!!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

bodes 10!

Re: !!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

EntradaAutor: Idealista » dj. des. 10, 2009 10:23 am

Ishtarx ha escrit:jo, pues yo soy muy afortunada entonces... a mi me dio el anillo en una gondola en venecia, romantico si, mucho XD

Calla calla, no des ideas!

Por cierto, ¿alguien sabe dónde está el sub-foro de las divorciadas? No consigo encontrarlo...
WEDINATOR - Trashing your special day is our prime directive.
Idealista

Entrades: 23
Membre des de: dl. des. 07, 2009 6:41 pm

EntradaAutor: cristina86 » dj. des. 10, 2009 11:06 pm

silvia_2008 la verdad he de decir que por regla general, si es bastante romantico, y que me lo dio asi porque el trabaja viajando y despues de darmelo se tenia que ir de viaje... pero bueno que la question es criticarlos un poco a ver si se ponen las pilas....aunque pensandolo bien realmente si ha tenido tiempo luego de llevarme a cenar....jejejeje
idealista:(osea novio de silvia_2008)no te preocupes que por consolas ya vamos servidos en mi casa asi que me das la razon...todos sois iguales!!!!con una tele,una consola,una cerveza o cualquier deporte ya estais entretenidos!!!!!y nosotras ala a aburrirnos como una ostra!!!jejejeejej
Imatge
cristina86
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dg. set. 27, 2009 10:58 am

EntradaAutor: Silvia_2008 » dj. des. 10, 2009 11:54 pm

qué razón tienes cristina86 !!! ahí le has dao !!!!!!!!! :-eh_:: *.*.*.* jajajaja
Imatge
Silvia_2008

Entrades: 182
Membre des de: dl. jul. 10, 2006 10:29 am

EntradaAutor: cristina86 » dv. des. 11, 2009 12:50 pm

jejejeej silvia_2008 si es que menos cuando a ellos les interesa, son bastante previsibles!!!!jejejejejeej
Imatge
cristina86

EntradaAutor: mimosa » dv. des. 11, 2009 6:25 pm

hola xicas estoy mirando tema vestidos, he ido a varios sitios y uno de ellos es nuvies d´or en Granollers que fue la casa que hizo la exposición el dia de las puertas abiertas en Can Marlet, allí nos dijeron que si ibamos a la tienda tendriamos un 10% de descuento en todo lo que compraramos y la verdad despues de comparar por ejemplo un modelo determinado con otras tiendas es real lo del descuento, yo estoy mirando uno de Pepe Botella, no puedo decir cual pues tengo espias y despues de comparar entre cinco tiendas diferentes el mismo vestido me sale ese 10% más barato. Si decís que vais de parte de Can Marlet no te piden más explicaciones. BBBnadal:-)
CAN MARLET, LA OCTAVA MARAVILLA DEL MUNDO SI NO EXISTIERA TENDRIAMOS QUE INVENTARLO
mimosa
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1322
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 12:05 am

EntradaAutor: nupubo » ds. des. 12, 2009 10:20 am

23Bella32 ha escrit:Bones!!!!! Jo em caso el dia 2 d'octubre a la Prioral de Sant Pere de Reus i el dinar es farà a ELDORADO :P
Petoneeettss!!!!!

Felicitats guapa!! Que ningú t'ha dit res!!! D'on ets que et cases per aquí.... Dic per aquí pq sóc de Tarragona...
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: Pacresol » ds. des. 12, 2009 6:36 pm

silviayjuan ha escrit:hola!!!soy silvia y me gustaria qpuntarme para el 17 julio 2010 me caso en can biel *.-o-o.*

Hola guapa!!!
felicidades y enhorabuena por vuestro evento...
le tendrias que enviar un privi a papallona para salir a la lista...
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: Pacresol » ds. des. 12, 2009 6:47 pm

felicidades a todas y ....
BBBnadal:-) BBBnadal:-) -:.-:.__0.0_ -:.-:.__0.0_
Pacresol

EntradaAutor: Papallona* » dl. des. 14, 2009 7:42 pm

BBBnadal:-)

hola wapis he actualizadooooooooo la lista!!!!

besicos!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Pacresol » dl. des. 14, 2009 8:13 pm

Papallona te envio un privi para que me actualices guapisimaaa!!!!
Pacresol

EntradaAutor: SeGar » dt. des. 15, 2009 10:36 am

Buenos días chicas! soy nueva en el foro!!
Nosotros nos casamos el 10/07/2010 en el Hotel Rey Juan Carlos! estoy ansiosa yaaaa!
saludos!
Imatge
SeGar

Entrades: 69
Membre des de: dt. des. 15, 2009 10:13 am

EntradaAutor: nupubo » dt. des. 15, 2009 12:49 pm

SeGar ha escrit:Buenos días chicas! soy nueva en el foro!!
Nosotros nos casamos el 10/07/2010 en el Hotel Rey Juan Carlos! estoy ansiosa yaaaa!
saludos!

Felicitat guapa!! una més pel 2010!! Que estem a punt d'entrar-hi, eh? xx:-DD
nupubo

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. des. 15, 2009 1:47 pm

Hola guapetes!!! quan de temps sense entrar en aquest post. Buffff mare meva! FELICITATS A TOTES LES NOVES DEL 2010!
Com aneu totes amb el tema preparatius? Jo ahir ja vaig tenir la primera prova del vestit!!! me l'han d'agafar d'algun que altre lloc i fer els baixos, també m'he comprat una estola( com un chal) que es de pèl ( té el tacte d'un gatet d'angora super suau) , per si aquell dia fa fred o jo en tinc.
Es una pasada tornar-te a ficar el vestit i pensar que ja es per tu, i veure el teu cancan....ara fins el 3 de Març no hi he de tornar, si em va bé tal com me'l deixin ja me l'enduc i sinó doncs me'l tornaran a arreglar. Que jo ja vaig pel 2 !!! Conteu conteu, que m'encanta llegir les novetats de totes.... xx:-D
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Nelly » dt. des. 15, 2009 7:31 pm

Apuntame!!! el 15/05/2010 en El Paratge
Imatge
Nelly
:: núvia experimentada

Entrades: 307
Membre des de: dt. març 17, 2009 10:16 pm

EntradaAutor: Daina10 » dt. des. 15, 2009 7:43 pm

23Bella32 ha escrit:Bones!!!!! Jo em caso el dia 2 d'octubre a la Prioral de Sant Pere de Reus i el dinar es farà a ELDORADO :P
Petoneeettss!!!!!

Hola 23Bella32,

1º de tot FELICITATS PER EL TEU CASAMENT!!!!!

Que bé... jo también em caso el 02/10/2010.... viva el 2 de octubreeee!!!!! En casem en Món Sant Benet, en St. Fruitos del Bages (Manresa),

Ja ens explicaras cosetes del casament ehh!!!!

ja tens cosetes pensades, idees!!!!
Imatge
Imatge
Daina10

Entrades: 331
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:03 pm

EntradaAutor: Daina10 » dt. des. 15, 2009 7:50 pm

mimosa ha escrit:hola xicas estoy mirando tema vestidos, he ido a varios sitios y uno de ellos es nuvies d´or en Granollers que fue la casa que hizo la exposición el dia de las puertas abiertas en Can Marlet, allí nos dijeron que si ibamos a la tienda tendriamos un 10% de descuento en todo lo que compraramos y la verdad despues de comparar por ejemplo un modelo determinado con otras tiendas es real lo del descuento, yo estoy mirando uno de Pepe Botella, no puedo decir cual pues tengo espias y despues de comparar entre cinco tiendas diferentes el mismo vestido me sale ese 10% más barato. Si decís que vais de parte de Can Marlet no te piden más explicaciones. BBBnadal:-)

Mimosa,

Realmente te recomiendo JORDI DALMAU... es toda una experiencia... el trato que te dan es inmejorable y ponerse un vestido de él es increible... cada uno de ellos tienen algo diferente de los demás... de verdad...
Yo estoy encantada..... bueno, en realidad soy una Dalmauera... jeje que te voy a decir....

ya me contarás...
Imatge
Imatge
Daina10

Entrades: 331
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:03 pm

EntradaAutor: cristina86 » dt. des. 15, 2009 10:10 pm

hola i felicitats a totes!!1
SeGar et cases el mateix dia que jo!!!!!!!
Imatge
cristina86

EntradaAutor: nupubo » dt. des. 15, 2009 10:21 pm

ISTAR82 ha escrit:Hola guapetes!!! quan de temps sense entrar en aquest post. Buffff mare meva! FELICITATS A TOTES LES NOVES DEL 2010!
Com aneu totes amb el tema preparatius? Jo ahir ja vaig tenir la primera prova del vestit!!! me l'han d'agafar d'algun que altre lloc i fer els baixos, també m'he comprat una estola( com un chal) que es de pèl ( té el tacte d'un gatet d'angora super suau) , per si aquell dia fa fred o jo en tinc.
Es una pasada tornar-te a ficar el vestit i pensar que ja es per tu, i veure el teu cancan....ara fins el 3 de Març no hi he de tornar, si em va bé tal com me'l deixin ja me l'enduc i sinó doncs me'l tornaran a arreglar. Que jo ja vaig pel 2 !!! Conteu conteu, que m'encanta llegir les novetats de totes.... xx:-D

Hola istar!! Es que ho tens ben apropet, eh? Doncs els preparatius força avançats. Encara que em falten cosetes, eh? Per exemple, les aliances, el ram i acabar de decidir la deco floral, tancar el dj i els autocars i tots els regalets especials que es donen en les entregues...

Tinc tantes ganes de tonar-me a provar el vestit i veure-me'l adaptat a les meves mides... es que si no no me'n faig molt a la idea.... jejeje...

I tu que tal ho portes?
nupubo

EntradaAutor: Ishtarx » dc. des. 16, 2009 12:24 pm

Daina10 ha escrit:
mimosa ha escrit:hola xicas estoy mirando tema vestidos, he ido a varios sitios y uno de ellos es nuvies d´or en Granollers que fue la casa que hizo la exposición el dia de las puertas abiertas en Can Marlet, allí nos dijeron que si ibamos a la tienda tendriamos un 10% de descuento en todo lo que compraramos y la verdad despues de comparar por ejemplo un modelo determinado con otras tiendas es real lo del descuento, yo estoy mirando uno de Pepe Botella, no puedo decir cual pues tengo espias y despues de comparar entre cinco tiendas diferentes el mismo vestido me sale ese 10% más barato. Si decís que vais de parte de Can Marlet no te piden más explicaciones. BBBnadal:-)

Mimosa,

Realmente te recomiendo JORDI DALMAU... es toda una experiencia... el trato que te dan es inmejorable y ponerse un vestido de él es increible... cada uno de ellos tienen algo diferente de los demás... de verdad...
Yo estoy encantada..... bueno, en realidad soy una Dalmauera... jeje que te voy a decir....

ya me contarás...

Hola guapi, la veritat es que els vestits de Jordi Dalmau tenen algo, jo vull anar a vure que tal, saps amb quant de temps he d'anar? crec que tinc temps perque em caso al novembre de 2010, però no sé, jo havia pensat anar passat festes. De preus que tal son? es que no vull espantar-me, jejeje
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: nupubo » dc. des. 16, 2009 1:02 pm

Ishtarx, s'aconsella 6 mesos abans però la gent se'ls comença a provar i reservar molt més aviat. Su tens ganes ves ja emprovant-te! Jo el vaig tenir amb 11 mesos abans... ejjejeje...
nupubo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants