Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...que tal esteu??? per fi puc entrar una estoneta i ja m'he pogut ficar una miqueta al dia....estic aqui al sofa i ara aniré a fer el sopar...però prepararè les classes demà i anirè a dormir...encara que demà ja és divendres...
Com esteu totes??? em sap molt de greu no poder dir res una per una, però aquests dies vaig una miqueta liadilla...
Tara...bonica...com estàs? i el teu nen? vaig llegir que sabia fet mal a l'esquena...jopeta!!! espero que es recuperi molt aviat!!! i els nervis...com van??? ja ho tens tot preparat que aixó ja mismo està aqui!!! jejejejej
Laiac....gràcies ahir pel sms....no vaig tenir temps de respondre...ho sento

. Com va tot?? la feina, el nen...per cert....un treball exquisit el del photoshop.jejejejej. Petonets bonica
Torsaeann...com va tot??? com esteu tots dos?? a veure si ens veiem que tinc ja ganetes!!! jejejeje. Potser baixo aquest finde a buscar les boles que volem montar l'arbre ja!!! jejejeje
Nur...encara que ens veiem no parlem gaire...avui estava més liadilla pq amb el treball de Nadal volia buscar plantilles i m'he pujat a dalt...a més volia preparar la classe. Per cert, no he pensat, com tens la panxeta??? perdona per no haver-t'he preguntat... Ahh!!! has vist quin arte fent gimnàstica aquest mati???

aixxx mareta!!!jijijijijiji
Giss...que tal va tot???? preparada para ir a Madrid ?? jejjejejeje. ánimos!!!!
Estiu....que tal va lo de la botiga???? per cert, ets una noia amb molts actes socials...pq mira que ni tenir 1 dia.... ja no ens estimes.....

Tot va bé?? com está el nen per lo de setmaneta passada???
Papallona....fa temps que no se res de tu?????? com estàs??? que tal el treball????? petonets....
Hola!! jajaja!! Vaya! Ens veiem però amb prou feines parlem! Entre les classes, les vigilàncies, les preparacions de les classes... buf, anem totes de vòlid per allà! I a sobre suma-hi els treballs manuals, que he sentit a dir que el vostre és bastant complicat... i és que has pillat uns dies molt macos al cole amb la preparació del Nadal, però tambe són els que més feina porten!! bé... ja ho veus, jajaja!!!
De la panxa bé! No vaig menjar res més ahir i apa, a dormir!! I avui bé, per sort!! Que amb tants virus que hi han sueltos ja em vaig espantar...
Nineta i la gimnàstica, molt bé, eh!!!!! Ja ho he vist, ja!!!! jejeje!! Esa teacher!!!!

Fins demà!