43 pm

buniketa ha escrit:Pos sí, pos sí... per cert, el 12 de desembre, per a qui li interessi, al Palau de Margalef es fa la grabació de la nit de Cap d'Any que després es retransmetrà per la TV de LaManyana... però bueno, que és una excusa per fer algo diferent: hi ha les campanades amb el raïm, actuacions en directe (Lorena, Lexus, Mag Lari...), aperitiu i amb l'entrada entra una consumició. L'entrada són 5€ per persona. L'únic requisit és que s'ha d'anar vestit de gala, com la nit de cap d'any. Nosaltres encara no ens hem decidit, però no sembla una mala idea...

Aixi magrada, publicitat, publicitat, demanare una comisio per la bunikita!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: cadui » dv. des. 04, 2009 8:03 pm

nuvia2010 acabo de descobrir que conec al teu nen!!! jajajaja!!! es que acabo d'entrar al vostre web de nuvis... sortien junts de festa amb el meu xiquet, i et diré més, el teu nen era present el dia que el meu futur marit i jo ens vam conèixer!! pregunta-li si se'n recorda de la noia del Clio roig que van seguir fins a la Wonder l'estiu del 2003 >.-<: que petit que és el món!! tranqui que jo no dic ni mu eeh?!! per mi les coses que contem al fòrum són confidencials :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » ds. des. 05, 2009 1:16 pm

nuvia2010 ha escrit:
buniketa ha escrit:Pos sí, pos sí... per cert, el 12 de desembre, per a qui li interessi, al Palau de Margalef es fa la grabació de la nit de Cap d'Any que després es retransmetrà per la TV de LaManyana... però bueno, que és una excusa per fer algo diferent: hi ha les campanades amb el raïm, actuacions en directe (Lorena, Lexus, Mag Lari...), aperitiu i amb l'entrada entra una consumició. L'entrada són 5€ per persona. L'únic requisit és que s'ha d'anar vestit de gala, com la nit de cap d'any. Nosaltres encara no ens hem decidit, però no sembla una mala idea...

Aixi magrada, publicitat, publicitat, demanare una comisio per la bunikita!

Mira, una comissió no sé... però no et diria que no a una rebaixeta del preu... jejejeje! Per demanar que no quedi! juas juas juas
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » ds. des. 05, 2009 9:26 pm

Hola!!
Doncs el pont jo a treballar demà i el jordi fa tot el pont, o sigui que el que ens qeuda junts per casa, perque la feina m'ha partit mig pont!!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dg. des. 06, 2009 4:50 pm

Noies com va el pont!!!! *.-o-o.* yo be, acabo de posar el arbre i guarniments a casa dels meus pares!!! TOT MOLT!!! BUNIC, ara m'anire a donar una volteta pel carrer major!!! :-)ok:
Que us ho passeu molt be!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: lluna2000 » dg. des. 06, 2009 7:31 pm

Hola Buniketa, nuvolet,cadui,lluneta,nuvia i resta de navegadores!

Ja feia una setmaneta que no podia ni escriure, de fet he anat de bòlid, encara estic mirant vestits! he descartat tots els de la lluna de drap, en tinc 2 que m'enamoren de pronovias (per cert hem van tractar estupendament i a la meva mare, sogra i amigues els hi van oferir un cafe mentres jo hem passejave vestida de nuvia!jejeje! Dijous que ve toca Aire, no tenien els vestits que surten al cataleg de dressbori i n'he tingut que encomanar 2 que hem vull provar!

Estic força feta un lio, i com que estic tan dubtosa s'apunta ajudarme tothom! i nosé que es millor!jejeje!

aquestes festes no podre ni respirar pq hem d'anar a veure tiets i cosins, i tenim pendent fotograf, flors, etc. per cert m'han parlat molt bé de flors Deli, aniré a mirar.

A veure si afluixen els compromisos de feina i puc començar a dedicar-m'hi i a fer safareix amb vosaltres!!!

Sabeu que? aixo que he llegit de no coincidir amb amics i veins es un rotllo, pq al final ho has de dir amb presses, es com...qui ho diu primer guanya, jo casi coincideixo amb la de la meva cosina, i amb la de la germana d'una de les meves millors amigues i encara tinc gent important per mi que no sap que hem caso pq no els hi vull dir per telefon i resulta impossible quadrar agendes pq treballen fora de Lleida! Ai! ai!

Una altra cosa que no m'agrada es pensar a qui convidar de la feina, pq tinc clar a qui vull convidar pero també tinc clar qui s'ho prendra malament....es un rotllo! pero es cert, que sempre hi haura alguna cosa que es podra criticar per la meva manera de fer! aixi donc, he de fer el que vulgui!!

I amb el vestit, estic feta un embolic pq m'agrada com hem queden TOTS!!!!!!!!!!!!!!!! I dos que son molt diferents!!!

En fi poquet a poquet I BONES FESTES!!!!!!

PD: nosaltres tambe ens portem be aquest pont i de relax a caseta a estimarnos i planificar, convidar amics, etc.
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants