cadui ha escrit:hola noies, quina sort de que els vostres findes hagin estat tranquils... nosaltres vam haver de sortir divendres pitant cap a Toledo pq ens van avisar de que s'havia mort un tiet meu... així que finde de carretera i molt molt gris... Vam arribar anit -ens perseguia la neu!!!!- i avui encara estarem per Lleida, així que aquesta tarde he quedat amb unes amigues que fa molts mesos que no veig i demà al matí tornem cap a Barcelona a descansar una mica -tinc festa fins dijous i el meu futur està de vacances, tret d'alguna guàrdia que té-, i aprofitaré per posar-me mans a la obra amb els últims treballs del semestre... això d'estudiar i treballar és un rebentón!
Gemma anit et vaig contestar per privi... és de medicina que et sona el meu nen, si és que Lleida és un mocador!!!!
Noies ja tenim els Nadals a sobre!!! ais com m'agraden aquestes dates, excepte el fred que l'odio!!
Ostres Cadui, em sap greu això del teu tiet... molts ànims.
Bueno, a veure si les coses es tranquil·litzen una mica i podeu descansar abans de tornar a treballar/estudiar i tal...

podría nevar el cap de setmana i veure neu me fa ilu!!!!

amuntt, que avui es divendres i cap de setmana a tope de sopar i compromisos i m'esta agafant un mal de gola que no se jo-.....