"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dv. des. 11, 2009 5:18 pm

Holaaaaaaaa
veig que la majoria teniu plas!!! que b´´e que bé!!!

aix.. nur tu no pares eh.... Giss ahira pizza i GH??? Torsaenn tu fidel al foro com estas wapi???
happi.. aix fa temps que no et veig... al final que tal per madrid??? no et vaig poder dir on estava el num.... no vaig llegir-te a temps!!!!!!!!
Elxa.. com han anat els cotxes??????

tara el nen millor... uff.. a vere.. vaig preguntar pero tothom de vacances nena!!!

x cert.. avui m'han dit que tinc 6 dies de vacances!! ueeeee he agafat del 21 al 24... i me kedaran 2 que ja voré al gener!! voleu kedar no???????????????????

bueno .. aqui a ATC.. com sempre,, molt malaltó i avui sopar d'empresaaaaaaaa.. la veritat es que moltes moltes ganes.. pfff

moltes petunets a TOTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. des. 11, 2009 7:57 pm

Ninetes........ja sóc aqui...ja he arribat!!!! jijijij, però no per massa estona que vull anar al gym...que entre Madrid i el menjador de l'escola me estoy poniendo farruquita total.....aixxx el Bonet cuando me vea....anirè despres de vacances perq no s'espanti tant...jijijijijij

Torsaeann...l'Arnau ahir ja va arribar a caseta i ja està allà amb els meus papis que me han abandonado y els seus evidentment....m'ha fet una gràcia el meu pare aquesta tarda pq em diu..."Aix nena..que desde que l'Arnau ha arribat m'he descalfar jo el dinar al migdia" : muaahhhh : : muaahhhh : ens pixavem...però m'ha fet una peneta...jejejejej
Demà precisament vaig a Montblanc a fer classes...jo ésk ara només tinc vida a la Conca...saps...jejejej i plego a les 12 o a la 13:00h si vols et truco i quedem i ens veiem...L'altre dia pensava...ostres, hem de quedar per anar a Montblanc...però si ja hi pujes tu!!!! enrecordate'n dels carquinyolis...jijijij

Nur....per fi avui hem parlat!!!! estic cansadíssima...i saps de que???? de l'estona que he estat al menjador amb els de P-3 i P-4...jajajaj.Aix...mareta, he acabat baldada!!! per cert....ahir amb la gimnàstica....per veure'm..jajajajjaja...quin desastre!!!! : ban : i el dilluns ja començo amb el treball de Nadal...a veure quan triguem en acabar-ho!!!!

Elxa...que tal?? com va la feina a la oficina??? tot bé??? per cert, que no t'ho vaig comentar.....gràcies per les fotos de l'Encanteri a les portes obertes....estaven super bé...Que et va semblar???? i a tu Nur...a que estava xulo??

Laiac....ostres quin detallazo el teu nen....si esk quan volen si curren....llàstima que sigui molt de quan en quant!!!!!!! passeu-s'ho bé i disfruteu!!! petonets!!!

Papallona....ja veus si fa temps que no sabem res una de l'altra...a veure si quedem bonica!!!! que tal el treball i les guardies????

A totes les demès....marxo al gym i a la nit si puc em conecto....i si no aprofitarè el finde per ficar-m'he al dia ninetes!!!

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 8:25 pm

Papallona* ha escrit:Holaaaaaaaa
veig que la majoria teniu plas!!! que b´´e que bé!!!

aix.. nur tu no pares eh.... Giss ahira pizza i GH??? Torsaenn tu fidel al foro com estas wapi???
happi.. aix fa temps que no et veig... al final que tal per madrid??? no et vaig poder dir on estava el num.... no vaig llegir-te a temps!!!!!!!!
Elxa.. com han anat els cotxes??????

tara el nen millor... uff.. a vere.. vaig preguntar pero tothom de vacances nena!!!

x cert.. avui m'han dit que tinc 6 dies de vacances!! ueeeee he agafat del 21 al 24... i me kedaran 2 que ja voré al gener!! voleu kedar no???????????????????

bueno .. aqui a ATC.. com sempre,, molt malaltó i avui sopar d'empresaaaaaaaa.. la veritat es que moltes moltes ganes.. pfff

moltes petunets a TOTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

hola! que tal?

no et veig gaire animada pel sopar d'empresa, jejeje!! ànims, que només són un cop a l'any!!

i que guai lo dels dies de vacances!!!! s'ha de quedar, eh!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 8:33 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes........ja sóc aqui...ja he arribat!!!! jijijij, però no per massa estona que vull anar al gym...que entre Madrid i el menjador de l'escola me estoy poniendo farruquita total.....aixxx el Bonet cuando me vea....anirè despres de vacances perq no s'espanti tant...jijijijijij

Torsaeann...l'Arnau ahir ja va arribar a caseta i ja està allà amb els meus papis que me han abandonado y els seus evidentment....m'ha fet una gràcia el meu pare aquesta tarda pq em diu..."Aix nena..que desde que l'Arnau ha arribat m'he descalfar jo el dinar al migdia" : muaahhhh : : muaahhhh : ens pixavem...però m'ha fet una peneta...jejejejej
Demà precisament vaig a Montblanc a fer classes...jo ésk ara només tinc vida a la Conca...saps...jejejej i plego a les 12 o a la 13:00h si vols et truco i quedem i ens veiem...L'altre dia pensava...ostres, hem de quedar per anar a Montblanc...però si ja hi pujes tu!!!! enrecordate'n dels carquinyolis...jijijij

Nur....per fi avui hem parlat!!!! estic cansadíssima...i saps de que???? de l'estona que he estat al menjador amb els de P-3 i P-4...jajajaj.Aix...mareta, he acabat baldada!!! per cert....ahir amb la gimnàstica....per veure'm..jajajajjaja...quin desastre!!!! : ban : i el dilluns ja començo amb el treball de Nadal...a veure quan triguem en acabar-ho!!!!

Elxa...que tal?? com va la feina a la oficina??? tot bé??? per cert, que no t'ho vaig comentar.....gràcies per les fotos de l'Encanteri a les portes obertes....estaven super bé...Que et va semblar???? i a tu Nur...a que estava xulo??

Laiac....ostres quin detallazo el teu nen....si esk quan volen si curren....llàstima que sigui molt de quan en quant!!!!!!! passeu-s'ho bé i disfruteu!!! petonets!!!

Papallona....ja veus si fa temps que no sabem res una de l'altra...a veure si quedem bonica!!!! que tal el treball i les guardies????

A totes les demès....marxo al gym i a la nit si puc em conecto....i si no aprofitarè el finde per ficar-m'he al dia ninetes!!!

Petonets a totes!!!!

Però què li dius a la Torsaeann!!!!! Els carquiñolis originals són els del meu poble!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: jajajaja!!

Les fotos que va fer la Elxa de l'Encanteri em van agradar molt! Per foto es veu tot molt bé! Ara falta parlar amb ella i què ens ho expliqui millor tot, i si hi ha alguna novetat!!

Estas cansada? jejeje! Les vigilàncies del menjador són les mes pesades... és molt pesat fer-los menjar i anar-los darrera perquè t'obrin la boca... bua!!!!!!! Cansa moltissim!!! Però depen el menú del dia, hi ha dies millors i n'hi ha de pitjors...

I la gimnàstica molt bé, eh!!! No sé de què et queixes ara tu!! jajajaja!! :-)ok:

Bon cap de setmana nineta!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dv. des. 11, 2009 9:49 pm

Hola boniques! qué bé! ja és divendres! tot i que el finde passarà molt ràpid... com sempre...
Demà ens veiem o què? Si voleu venir a casa meva... les que pugueu... doncs ja em direu...

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. des. 11, 2009 10:02 pm

Ninetes....vinc del gym ofegada perduda!!!!! aixx i esk deixar això durant dies és una venjança a posteriori!!!!

Torsaeann....és veritat!!! ELS CARQUINYOLES SÓN D'ALLÀ ON LA NUR!!!! però si no hi has d'anar allà...compra'ls a Montblanc....però que els A LA NUR'S VILLAGE SÓN ELS MILLORS!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) me parto!!!!!

Nur...tota la raó amb les guardies de menjador, però m'ha agrada ehhh!!! per cert, hi vas demà al pessebre vivent??

Ninetes...sabeu que m'ha passat avui???? mireu si estic tant capficada amb la feina i amb les classes i tan cansada de l'altre dia de Madrid que no he pensat en que avui tenia hora per anar provar vestits al Versas i no l'havia canviat l'hora... :star:: :star:: :star:: ésk és per matar-m'he!!!
Total qe he trucat aquesta tarda per demanar disculpes i res, m'han dit que no passava res que cap problema i que quan vulguès que truques i que em donaries hora...però que malament!!! aquest caparró!!!

Giss...jo mñn voy a trabajar...ya sabes...asi que nada de nada..
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 10:28 pm

Giss ha escrit:Hola boniques! qué bé! ja és divendres! tot i que el finde passarà molt ràpid... com sempre...
Demà ens veiem o què? Si voleu venir a casa meva... les que pugueu... doncs ja em direu...

Petonets!

No podré venir, com que no hi havia res clar de quedada per demà he fet plans, i he d'aprofitar el matí que per la tarda no podré fer res... hi ha pessebre vivent al cole i serà una "tarda perduda"...
Que vagi molt bé les que quedeu!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 10:42 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....vinc del gym ofegada perduda!!!!! aixx i esk deixar això durant dies és una venjança a posteriori!!!!

Torsaeann....és veritat!!! ELS CARQUINYOLES SÓN D'ALLÀ ON LA NUR!!!! però si no hi has d'anar allà...compra'ls a Montblanc....però que els A LA NUR'S VILLAGE SÓN ELS MILLORS!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) me parto!!!!!

Nur...tota la raó amb les guardies de menjador, però m'ha agrada ehhh!!! per cert, hi vas demà al pessebre vivent??

Ninetes...sabeu que m'ha passat avui???? mireu si estic tant capficada amb la feina i amb les classes i tan cansada de l'altre dia de Madrid que no he pensat en que avui tenia hora per anar provar vestits al Versas i no l'havia canviat l'hora... :star:: :star:: :star:: ésk és per matar-m'he!!!
Total qe he trucat aquesta tarda per demanar disculpes i res, m'han dit que no passava res que cap problema i que quan vulguès que truques i que em donaries hora...però que malament!!! aquest caparró!!!

Giss...jo mñn voy a trabajar...ya sabes...asi que nada de nada..

Eso eso!!! Els carquis del meu poble!!! (com escombro cap a casa, eh!!!!!!!) jajajaja!!! Els de la Nur's Village! M'ha molat això!!! xx:-DD xx:-DD xx:-DD

Demà si que hi aniré al pessebre vivent. Tu pujaràs? La veritat és el que comentava a la Giss, que és una "tarda perduda", però hi he d'anar... I al cap i a la fi resulta bonic i tot! Tots vestits i amb els decorats queda bonic! I amb tant d'ajetreo assejant aquests dies s'ha de veure el resultat del ball dels dimonis i les cançonetes, jajajaja!!! Si vens ja ens veurem, i sinó ja t'explicaré!

Així que se t'ha passat lo del Versas! jajaja!! Si que vas atavalada, eh!!!!!! Masses coses al cap... jejeje!! No passa res, hi han més dies per anar a provar vestidets! Has tornat a demanar hora?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 10:50 pm

Últimament hi ha molt poquet moviment pel foro, eh!!!

Aquesta tarda he anat a veure el mossèn. No hem aclarit gran cosa. M'ha dit que hi anés a veure'l un altre cop passat festes, perquè ara està enfeinat amb reunions amb altres mossens per parlar del calendari del 2010 pel tema dels cursets i tal... i que havent passat festes ja ho tindrà tot i ens informarà com cal.

Jo més que res hi havia anat per tancar el tema de l'hora de la boda per poder tirar les invis endavant... però tampoc hem solucionat res, així que estic tal com estava!!!

Però almenys he vist que s'enrecordava de nosaltres, i això em tranquilitza! Perquè és un tant especial ell...

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » ds. des. 12, 2009 10:40 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!

Sento no haver dit res ahir, no vaig parar en tot el mati, no vaig poder dir-vos res!
I a la tarda vaig anar a bm, el vestit encara s'ha de fer una mica mes petit, pero ja em vaig veure l'efecte!!!!!!!!!!!

I res avui despe amb les amigues, no se res, les ties no m'han explicat res, em va arribar un correu on hi posaven iddees, pero ho han canviat tot aixi que no se que m'espera!!!!!!!!!!!! M'han dit que em vindran a buscar a les 6, ai, ai, ai!!!!!!!

Ninetes palrem mes tard, vaig a la dutxa i al veterinari a porta els gossets del nen a vacunar!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » ds. des. 12, 2009 12:43 pm

Nineteeeeeeeeessss!!!!!

Ahir vam arribar tard de BCN i em volia conectar i al final estava tan grogui (i bebent aigua al sopar eeee) que ja no vaig entrar!!! i avui........netejant una micona!!!!!
Ahir l'espectacle va estar molt bé...una passada, la de veades que de petita havia vist la peli...m'ho sabia de memòria...jijijii

Ja veig que al final no heu quedat???????serà difícil aquest mes!!!

taraaaaa 1 mes i 4 dies!!!!!!!!! això està aquí...i no t'aprimis a partir d'ara eeeeeee!!!!i aixxxxxxxxxx DESPEDIDAAAAAAAAAA!!!!!

Avui marxem a Reus i ja no tornem fins a la matinada, que ens quedem a sopar i sortir amb els amics........QUE US VAGI MOLT BÉ EL DISSABTE!!!!!!!!!!!!!

Molts petonets!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. des. 13, 2009 12:40 am

Nineteeeeeeesssss!!!!!

ostres, són casi la 1 de la matinada que arribo i resulta que des del matí que sóc la última que he escrit!!!!!!1NO HI HA MOVIMENT PER AQUÍ???????????????!!!!!!!!

Nu res...em vaig a posar al dia ninetes meves......espero que hagiu tingut un bon dissabte, tot i que passat per aigua al final......

TARAAAAAAAA...........que t'ha plogut mooooooooooooolt!!!!!!

PAtunets precioses!!!Nanit
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dg. des. 13, 2009 3:32 pm

ninetes com es nota que es nadal!!!!
totes liadilles!!!
tara nena kines de sapiguer com ha anat que fort que fort!!!!!!

avui he ficat l'arbre de nadal!! m'encanta nadalllllllllllllllllllllll aixxxxxxxxxxxxxxxxx

bueno.. quan fem kedadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hapii,,, jo vaig estar aquell dia al versas!! i me va dir que tenia hora amb tu! se't va passar!!!!! ...jajaj.. nena normal.. que estas vivint moltes coses!!!

tinc ganes de vore-us!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxcool xxsta:: xxkiss:: xx:-( xx:-DD
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dg. des. 13, 2009 3:59 pm

Hola holaaa!!!
papallonaaaaa, algú que respir per aquí!!!!!!!

el NAdaaaaaaaallllllll oooooooohhhhhhh que bunic....però em falten cosetes per decorar i no les trobo!!!!avui hem anat al carrefour a buscar més cosetes........que aquest any m'he comprat un altre arbre!!!!!!!!!ja en tinc dos!!!!!

Happi.............no et vaig dir res però deu ni do això del vestit no???però mira, és normal que se't passés....són MOLTES NOVETATS eeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

Taraaaaaaa...............per on pares!!!!???????? us va emprenyar la pluja??? perque ahir deu ni do com plovia a la nit!!!!!!

Patunets ninetes, avui ens em proposat fer tarda de sofa TOTAl....ara m'estic grabant pelis per veure-les!!!!primer la de millenium 2......ohhhhhhhh la primera ens va encantar!!!!!!!!!

Patunets a TOTES preciosesssssss!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. des. 13, 2009 6:20 pm

Ninetes....bones!!! que tal estem? nosaltres acabem d'arribar que hem anat a casa dels sogres a dinar i ara a preparar la setmaneta que entra!!!

Tara...com estas???? penso que ara mateix ja estaràs al llit recuperan-t'he....o no??? jajajajaa

Elxa....si que fa fred...Les muntanyes del costat del Pla están nevades!!! jopeta quin fred!!! a veure si demà haurè jo de pujar a treballar amb -:.-:.__0.0_ jajajajaj

Nur...com està el poble, nevat??? per cert, que tal ahir el pessebre? al final no vaig pujar pq sortiem a les 17:30 del Carrefour de Tgn...quina gentada!!!

Laiac...tinc el cap últimament girat del tot...ara ja totes teniu vestit i falta aqui la menda!!! jajajaja

A totes les demès....ens veiem desprès qe vaig a fer unes quantes cosetes...petonets!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dg. des. 13, 2009 6:45 pm

Hola ninetes!!!

Ggggrrrrr… fot un fred que pela!!!!

Aquí al poble al migdia queia aigua neu!! I les muntanyes estan enfarinades!!! Per Prades si que deu haver nevat de debó, perquè els cotxes baixaven nevats!!!!!!!! I el Coll de Lilla tambe estava nevat!! Ha arribat el fred de cop!!!!!!!!

Gggggrrrr...

Com us ha anat el finde, ninetes?

Aquest foro últimament està paradillo!

Nosaltres acabem d’arribar del dinar d’aniversari del sogre! Ho hem celebrat a l’Encanteri, i com que ens hem quedat els últims al restaurant ens hem posat a parlar amb la Brígida d’alguns dubtes que teníem de la boda i tal... és molt maca aquesta noia!! Mons pares i els sogres han sortit encantats! Jejejej!!

Tara, que tal la despe?

Happi, el pessebre vivent va estar bé. Les escenes van quedar molt boniques, i el ball dels dimonis molt xulo! Lo que passa és que hi va haver moltíssima gent!!! Si si!! Molta gent a veure-ho i la cosa es va allargar dues hores!! I els nens al final estaven molt cansats de repetir tota l’estona el mateix... normal pobrets!!!

I les altres on esteu? El finde bé? Moltes amb la decoració nadalenca, eh!!!! Que bonica aquesta època!!

Un petonet a totes!!!! Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Giss » dg. des. 13, 2009 7:17 pm

Hola boniques!!! un finde més que acaba... aix nenes, que tenim el 2010 aquí a sobre!!!
Ja he vist que aquest finde el foro ha estat molt tranqjuilet eh? normal... per aquestes dates totes tenim coses que fer...

Jo ahir vaig pujar a dinar a casa de ma germana per celebrar el cumple del meu pare. Mon germà va pujar amb el gosset, un yorsai petitet, i com que ma germana també té un gos i és una casa al camp doncs sempre que pujen porten al gos ja que s'ho passen molt bé. Però resulta que després de dinar van sortir a fora a fumar i no trobaven al gos... i vam sorti tots a buscar-lo i no apareixia per cap lloc. Ma cunyada plorant, pensant-se el pitjor... i després de dos hores van marxar. Nosaltres ens vam quedar fins més tard, i quan marxavem, a les 20.00h, vaig sentir un soroll i em va semblar veure un gos... i si si! va aparéixer! pobret es va quedar enganxat a unas zarzas i no podia sortir, però com que no burdava ni res... doncs no el trovavem. Aix quina alegria quan vaig trucar al meu germà per dir-li que l'haviem trobat! tots plorant de l'emoció...
Vam estar sopant amb ells a casa seva i mirant fotos de quan es van casar... aix quina cagada les fotos del composit! vam trobar un munt de fallos...

I avui... Mas Sedó!!! ueeee Ha estat molt bé, ja que hi havia com una fira. Hi havien vestit de núvia (Versas), aliances, detallets de boda, viatges, espectacles, perruquería... han fet una desfilada i després a jalar! una gentada! la gent es tirava com a bojos! però bé, després s'ha anat despejant i la gent marxava, i ja hem estat més tranquilets.
Cap a casa a fer la siesta i ja està! finde acabat! jejeje

Vosaltres què tal?

Laia, que guay lo del musical! jo no he anat a veure mai cap...

Tara! estamos esperando detealles de tu despe!!!

Torsaeann! què tal el finde? mogudet amb els amics o què? Vau anar a Montblanc? quin fred!

Nur! tu suposo com jo... liada amb la decoració de nadal no? buah! jo estic ja començant a preparar lo de carnaval... imagina't! juas

Elxa! tu descansando?

Papallona! nena! a veure quan lliures i ens veiem!

Estiu! desaparecida total eh?

Happi! preparada para esta semana con los peques? que guay! has pillado la mejor época!

Un petonet a totes i a veure si aquesta setmana ens veiem.

Muaaaaaaaaack! xx:-D
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. des. 13, 2009 9:33 pm

Ei Giss!! Quin susto lo del gosset, no?? Sort que el vau trobar al final!!

Veig que ha anat bé lo de Mas Sedó! Tu no te’n perds una, eh!!!!!!! Jajajajaj!! I que xulo si hi havia com una mini fira! N’has tret alguna idea?

M’he quedat de pedra al llegir que ja comences a preparar lo de carnaval!! Jo ja m’hi posaré passat festes... jejeje!! Que encara ho veig lluny... i després em pillarà el toro com sempre, jajajaja!!! I és que no tinc remei...

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. des. 13, 2009 9:48 pm

Ninetes....entro per desitjar-vos molt bona nit i que a veure si aquesta setmana ens veiem!!!

Giss...jopeta con el perrillo...que lástima la verdad!!! però con un final feliz por suerte!!!!

Ninetes....marxo ja gairebè a dormir que demà tornem i aquesta setmana te 2 dies més que la passada...jejejeje.

Petonets a totes...Per cert, jo el dimarts plego a les 20:00h de Reus...si voleu quedar ja sabeu...ok??

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dg. des. 13, 2009 10:37 pm

Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!

aixxxxx ja hi ha més moviment per aquí eeeeee!!!!

nur.......deu ni do ho del pessebre vivent, els pekes pobrets!!!! aaaaaaaa el meu nen demà mateix a la tarda estarà per l'Espluga i tota la setmana.....que m'abandona a la tarda!!!!

Happi........preparant classes ja??????que aplicada que ets??? i el petitó que fa????eeeeeeeeeeee NO NO encara no tinc vestit...ahir vaig anar a casa de la cosina del meu nen però no hi era...tot i que sa mare em va dir que en té quaranta mil!!

Giss..........guapetonaaaaaa...buf buf...em passa això amb la meva Duna i em moro.....avui mateix com que està en cel...hem obert la porta fent l'arbre de l'entrada i ha marxat escopetejada...BUSCANDO UN MACHO!!i jo patin a dins i el meu maridet darrera d'ella!!!!!bufffffffff que malament...

Papallonaaaa..........has de dir quin dia no treballes per la tarda i quedem se'ns falta aquesta setmana eeeeeee!!!!

torseann pitufaaaaa...que estàs amb els amics?? no sabem res de tu!!!!va tot bé¿¿ de turisme????

elxaaa........avui nosaltres tapadets amb la manta tot el dia, només hem tret el cap de casa per anar al carrefour!!!!mmmmmmmmm quin munt de torrons, i bombons....i....n'he tingut a la mà però.........no m'entrarà res després de festes!!!

taraaaaaaa............aixxxxx la despe i.........AVIAT BODAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

estiu..........ande estas????????

Nineteess!!!!, segueixo mirant la tele un ratet........no tinc son, però demà torne-m'hi tota la setmana!!!!
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants