Autor: Mrs. Happiness » dt. des. 08, 2009 5:04 pm

Autor: Giss » dt. des. 08, 2009 6:16 pm

Autor: tara » dt. des. 08, 2009 7:32 pm

Autor: nur_jor » dt. des. 08, 2009 8:57 pm
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! El 2010 ja aquí!!!!!! Quines pessigolletes a la panxa!!!
I els detallets, ja els tens tots acabats? Que treballadora!

Eh!!!!!! Que s'acosta el 2010!!!!!!! woooooowwwwwww!!!!

Autor: laiac » dt. des. 08, 2009 9:46 pm

Autor: laiac » dt. des. 08, 2009 9:53 pm

Autor: torsaeann » dt. des. 08, 2009 10:05 pm

Autor: torsaeann » dt. des. 08, 2009 10:06 pm

Autor: nur_jor » dt. des. 08, 2009 10:11 pm

Autor: torsaeann » dc. des. 09, 2009 8:08 am

Autor: Papallona* » dc. des. 09, 2009 8:31 am
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...torno a ser aqui que estem esperant a que sigui lo'hora per anar a Atocha!!1
JA SÓC TIETAAAAAAAAAAA.
Aquest mati a les 9:00h neixia l'Arnau amb 3kg 700 grams i és super wapoooooo!!!...Amb nas de la meva family...pobret!!! però a part!!!! wapiisssimmm!!1
M'he emocionat moltissim...i no se si quan arribi podré anar a veure'ls.

Autor: Papallona* » dc. des. 09, 2009 8:41 am
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!! Com han provat aquests dies?? Que ràpid han passat!!!!!!! Ara la recta final i Nadal!!! Després Cap d'Any i....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! El 2010 ja aquí!!!!!! Quines pessigolletes a la panxa!!!
Laiac, que tal ha anat?
Tara, com està avui el teu nen?I els detallets, ja els tens tots acabats? Que treballadora!
Happi, com has aprofitat aquests dies, eh!!! Me n’alegro! Bé... ens veiem demà al matí!! Jejejeje!! I... ENHORABONA!!!!!!!! JA ETS TIETA!!!!!!Volem veure a l’Arnau!![]()
![]()
![]()
Torsaeann, mmmmmmmmmm!!! Vedella amb bolets!!! M’encanta!!!! Que tal ha anat tot per Figueres?
Elxa, vau anar a Sort? A veure si hi ha sort i toca!!!!
Giss, Estiu, Papallona, que tal aquests dies festius?

Autor: Papallona* » dc. des. 09, 2009 8:43 am

Autor: laiac » dc. des. 09, 2009 8:51 am
lalallalalalalala...........

Autor: tara » dc. des. 09, 2009 9:43 am

Autor: torsaeann » dc. des. 09, 2009 8:48 pm

Autor: nur_jor » dc. des. 09, 2009 10:11 pm
Papallona* ha escrit:nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!! Com han provat aquests dies?? Que ràpid han passat!!!!!!! Ara la recta final i Nadal!!! Després Cap d'Any i....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! El 2010 ja aquí!!!!!! Quines pessigolletes a la panxa!!!
Laiac, que tal ha anat?
Tara, com està avui el teu nen?I els detallets, ja els tens tots acabats? Que treballadora!
Happi, com has aprofitat aquests dies, eh!!! Me n’alegro! Bé... ens veiem demà al matí!! Jejejeje!! I... ENHORABONA!!!!!!!! JA ETS TIETA!!!!!!Volem veure a l’Arnau!![]()
![]()
![]()
Torsaeann, mmmmmmmmmm!!! Vedella amb bolets!!! M’encanta!!!! Que tal ha anat tot per Figueres?
Elxa, vau anar a Sort? A veure si hi ha sort i toca!!!!
Giss, Estiu, Papallona, que tal aquests dies festius?
jo n+ vaig tenir festa ahir!!! i se m'ha passat volant!!!! totes al cap havien agafat vacances!!!!
animus amb la tornada al cole!!! wapiiiiiiiiiiiiiiii.... jo ara cap a l'ics.. que em volen ensenyar com va el programa.. puff.. un matí perdut!!!
muakis!

Autor: nur_jor » dc. des. 09, 2009 10:16 pm
Papallona* ha escrit:Bon dia wapis!!!!
Ahir vaig a profitar per fer totes les compres de nada!! me faltan els amics invisibles..
bueno.. ara ja baixo de feïna kin estres!!!
i valtrus que tal?????? que fareu per nadal????
torsaeann... per figueres que tal???
Laiac wapi ja has ficat l'arbreeeeeeeeee ohhhhhhhhhh a vera si puc aquest setmana jijijijij
Elxa.. vas pujar al a neu.. aix.. que no m'entero...
Nur.. aixi que t'ha passat aviat i a mi se m'ha fet llargggggggggg a vegades aquesta feina em mata.. pero m'agrada tant!!
Happi... fotus fotus.fotus... del nebot-ninet!!!
tara al final com has decorat els detallets????
Giss, estiu que tal tot???
muuuuuaks!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: nur_jor » dc. des. 09, 2009 10:22 pm
tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!
Fins ara no m'he pogut connectar, he hagut de fer una cosa super urgent!
Bueno ja estem totes per qui i treballant, va nenes que ja queda pocccccccccccccccccccccccc i d'aqui a 2 dies nadallllllllllllllll!
Bueno el nen encara el tinc a casa, la veritat una mica farta, es com un nen petit!
Parlem mes tard!

Autor: nur_jor » dc. des. 09, 2009 10:29 pm
elxa ha escrit:EI!!!!!! HAPPI JA ETS TIETA!! QUE GUAI, QUINA ILU I SOBRETOT EN LES DATES QUE HA VINGUT L'ARNAU, SERÀ UN NADAL MOLT ESPECIAL!! ja ens passaràs fotus!
nenes que tal tot? veig que en general tot molt bé oi?
laiac ja has ficat el teu arbret de nadal....aix...que guai nosaltres l'anavem a ficar ahir però al final vam arribar tard a casa, el ficarem el cap de setmana potser.
tara el nen encara està malalt amb l'esquena? ostres! pues si que s'ha fet mal el pobre, pensava que era un mal gesto, pero veig que li dura, com es troba avui? s'ha aprofitat molt de tú al fer d'infermera?????????? jejejejeje........es broma!!
torsaeann wapi veig que has estat per figueres, has donat invis a la family no?
nur_jor, nena que guapa que anaves!! he llegit la cronica, quina església més maca que has escollit, es molt bonica, vas sentir pesigolles?
giss nena que te has aficionado a las catas!! jejejeje....que bueno!
papallona wapi que tal? ya has comprado todos los regalos?? yo ni uno! como va el trabajo?
estiu wapi com va tot?