BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: lluna2000 » dg. des. 06, 2009 7:44 pm

buniketa ha escrit:Doncs mira, Cadui, a mi m'està passant una mica el mateix... fins al punt que jo tampoc la truco, ja... simplement ens veiem quan quedem tot el grup i prou... li he enviat missatges de correu per fer-li saber com em sento, perquè vingui a casa, perquè volia dir-li abans que a segons qui, però ella tampoc ha donat senyals de vida, ni m'ha contestat els correus, així que... al final no sé què faré.

Doncs jo, com tu i la Cadui he passat pel mateix. No entenc aquesta actitud de no contestar correus ni missatges quan tan sòls hi ha hagut un distanciament penso que totes som capaces d'entendre que les persones venen i van canvien, pero penso que per estima i respecte a aquesta amistat minim contestar no???

La veritat es que fa mal, pero ens recorda que els anys que fa que coneixes una persona no vol dir res, l'important es la persona qe ens recolza avui, tinc amigues de tan sols dos-tres anys que m'han donat més que amigues de 8 i 7.

Si diem el que sentim, fem veure a l'altre que es important per nosaltres quedar i veure-la i passa de nosaltres, no mereix aquest protagonisme.

Hem de ser coherents amb el que sentim...no?
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: buniketa » dg. des. 06, 2009 10:43 pm

Doncs mireu, al final, com que per a mi el més important és la meva consciència i actuar de la millor manera possible (o de la millor manera que a mi em sembla que ho puc fer), com que m'han confirmat que aquesta noia no vindrà al sopar de demà, li he enviat un sms per intentar convéncer-la, i com que es veu que no serà a la ciutat, he decidit parlar amb ella per telèfon perquè volia que ho sabés abans que molts altres. Precisament perquè el meu cor m'ho deia i per respecte al que jo he considerat sempre una bona amistat. Em penso que he fet el que havia de fer... la resta... tan és.
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluna2000 » dl. des. 07, 2009 12:59 am

doncs si buniketa, penso que com deia sempre que fem el que sentim siguem coherents i com molt be has dit tu mirem de fer les coses bé...no cal preocupar-se. Hi ha una frase que m'encanta, la vaig sentir a una dona un cop deia que part de la felicitat es la tranquil.litat de saber que un fa les coses bé i que es coherent amb els seus valors personals.

aquestes hores me poso massa profunda!!!

Petonet!!
http://www.nuvis.org/solet2000_i_lluna2000
ENS CASEM EL 15 DE MAIG DE 2010
lluna2000

Entrades: 36
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 2:41 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 07, 2009 9:56 am

jejejeje... quina raó, aquella dona! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 07, 2009 9:58 am

Com estàs, lluneta, com veus això dels preparatius?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. des. 08, 2009 2:30 pm

que tal el pontet a les que l'heu tingut?? jo molt be... tranquilet, de compretes i tal!!!
Bueno nenes que fins i tot el forum ja està de nadal xx:-DD
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dt. des. 08, 2009 7:44 pm

Bones!

El pont ha estat bé, però com un cap de setmana, perquè el meu nen dilluns va treballar. Anant una mica amunt i avall, però bé. Ja ho hem comunicat als amics... els principals se n'han alegrat molt... d'altres encara no ho sabem... però ja està fet... ara ho sap gairebé tothom, encara queda gent, però bueno, anem fent...

Ah, sí, aquest cap de setmana he enllestit un projecte, bé, la prova d'un projecte que tenia... ja us l'ensenyaré, fa gràcia, més del que em pensava... però m'he de centrar en una cosa. He d'acabar lo dels sabonets i les invitacions, i després faré això altre... si no, ja veig que no acabaré ni una cosa ni una altra...

Què bé, fins i tot les emoticones del foro ja s'han engalanat per nadal... ::bna// wikiwiki::-) wikiwiki::-) xx;-.) xx;-.)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dt. des. 08, 2009 8:08 pm

hola noies!!! acabo d'arribar a Barcelona després de fer 1700km en 3 dies!!! estem literalment rebentaaaats!! :star:: però aquests dies amb la família de la mare han estat genials i ara ja sí que ho sap tothom!!! tots s'han alegrat moltíssim de la notícia i ja tenen ganes de que arribi el dia per veure'ns ben guapos de camí a l'altar!
en fi, vaig a desfer maletes que tinc feina, demà em passo amb més calma per aquí!!

Quina gràcia veure el fòrum nadalenc!!! Bon Nadal a totes!!! wikiwiki::-)
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dt. des. 08, 2009 9:40 pm

Cadui, pues si deus estar rebentadeta no???? descansa que wuai lo de la family m'alegro!!!

Buniketa, ja ens explicaràs lo del nou projecte ehh segur que ens sorprens!!!

si si foro nadalenc total m'encanta -:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. des. 08, 2009 11:45 pm

Crec que no m'he donat compte de que hi hagi hagut uns dies de festa ..... xx:-( ....
Tot i això ànims per la setmana curta que queda!!!!
Enhorabona per les bones reaccions a la noticia que heu tingut, segur que esteu super contentes perqué això fa molta il·lusió!!
Petons i ...
BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 09, 2009 9:56 am

Uooooooooooooo! Nenes! Ja hem decidit on farem el viatge de noces....

PARÍS! MON AMOUR...

És un lloc on sempre m'ha fet mooooolta il·lusió anar, i el meu nen ha decidit que vol que hi anem de viatge de noces. Suposo que avui en dia això ja no sembla un viatge especial perquè la distància ja no és tanta i perquè estan més de moda els viatges a punta cana o als països exòtics d'orient... però si tenim en compte el detall del meu nen de voler complir el meu somni, de participar-hi i a més el PÀNIC que té als avions... a mi m'encanta la idea. Ara que, si us dic la veritat, m'hagués resultat igual d'especial anar a Empúries, jejeje... amb ell me'n vaig a la fi del món si convé, però que sigui amb ell!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 09, 2009 9:59 am

M'alegro molt buniketa!!!! Paris es MARAVELLÓS!!!!!! jo hi estat unes quantes vegades i sempre m'enamora... i com dius tu les distancies es lo de menys lo important es anar a un lloc on realment os faci il.lusió de veure'l i passar uns dies juntets!!!! jo per motius de feina, potse he de retrassar el meu viatge de noces i no anar-nos inmediatament després de la boda però m'es igual la questió es que hi anirem tard o d'hora!!! xx;-.)
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 09, 2009 10:09 am

És clar que sí!! Lo important és fer-lo i gaudir de l'experiència... Però vols dir que amb el temps que ens queda no podràs anar-te'n per l'època de la boda? Bueno, perdona la xafarderia... Per cert, si em vols veure la careta, al post de "fotitos nuestras para conocernos..." del 2011 n'hi ha una.

Tu em recomanes que ho fem a través d'agència o pel nostre compte? Em podries recomanar algun hotel i restaurants? Ja hem decidit que el viatge serà amb el trenhotel, perquè no és tan car com altres vegades que ho havíem mirat i així el meu amor no ha de patir tant tràngol per l'avió... es tracta de gaudir, no de patir...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 09, 2009 10:21 am

Es que es l'època que tinc mes feina, no ho se encara si podré fer alguna cosa... i ara os preguntareu perque vam decidir aquesta doncs perque entre unes coses i l'altra aquesta era la mes adecuada, al juny se casa la meva cosina germana, a l'agost les festes del poble, en primavera no puc de cap manera que tinc uns viatges previstos... i al 2012 no ens voliem esperar!!! jejejeje així que potser ens casem al septembre i el viatge haurà de ser al novembre... bueno que encara no ho es del tot segur!!!

Buniketa t'acabo de veure, motl macos tots dos i ademés tens un privi referent a aquest tema...

París: jo he anat un cop amb el trenhotel, la primera vegada que hi vaig anar di que tenia 13 anys i em vaig quedar dormida com un tronc tota la nit, va ser una experiencia divertida, les altres vegades he anat amb avió, ah i una fins i tot amb bus (no ho recomano). D'hotels no et puc recomanar perque clar fa molts anys amb els pares i no em recordo, i les ultimes vegades com hem anat amb grups d'amics anavem a youth hostels d'aquestos, i crec que per un viatge de noces no són gaire adients, però el que si que tinc es una guia de parís que esta motl be en word, te la passo, jo ho faría pel vostre compte totalment, amb el metro es fàcil paris i no se més llibertat tot a la vostra bola... però clar això va per gustos!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 09, 2009 10:31 am

Sí, la veritat és que sempre anem pel nostre compte i de moment ha anat tot bé... El que pensava fer era anar a una agència per preguntar i informar-nos de preus, hotels que ens recomanin (més que res per la situació: és el que dius, un viatge de noces no és un cap de setmana i prou, ni amb molta gent... prefereixes alguna cosa més romàntica) i després mirar pel nostre compte a veure com ens surt el tema...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. des. 09, 2009 10:37 am

hola,

Paris est fantastique!!!! com a amant de la llengua francesa t'he de dir que Paris em va enamorar!!!! vam estar-hi l'any passat i tenim moltes ganes de tornar-hi perquè ens van faltar moltes cosetes per veure. Jo estic d'acord amb tu, el destí crec que és el de menys, l'important és anar-hi junts i gaudir al màxim!!!!

Nosaltres vam provar el trenhotel aquest any per anar a Oviedo i va ser tota una experiència!! vam començar a sopar a Tarragona, el segon plat va ser a Lleida i les postres a Saragossa!!! jajajaa!

Paris es pot visitar per lliure sense cap problema perquè amb el metro et mous per on vulguis, nosaltres vam contractar l'hotel per Booking.es, allà pots remirar al teu gust i agafar l'hotel que més s'adeqüi a la vostra butxaca i als vostres gustos... però jo sóc de la opinió que al viatge de noces no vull sorpreses ni em vull estressar massa pel que ja em decidit que anirem per agència.

Nosaltres ja hem decidit que anirem al JAPÓ!!!! a tots dos ens fa moltíssima il·lusió anar-hi i com que és molt car el vol i es necessiten mínim 10 dies per fer un recorregut pel país, doncs hem decidit d'anar-hi pel viatge de noces... pq això en unes vacances dubto que ho puguem fer....
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 09, 2009 10:44 am

Doncs sí, normalment nosaltres també fem servir el booking o venere per contractar hotels, però és el que dius... que pel viatge de noces voldria assegurar; no em fa res arriscar en unes vacances, perquè ens adaptem fàcilment a tot, però per un viatge especial i únic com aquest... Per això deia d'anar primer a fer una tourné (jejeje) per les agències, a veure quins hotels recomanen i tal per després mirar a través de les pàgines d'internet per veure com ens surt... Pel que fa a la ciutat... no em fa gens de por, parlo francès força bé, o sigui que espero poder moure'm amb soltura per aquelles terres (tot i que l'accent i la simpatia parisencs són bastant més tancats...)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: jo mateixa » dc. des. 09, 2009 12:53 pm

hola a totes!!

que heu descansat o que?
hem fet pont tots dos i ens l'hem dedicat a estar a caseta que no ens hi estem maiiii!

Com han anat les comunicacions? jo viag tenir un sopar i casi se m'escapaaaaaaaa! uff, quin " apuro " que vaig passar, pensava que havien pillat algo, però no!

bueno nenes que d'aquí 4 dies estem al 2010 i ja ens faltara molt menys! ja pensarem en l'any que ve en comtes de d'aquí dos anys.
Imatge
jo mateixa
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 09, 2009 2:36 pm

Doncs sí, d'aquí quatre dies ja serem al 2010, per tant... ja podrem dir allò que:

"ENS CASEM L'ANY QUE VE!!!!"

jejeje, quines ganes! quines ganes! xx;-.) xx;-.) xx;-.)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dj. des. 10, 2009 11:37 am

Neneeeeeeeeeeeeeeeeeees! Què tal la mini-setmana? Com anem? Que això està mooooooooooolt paraaaaaaaaaaaaaat!!!! wikiwiki::-) xx;-.) :-)// ::bna//
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants