Boda a Tarragona

un gran any!

Boda a Tarragona

EntradaAutor: P.mendez » dg. jul. 26, 2009 1:10 pm

hola em vull casar al 2011 i he vist alguns llocs a tarragona i estic entre dos.mas passamaner i la bodega de clos barenys, habere si em podeu ajudar a escollir un. que us sembla el clos si algú ha anat.merci
P.mendez

Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 12:58 pm

EntradaAutor: Yaiza202 » dl. jul. 27, 2009 8:32 am

Porque no los vas a ver? Asi valoras los pros y los contras de cada lugar
Yaiza202
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 722
Membre des de: dl. feb. 02, 2009 10:24 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: P.mendez » dl. jul. 27, 2009 3:41 pm

he ido a verlos y los dos me gustan pero no quiero que la gente tenga que desplazarse en vilafortuny hay una ermita muy cerca y esta basdtante bien pero por el mas passamaner no conozco los alrededores...y si alguien ha estado en bodas en cualquiera de los dos sitios me gustaria que me dieran alguna informacion de que tal son.
gracias
P.mendez

Entrades: 17
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 12:58 pm

Re: Boda a Tarragona

EntradaAutor: nataliaferre » dj. des. 03, 2009 7:08 pm

Hola,

yo vivo a 5 minutos del mas passamaner, y lo unico que encontraras por el alrededor es avellanos, olivos y la carretera que es donde hay el hotel, por dentro el hotel tienes que pensar que antes era una casa que vivia gente, pero murieron y lo compraron unos de barcelona y montaron el hotel, por dentro esta decorado como lo tenian los propietarios eso si mas pintado y por fuera hay el jardin para mi gusto para una boda es pequeño. Luego yo e ido a comer ahi y el servio no me gusto no esta atento, luego la comida no me gusto mucho y a parte no hay mucha comida te quedas con hambre, suerte que tenia la casita al lado y me fui a comer algo jeje.
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: noymar » dl. nov. 15, 2010 1:43 pm

P.mendez ha escrit:hola em vull casar al 2011 i he vist alguns llocs a tarragona i estic entre dos.mas passamaner i la bodega de clos barenys, habere si em podeu ajudar a escollir un. que us sembla el clos si algú ha anat.merci

Hola nosaltres ho fem al 2012, i ara comencem a mirar restaurants, tambe ens agrada el clos barenys (orangerie) entre d'altres...al 2009 vam estar al casament d'uns amics al clos barenys i ens va agradar molt, com van muntar la cerimonia civil
al jardins , l 'aperitiu i el sopar, el menjar molt bo i el servei molt rapid (no havies d'esperar entre plat i plat), la relacio qualitat-preu es bona, ara crec que han hagut uns canvis aixi que no se com anira, jo vull anar a a veure que em diuen i qui es la persona que ho porta ara
aquest estiu vaig estar en un aniversari al passamaner i al contrari que al clos barenys no em va agrada gaire,
el servei va ser molt lent (nomes eres 30 persones) i vam estar casi be 3 hores per sopar, no se quin problema van tenir..
de preus no se com van, el lloc es molt bonic pero clar em fa una mica de por que el servei no sigui molt rapid i els convidats
se'm quedin adormits a taula, igualment vull anar a demanar informacio i preus perque l'entorn es molt bonic
tu fas cerimonia civil o religiosa???? bueno ens veiem
noymar

Entrades: 14
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: noymar » dl. nov. 15, 2010 1:44 pm

P.mendez ha escrit:hola em vull casar al 2011 i he vist alguns llocs a tarragona i estic entre dos.mas passamaner i la bodega de clos barenys, habere si em podeu ajudar a escollir un. que us sembla el clos si algú ha anat.merci
noymar

Entrades: 14
Membre des de: dg. jul. 18, 2010 12:19 pm

EntradaAutor: veronik18 » dt. nov. 16, 2010 9:51 pm

jo vaig mirar passamaner i no em va agradar gens la sala , la veritat és que la masia fa goig , els jardins no són res de l'altre món però no estan malament però la sala res de res ... aaaaaaaaaaaaaaa el tracte va ser molt bó això siii.

la egnt opina molt bé de l'orangerie té molt bona reputació però pica pica pica
JA TINC CRÒNICA
veronik18
:: núvia rookie

Entrades: 170
Membre des de: dl. jul. 26, 2010 7:45 pm

EntradaAutor: j&r01102011 » dg. nov. 21, 2010 10:35 pm

jo vaig anar a una boda a lorangerie ...o com es digui i ens va encantar!!! :-)ok: a mi em toca anar a lleida...
Imatge
j&r01102011

Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 21, 2010 2:52 pm

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants