ISTAR82 ha escrit:NUVIA nosaltres si hem ficat una targeteta amb el número de compte. Ens les va regalar la nostra caixa per obrir un compte per la boda. Estan bé hi ha una parella brindant i a l'altre costat hi fica el nom dels dos i el número de compte. A mi també em feia cosa possar la targeta perquè no sé, sembla que obliguis a la gent no? Però tothom em diu que és lo que es fa i tal, al final em ficat la invitació amb la targeta al sobre.
Nenes estic atacada....ahir vaig anar a parlar amb la perruquera, per Cap d'Any em vaig a maquillar i a pentinar més o menys per un estil al que vull per la boda ( no igual eh? ) per a veure com ho fa....vaig tantejant i al febrer m'ha dit que ja em puc passar a fer la prova de pentinat, que a mitjanç de febrer comenci anar a raig UVA ( que soc hipermegablanca i se'm confondrà amb el vestit,jejejeje) i la primera setmana de Març em farà una neteja de cutis i la setmana de la boda aniré a fer-me un massatge d'esquena i facial . Son super majos, son d'Alcarràs mateix. Dins de 12 dies tinc la 1ª prova, al voltant de Nadal ja anem a fer la degustació del menú al restaurant...i ara estem pensant la manera d'entregar els detallets. Hem pensat de fer proves, fer una prova a cada taula ( cantar , fer algo xorra ja ho pensarem ) i llavors donar-los-hi el detall ( així serà més divertit ). Es bona idea no?
També li vull fer un regal a ma mare i a ma sogra i nu sé que...el típic ram no, això ho tinc claríssim i a mon pare també i no sé el que. Al meu nen li dedicaré una cançó però quan menys s'ho esperi...i ara per reis li compraré un festina amb una dedicatoria gravada....l'estimo molt, es lo millor( junt amb ma filla evidentment ) de la meva vida, conto que si li passés algo em moriria...
![]()
Sabeu que em passa? que em dona la sensació que em deixo alguna cosa...nusé si son els nervis o el que però sembla com si em faltés alguna cosa oque anés a passar algo que m'impedirà casar-me, nusé tinc una sensació rara al cos...sembla que no pugui ser ,que em desperti i tot hagi sigut un somni, no sé si us passa...estic molt il·lusionada però alhora pateixo un munt, perquè em passa això . Tinc vestit, tinc el restaurant, tinc la data reservada, tinc les flors del cotxe, el ram, els detalls, les invitacions ( encara me'n falten bastantes de repartit perquè la familia la tinc fora de Lleida ), ara estem mirant les músiques pel CD de les fotos, estem mirant un detall pels testimonis...crec que lo que ens queda son coses d'últim moment. Estic atacada ja imagineu-vos el dia abans ...aquell dia hem trobareu tota la nit al foro...jejejeje!!!!
Us estimo a totes, guapes més que guapes!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Torno a estar per aqui, i les targes les has ficat a tothom, tothom??? aix... es que em resulta violeeeeeeent!!!!
Buniketa, a la invitacio, si que no ho hem ficat, i el planell tampoc, no crec que sigui necessari, no es un restaurant que sigui nou o que costi de trobar, esta a peu de carretera.
Istar!!! A mi em falta si fa o no fa com a tu, no tinc tantes coses com a tu i no em passa aixo que et passa a tuuuuu!!! Lo que em falta a mi de nerviosisme en el tema boda, et sobra a tu!!!! jejejejejejejeejejeje