BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 14, 2009 3:42 pm

cadui ha escrit:hola noies, quina sort de que els vostres findes hagin estat tranquils... nosaltres vam haver de sortir divendres pitant cap a Toledo pq ens van avisar de que s'havia mort un tiet meu... així que finde de carretera i molt molt gris... Vam arribar anit -ens perseguia la neu!!!!- i avui encara estarem per Lleida, així que aquesta tarde he quedat amb unes amigues que fa molts mesos que no veig i demà al matí tornem cap a Barcelona a descansar una mica -tinc festa fins dijous i el meu futur està de vacances, tret d'alguna guàrdia que té-, i aprofitaré per posar-me mans a la obra amb els últims treballs del semestre... això d'estudiar i treballar és un rebentón!

Gemma anit et vaig contestar per privi... és de medicina que et sona el meu nen, si és que Lleida és un mocador!!!!

Noies ja tenim els Nadals a sobre!!! ais com m'agraden aquestes dates, excepte el fred que l'odio!! BBBnadal:-)

Ostres Cadui, em sap greu això del teu tiet... molts ànims.

Bueno, a veure si les coses es tranquil·litzen una mica i podeu descansar abans de tornar a treballar/estudiar i tal...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dl. des. 14, 2009 3:47 pm

moltes gràcies pels ànims buniketa, això espero perquè portem un tute de cotxe últimament que estem cansadíssims tots dos!!! tenim ganes de "perrear" al sofà de casa nostra!! _cfe*:-) .:::tv::··
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: buniketa » dl. des. 14, 2009 4:23 pm

pos sí, pos sí... y més ara, que fa aquest temps de quedar-se a caseta, jejeje... tot i que nosaltres sortim cada dia una estoneta a donar un tomet...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dt. des. 15, 2009 11:40 pm

Hola noies!!!
Que tal va fred!??? Sembla la Sibèria oi?!?!?,sembla que el for d'hagi quedat glaçat amb les temperatures!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 16, 2009 6:45 am

doncs si quin fred maretaaaa!!!! neu:-D podría nevar el cap de setmana i veure neu me fa ilu!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 16, 2009 10:20 am

Holaaaaaaaaa!

Sí, si algú dubtava de les dates en què estem... jo! el fred dels darrers dies li deu estar deixant ben clar! fa mooooolt de fred! A veure si haurem de sortir de casa ;-):// ;-):// ;-):// amb els esquís incorporats per si de cas...

Per cert, us heu adonat que avui neva amb vent des de l'esquerra, al foro??? jejeje els altres dies no era així... què bo!

Ahir vaig estar al Mega-Miró a comprar una cafetera per ma mare (divendres és el seu aniversari)... és enorme (sí, bé, com el seu propi nom indica, jejeje), i al final no la vam poder comprar: em vam triar dues i cap de les dues les tenien disponibles! què fort! Però al final la vam aconseguir al Calbet: una mica més cara, però la que volíem... és molt maca!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. des. 16, 2009 12:48 pm

hola noies,

jo ahir vaig veure la neu quan venia cap a Barcelona, després us penjo les fotos que vam fer que les he de passar del mòbil... era a la zona de la Panadella!!!! uff pensava que hauríem de posar les cadenes i tot!!! aquí a Barcelona també fa molt fred, divendres al marxar hi havia 20º i ahir a la tarde en arribar, el cotxe em marcava 4,5º!!!! així que us podeu imaginar com va la gent de tapada, i això és molt raro de veure per aquí.

Nosaltres marxem ara al Corte Inglés a comprar els nostres regals jejeje! i a començar a mirar alguna coseta per als pares i germans, hem d'aprofitar que ha arribat la paga de nadal jaja! ::bna//

M'encanta l'esperit nadalenc que ha pres el fòrum!!! BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 16, 2009 1:10 pm

Noietes... teniu un privi. A veure si us agrada el que hi ha... jejjejejeje xx:-D xx:-D xx:-D
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 16, 2009 3:15 pm

cadui imaginat si a Bcn fa fred, quin fred fara per la nostra lleida...... aquest divendres también donen neus potse em d'anar així jejeje -:.-:.__0.0_
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dc. des. 16, 2009 5:57 pm

mireu noies us deixo unes fotos que vam fer ahir quan veníem cap a Barcelona, són a la zona de la Panadella, ufff quin fred!!! neu:-)

us he de dir que estic contenta perquè el meu futur per fi avui m'ha dit: "quan acabis el treball que estàs fent (ara estic en un kit-kat) ens sentem i mirem amb calma tota la informació que has recopilat de la boda"!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dc. des. 16, 2009 10:03 pm

Cadui que nevadet tot!!!!! que wuai!!!! bueno ara estaràs mirante i remirante la informació amb el teu nenet, ja ens contaràs si decidiu cosetes interessatns!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 16, 2009 11:02 pm

Que bé, Cadui! Quines ganes! Jo aprofitant que mira com t'escric el missatge... a veure si pilla que vull mirar lo de l'església! que ja comença a ser hora... de decidir-nos, al menys ... xx:-DD xx:-DD xx:-DD (aquesta era jo; ell posa aquesta careta: xx0.0x> xx0.0x> xx0.0x> )
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dc. des. 16, 2009 11:04 pm

sí, noies, sí, ara riu... però jo ja li he fotut, jejejejeje xxo.0.o xxo.0.o neujor:-) neujor:-) neujor:-) ::bna// ::bna// -:.-:.__0.0_ wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) wikiwiki::-) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.) xx;-.)
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. des. 18, 2009 6:45 am

Holaaa noies que està molt abaix i no pot ser!!!!! xxkiss:: amuntt, que avui es divendres i cap de setmana a tope de sopar i compromisos i m'esta agafant un mal de gola que no se jo-..... xx0.0x>
Buniketa ja ha reaccionat el teu xicot jejejeje???? es que mira que son per decidir una cosa.... a mi em passa igual!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 18, 2009 10:04 am

que va que va... per l'església la cosa està igual, però espera a que tingui vacances per any nou, jejejeje xx:-DD xx:-DD

el que sí que farem serà anar el cap de setmana (bé, el 8 de gener i tornem el 9 de gener) a Madrid a veure els de El Marco Rojo, els fotògrafs, a veure què passa... a veure cosetes, preus... ja us contaré. La veritat és que em fa molta il·lusió anar-hi. Com que el preu de tot està com està, doncs hem decidit que el viatge serà només d'una nit, així retallem despeses en tot... Ja tenim la reserva de l'hotel, els bitllets de tren... falta que em confirmin l'hora de la cita, el lloc on hem d'anar i buscar alguns restaurants per anar a dinar i a sopar. Alguna recomanació...?
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. des. 18, 2009 1:06 pm

m'aniría de tapes per la zona de la puerta del sol y de la plaça MAjor!!! mmmmm...
que wuai doncs ja ens contaràs quan hi vagis que tal els del Marco Rojo!!
Nenes vaig a dinar, que aquesta tarde ja comensem amb berenar demà sopar i na fen
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 18, 2009 2:05 pm

jejejeje... doncs això només és començar... que vénen les festes i ja se sap! tot és endrapar!!!!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. des. 18, 2009 2:09 pm

uuiiii siiii... després de les festes jo començaré la operació Boda perque si no.... ja no m'ho he propasat per principis dany perque reis que???? jejejeje així que després de les festes, a perdre uns kilets!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. des. 18, 2009 5:31 pm

Hola a totes les núvies lleidatanes... res, només us volia comentar que jo vaig estar un temps al foro i ara ja fa que no m'hi connecto, em vaig casar l'any passat!!!!! I em va costar molt trobar moltes de les coses a Lleida i per això ara he obert La Casa de la Núvia una botiga de complements de núvia, detalls, invitacions i tot allò que fa que la boda sigui com ha de ser... única i inoblidable.

El tema és que el dia 3 de gener de 12 a 13h organitzo un tupper-wedding i potser us interessa venir-hi i xafardejar tot el que hi ha la botiga... podreu veure les mostres, els preus, els catàlegs... provar-vos complements i fer fotos... el què vulgueu!!!!! I evidentment és gratuït i sense cap compromís... Només haurieu d'avisar-me o per privi o al telèfon 973 28 01 03.

Perdoneu la incrussió... però he pensat que us podria interessar. wikiwiki::-)
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: buniketa » dv. des. 18, 2009 7:53 pm

Moltes gràcies per la info, cecilia! En principi, i si no som a bcn, m'hi passaré, tot i que de moment no et puc assegurar gaire res. Una pregunta... hi poden venir ells, també?

Potser ho podríem aprofitar per veure'ns i coneixe'ns, guapes! ja en parlarem...
Imatge

Imatge
buniketa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants