Autor: Papallona* » dv. des. 11, 2009 5:18 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. des. 11, 2009 7:57 pm
ens pixavem...però m'ha fet una peneta...jejejejej
i el dilluns ja començo amb el treball de Nadal...a veure quan triguem en acabar-ho!!!! 
Autor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 8:25 pm
Papallona* ha escrit:Holaaaaaaaa
veig que la majoria teniu plas!!! que b´´e que bé!!!
aix.. nur tu no pares eh.... Giss ahira pizza i GH??? Torsaenn tu fidel al foro com estas wapi???
happi.. aix fa temps que no et veig... al final que tal per madrid??? no et vaig poder dir on estava el num.... no vaig llegir-te a temps!!!!!!!!
Elxa.. com han anat els cotxes??????
tara el nen millor... uff.. a vere.. vaig preguntar pero tothom de vacances nena!!!
x cert.. avui m'han dit que tinc 6 dies de vacances!! ueeeee he agafat del 21 al 24... i me kedaran 2 que ja voré al gener!! voleu kedar no???????????????????
bueno .. aqui a ATC.. com sempre,, molt malaltó i avui sopar d'empresaaaaaaaa.. la veritat es que moltes moltes ganes.. pfff
moltes petunets a TOTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Autor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 8:33 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes........ja sóc aqui...ja he arribat!!!! jijijij, però no per massa estona que vull anar al gym...que entre Madrid i el menjador de l'escola me estoy poniendo farruquita total.....aixxx el Bonet cuando me vea....anirè despres de vacances perq no s'espanti tant...jijijijijij
Torsaeann...l'Arnau ahir ja va arribar a caseta i ja està allà amb els meus papis que me han abandonado y els seus evidentment....m'ha fet una gràcia el meu pare aquesta tarda pq em diu..."Aix nena..que desde que l'Arnau ha arribat m'he descalfar jo el dinar al migdia"![]()
ens pixavem...però m'ha fet una peneta...jejejejej
Demà precisament vaig a Montblanc a fer classes...jo ésk ara només tinc vida a la Conca...saps...jejejej i plego a les 12 o a la 13:00h si vols et truco i quedem i ens veiem...L'altre dia pensava...ostres, hem de quedar per anar a Montblanc...però si ja hi pujes tu!!!! enrecordate'n dels carquinyolis...jijijij
Nur....per fi avui hem parlat!!!! estic cansadíssima...i saps de que???? de l'estona que he estat al menjador amb els de P-3 i P-4...jajajaj.Aix...mareta, he acabat baldada!!! per cert....ahir amb la gimnàstica....per veure'm..jajajajjaja...quin desastre!!!!i el dilluns ja començo amb el treball de Nadal...a veure quan triguem en acabar-ho!!!!
Elxa...que tal?? com va la feina a la oficina??? tot bé??? per cert, que no t'ho vaig comentar.....gràcies per les fotos de l'Encanteri a les portes obertes....estaven super bé...Que et va semblar???? i a tu Nur...a que estava xulo??
Laiac....ostres quin detallazo el teu nen....si esk quan volen si curren....llàstima que sigui molt de quan en quant!!!!!!! passeu-s'ho bé i disfruteu!!! petonets!!!
Papallona....ja veus si fa temps que no sabem res una de l'altra...a veure si quedem bonica!!!! que tal el treball i les guardies????
A totes les demès....marxo al gym i a la nit si puc em conecto....i si no aprofitarè el finde per ficar-m'he al dia ninetes!!!
Petonets a totes!!!!
jajajaja!!

Autor: Giss » dv. des. 11, 2009 9:49 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. des. 11, 2009 10:02 pm
me parto!!!!!
ésk és per matar-m'he!!!
Autor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 10:28 pm
Giss ha escrit:Hola boniques! qué bé! ja és divendres! tot i que el finde passarà molt ràpid... com sempre...
Demà ens veiem o què? Si voleu venir a casa meva... les que pugueu... doncs ja em direu...
Petonets!

Autor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 10:42 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....vinc del gym ofegada perduda!!!!! aixx i esk deixar això durant dies és una venjança a posteriori!!!!
Torsaeann....és veritat!!! ELS CARQUINYOLES SÓN D'ALLÀ ON LA NUR!!!! però si no hi has d'anar allà...compra'ls a Montblanc....però que els A LA NUR'S VILLAGE SÓN ELS MILLORS!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
me parto!!!!!
Nur...tota la raó amb les guardies de menjador, però m'ha agrada ehhh!!! per cert, hi vas demà al pessebre vivent??
Ninetes...sabeu que m'ha passat avui???? mireu si estic tant capficada amb la feina i amb les classes i tan cansada de l'altre dia de Madrid que no he pensat en que avui tenia hora per anar provar vestits al Versas i no l'havia canviat l'hora...![]()
![]()
ésk és per matar-m'he!!!
Total qe he trucat aquesta tarda per demanar disculpes i res, m'han dit que no passava res que cap problema i que quan vulguès que truques i que em donaries hora...però que malament!!! aquest caparró!!!
Giss...jo mñn voy a trabajar...ya sabes...asi que nada de nada..

Autor: nur_jor » dv. des. 11, 2009 10:50 pm

Autor: tara » ds. des. 12, 2009 10:40 am

Autor: laiac » ds. des. 12, 2009 12:43 pm

Autor: laiac » dg. des. 13, 2009 12:40 am

Autor: Papallona* » dg. des. 13, 2009 3:32 pm

Autor: laiac » dg. des. 13, 2009 3:59 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. des. 13, 2009 6:20 pm
jajajajaj
Autor: nur_jor » dg. des. 13, 2009 6:45 pm

Autor: Giss » dg. des. 13, 2009 7:17 pm

Autor: nur_jor » dg. des. 13, 2009 9:33 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. des. 13, 2009 9:48 pm