NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. des. 02, 2009 2:00 pm

ISTAR82 ha escrit:NUVIA nosaltres si hem ficat una targeteta amb el número de compte. Ens les va regalar la nostra caixa per obrir un compte per la boda. Estan bé hi ha una parella brindant i a l'altre costat hi fica el nom dels dos i el número de compte. A mi també em feia cosa possar la targeta perquè no sé, sembla que obliguis a la gent no? Però tothom em diu que és lo que es fa i tal, al final em ficat la invitació amb la targeta al sobre.

Nenes estic atacada....ahir vaig anar a parlar amb la perruquera, per Cap d'Any em vaig a maquillar i a pentinar més o menys per un estil al que vull per la boda ( no igual eh? ) per a veure com ho fa....vaig tantejant i al febrer m'ha dit que ja em puc passar a fer la prova de pentinat, que a mitjanç de febrer comenci anar a raig UVA ( que soc hipermegablanca i se'm confondrà amb el vestit,jejejeje) i la primera setmana de Març em farà una neteja de cutis i la setmana de la boda aniré a fer-me un massatge d'esquena i facial . Son super majos, son d'Alcarràs mateix. Dins de 12 dies tinc la 1ª prova, al voltant de Nadal ja anem a fer la degustació del menú al restaurant...i ara estem pensant la manera d'entregar els detallets. Hem pensat de fer proves, fer una prova a cada taula ( cantar , fer algo xorra ja ho pensarem ) i llavors donar-los-hi el detall ( així serà més divertit ). Es bona idea no?
També li vull fer un regal a ma mare i a ma sogra i nu sé que...el típic ram no, això ho tinc claríssim i a mon pare també i no sé el que. Al meu nen li dedicaré una cançó però quan menys s'ho esperi... :-)ok: i ara per reis li compraré un festina amb una dedicatoria gravada....l'estimo molt, es lo millor( junt amb ma filla evidentment ) de la meva vida, conto que si li passés algo em moriria... :-(

Sabeu que em passa? que em dona la sensació que em deixo alguna cosa...nusé si son els nervis o el que però sembla com si em faltés alguna cosa oque anés a passar algo que m'impedirà casar-me, nusé tinc una sensació rara al cos...sembla que no pugui ser ,que em desperti i tot hagi sigut un somni, no sé si us passa...estic molt il·lusionada però alhora pateixo un munt, perquè em passa això . Tinc vestit, tinc el restaurant, tinc la data reservada, tinc les flors del cotxe, el ram, els detalls, les invitacions ( encara me'n falten bastantes de repartit perquè la familia la tinc fora de Lleida ), ara estem mirant les músiques pel CD de les fotos, estem mirant un detall pels testimonis...crec que lo que ens queda son coses d'últim moment. Estic atacada ja imagineu-vos el dia abans ...aquell dia hem trobareu tota la nit al foro...jejejeje!!!!

Us estimo a totes, guapes més que guapes! >.-<: :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Torno a estar per aqui, i les targes les has ficat a tothom, tothom??? aix... es que em resulta violeeeeeeent!!!!

Buniketa, a la invitacio, si que no ho hem ficat, i el planell tampoc, no crec que sigui necessari, no es un restaurant que sigui nou o que costi de trobar, esta a peu de carretera.

Istar!!! A mi em falta si fa o no fa com a tu, no tinc tantes coses com a tu i no em passa aixo que et passa a tuuuuu!!! Lo que em falta a mi de nerviosisme en el tema boda, et sobra a tu!!!! jejejejejejejeejejeje
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 02, 2009 2:18 pm

Mira, lo de les targetes sí que resulta violent, però pensa que si t'ho ingressen el dia de la boda no hauràs de patir per a res... si no, qui et guardarà els sobres? I això no vol dir que no t'ho puguin donar en mà... Si tu vols, pot ser lleig, però has d'anar una mica a lo pràctic... Nosaltres l'1 de gener farà 2 anys que vivim junts, i la llista de noces ja no té sentit, ens resulta millor que ens donin els diners per fer el que ens convingui...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: Pacresol » dc. des. 02, 2009 3:59 pm

Hola guapasss!!!!
Bueno nenas el tema del curro esta todo muy mal,si que es una malisima jugada lo que te han hecho pero es que sabias que era una sustitucion y bueno si estaba de baja en Navidad no se podria mover de alli... en fin muy mal esta la cosa...
El tema de tarjetas con numero de cuenta , es lo mas practico para nosotros pero... para la gente parece que le estes atracando.. nose, pero como es lo mas practico casi mejor que se haga con tarjetas y numero de cuenta corriente...
Bueno nenas que ya estamos al ecuador de la semana y viene un super puente...Besines guapisimassss!!!
Ah por cierto!!! me podeis dar referencia de Jaume Capdevila???
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. des. 02, 2009 5:10 pm

Si no dones la tarjeteta, la gent et pregunte el numero de compte i encara es mes violent. En el meu cas es veu que la gent no la veie jeje.

Pero el dia de la boda la majoria de gent ja t´ha ingressat els diners. La que no hu hagi fet es que no ten done o hu fara en persona. Ja anireu descubrint.

Com mu faig per arribar a fi de mes? compro en uns quants llocs diferents, una cosa aqui una alli, nomes som 2 a casa... dinem molts dies a casa la mama. Nomes agafem un cotxe, el meu nomes per anar a treballar. No surtim de cafes ni res d´això. Surtim de passeig pero no entro enlloc que pugui ser tentador.
Al cine l´altre dia ens van invitar monspares i a sobre anavem a un 50 % de descompte del carnet jove, i aixi moltes coses.
Ahir vaig cobrar i avui el compte ja esta a menos....aixi que... a pasar un altre mes com se pugui.

Llunetaaa fins el dia 9 es fins el dia 9, tu alegrat, algo es algo. Jo necessito un canvi d´aires... Aniré al lab. de l´arnau a probar sort.

M´agrade llegirvos les novetats!!!! els nervis!!! les presses, els somnis, les cosetes de la boda :) jeje quins records mes bonics. D´aqui 4 dies fara 3 mesos ja... un trimestre... i semble que va ser ahir. Aprofiteu aquest estres de prepararhu tot nenes!!! que despres hu trobareu a faltar.

Muacssssssssssssssssss
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: carlina » dc. des. 02, 2009 5:27 pm

Istar natros als pares els hi vam regalar una fotoescultura i uns llaveros.Ens van costar 42€ tot.www.amrialfoto.com i altres pàgines interessants amb cosetes per bodes:www.modabodes.com i pastaflexible.net/que_hacemos

Noies he trobat això per internet:

Frases para pedir dinero en lugar de regalos en la boda.

Varias novias nos han solicitado ideas para expresarles a los invitados que en lugar de regalos pueden darles dinero. Pueden existir dos opciones, una puede ser un deposito bancario y la otra opción es anexar un sobre en el cual podrán colocar el dinero para posteriormente depositarlo en un baúl o cesta durante la boda.

Aquí les dejamos algunos textos que esperamos les sirvan.

1. Para nosotros lo más importante es su asistencia a la boda y en caso de desear hacernos un regalo, podrán hacernos un deposito a la cuenta: 123 del banco x a nombre de Y.

2. Si desean hacernos un regalo, éste podrán realizarlo en efectivo colocándolo en el pequeño sobre que anexamos a esta invitación y el cual podrán depositar en el cofre que encontrarán en la entrada del salón.

3. Si desean hacernos un presente este puede ser en efectivo a la cuenta 123 del banco x a nombre de Y.

4. Preferimos que los presentes que deseen hacernos sean en efectivo, los cuales podrán colocar en el pequeño sobre que les estamos enviando.

5. En la fiesta podrán encontrar un baúl donde será posible depositar los regalos en dinero que deseen hacernos.

6. En caso de querer ayudarnos con los pagos de nuestra luna de miel pueden hacer un deposito en la cuenta 123 del banco x a nombre de Y.

7. Sus buenos deseos son suficientes para nosotros en la boda y en caso de querer hacernos un presente este puede ser en efectivo.

8. Agradeceremos su presente en efectivo a la cuenta: 123 del banco x a nombre de Y.

9. Debido a que ya contamos con todo lo necesario para nuestra casa les sugerimos hacer sus presentes en efectivo a través de un deposito a la cuenta: 123 del banco x a nombre de Y.

10. En este pequeño sobre podrán colocar el dinero que deseen hacernos como presente. A la entrada del salón encontrarán un baúl donde podrán depositarlo.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Amelie » dj. des. 03, 2009 12:53 am

Hola Guapíssimes!!! Com va tot?! La veritat es que vaig una mica perduda i hem costarà possar-me al dia, tant temps sense connectar-me... I mira que hi penso, però faig molt ofegada, entre els preparatius, la UOC i la feina :--( no dono a l'abast.
El que si que he vist es que la majoria ja ho teniu tot molt encaminadet, perfecteee!!! Jo demà aniré a mirar vestits, si encara estic en ello, no si al final hem tocarà corre, jeje!!
Bueno nenes que espero que esteu totes bé i que no m'en oblido de valtres ::love:: ::love::
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. des. 03, 2009 9:18 am

Hola noies!

CARLINA gràcies pels teus suggeriments, es que nosaltres volem fer un detall diferent , igual que als testimonis.... veig que encara entres de tant en quant aquí , pensava que ja no et veuriem el pèl!! jejejejeje... :-)ok: :-))

NUVIA doncs si vols et dono una mica de nervis ! :-) quina sort estar tan tranquila i no tenir sensacions extranyes...aix es que sóc un sac de nervis eh? Que dintre de no res estarem casadeeeeeeeeeeeeees!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

LLUNETA com et va tot, com portes el tema de la boda? espero que no et rallis tant amb lo del curro, tu tranquila . Segueixo mirant però només hi ha coses per les terres de l'Ebre o per Bcn.

A veure si després m'escapo i faig l'ingrés dels fotògrafs! Un petonet a totes... :..: :-.:·::
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. des. 03, 2009 9:24 am

Si voleu entrar a tafanejar i deixar alguna cusilla( la nuvia ja ho va fer, gràcies guapa ) ho podeu fer : http://www.nuvis.org/toni_ester/
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: annalleida » dj. des. 03, 2009 3:19 pm

nenes quin munt de coses!!!!!!!!!!!

naltres tenim les targetes de la Caixa!!! no les farem servir, nomès les posarem a la familia que visquin lluny i si algu ens demna un numero de compte doncs li donarem una targeta. ho trovo molt fred!!!!!!!

ahir vaig començar a ensobrar invitacions i a posar noms!!! k guai!!! naltres les començarem a donar el di 5 de gener. tinc un fillolet de 5 anys i cada any som uns 20 el dia 5 a la nit, celebrem reis i fem venir els Reis de Bellpuig i li donen regals al nen aixi aprofitarem per donar invitacions!!!!!

a tenim l'ahbitació encomanada, tardaran uns 2 mesos!!! suposo que al febrer ja la tindrem!!!!

cada dia estic una mica més nerviosa, em keda 4 mesos i una setmana!!! despres de festes em passare el temps volant!!!!

Miriamenta he vist que vols venir al laboratori de l'Arnau??? i has treballat mai???

bexitos
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: carlina » dj. des. 03, 2009 5:25 pm

Hola.

Istar si estic per aquí intentant ajudar-vos donant-nos idees i informació. Bueno noies que s'apropa el pont!adéu.
carlina

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. des. 03, 2009 11:06 pm

carlina ha escrit:Hola.

Istar si estic per aquí intentant ajudar-vos donant-nos idees i informació. Bueno noies que s'apropa el pont!adéu.

Carlinaaaaaaa!!! Moltes gracies per les teves idees!!!!

Istar!!!!!!! Jo no em treure el piercing del llavi per la boda, i tu??? De fet, portare el que porto sempre, que es de color negre, em fico el platejat i no mhi veig, jejejeje Sera el toque de color xD
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: carlina » dv. des. 04, 2009 12:31 am

De rés nuvia2010. Què vas rebre el missatge privat que et vaig enviar?Es que a mi em surt com a enviat xo com que això del correu per akí no va massa bé doncs t'ho pregunto. Respont-me per privat en comptes de per akí siusplau.Gràcies!Fins una altra noies.
carlina

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. des. 04, 2009 9:27 am

nuvia2010 ha escrit:
carlina ha escrit:Hola.

Carlinaaaaaaa!!! Moltes gracies per les teves idees!!!!

Istar!!!!!!! Jo no em treure el piercing del llavi per la boda, i tu??? De fet, portare el que porto sempre, que es de color negre, em fico el platejat i no mhi veig, jejejeje Sera el toque de color xD

Jo no me'l penso treure, em trobo super rara sense ell i passo de que se'm tanqui el forat. A més sense piercing no sóc jo, aix no em sé veure!! jo aniré amb el meu piercing, me'l canviaré que tinc un brillantet molt xulo, ui que dius no no...ni pensar-ho de treure'l. A més que donen el toc diferent de la persona, es una tonteria pero es com les arracades, sense elles no puc sortir de casa sembla que em falta algo doncs amb el piercing igual sembla que em falti un tros de mi....piercings amuuuuuuuuuunt!!!!!jejejejeje :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 10:14 am

A mi em sembla molt bé que no us els treieu... ve a ser com allò de les ulleres... jo en duc, i no me les penso treure. El meu amor em va conéixer amb elles, tothom sap que en porto, jo les necessito i no m'hi veig sense elles (en els dos sentits), penso que formen part de mi... no dic que porti les que porto ara, però potser sí que me'n compro unes altres més adients amb el vestit o d'una altra forma més fina, no sé. Total, com que per a conduir n'he de dur un altre joc al cotxe...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. des. 04, 2009 10:56 am

Doncs es clar que si buniketa, si tu portes ulleres doncs has de casar-te amb ulleres no? es que jo en porto també però normalment duc lents de contacte, ara estic mirant per operar-me la miopia, no per res, perquè si es un dia com avui que fa vent o no em dona temps de ficar-me-les em posso les ulleres no tinc problema, es perquè les ulleres m'acaben molestant al costat dels ulls, se'm claven i perquè son molt còmodes les lents. Però per a que treure's un piercing o unes ulleres ? si formen part de tu. Ja tens mirat el vestit? te n'agrada algun ja? :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 11:05 am

ISTAR82 ha escrit:Doncs es clar que si buniketa, si tu portes ulleres doncs has de casar-te amb ulleres no? es que jo en porto també però normalment duc lents de contacte, ara estic mirant per operar-me la miopia, no per res, perquè si es un dia com avui que fa vent o no em dona temps de ficar-me-les em posso les ulleres no tinc problema, es perquè les ulleres m'acaben molestant al costat dels ulls, se'm claven i perquè son molt còmodes les lents. Però per a que treure's un piercing o unes ulleres ? si formen part de tu. Ja tens mirat el vestit? te n'agrada algun ja? :-)ok:

jejeje! Doncs és clar que sí! Cadascú és com és!

De vestits me n'he mirat per internet, catàlegs i tal, però com que em caso el maig del 2011 m'esperaré a mirar-me'ls al maig del 2011, amb l'avenç de les col·leccions i esperaré la nova col·lecció del 2011, em donarà temps, encara. A més, normalment sóc de fàcil decisió... si no m'agrada com em queda, ho veig de seguida... doncs fora. Si estic amb el dubte, m'espero, m'ho torno a mirar i m'ho apunto... crec que donaré tombs... em fa l'efecte que és molt maca l'experiència, així que penso fer-m'ho durar fins que n'estigui ben convençuda, que, a més, no són pocs diners! Vull estar-ne ben convençuda!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: Amelie » dv. des. 04, 2009 6:07 pm

lluneta29 ha escrit:Hola nenes! No sé a qui més acudir per explicar-vos la meva mala sort en aquesta pu... vida. Estic molt trista pq la substitució se m'ha acabat, bé avui és el meu darrer dia al cole on estic i és una jugarreta molt gran, la noia m'havia dit que en tenia per un o dos mesos i ara ha resultat que només s'hi ha estat una setmana i poc. S'ha curat miraculosament... i jo al carrer. Ahir uns plors que duia pq la situació és: no hi ha diners al departament, per tant, no nomenaran per aquest pont, és a dir, res de feina, i la setmana que ve el dia 13 són els darrers nomenaments que fan abans de Nadal i no donaràn res pq no els hi interessa pagar-nos totes les festes, resultat final: fins dsps de Nadal no treballo i això pot ser moooolt dur, passar les festes nadalenques sense un duro... am lo que m'agrada a mi el Nadal... buffff :-( :-( stik fatal... no m'ho esperava la veritat. Sé que he triat aquesta feina i ara he de apexugar però alhora és massa dura, sobretot ara que no hi ha diners a ensenyament i que ens tracten com a animals... :-( :-( :-( en fi... no en surto d'una que em fico a una altra, no tinc ni ganes de fer res... :-( :-( :-( Pq tinc tanta mala sort? voleu dir que algú no ens ha ficat un mal d'ull??? :-( Aixs no ho sé...

Amunt Lluneta!!! Animat guapíssima, que sinó després ens empenedirem de no haver disfrutat al màxim aquests dies!! Ja vas veure que més o menys totes tenim una mica de bajon, així que fora mals rotllos i amunt ::love:: ::love:: ::love:: que és el nostre any!! i l'hem de difrutar al MÀXIMMMM!! Una Abraçae guapíssima!!! ::love:: ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: nuriarrush » dv. des. 04, 2009 6:12 pm

Hola a totes,

m'infiltro un mumentet a les terres lleidatanes per fer una pregunta:

estem pensant de regalar entre tota la colla el reportatge fotogràfic a uns amics nostres que són de Lleida.

Com que tenim problemes per venir a preguntar preus, us volia preguntar com està el preu dels fotògrafs a Lleida, en concret els nostres amics s'han mirat 3 fotografs:

- el josep pou
- Asun fotografia
- estudi mariona

si em puguessiu dir el preu d'aquests, estaria superfeliç!
nuriarrush

Entrades: 17
Membre des de: dg. maig 13, 2007 1:33 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Amelie » dv. des. 04, 2009 6:14 pm

ISTAR82 ha escrit:Bé també part de la depre es perquè quan li vaig dir a mon pare que ens casavem ( els meus pares estan separats) va dir que era una tonteria que anessim al registre i ho féssim pel jutjat, que no calia convit que ens gastariem molts diners i que ho veia una tonteria. Que ell només vindria a l'Ajuntament a portar-me i al convit no hi aniria perquè per fer el paperina...( com a pare hauria d'aguantar-se que per un dia no es morirà a més sóc la única filla que té ) doncs em va entrar una depre, una plorera... :--( - va passar al juny- i la part de mon pare no coneix al meu futur maridet perquè quan vaig deixar al pare de ma filla...bueno semblava el rei! i ara no volen saber res si tinc una altra parella...que passa sóc jove i he de refer la vida no creieu? doncs a 3 mesos de la boda mon pare, li vaig donar l'invitació i ni se la va mirar, no comenta res ni de trajes, ni si us fa falta algo, res de res...i això em dol molt. La setmana que ve vaig al poble amb el nen i els hi presentaré i els hi donaré la invitació, qui vulgui venir que vingui i si no que es fotin! en canvi la part de ma mare super ilusionats, ma mare ens paga el fotógraf...i ell es la 2a vegada que es casa i els seus germans , la seva mare i amics venen igual....en canvi els altres que us he comentat...i estic nerviosa per això perquè a veure si només acabarem sent 50 persones...o 40...i tinc por que no l'acceptin( amb lo majo que és ) , em sento apartada per una part com si no els importés el que sento ni si sóc feliç o no...per això també per moltes ganes que tinc de casar-me amb ell em decaic...perquè hi ha d'haver gent tan rara en aquest mon? :--(

Que tal aneu vosaltres? quantes coses us falten per la boda, a les del 2010 que ho teniu més aprop , i les del 2011 ja aneu mirant vestits i cosetes? :-///: :-///: :-///: :-///: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Istar espero que ja estiguis millor, ens hem d'animar, que pel que veig portem totes uns dies una mica xoff!! Així que molt d'energia positiva a disfutar del que estem vivint, pensa que la gent que no hi vulgui ser no hi serà i els que hi hagi seràn els que de veritat s'alegren, riuen i disfruten amb tot el que a tu et fa feliç!!! i lo del piercing, m'encante la vostra decisió no es tracte de disfrassar-se ens hem de casar tal com sóm, per això també hi ha tans models diferents de vestits, perquè cadascú trii el que més s'adapti a la seva personalitat!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » dv. des. 04, 2009 6:20 pm

nuriarrush ha escrit:Hola a totes,

m'infiltro un mumentet a les terres lleidatanes per fer una pregunta:

estem pensant de regalar entre tota la colla el reportatge fotogràfic a uns amics nostres que són de Lleida.

Com que tenim problemes per venir a preguntar preus, us volia preguntar com està el preu dels fotògrafs a Lleida, en concret els nostres amics s'han mirat 3 fotografs:

- el josep pou
- Asun fotografia
- estudi mariona

si em puguessiu dir el preu d'aquests, estaria superfeliç!

Hola Nuriarush!! Amb els preus no et podré ajudar, perquè entre els que has dit no hi és el que nosaltres hem triat, però si et serveix d'alguna cosa et deixo la web del Jordi Pou: www.jordivpou.com i el telèfon d'estudi Mariona 973 263 500. Per cert molt bon regal!!
Imatge
Amelie

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants