COCKTAIL...m'ajudeu????

bodes 10!

COCKTAIL...m'ajudeu????

EntradaAutor: ruthi » dg. maig 10, 2009 12:40 pm

Holaaa!!!!!! tinc alguns dubtes...
hem decidit fer la celebració tipus cocktail... tot de peu, perquè la gent pugui moure's i xerrar amb tothom. Tenim previstes dues taules: una pels "avis" i una pels nens... a més una zona de sofàs tipus chill out i algunes cadires per si la gent vol descansar una mica...

el problema que li veig és que si volem fer entregues d'alguna cosa ens serà bastant difícil tenir controlada la gent, i no se m'acut cap forma e fer-ho de moment...

teniu alguna idea???

algú més fa només aperitiu??? (molt complert, això si... :-) )

espero que em pogueu ajudar!!!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love::
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: Papita » dg. maig 10, 2009 12:46 pm

mmmm no sé.. és complicat... i si els feu sortir amb alguna cançó especial per ella o els crideu pel micro.. o no sé.. potser els poeu fer reconèixer alguna situació i que ho faci que hagi de sortir.. m'explico?
per ex. una vegad que vem anar de cap de setmana amb uns amics i... i que ells hagin de saber que són ells i que surtin i els doneu el que sigui...
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita
:: supernúvia

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: petitacampaneta » dg. maig 10, 2009 3:17 pm

Hola ruthi, nosaltres fem tipus cocktail, el nostre restaurant és can ribas. T'explico, hi ha un petit aperitiu de cami al salo, despres al jardi del nostre salo possarem taules i alla aniran servint el cocktail, hi haura cadires per qui vuli seure. Un cop acabem amb el sopar entrarem al salo o farem el postre i el pastis amb els cafes, alla farem les tregues, despres vall tambe al salo. A nosaltres ens agrada molt com queda!
Hoc non pereo habebo fortior me

Imatge

La historia de mi Cuenta Atrás:

viewtopic.php?f=42&t=19158

La Crónica (y la pre-crónica) de Nuestra Boda:

viewtopic.php?f=50&t=22075
petitacampaneta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 17454
Membre des de: dt. des. 23, 2008 10:52 pm
Ubicació: Sant Andreu de la Barca

EntradaAutor: ruthi » dl. maig 11, 2009 1:28 pm

Papita ha escrit:mmmm no sé.. és complicat... i si els feu sortir amb alguna cançó especial per ella o els crideu pel micro.. o no sé.. potser els poeu fer reconèixer alguna situació i que ho faci que hagi de sortir.. m'explico?
per ex. una vegad que vem anar de cap de setmana amb uns amics i... i que ells hagin de saber que són ells i que surtin i els doneu el que sigui...

si... pot ser una bona idea.... m'ho apunto!!!!

grèciess!!!!!
ruthi

EntradaAutor: ruthi » dl. maig 11, 2009 1:30 pm

petitacampaneta ha escrit:Hola ruthi, nosaltres fem tipus cocktail, el nostre restaurant és can ribas. T'explico, hi ha un petit aperitiu de cami al salo, despres al jardi del nostre salo possarem taules i alla aniran servint el cocktail, hi haura cadires per qui vuli seure. Un cop acabem amb el sopar entrarem al salo o farem el postre i el pastis amb els cafes, alla farem les tregues, despres vall tambe al salo. A nosaltres ens agrada molt com queda!

per nosaltres también és similar... es k passa és que el ball, si no plou, serà a fora, en un petit pati amb piscina que hi ha... suposo que hauré de parlar amb el del catering a veure com ho podem fer...

gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ruthi

Re: COCKTAIL...m'ajudeu????

EntradaAutor: ruthi » dj. des. 10, 2009 5:19 pm

ai nenes... fa taaaaaaaan de temps que vaig escriure això... i encara no ho tinc sol·lucionat!!! cerc que el millor serà que faci una noteta a la gent "escollida" i els posi que quan soni tal cançó han de sortir... però clar... auqí perdem el factor sorpresa... (aixòq eu comentava papita...)

ais, ais... nosé... alguna idea més?????
ruthi

EntradaAutor: marsal75 » dj. des. 10, 2009 8:44 pm

perque no ho prepares en plan entrega d'Oscars??? nosaltres tenim pensat fer l'entrega així encara que fem banquet.. més que res perque no ens ve gaire de gust anar passejant pel saló.
La idea esta en posar una cançó dedicada a qui s'entreguen els regals i cridar-los per a que s'acostin.. segur que alguns només sentir la musica ja es donen per aludits
Imatge
Imatge
marsal75

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: ruthi » ds. des. 12, 2009 12:29 pm

marsal75 ha escrit:perque no ho prepares en plan entrega d'Oscars??? nosaltres tenim pensat fer l'entrega així encara que fem banquet.. més que res perque no ens ve gaire de gust anar passejant pel saló.
La idea esta en posar una cançó dedicada a qui s'entreguen els regals i cridar-los per a que s'acostin.. segur que alguns només sentir la musica ja es donen per aludits

holaaaa!!!

ais... seria guai... potser sí que ho fem així... rollo:

i els guanyadors de la parella dels nuvis són.... (aquí sonaria la cançó)...FULANET I FULANETA!!!!!

jajajjaja!!!! ric només d'imaginar-m'ho!!!! seria molt guai... però no sé si es perdria molt de temps...

bueno li comento al meu nòvio a veure què li sembla....

gràcies!!!!!!!!!!!!!!!

nenes!!!!!!!!!!!!!!!! alguna idea més??? així original...
ruthi

EntradaAutor: marsal75 » ds. des. 12, 2009 12:38 pm

si es fa d'una manera divertida no s'ha de perdre molt el temps
jo trobo que es perd molt més temps de la manera que es sol fer en molts casaments, passant entre les taules, passejant-se i parant davant de les persones a qui donar els regals, que si petons, que si patatim patatam i foto.
D'aquesta manera són els demes que es mouen, petons i foto.. i per al següent
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ruthi » ds. des. 12, 2009 12:43 pm

marsal75 ha escrit:si es fa d'una manera divertida no s'ha de perdre molt el temps
jo trobo que es perd molt més temps de la manera que es sol fer en molts casaments, passant entre les taules, passejant-se i parant davant de les persones a qui donar els regals, que si petons, que si patatim patatam i foto.
D'aquesta manera són els demes que es mouen, petons i foto.. i per al següent

sisis... tens raó...

vaia... que si el meu nòvio diu que sí ho farem així.. a mi em sembla una idea súper original! :-)ok:
ruthi

EntradaAutor: nacristai » dl. des. 14, 2009 1:57 pm

hola noies!

jo ja em vaig casar fa 3 anys al mas de sant lleí, però una bona amiga meva es vol casar fent tipus cocktail, i no sap per on buscar,que em podríeu ajudar?gràcies!
cada dia ens queda menys!!
nacristai

Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 3:52 pm

EntradaAutor: marsal75 » dl. des. 14, 2009 2:19 pm

l'altre dia vaig anar a veure el restaurant Miravent, a Vilanova del Valles tambè, i ofereixen la possibilitat de fer cocktail... o com ells deien lunch

perque no hi dóna una ullada?
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: ruthi » dv. des. 18, 2009 12:21 pm

holaa!!!

marsal75 li vaig comentar al meu xicot i li va agradar la idea!! així que decidit... ho farem així!

nacristai
jo em caso a MASIA TORREBLANCA a Sant Miquel d'Olèrdola... són unes caves que les lloguen per a bodes.. a veure.. a mi qui m'ofereix el tema cocktail no és el lloc, si no el catering... ho faig amb CATERING CAL BLAY... tenen moooolts llocs a escollir, ies pot fer el tradicional banquet o el cocktail... de fet suposo que a molt dels restuarnats especialtzats en banquets han de tenir la possibilitat, però si vol anar veient què hi ha que miri a la opàg. web de cal blay els llocs que tenen..
ruthi

EntradaAutor: marsal75 » dv. des. 18, 2009 1:09 pm

me n'alegro ruthi... ara organitzeu-ho molt bé!!
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Bilinb » dv. des. 18, 2009 3:20 pm

La idea de los micros está bien. Eso lo hicieron en una boda a la que fuí en un salón normal.
Y la gente esta muy pendiente de los novios. Ellos hicieron todas las entregas así, sin música y sin dar vueltas entre las mesas.
Bilinb
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 2:47 pm

EntradaAutor: ruthi » ds. des. 19, 2009 11:38 am

Bilinb ha escrit:La idea de los micros está bien. Eso lo hicieron en una boda a la que fuí en un salón normal.
Y la gente esta muy pendiente de los novios. Ellos hicieron todas las entregas así, sin música y sin dar vueltas entre las mesas.

a ver como sale, porque la gente no está acostumbrada a esto... es diferente, pero creo que para nuestro caso es la mejor opción...
ruthi

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants