NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 6:22 pm

nuriarrush ha escrit:Hola a totes,

m'infiltro un mumentet a les terres lleidatanes per fer una pregunta:

estem pensant de regalar entre tota la colla el reportatge fotogràfic a uns amics nostres que són de Lleida.

Com que tenim problemes per venir a preguntar preus, us volia preguntar com està el preu dels fotògrafs a Lleida, en concret els nostres amics s'han mirat 3 fotografs:

- el josep pou
- Asun fotografia
- estudi mariona

si em puguessiu dir el preu d'aquests, estaria superfeliç!

Ostres! Em sap greu, jo no he mirat cap d'aquests, i em penso que cap de les del 2011 ho ha fet, passa pel post del 2011 a veure si les altres et poden comentar res...

Sort! Quin detallàs!
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: nuriarrush » dv. des. 04, 2009 6:22 pm

Gracies amelie...la veritat és que sabem que els fotografs son cars i els nostres amics s'estaven plantejant de que els hi fes les fotos un familiar que és mig fotograf ( aficionat d'aquella manera,vaja)...però si trobem el preu raonable d'un d'aquests tres fotografs, els hi regalarem!
nuriarrush

Entrades: 17
Membre des de: dg. maig 13, 2007 1:33 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Amelie » dv. des. 04, 2009 6:23 pm

buniketa ha escrit:A mi em sembla molt bé que no us els treieu... ve a ser com allò de les ulleres... jo en duc, i no me les penso treure. El meu amor em va conéixer amb elles, tothom sap que en porto, jo les necessito i no m'hi veig sense elles (en els dos sentits), penso que formen part de mi... no dic que porti les que porto ara, però potser sí que me'n compro unes altres més adients amb el vestit o d'una altra forma més fina, no sé. Total, com que per a conduir n'he de dur un altre joc al cotxe...

Clar que sí buniketa!! et dic el mateix que a la Istar i la Nuvia, es tracta de ser autèntiques, de ser nosaltres mateixes i tot el que ens identifica i forma part de nosaltres ens ha d'acompanyar fins i tot el dia de la Boda!!
Imatge
Amelie
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: Amelie » dv. des. 04, 2009 6:24 pm

nuriarrush ha escrit:Gracies amelie...la veritat és que sabem que els fotografs son cars i els nostres amics s'estaven plantejant de que els hi fes les fotos un familiar que és mig fotograf ( aficionat d'aquella manera,vaja)...però si trobem el preu raonable d'un d'aquests tres fotografs, els hi regalarem!

De res guapíssima!! De dos dels que has dit jo no n'he sentit a parlar, ara del Jordi Pou, la meva germana ho va fer amb ell, però no recordo el preu i si no m'equivoco la Ise del foro lleidatà 2010 ho fa amb ell.
Imatge
Amelie

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 04, 2009 6:27 pm

Ei! Que m'he colat! Amb el JV Pou m'hi vaig posar en contacte fa un temps, i he trobat la info que em va donar. Per cert, si li escrius un mail, segur que et contestarà (a mi em va comentar les coses en general a través del correu).

Jordi V. Pou Fotògraf
C/ Lluís Companys, 6. LLEIDA.
Tfn: 973270387. info@jordivpou. http://www.jordivpou.com

Reserva del dia; 2 fotògrafs; album (2 tipus) i dvd (1500 fotos); NO video: aprox. 1980€.

Ja et dic que això és un resum que jo em vaig fer, vale? El millor seria que t'hi posis en contacte per correu o per telèfon...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. des. 04, 2009 7:45 pm

Neneeeeeeees!!! Estic mooooooooooolt perraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: PIKYS » dv. des. 04, 2009 7:54 pm

Hola noies!!

per fi de pont!!!! quines ganes que tenia ja. Bueno que no sera de relax pero bueno, em tocarà passar informes que sino dp haure de correr i aixi cosa feta ja!!!

Nuria el Jordi Pou costa 1980, Estudi mariona tens des de 1600, jo es el que he agafat i la veritat que estem molt contents amb el tracte, son una gent molt maja.

Lluneta, anims que la gent es molt dolenta, no pensa en els sustituts. La meva dire si que ho fa per aixo no et deixa agafar la baixa si no te nomenaments la persona que ha vingut, pero aixo no ho fa tothom. jo también me vaig trobar que dos dies abans de nadal i per setmana santa agafaven l'alta, son aixi!!!
Imatge
PIKYS
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dv. des. 04, 2009 8:20 pm

Hola nenes!!! Com va? Jo fins ara no he pogut escriure-us. Vaig de cul amb tants canvis a la meva vida... ara aquí ara allà i acabo molt cansada... ja he vist que aneu fent coses. Jo de nervis van bé, avui he anat a comprar la roba interior ja... tot menys el camisó que no em quedava bé i no me l'he volgut quedar, en demanarà un altre... lo altre ja ho tinc. I també ja he ensobrat les invitacions, ara falta ficar-hi el nom. Dilluns anirem al registre civil a començar a moure papers pq ho necessitem per després de festes, i em smbla q ja està. Que tingueu bon pont a totes... ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. des. 04, 2009 8:44 pm

lluneta29 ha escrit:Hola nenes!!! Com va? Jo fins ara no he pogut escriure-us. Vaig de cul amb tants canvis a la meva vida... ara aquí ara allà i acabo molt cansada... ja he vist que aneu fent coses. Jo de nervis van bé, avui he anat a comprar la roba interior ja... tot menys el camisó que no em quedava bé i no me l'he volgut quedar, en demanarà un altre... lo altre ja ho tinc. I també ja he ensobrat les invitacions, ara falta ficar-hi el nom. Dilluns anirem al registre civil a començar a moure papers pq ho necessitem per després de festes, i em smbla q ja està. Que tingueu bon pont a totes... ::love::

Nosaltres encara no tenim les invis, no tenim els sobres, no tenim camiso, no tenim papers, no tenim moooooooltes coses!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. des. 04, 2009 8:45 pm

PIKYS ha escrit:Hola noies!!

per fi de pont!!!! quines ganes que tenia ja. Bueno que no sera de relax pero bueno, em tocarà passar informes que sino dp haure de correr i aixi cosa feta ja!!!

Nuria el Jordi Pou costa 1980, Estudi mariona tens des de 1600, jo es el que he agafat i la veritat que estem molt contents amb el tracte, son una gent molt maja.

Lluneta, anims que la gent es molt dolenta, no pensa en els sustituts. La meva dire si que ho fa per aixo no et deixa agafar la baixa si no te nomenaments la persona que ha vingut, pero aixo no ho fa tothom. jo también me vaig trobar que dos dies abans de nadal i per setmana santa agafaven l'alta, son aixi!!!

Jo com ja he dit anteriorment... estic perra...

Avaluar per competencies, i que a Mates hagin de sortir 4 notes i a tota la resta igual, es una mer-da. La carpeta descansa, no la molesto.
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: Amelie » ds. des. 05, 2009 12:15 am

lluneta29 ha escrit:Hola nenes!!! Com va? Jo fins ara no he pogut escriure-us. Vaig de cul amb tants canvis a la meva vida... ara aquí ara allà i acabo molt cansada... ja he vist que aneu fent coses. Jo de nervis van bé, avui he anat a comprar la roba interior ja... tot menys el camisó que no em quedava bé i no me l'he volgut quedar, en demanarà un altre... lo altre ja ho tinc. I també ja he ensobrat les invitacions, ara falta ficar-hi el nom. Dilluns anirem al registre civil a començar a moure papers pq ho necessitem per després de festes, i em smbla q ja està. Que tingueu bon pont a totes... ::love::

Lluneta!! Ets una màquina!! Quin munt de feina feta molt bé si senyora!! Ja explicaràs que tal al registre, jo també hi he d'anar abans de festes però amb el rotllo de no coincidir gaire no sé jo si arribarem a temps. Una Abraçada i com he dit en altres posts ànims!!! ::love:: ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » ds. des. 05, 2009 12:17 am

nuvia2010 ha escrit:Neneeeeeeees!!! Estic mooooooooooolt perraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nuviaaaaa!!! Amuuuunnnt l'energiaaaa!!! Que el 2009 s'acaba i el 2010 ens espera ple d'alegrieeeessss!!! Una Abraçada Guapíssima!!! ::love::
Imatge
Amelie

EntradaAutor: Amelie » ds. des. 05, 2009 12:19 am

PIKYS ha escrit:Hola noies!!

Pikys Disfruta molt del pont, aprofita per agafar energia i encara que no pugui ser tot el pont un dia dedica'l per tu, relax a tope, encara que només sigui un dia, que és la millor medicina per recarregar energia!!
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » ds. des. 05, 2009 12:21 am

Amelieeeeee q són estes hores??????????????!!!!! :star::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » ds. des. 05, 2009 12:44 am

lluneta29 ha escrit:Amelieeeeee q són estes hores??????????????!!!!! :star::

Nena i tuuuuu???? Jo estic treballant i com avui estic soleta a porta aprofito a posar-me al dia
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » ds. des. 05, 2009 12:49 am

Amelie ha escrit:

Nena i tuuuuu???? Jo estic treballant i com avui estic soleta a porta aprofito a posar-me al dia

Doncs jo volia fer feina però xarro pel messenger!!!! Au com treballes ehhhh!!!! ::love:: Ja tens vestit???????????? Conta!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Amelie » ds. des. 05, 2009 1:02 am

lluneta29 ha escrit:
Amelie ha escrit:

Doncs jo volia fer feina però xarro pel messenger!!!! Au com treballes ehhhh!!!! ::love:: Ja tens vestit???????????? Conta!!!

Si avui no hem puc queixar, aquí s'està molt tranquileta, sense haver de sortir al carrer a passar fred, la veritat es que volia aprofitar per estudiar una miqueta però ja ho veus, faig com tu aquí connectada. Encara no tinc vestit si ja ho sé sóc un desastre, però ja he anat a dos llocs, a pronovias i al Dress Bori algo he avançat jeje!! I tu com van els ànims?? I les invitacions ja les tens totes ensobrades??
Imatge
Amelie

EntradaAutor: lluneta29 » ds. des. 05, 2009 1:08 am

Els anims depen dels dies, bé, altres no tan bé... les invis ja estàn totes ensobrades, falta ficar-hi el nom i mirar si en tenim suficients... aq nadal en donarem algunes suposo ja que molta gent no acostumem a veure-la tan sovint com voldríem... jo también hauria d'estudiar i mira on sóc!!!! No tinc remei... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. des. 05, 2009 1:10 am

Amelie ha escrit:

Lluneta!! Ets una màquina!! Quin munt de feina feta molt bé si senyora!! Ja explicaràs que tal al registre, jo també hi he d'anar abans de festes però amb el rotllo de no coincidir gaire no sé jo si arribarem a temps. Una Abraçada i com he dit en altres posts ànims!!! ::love:: ::love::

Ja t'ho diré ja!!!! Em fa por que tardin amb els papers.... encara hem d'anar a l'espluga de francolí a buscar la partida de naixement del jordi, i la meva sort q es darrera casa els meus pares... els dnis i jasta em smbla... dos testimonis jurídics que han de confirmar que et coneixen fa més de 2 anys, que ens estimem i q no estem casats amb ningú més... jejeje ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. des. 05, 2009 1:14 am

Bno Amelie... marxo a dormir i a arreglar una mica la cuina!!! Que tinguis bona nit a la feina ok? Bona nit i tranquileta com fins ara! Ens veiem!!! Un petonàs! ::love::
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant