"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dc. des. 09, 2009 10:30 pm

torsaeann ha escrit:Hola boniques meves ¡¡¡¡¡ que tal?

Ara acabo d'arribar a casa, faré sopar i cap a momir que estic xof......

Un petonet¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡

Estàs xof? Què et passa?
Vinga, a descansar i cuida't!!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. des. 09, 2009 10:38 pm

Buf... per la tarda me n'he anat a dormir perque no em trobava bé... i ara no sé qui dormirà per la nit!!!! Ja em veig donant voltes i voltes... bua!!

Laiac, ja has acabat de muntar tota la decoració nadalenca?

Giss, com ha anat aquest "dilluns"?

Tara, que tal aquesta tarda?

Happi... sense paraules... que guapo!! Ooooohhhhhhhh!!!!

Elxa, Estiu, Papallona, Torsaeann, petonets a totes!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dj. des. 10, 2009 12:22 am

Ninetes! quina nit!
he estat parlant amb ma mare fins les 23h i pico, desprès amb ma sogre i desprès posant-me al dia del foro i de hotmail... buf buf! i això que volia anar a dormir aviat!
Ara si... marxo que estic cansadeta...
Avui ha sigut un "dilluns" guay! perquè demà és dijous! quina passada! ojalà fossin així totes les setmanes! jejeje
Petonet a totes i fins demà!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. des. 10, 2009 8:28 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡

Espero entrar quan arribi de treballar.

Un petonet.

Que tingueu un molt bon dia.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dj. des. 10, 2009 8:42 am

NINETESSSS!!!! bon diaaaaaaaaa!!!!!!!!

que guaiiiiiiiii per mi avui és DIVENDRES!!!!!!!!!!!!que demà em vaig agafar festaaaaaaaaaa!!!!!que bé!!!! i ja tinc les vacances de nadal demanades!!!!...... -:.-:.__0.0_

Que bé les que ja teniu regals.....jo tot i que vaig comprar els de 3 nebots....quin suplici, em falten els nebots grans i papis i germanes.......aaaaaaaaaaaaaaaaa xx;-.) !!!!

Però...........iupiiiiiiiiiiiiiiiiiii som NADAL!!!! BBBnadal:-)

Un patunet enorme a totes me'n vaig a fer algo que sinó.............
muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. des. 10, 2009 8:43 am

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet.

Bon dia nineta meva!!

que vagi molt bé avui amb els amics!!!

muaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. des. 10, 2009 8:44 am

Giss ha escrit:Ninetes! quina nit!
he estat parlant amb ma mare fins les 23h i pico, desprès amb ma sogre i desprès posant-me al dia del foro i de hotmail... buf buf! i això que volia anar a dormir aviat!
Avui ha sigut un "dilluns" guay! perquè demà és dijous! quina passada! ojalà fossin així totes les setmanes! jejeje

SI SI totes les setmanes de 3 dies....bé, jo de 2 només.....jijijjij
i això del telèfon....t'entenc....a mi les nits que em passa això entre uns i altres m'hi paso hores al telèfon!!!

PAtunetssssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. des. 10, 2009 8:46 am

nur_jor ha escrit:Buf... per la tarda me n'he anat a dormir perque no em trobava bé... i ara no sé qui dormirà per la nit!!!! Ja em veig donant voltes i voltes... bua!!

NURrr que guai això de l'església no?? quina emoció i què emotiu.........aix mare que estarem totes plorant tot el dia!!!ja em veig ninetes.......hem de preparar clínex per totes..i el maquillatge WATERPROOF totalmente!!!!jijijiji

I siiiiiiiiiiiiii ahir vam muntar tot el que tinc de pessebre, que vaig veure que era molt poc.....i em falta decoració per l'arbre de l'entrada....així que el dissabte que estem per reus, si encara hi ha em mercadet de nadal ens comprarem alguna coseta!!!!

Com et trobes avui???
PAtuneeeeeeeeeets
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. des. 10, 2009 10:13 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!

No he dit res avans, que avui teniem la ravisio metge, i despres hem anat a esmorzar, i hem arribat fa una estons, i vaig a posar-me les piles, que he de fer un munt de cosetes, aixi que parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dj. des. 10, 2009 1:24 pm

hola ninetes!!
aix jo avui de matins a la consulta kin relax nenes.. com viuen jejejj

Doncs ahir a l'ics .. ale a currar...com aquell qui diu i fatal.. expliquen FATAL!! o sigui que no me vaig enterar del programa informatic... mira suposo que surti com surti pero volen algu allí!!

Tara com està el ninot?? que t'han dit!!!!
ninetes m'he estat ficant al dia de l'email hi ha un munt de coses que no havia llegit.. kin descontrol!! también us he escrit...

Giss. com se nota que parles gratis no?! jijij

ja us arriben les notificacions?!

bueno vaig continuar amb lo dels mails!!!

petunetssssssssss a totes!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dj. des. 10, 2009 8:50 pm

Hola ninetes!!!!!!!!!

Buf en tot el dia no m'he pogut connectar, i aquesta tarda hem anat a parlar amb el fotograf, hem estat dues hores!!!!!! I res ens ha fet una pauta dels horaris del dia de la boda, a l'hora qur vindran i cuan hem d'estar llestos, aixi que ja esta clar!

El nena ja esta millor, el metge ja li ha donat l'alta, aixi que dilluns ja cap a la feina, gracies a totes per preguntar!!!!

Ninetes ja us contestare a totes, vaig a fer el sopar que tinc gana, aixi que parlem!

A veure si ens veiem jaaaaaaaaaaaa!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dj. des. 10, 2009 9:49 pm

Ninetes! quin poc moviment avui eh? com esteu?
jo contenta... com ja sabeu es dijous... pizza... Gh... jejeje
i demà divendres!!! ::bna//

A veure si ens veiem aviat que us trobo a faltar!!!

Petonets per totes
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. des. 10, 2009 9:54 pm

Ninetes...que tal esteu??? per fi puc entrar una estoneta i ja m'he pogut ficar una miqueta al dia....estic aqui al sofa i ara aniré a fer el sopar...però prepararè les classes demà i anirè a dormir...encara que demà ja és divendres...

Com esteu totes??? em sap molt de greu no poder dir res una per una, però aquests dies vaig una miqueta liadilla...

Tara...bonica...com estàs? i el teu nen? vaig llegir que sabia fet mal a l'esquena...jopeta!!! espero que es recuperi molt aviat!!! i els nervis...com van??? ja ho tens tot preparat que aixó ja mismo està aqui!!! jejejejej

Laiac....gràcies ahir pel sms....no vaig tenir temps de respondre...ho sento :-( . Com va tot?? la feina, el nen...per cert....un treball exquisit el del photoshop.jejejejej. Petonets bonica

Torsaeann...com va tot??? com esteu tots dos?? a veure si ens veiem que tinc ja ganetes!!! jejejeje. Potser baixo aquest finde a buscar les boles que volem montar l'arbre ja!!! jejejeje

Nur...encara que ens veiem no parlem gaire...avui estava més liadilla pq amb el treball de Nadal volia buscar plantilles i m'he pujat a dalt...a més volia preparar la classe. Per cert, no he pensat, com tens la panxeta??? perdona per no haver-t'he preguntat... Ahh!!! has vist quin arte fent gimnàstica aquest mati??? *.-o-o.* aixxx mareta!!!jijijijijiji

Giss...que tal va tot???? preparada para ir a Madrid ?? jejjejejeje. ánimos!!!!

Estiu....que tal va lo de la botiga???? per cert, ets una noia amb molts actes socials...pq mira que ni tenir 1 dia.... ja no ens estimes..... :-( Tot va bé?? com está el nen per lo de setmaneta passada???

Papallona....fa temps que no se res de tu?????? com estàs??? que tal el treball????? petonets....
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dj. des. 10, 2009 10:49 pm

Nineteeeeeeeeeeeeesssssssss!!!!!

bufffffff tic mig piripi...jo m'agafo a tot el que són burburjitas!!!!! avui al "BLanc Pescador" un vi blanc.........
acabem de fer soparet amb gambas al forn, musclos, gulas a la cassola i un vinet espumós!!!!! tic que em roda tot............jijijijijijiji

eiiiiiiiiiiiiiiiii que ja tinc la sorpresaaaaaaaaaaa..........demà anem al MUSICAL de la BELLA I LA BESTIA (ja m'ho pensava jijiji) va comprar les entrades a la caixa que també sortien bé de preu,..........i m'ho ha dit avui.......així que ja he decidit..demà al matí cap a IKEA i després al musical!!!!!!!!!!!!!que guaiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

ENS VEUREM AQUESTA SETMANA???????????????????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. des. 10, 2009 10:56 pm

Tara preciosaaaaaaaaaa..........i el teu nen!!!!!!!!!!!ja té l'alta??????????????però es troba bé???????? cuida'l i paciència!!!! que el dia 16 de gener no sé que té però ha d'estar al 100%!!!!!!

happiiiiiiiiiiiiiiiiii...........nenaaaaaaaaaaa, se't perdona.....el teu nen ja està a caseta,...que guai, i entra la feina i tot...tranqui donaaaaaa!!!!!PATUNETS ENORMES!!!

Giissssssssssss...........gran hermanoooooo...apaaaaaaaa gaudeix del dijous!!!!els mojitos només són a l'estiu????

papallonaaaaaaaaaa però no vas estar be¿¿¿¿¿¿¿¿¿ si no??????? això de no explicar.se bé...a moltes feines passa.......tu fes ho teu i tranquil·la eeeeeeee!!!!!!

nur..............i la teva panxona??? com et trobes?????????? eiiiiiiiiiii vull parlar amb tu pel dia de la boda de la tara.....t'ho vaig comentar si em podies fer de peluquera??? a veure si ens veiem aviat!!!!

torseann..........i els amics?P??? ja estan aquí????? passat-ho molt bé amb ells eeeeeeeeeeeee.....dona petons al teu nen!!!!

elxaaaaaaaa...............l'experta en potoxop ets tu i la tara, però no ho he fet tan malament no?????????? tot i que us preguntaré més cosetes que no em surten.........tot i que avui em roda tot i no faré res!!!!!!!!!

estiuuuuuuuuu............ja et valllllllll....ni un dia per les nineteS??????????donaaaaaa..........al gener no??????????

UN PATÜNET ENORME A TOTES...............demà ja no us podré dir res, estarñe tot el dia a Barcelonaaaaa!!!!!!!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei digueu-me si voleu algo d'ikea eeeeeeeee
muaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 10:56 pm

Giss ha escrit:Ninetes! quina nit!

ais si!! totes les setmanes haurien de ser així!!!!!!!!!!!!!!!!!
demà divendres ja!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 10:57 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet.

Com t'ha anat el dia guapa?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 10:58 pm

laiac ha escrit:NINETESSSS!!!! bon diaaaaaaaaa!!!!!!!!

que guaiiiiiiiii per mi avui és DIVENDRES!!!!!!!!!!!!que demà em vaig agafar festaaaaaaaaaa!!!!!que bé!!!! i ja tinc les vacances de nadal demanades!!!!...... -:.-:.__0.0_

Que bé les que ja teniu regals.....jo tot i que vaig comprar els de 3 nebots....quin suplici, em falten els nebots grans i papis i germanes.......aaaaaaaaaaaaaaaaa xx;-.) !!!!

Però...........iupiiiiiiiiiiiiiiiiiii som NADAL!!!! BBBnadal:-)

Un patunet enorme a totes me'n vaig a fer algo que sinó.............
muaaaaaaaa

això de les compres de nadal és un estrés, jajajaja!!! però és una època molt bonica!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 11:03 pm

elxa ha escrit:Bon dia wapisimes!!

que tal?

mecaxis! que no arriben les notificacions al correu i jo que sempre hem guio per aixó! ggrrr....

ja!!! a mi tambe em van molt bé!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 11:08 pm

laiac ha escrit:
nur_jor ha escrit:Buf... per la tarda me n'he anat a dormir perque no em trobava bé... i ara no sé qui dormirà per la nit!!!! Ja em veig donant voltes i voltes... bua!!

NURrr que guai això de l'església no?? quina emoció i què emotiu.........aix mare que estarem totes plorant tot el dia!!!ja em veig ninetes.......hem de preparar clínex per totes..i el maquillatge WATERPROOF totalmente!!!!jijijiji

I siiiiiiiiiiiiii ahir vam muntar tot el que tinc de pessebre, que vaig veure que era molt poc.....i em falta decoració per l'arbre de l'entrada....així que el dissabte que estem per reus, si encara hi ha em mercadet de nadal ens comprarem alguna coseta!!!!

Com et trobes avui???
PAtuneeeeeeeeeets

jajaja!! haurem de comprar força waterproof... perque amb tantes bodes a la vista... jajajaja!!!!

avui he baixat a Reus i hi havia el mercadet de nadal, i suposo que fins dissabte aguanta!!! i més i tot, no? m'agrada aquest ambient nadalec que es respira pels carrers... xx:-DD

doncs avui ja estic bé, gràcies per preguntar guapa!! sovint em passa lo d'ahir... que el dinar no se'm posa bé, i se'm repeteix i em noto marejada... i sempre faig el mateix, no menjo res més durant lo que queda de dia i me'n vaig a domir! i ara la nostra enfermera dira "però kines coses més rares que fa aquesta noia!" jajajja!! però em funciona, sembla que la panxa reposa, i normalment el dia seguent em llevo com a nova! com avui, que he esmorzat bé i he passat un bon dia! menos mal! perque ara no és moment de posar-se malaltona amb la feinada que hi ha amb la preparació del nadal!!

petonets!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants