"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 11:11 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!

No he dit res avans, que avui teniem la ravisio metge, i despres hem anat a esmorzar, i hem arribat fa una estons, i vaig a posar-me les piles, que he de fer un munt de cosetes, aixi que parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!1111

Que tal la revisió? I com tens al nen?
Vinga! Demà divendres!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 11:13 pm

Papallona* ha escrit:hola ninetes!!
aix jo avui de matins a la consulta kin relax nenes.. com viuen jejejj

Doncs ahir a l'ics .. ale a currar...com aquell qui diu i fatal.. expliquen FATAL!! o sigui que no me vaig enterar del programa informatic... mira suposo que surti com surti pero volen algu allí!!

Tara com està el ninot?? que t'han dit!!!!
ninetes m'he estat ficant al dia de l'email hi ha un munt de coses que no havia llegit.. kin descontrol!! también us he escrit...

Giss. com se nota que parles gratis no?! jijij

ja us arriben les notificacions?!

bueno vaig continuar amb lo dels mails!!!

petunetssssssssss a totes!!!!!!!!!!

Com t'has posat al dia, eh!!! Vaya feinada, jajajaja!!!

Tranquila, que alguns programes informàtics a vegades costen d'entendre'ls, però poquet a poquet es va agafant pràctica, ja veuràs! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 11:17 pm

tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!

Buf en tot el dia no m'he pogut connectar, i aquesta tarda hem anat a parlar amb el fotograf, hem estat dues hores!!!!!! I res ens ha fet una pauta dels horaris del dia de la boda, a l'hora qur vindran i cuan hem d'estar llestos, aixi que ja esta clar!

El nena ja esta millor, el metge ja li ha donat l'alta, aixi que dilluns ja cap a la feina, gracies a totes per preguntar!!!!

Ninetes ja us contestare a totes, vaig a fer el sopar que tinc gana, aixi que parlem!

A veure si ens veiem jaaaaaaaaaaaa!

Ja té l'alta el teu nen?? Me n'alegro!! Això és que ha tingut una bona infermera a casa, jejeje! Es fotut això de l'esquena... sort que ja ho té passat! Ara a vigilar els mals gestos!

Ja últimant detalls amb els fotografs... que això s'acosta!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 11:19 pm

Giss ha escrit:Ninetes! quin poc moviment avui eh? com esteu?
jo contenta... com ja sabeu es dijous... pizza... Gh... jejeje
i demà divendres!!! ::bna//

A veure si ens veiem aviat que us trobo a faltar!!!

Petonets per totes

Hombre!! És dijous!! jajajaja!!
Que vagi molt bé la pizza i GH!!!

Eso! Eso! A veure quan ens veiem!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 11:29 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...que tal esteu??? per fi puc entrar una estoneta i ja m'he pogut ficar una miqueta al dia....estic aqui al sofa i ara aniré a fer el sopar...però prepararè les classes demà i anirè a dormir...encara que demà ja és divendres...

Com esteu totes??? em sap molt de greu no poder dir res una per una, però aquests dies vaig una miqueta liadilla...

Tara...bonica...com estàs? i el teu nen? vaig llegir que sabia fet mal a l'esquena...jopeta!!! espero que es recuperi molt aviat!!! i els nervis...com van??? ja ho tens tot preparat que aixó ja mismo està aqui!!! jejejejej

Laiac....gràcies ahir pel sms....no vaig tenir temps de respondre...ho sento :-( . Com va tot?? la feina, el nen...per cert....un treball exquisit el del photoshop.jejejejej. Petonets bonica

Torsaeann...com va tot??? com esteu tots dos?? a veure si ens veiem que tinc ja ganetes!!! jejejeje. Potser baixo aquest finde a buscar les boles que volem montar l'arbre ja!!! jejejeje

Nur...encara que ens veiem no parlem gaire...avui estava més liadilla pq amb el treball de Nadal volia buscar plantilles i m'he pujat a dalt...a més volia preparar la classe. Per cert, no he pensat, com tens la panxeta??? perdona per no haver-t'he preguntat... Ahh!!! has vist quin arte fent gimnàstica aquest mati??? *.-o-o.* aixxx mareta!!!jijijijijiji

Giss...que tal va tot???? preparada para ir a Madrid ?? jejjejejeje. ánimos!!!!

Estiu....que tal va lo de la botiga???? per cert, ets una noia amb molts actes socials...pq mira que ni tenir 1 dia.... ja no ens estimes..... :-( Tot va bé?? com está el nen per lo de setmaneta passada???

Papallona....fa temps que no se res de tu?????? com estàs??? que tal el treball????? petonets....

Hola!! jajaja!! Vaya! Ens veiem però amb prou feines parlem! Entre les classes, les vigilàncies, les preparacions de les classes... buf, anem totes de vòlid per allà! I a sobre suma-hi els treballs manuals, que he sentit a dir que el vostre és bastant complicat... i és que has pillat uns dies molt macos al cole amb la preparació del Nadal, però tambe són els que més feina porten!! bé... ja ho veus, jajaja!!!
De la panxa bé! No vaig menjar res més ahir i apa, a dormir!! I avui bé, per sort!! Que amb tants virus que hi han sueltos ja em vaig espantar...
Nineta i la gimnàstica, molt bé, eh!!!!! Ja ho he vist, ja!!!! jejeje!! Esa teacher!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Fins demà!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. des. 10, 2009 11:33 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeesssssssss!!!!!

bufffffff tic mig piripi...jo m'agafo a tot el que són burburjitas!!!!! avui al "BLanc Pescador" un vi blanc.........
acabem de fer soparet amb gambas al forn, musclos, gulas a la cassola i un vinet espumós!!!!! tic que em roda tot............jijijijijijiji

eiiiiiiiiiiiiiiiii que ja tinc la sorpresaaaaaaaaaaa..........demà anem al MUSICAL de la BELLA I LA BESTIA (ja m'ho pensava jijiji) va comprar les entrades a la caixa que també sortien bé de preu,..........i m'ho ha dit avui.......així que ja he decidit..demà al matí cap a IKEA i després al musical!!!!!!!!!!!!!que guaiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

ENS VEUREM AQUESTA SETMANA???????????????????

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ooohhhhhhhhhhhh!!!
La Bella i la Bestia!!!! Que bonic nena!!!! Vaya detallàs ha tingut el teu nen, eh!!!!!!!!! Enhorabona!!!
Que passeu un bon dia demà guapos!!!!! I disfruteu molt del musical!!!

I... el blanc pescador... esta de muerteeeeeeee!!!! Jo com tu adoro les burbujitas... jajajajaja!!!!!!!!!

Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 11, 2009 8:16 am

LAIAC, que guay el detall del teu nen¡¡¡¡disfruta d'avui i sigues feliç¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ un petonet per el teu nen també¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 11, 2009 8:18 am

HAPPI, nena que tal tieta? ja està l'Arnau a casona?
Sobre el tema de les boles jo el dissabte aniré a Montblanc a Passar el dia amb els amics d'Asturias.

Suposo que arribarem sobre les 12.00 cap a Montblanc. Si vols podem quedar i fem un cafè i et donc les boles¡¡¡¡¡¡¡¡

Si vols, aquesta tarda estaré aqui a casa. Com vulguis princesa¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 11, 2009 8:19 am

GISS, que tal? com va anar el G.H. i la pizza?

Bueno petita, espero veure't aviat oks?
Nosaltres segurament el diumenge si que anirem allò. Amb quina hora era?

Mua bonica¡¡¡¡¡¡¡¡ ja quedarem¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 11, 2009 8:20 am

TARA, que tal? estic contenta de que el teu nen estigui millor. Que fas aquesta tarda?

Un petonet molt fort i tinc ganes de veure't¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 11, 2009 8:21 am

ELXA, que tal? vas veure el mail de lo del padrino? com va la feina a l'ofi? nineta que avui divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet molt fort¡¡¡¡¡¡

Mua'¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 11, 2009 8:24 am

NUR, com va la panxa? millor? jo ultimament tinc la panxa rara i amb això de les festes....tinc por de menjar molt¡¡¡¡¡¡¡¡ jajajjaajajaj després de nadal règim per les bodes...bueno...jo per reis ja faré règim pq vaig de boda al gener sabeu?¡¡¡¡¡¡¡jajajjajajajajjaj

A veure quan ens veiem bonica¡¡¡¡¡¡¡¡

que vagui molt bé aquest diumenge la festa del teu sogra oks?

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 11, 2009 8:24 am

PAPALLONA, que tal la feina? no pares ehhhhh¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ a veure quan ens veiem¡¡¡¡¡¡¡¡
Avui divendres¡¡¡¡¡ànims¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 11, 2009 8:25 am

ESTIU; que tal? nena estàs desapareguda ehhh¡¡¡¡¡ un petó
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. des. 11, 2009 8:27 am

Ninetes meves ja som divendres¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
A veure, si aquesta tarda voleu venir a fer un cafè a casa meva podeu oks? no dic de quedar fora de casa ja que estaré pendent dels amics que ja estàn aqui i se que arribaran a mitja tarda de tombar-la i si necessiten alguna cosa no vull estar molt lluny¡¡¡¡¡¡¡

Si voleu venir truqueu al mbl que ja no entraré més al mail¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dv. des. 11, 2009 9:24 am

Ninetes!!!!!!!!BON DIAAAAAAAAA!!!!!!!!

Espero que tingueu un BON DIVENDRES!!!!!!!!!! jo marxo corrents cap a BCN (el nen està fent el llit..jijiiji i jo aquí)!!!

torseann espero que vagi molt bé amb els amics val?? jo avui no puc quedar que tornaré després de sopar!!!

i A TOTES LES MEVES NINETES!!!!!!!!

UN PATUNET ENORMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 2:02 pm

torsaeann ha escrit:HAPPI, nena que tal tieta? ja està l'Arnau a casona?
Sobre el tema de les boles jo el dissabte aniré a Montblanc a Passar el dia amb els amics d'Asturias.

Suposo que arribarem sobre les 12.00 cap a Montblanc. Si vols podem quedar i fem un cafè i et donc les boles¡¡¡¡¡¡¡¡

Si vols, aquesta tarda estaré aqui a casa. Com vulguis princesa¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡¡¡¡

Anireu a Montblanc? I no us arribareu a l'Espluga? Amb lo bonica que és l'Espluga!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: jajaja!!
Que vagi molt bé el finde!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 2:05 pm

torsaeann ha escrit:NUR, com va la panxa? millor? jo ultimament tinc la panxa rara i amb això de les festes....tinc por de menjar molt¡¡¡¡¡¡¡¡ jajajjaajajaj després de nadal règim per les bodes...bueno...jo per reis ja faré règim pq vaig de boda al gener sabeu?¡¡¡¡¡¡¡jajajjajajajajjaj

A veure quan ens veiem bonica¡¡¡¡¡¡¡¡

que vagui molt bé aquest diumenge la festa del teu sogra oks?

Mua¡¡¡¡¡

De la panxa ja estic millor, tot i que avui em noto atontada... se m'envà el cap!!
Tu que tal de la panxa? Por em fan les comilones que ens esperen per aquestes festes...!!!!
Quines feinades tindrem després amb els vestits!
Així que vas de boda al gener...????? jajajajajajaja!!! Si!!!!!!!!!!!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 2:06 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!!BON DIAAAAAAAAA!!!!!!!!

Espero que tingueu un BON DIVENDRES!!!!!!!!!! jo marxo corrents cap a BCN (el nen està fent el llit..jijiiji i jo aquí)!!!

torseann espero que vagi molt bé amb els amics val?? jo avui no puc quedar que tornaré després de sopar!!!

i A TOTES LES MEVES NINETES!!!!!!!!

UN PATUNET ENORMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Que vagi molt bé el dia!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 2:08 pm

elxa ha escrit:ninetes akesta tarda hem kedat amb un amic del meu pare que té una col.lecció de cotxes antics i nem a veure quins cotxes té per llogar-li per la boda, ja us explicaré que tal.

Happi sobre el cotxe akell que hem vas comentar del garden de valls, els hi vaig trucar i hem van dir que el cotxe ja no era seu que l'havien venut, però no hem van volguer dir res més!

Ja ens explicaràs que tal aquesta tarda!
Què són cotxes antics d'aquestos d'època? Que xulos!!!! Jo me'n vaig estar mirant... però piquen molt!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant