Bon dia!
Ahir no vaig poder ni passar-me a saludar... quin estres de dia! Però ja s'ha acabat i som a divendres!!
I no un divendres qualsevol, no... el divendres previ a les portes obertes!! Ueeeeeeeeee!! Vec que no han trucat a ningú encara.... a la primera que truquin que avisi a la resta!
A Can macià hi havia una llista i no podies entrar ( suposadament) si no estaves en ella.
Tema fotògraf: com en la majoria de coses, jo i el javi vem decidir aviat. Si alguna vol informació i presupostos de la nostra fotógrafa que m'avisi! A nosaltres ens la va recomanar una can alzinera 2009.
Lo de imprimir les fotos al casament... a mi mai m'ha agradat. Hauré de parlar amb ella a veure com ho fem. El que tinc clar que no vull son les típiques fotos a les taules... les parelletes,...
Tema dj: jo no agafo dvs. I em fa molta ràbia haver de pagar perquè el meu amic utilitzi l'equip que hi ha a can Alzina quan ell té un mil vegades millor.... grrrrr!! Un dia pujarem amb ell i aveure que li sembla i que pot fer. El tema projector igual... si no tens dvs, no queda clar que t'el deixin utilitzar... grrrr!!
Bueno noies, anem a per el divendres!!
Avui estaré al tanto del que diueu per si quedem totes a alguna hora o algún lloc en especial! Quines ganes!
Sabeu què? una mica més i el Javi no ve aquest diumenge... desde el dia de can macià li vaig dir: El dia 13 no agafis res ( de partits de futbol) avisa que el dia 13 no pots, ok??? Dons no va i em diu dilluns passat que li havien posat un partit suuuuuuuuuper interesant?? Siiii?? Dons ja pots triar! Vas a arbitrar i em tens ami tota la vida de morros o avises que no pots... I amb tanta persuació al final ho he aconseguit!! jajaja!!
Cordons ( no puc posar l'altre paraula...) a Can Macià ja em va deixar sola bona part del dia!!
esterock ha escrit:dicen que va a hacer un frío este domingo.................grrrrrrrrrrrrr........

Ya ves!! Todas dentro recluidas! Y bien tapaditas!!
Bueno noies, anem parlant!!