Uolaaaaaaaaaaa nenetes!!! que tal esteu totes?
Lluneta- ets una fiera, jo no sé com pots amb tot!!!
Nuvia- vas cap al camí del 2....quins nervis , i lo de les ungles de gel està molt bé aquest mes 50 euros es per pensar-s'ho.
Annalleida- hola! quan de temps!! doncs que bé ja et queda molt molt poc, ja veuràs me'n recordo quan em quedaven a mi els 4 mesos i jolines dintre de res 2 mesos i pico! ens passa el temps volant.
Ise- estàs molt enfeinada gairebé no et veiem per aquí! Que tal tu el pont?
Amelie- no pateixis pel vestit ja en trobaràs un adient al teu estil, així que has estat tranquileta aquests dies més o menys...millor que amb el fred que fot al carrer i més de nit!

Pikys- que tal el pont?
Cuca- que deus estar enfeinada perquè fa dies que no et veiem el pèl, com va tot?
A les demés espero que us hagi anat molt bé el pont.
Nosaltres hem aprofitat per repartir invitacions, vam anar el diumenge a Tremp a donar-lis a la familia de part de mon pare, menos 3 venen tots. Ahir vaig tenir als companys del grup amb les dones a dinar a casa, es van quedar tota la tarda, i també els hi vaig donar les invitacions, ara em falta per donar les de la meva familia de Sant Boi de Llobregat, a ma tieta que viu a Manresa i a la familia de part del meu futur maridet que viuen a Saragossa, però això ja es poca cosa. Lo fomut que ara ja tenim que anar a buscar que si els detalls, i a encarregar el ram, etc.. i fa falta molts dinerets i buuuff tal com van les coses, sort que aquest mes tinc 3 bolos , la doble i l'aguinaldo! salvada!!jejejeje...
Per les qui volgueu anar diumenge canto a la sala l'Amistat de Mollerussa, a les 19h. :-p