tara ha escrit:Hola ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jolines amb les notificacions fa un munt de dies que no arriben, haurem de parlar amb el toni!
Bueno amb la jefa, dons res ni reunio per preguntar ni res de res, ara que dilluns agafa vacances, tot el nadal, aixi que suposo que intentara no implicar-se!
Bueno la setmana que ve ja sera mes ligth, ja no treballem per la tarda i molta gent esta de vacances, m'encanta treballar cuan no hi ha gent a la ofi!!!!!!!!!!
Bueno ninetes heu vist el meu marcadorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr???????????
Aixo ja fa porrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Bueno a veure si ens veiem aviat, i ja sabeu que la mami vol que vingueu a esmorzar a casa que us vol coneixer!!!!!!!!!
Bueno vaig a fer algo, que en 10 minuts arriba la jefa, parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!
Ninetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

que d'aqui a 1 meset a aquesta hora estarem de festa a la boda de la nostra Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Espero que estiguis millor i no t'agobiiss per lo de la feina....de desgraciats hi han a tot arreu, no???
ànims que d'aqui a un meset ja seràs un nineta casada....per cert!!! la setmana que ve jo tampoc tinc classes per la tarda....BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNN!!!!! podré quedar aviat amb vosaltres i ens fiquem al dia....aaaa!!! i et porto les bossetes titi que encara les tinc aqui!!!