laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeesssssss!!!!
aixxxxx ja hi ha més moviment per aquí eeeeee!!!!
nur.......deu ni do ho del pessebre vivent, els pekes pobrets!!!! aaaaaaaa el meu nen demà mateix a la tarda estarà per l'Espluga i tota la setmana.....que m'abandona a la tarda!!!!
Happi........preparant classes ja??????que aplicada que ets??? i el petitó que fa????eeeeeeeeeeee NO NO encara no tinc vestit...ahir vaig anar a casa de la cosina del meu nen però no hi era...tot i que sa mare em va dir que en té quaranta mil!!
Giss..........guapetonaaaaaa...buf buf...em passa això amb la meva Duna i em moro.....avui mateix com que està en cel...hem obert la porta fent l'arbre de l'entrada i ha marxat escopetejada...BUSCANDO UN MACHO!!i jo patin a dins i el meu maridet darrera d'ella!!!!!bufffffffff que malament...
Papallonaaaa..........has de dir quin dia no treballes per la tarda i quedem se'ns falta aquesta setmana eeeeeee!!!!
torseann pitufaaaaa...que estàs amb els amics?? no sabem res de tu!!!!va tot bé¿¿ de turisme????
elxaaa........avui nosaltres tapadets amb la manta tot el dia, només hem tret el cap de casa per anar al carrefour!!!!mmmmmmmmm quin munt de torrons, i bombons....i....n'he tingut a la mà però.........no m'entrarà res després de festes!!!
taraaaaaaa............aixxxxx la despe i.........AVIAT BODAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
estiu..........ande estas????????
Nineteess!!!!, segueixo mirant la tele un ratet........no tinc son, però demà torne-m'hi tota la setmana!!!!
Que dius? El teu maridet estarà pel meu poble? Ais... a veure si me'l trobo!! Em faria gràcia!! jajajaja!! Seria el segon ninotet que em trobaria treballant pel poble, jajajaja!!!!
Que vagi molt bé demà... el dilluns!!! Ais els dilluns com costen...
Muas!!!