Autor: ISTAR82 » dl. des. 21, 2009 2:31 pm
Doncs el que us deia, que estic molt malament, o algú ens ajuda o anem fatal i els plans de boda se'n van a norris. Ma padrina em va dir que em donaria diners per la boda però encara no ho ha fet,MECACHIS la gent perquè espera tant? que no ho saben que comporta molt gasto? vaja Nadal em toca passar,si ho sé ni em caso i la veritat se m'estan treient les ganes. Perquè com anem malament doncs aquell està de mala mecachis, estic per vendrem el cotxe ( unToyota Auris 2000 de 5 portes de l'any 2007 ,gris )però ell diu que no que me'l vaig comprar amb molta il·lusió i que el necessito per anar a treballar, també es que no podem acabar de lligar les coses perquè només ens falta pagar i com no en tenim doncs...ja em direu!no puc anar a buscar els detalls perquè no puc, no puc reservar el fotògraf perquè no tinc les peles, ma mare està treballant a mitja jornada i no li puc demanar res, mon pare tampoc , ma sogra viu sola i està ajudant a mon cunyat a tirar endavant perquè va molt malament de peles i no tenim a ningú més. Ell no es pot comprar el traje, estic amb un stress que no us ho podeu imaginar, entre lo que he passat aquest any de depressió, ara semblava que estava millor,he tingut que deixar d'anar a Hip Hop, he tingut que deixar el psicoterapeuta, he estat a punt de desapuntar a ma filla de piano, ara l'escola de la nena la paga mon pare, es que no puc...i no podem ni sortir a fer un beure, estic molt molt agobiada i això que tenim feina els 2 pero noies,entre el pis, els gastos del pis, els dos cotxes, hisenda que li va fotre una clavada al meu nen que el va deixar tieso i cada mes 200 euros menos, 300 euros del crèdit de la boda, 2 targetes de cràdit que tenim i que anem pagant, compra menjar,gasoil,etc...estic molt molt agobiada....ja us he comentat que se'm cau el cabell però a matolls,algo increíble dels nervis....les ungles tenen taques blanques de l'estress, estic baixa de defenses de lo mateix, no sé si val la pena passar-ho tant malament. Ara pensarem si ho tirem endavant o anem a anular-ho tot i ho deixem per un altre any,però les invitacions ja estan fetes i tot ja està fet i no sé si aguantar 2 mesos i després ja remontarem ....no sé, doenu-me opinions. A més ara ha sigut el cumple de ma filla: McDonald's, 2 regals....au a gastar. El tió: compra regals per les cosinetes i el cosinet....els reis ja veurem si podran passar, home algo si sinó pobreta es quedarà més mustia....hauriem de guanyar cadascún 2000 euros per anar bé, però està tot molt malament...i hi ha moltíssima gent que tira com pot. Es vergonyós que ningú fagi res. No serveix per a res el Govern només per treure'ns els cuartos.
Espero que vosaltres estigueu millor que jo. Us explico això perquè tinc confiança i perquè necessitava deshofegar-me. Només veig foscor i foscor...mai veig la llum. Espero que demà em toqui ni que siguin 5000 euros per cobrir el que tinc que cobrir. Crisis!